tja:quote:Op zondag 27 juli 2008 23:08 schreef Geqxon het volgende:
mschol, zet je eisen eens op een rijtje, en noem je budget.
Ik draai het al bijna een jaar. In het begin was het niet ideaal, maar nu met SP1 heb ik niets te klagen. Oke, het is iets trager dan XP met games, maargoed of ik nu 60 of 70fps haal, dat boeit mij dan ook nietquote:Op maandag 28 juli 2008 08:27 schreef Sjowhan het volgende:
Ik moet nog zien hoe 't met gamen gaat, maar ik ben eigenlijk wel over naar vista. Heerlijk OS
Een brommer is toch geen vervoerquote:Op maandag 28 juli 2008 11:23 schreef Geqxon het volgende:
Verder krijgt Geqxon geen kilometer vergoeding omdat hij maar een 'brommertje' rijdt. Ook al doet dit 'brommertje' voor de zaak rond de 700 kilometer per maand.
Nou, dat gaat treinen worden, à 150 euro per maand. Het is duurder, maar ik krijg het wel vergoedt.
Jij zit elke dag drie kwartier heen en drie kwartier terug op de brommer?quote:Op maandag 28 juli 2008 11:23 schreef Geqxon het volgende:
Verder krijgt Geqxon geen kilometer vergoeding omdat hij maar een 'brommertje' rijdt. Ook al doet dit 'brommertje' voor de zaak rond de 700 kilometer per maand.
Nou, dat gaat treinen worden, à 150 euro per maand. Het is duurder, maar ik krijg het wel vergoedt.
Idd, 90 of was het nou 99% van de klachten bij de consumentenbond over vista gin over verouderde hardware, ouwe systemen en rare exotische z merken die het in eens niet meer deden. Maar goed je zet toch ook geen vrachtwagen carrosserie op een mini? Dat gaat ook niet werken ... Zelf eigenlijk weinig te klagen over vistaquote:Op maandag 28 juli 2008 08:55 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik draai het al bijna een jaar. In het begin was het niet ideaal, maar nu met SP1 heb ik niets te klagen. Oke, het is iets trager dan XP met games, maargoed of ik nu 60 of 70fps haal, dat boeit mij dan ook niet
Ik snap echt niet wat iedereen loopt te zeiken over Vista! Wat Geqx in het vorige deel ook al zei, je moet het niet op verouderde systemen installeren. Maargoed, was dat niet altijd al zo? Als ik Win 95 op een XT installeer, is het ook niet vooruit te branden. Loze klacht dus.
Iets minder dan een half uurtje, ongeveer 33 / 34 kilometer per dag. Met de auto is het 20 / 25 minuten, en met het OV minimaal een uur.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:05 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Jij zit elke dag drie kwartier heen en drie kwartier terug op de brommer?
Daar heb je het al. Bij een ingrijpende software release kun je nou eenmaal geen compatibiliteit met oude drivers garanderen. En de Vista Beta voor hardware en software developers was al tijden voor de release van Vista vrij beschikbaar, deze heren hadden tijd zat om hun software en drivers te testen.quote:Meest gehoorde klachten zijn volgens de Consumentenbond het niet goed functionerende software en randapparatuur die het laat afweten.
Hoe kan jij 33km in een half uur rijden met een voertuig dat maar 45 km/h kan rijden?quote:Op maandag 28 juli 2008 13:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Iets minder dan een half uurtje, ongeveer 33 / 34 kilometer per dag. Met de auto is het 20 / 25 minuten, en met het OV minimaal een uur.
33km per dag. Half uur heen, half uur terug.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:41 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Hoe kan jij 33km in een half uur rijden met een voertuig dat maar 45 km/h kan rijden?
Precies. Iedereen loopt altijd de OS-fabrikanten te verwijten dat drivers van hardware-fabrikanten niet werkenquote:Op maandag 28 juli 2008 13:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Daar heb je het al. Bij een ingrijpende software release kun je nou eenmaal geen compatibiliteit met oude drivers garanderen. En de Vista Beta voor hardware en software developers was al tijden voor de release van Vista vrij beschikbaar, deze heren hadden tijd zat om hun software en drivers te testen.
Of van die "Mijn HP Scanjet 4100 uit 1998 werkt niet meerMaar hij heeft een USB poort hoor
" problemen.
Ah, op die manierquote:Op maandag 28 juli 2008 13:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
33km per dag. Half uur heen, half uur terug.
Verder kan mijn voertuig iets harder dan 45. Al rij ik in de bebouwde kom over de autoweg keurig 45 en buiten de bebouwde kom netjes 40.
quote:Op maandag 28 juli 2008 12:28 schreef Cothen het volgende:
Vakantieman, gezellig hè?
Ik wil graag de vakantiegroetjes doen
Ik zeg: therapie.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:54 schreef Geqxon het volgende:
Ik riep zojuist keihard "WIN" toen een SQL query succesvol draaide.
Ik zeg: bier.quote:
bier = natquote:
Je vergeet de laatste stap:quote:Op maandag 28 juli 2008 15:42 schreef Merovingian het volgende:
[..]
bier = nat
nat = regen
regen = wolk
wolk = wit
wit = melk
Dus bier = melk
Waar zit mijn denkfout
Zomg. I'm surrounded by idiots.quote:Op maandag 28 juli 2008 15:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je vergeet de laatste stap:
Melk = Tieten
Tieten = Bier.
Ah. Ik wist wel dat ik iets vergatquote:Op maandag 28 juli 2008 15:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je vergeet de laatste stap:
Melk = Tieten
Tieten = Bier.
Maar schat je weet toch dat je altijd tegen me kan lullen op msnquote:Op maandag 28 juli 2008 14:36 schreef Jo0Lz het volgende:
Op het werk. Uitzoeken, navogelen en overdracht eisen.
Sigh. Het is eenzaam hier!
Ik zeg prutser, als je WIN moet roepen omdat je query eindelijk werkt is er iets niet goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
quote:Op maandag 28 juli 2008 16:02 schreef WyriHaximus het volgende:
Ik zeg prutser, als je WIN moet roepen omdat je query eindelijk werkt is er iets niet goed.
In mijn geval was het een query van 16 regels, waarbij ik een INNER JOIN had die een LEFT JOIN moest zijn omdat de data optioneel was, en niet verplicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
scar, i guessquote:Op maandag 28 juli 2008 15:51 schreef Jo0Lz het volgende:
Was trouwens een quote, uit "The Lion King.".
quote:Op maandag 28 juli 2008 17:16 schreef Merovingian het volgende:
Ik vond het interessanter toen het over bier en tieten ging
Si senõr. Cars is ook een hele leuke.quote:
3.3 jaar. Netjes.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:42 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm, mijn 80gB is echt binnenkort overleden. Wel 29000 uur bijna gedraaid
Hmmm. Deze is beter:quote:
Wel een heel onduidelijk fotootje.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:54 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Hmmm. Deze is beter:
[ afbeelding ]
Oké, speciaal voor jou:quote:
Doe mij die maar.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:11 schreef Merovingian het volgende:
[..]
En voor de grootverbruikers onder ons:
Aanmeldtopic KPDquote:
zullen ze hier inmiddels ook wel hebben gedaan, boeieuh, vorige werd +/- 60 graden met dit weerquote:Op maandag 28 juli 2008 23:50 schreef Geqxon het volgende:
Zowel mijn CPU als computerbehuizing hebben de 45 graden aangetikt. Het is warm hier.
same herequote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:47 schreef Geqxon het volgende:
Ja, maar op 15 vierkante meter wordt mijn computer dan een beetje een kacheltje.
quote:Op maandag 28 juli 2008 23:00 schreef Geqxon het volgende:
Kan niet, ik heb een ban gehad.
Hoe laat moet je opstaan dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:54 schreef Jo0Lz het volgende:.
Jeez. Ik kan maar niet wennen aan het vroege opstaan. Voel me na 2 uur nog moe.
Wel een kloten nacht gehad, met huilend zoontje, en fucking musquito's.
6.30. Ongeveer. Meestal snooze ik te lang door, tot bijna 7 uur.quote:
Pfft, ik ben al bijna geen tiener meer.quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:30 schreef Merovingian het volgende:
Wie neemt er dan ook kinderen
Dan mag je niet klagen, je hebt er zelf voor gekozen
Part-time ouder worden is dan de oplossing. Scheiden van vrouw/uitmaken met vriendin en vervolgens regeling treffen dat jij ze overdag hebt en zij 's nachtsquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..].
Ze zijn meestal ook heel tof en lief.
Alleen soms...
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..].
Ze zijn meestal ook heel tof en lief.
Alleen soms...
Zal wel weer een vrijwilliger zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:40 schreef Geqxon het volgende:
Weet iemand waarom de systeembeheerder van Fok incompetent is?
Dudequote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:40 schreef Geqxon het volgende:
Maak een kloon en meld je daarmee aan, daarnaast staat er niet super veel shit in KPDquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:40 schreef Geqxon het volgende:
qua weer wel...quote:
wat doet hij anders?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:28 schreef Sjowhan het volgende:
Oké, vraagje. Let wel op, doe dit niet zonder virusscanner!
Open de volgende link eens met Internet Explorer, en kijk eens of er een java-applet wordt geopend?
(let wel: virusscanner moet paraat staan!)
http://www.gulpener.nl/product.php?proID=17
Dit zou geopend moeten worden:
hxxp://124.217.250.85/~ave/etc/exploits/x15b.php
Zeker bij vista wel, NOD32 sprong open, Vista deed 'niets'.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:54 schreef mschol het volgende:
http://www.trendmicro.com(...)=JAVA%5FBYTEVER%2EAQ die is et kennelijk?
http://www.microsoft.com/technet/security/bulletin/MS03-011.mspx -> onder vista zou ik dus nergens last van moeten hebben....
Dan toch maar nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zeker bij vista wel, NOD32 sprong open, Vista deed 'niets'.
quote:
oke, anders gezegd: hij kan niks doen aangezien z'n vulnerability al gepatcht is...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zeker bij vista wel, NOD32 sprong open, Vista deed 'niets'.
Hij is voor alle leeftijden, dus ik ga ook heen. Met Justin.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:18 schreef mschol het volgende:
nice
Wall-E gezien
Wall-EEVE
Wall-E
Disney\Pixar
Zo oud is hij toch niet?quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:02 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hij is voor alle leeftijden, dus ik ga ook heen. Met Justin.
(Moet dan helaas wel naar een nL voorstelling, als die er is.)
nl is er wel hoor, wil ik nog wel kijken om te kijken of ze het goed vertalenquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:02 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hij is voor alle leeftijden, dus ik ga ook heen. Met Justin.
(Moet dan helaas wel naar een nL voorstelling, als die er is.)
Hij is 4.quote:
Hehehe, grapjes zijn bijna nooit leuk, na vertaling.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:17 schreef mschol het volgende:
[..]
nl is er wel hoor, wil ik nog wel kijken om te kijken of ze het goed vertalen
Moedersquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:25 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hij is 4..
Hij wou ook al naar Kung-Fu panda, maar die is 6+.
(Dus mag niet van mama.)
Hij zal het zich niet meer herinneren als hij later groot is, dus je kunt prima naar de engelstalige variant.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:25 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hij is 4..
Hij wou ook al naar Kung-Fu panda, maar die is 6+.
(Dus mag niet van mama.)
Hehe, ik kan het wel doen, maar dan mag ik eruit in geval van nachtmerries, of als hij niet wil slapen...quote:
Heck yeah! Tuurlijk, maar dan samen met justin.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hij zal het zich niet meer herinneren als hij later groot is, dus je kunt prima naar de engelstalige variant.
Zeg, ben jij nou ook zo'n vader die met de Lego van zijn kinderen speelt?
Jep. En justin kent alle 14 delen.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:02 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Jep. En justin kent alle 14 delen..
Hij vind niets leuker op het moment. De eenzame dino dit, het geheimzinnige verweg dat... Grom en Grauwt de hele tijd, naar mij en naar zijn zusje.
Hehe, het is wel erg grappig, maar soms wel irritant. Als we snel wegmoeten en hij op handen en voeten door het huis gaat, in dino tempo, met dino geluiden.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ga mijn moeder denk ik bellen dat ze oma gaat worden, als ik dit zo hoor.
Welnee, een vliegticket naar een derdewereldland is genoeg. Kun je ze zo uitkiezenquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:17 schreef Geqxon het volgende:
O crap, voor kinderen heb je zeker een vrouw nodig? :\
Ik heb lang haar, straks zien ze me voor vrouw aan .quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:16 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Welnee, een vliegticket naar een derdewereldland is genoeg. Kun je ze zo uitkiezen
Jij loopt toch constant met een tent rond daar, vanwege al die vrouwen met blote tieten. Denk dat ze dan wel snel genoeg zien wat je geslacht is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb lang haar, straks zien ze me voor vrouw aan .
*grin*.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:30 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Jij loopt toch constant met een tent rond daar, vanwege al die vrouwen met blote tieten. Denk dat ze dan wel snel genoeg zien wat je geslacht is.
Die laatste van de laatstequote:
OMG heet hij eigenlijk pluis, is een dwerf konijntje en woont bij mij een me vriendin? Ons dwerg konijntje loopt de laatste tijd steeds naar ons te grommen en ons te chargen als we te tochbij komenquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:02 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Jep. En justin kent alle 14 delen..
Hij vind niets leuker op het moment. De eenzame dino dit, het geheimzinnige verweg dat... Grom en Grauwt de hele tijd, naar mij en naar zijn zusje.
Dude, lay off the drugs man! Drugs r bad, mmmkay?quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:02 schreef WyriHaximus het volgende:
OMG heet hij eigenlijk pluis, is een dwerf konijntje en woont bij mij een me vriendin? Ons dwerg konijntje loopt de laatste tijd steeds naar ons te grommen en ons te chargen als we te tochbij komen. Ow dit is pluis:
[ afbeelding ]
Suck my chocolate salty balls mister mackey. Was druk bezig met iets te proggenquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:11 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dude, lay off the drugs man! Drugs r bad, mmmkay?, wat was je allemaal aan het doen toen je dat aan het typen was?
Trouwens, Charge! kan ook in GuildWars, alleen daarom weet ik wat je bedoelde. (Ik ga er even vanuit dat het ook WoW-lingo is...)
Doe maar weer met je overkill. Stomme kutuser, geef je geld dan aan mij!quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:27 schreef mschol het volgende:kan @ werk niks bestellen bij alternate
naja straks huis maar even voor ¤328 en een beetje wat spul bestellen (1x Creative Zen 8GB + 2x Samsung Spinpoint 1TB) , prijs is incl verzendkosten
quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:23 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Suck my chocolate salty balls mister mackey. Was druk bezig met iets te proggen. Enne pluis is een zij dus het kan helemaal niet
. En ik zit met je flickr te klooien
. Ow en dit is een charge: http://en.wikipedia.org/wiki/Charge_(warfare) dus niet per definitie WoW slang
.
overkill? nah.. ik gok dat die 2 schijven tussen 2 en 4 weken vol zijnquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Doe maar weer met je overkill. Stomme kutuser, geef je geld dan aan mij!
fapsequote:
Yeah ga er meer in schoppen heb me software in me nokia er voor geupdate dat het op de achtergrond werkt ipv dat je moet wachten tot een leuke foto is geuploadquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Doe maar weer met je overkill. Stomme kutuser, geef je geld dan aan mij!Pfff.
[..]. sorry, ik ben ook echt te melig, met dit warme drukkende kut weer. (Het mag van mij zulk weer zijn, maar dan wel als ik niet aan de zon-kant van het kantoor zit.
.)
Ok, Charge! is bekend. Ik dacht ach, Wow verslaafde enzeau...
Dat van dat flickr had ik al gezien. Je hebt heul maar 4 foto's
Ik gebruik Flickr alleen als foto host, ze worden in m 'n blog getrokken en de thumbs worden daar gecached. Nice plugin
Pwnd!quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
fapse
[..]
Yeah ga er meer in schoppen heb me software in me nokia er voor geupdate dat het op de achtergrond werkt ipv dat je moet wachten tot een leuke foto is geupload.
Hehe is dat nou een compliment over die charge?![]()
* WyriHaximus zit lekker met airco op kantoor
quote:
Je hebt lang haar?quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb lang haar, straks zien ze me voor vrouw aan .
Pluizige kroelbeestjes.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Die laatste van de laatste.
[..]
OMG heet hij eigenlijk pluis, is een dwerf konijntje en woont bij mij een me vriendin? Ons dwerg konijntje loopt de laatste tijd steeds naar ons te grommen en ons te chargen als we te tochbij komen. Ow dit is pluis:
[ afbeelding ]
quote:>> Artikelen
Product : Zen (8 GB) KODC9C
Aantal : 1
Stuksprijs : EUR 99,-
Totaalprijs : EUR 99,-
Product : SpinPoint F1 (1.000 GB) AEBU06
Aantal : 2
Stuksprijs : EUR 109,90
Totaalprijs : EUR 219,80
Inmiddels al tot over mijn schouderbladen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:59 schreef phluphy het volgende:
[..]
Je hebt lang haar?![]()
* spat * <--- zeepbel
En jij vraagt je af waarom je nog geen vriendin hebtquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inmiddels al tot over mijn schouderbladen.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:12 schreef Merovingian het volgende:
[..]
En jij vraagt je af waarom je nog geen vriendin hebt![]()
Ik denk dat je slechts kans hebt bij goth's
Jan Vayne heeft geen puisten/exceem/nerdkop en heeft wel geld/succes/roem.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jan Vayne weet ze anders ook wel te regelen hoor. En ik heb ook zulks geile wenkbrauwen.
yep, goedkoop, en voor mij meer voldoet tie wel. en erg leuke prijs in vergelijking met andere spelers die als "betere spelers" bekend staan.quote:
Ik heb alleen maar wat uitslag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:23 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Jan Vayne heeft geen puisten/exceem/nerdkop en heeft wel geld/succes/roem.
Ja tot dat ze je aanvalt omdat je te dicht bij haar mannetje komt (een caviaquote:
pathe doet dat oook, films langer dan 140 minuten = +1 euroquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:21 schreef Geqxon het volgende:
Nevermind.
10 euro excl. transactiekosten. Om een film te mogen zien. En je dan afvragen waarom er gigantisch veel gekopieerd wordt...
Vroegah
Hij kan dan wel Jan Vayne heten, maar hij ziet er evengoed niet uit met dat lange haar!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jan Vayne weet ze anders ook wel te regelen hoor. En ik heb ook zulks geile wenkbrauwen.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:29 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hij kan dan wel Jan Vayne heten, maar hij ziet er evengoed niet uit met dat lange haar!
ik ben blij dat ik 18 eur p/m betaal en daarvoor ongveer 8x per maand naar de bios gaquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:04 schreef Geqxon het volgende:
Ik had het over JT bioscopen, maar die is via de waybackmachine niet te vinden.
Oke, eerlijk is eerlijk, als je naar de prijzen van 2001 kijkt, en 2 procent inflatie per jaar doet.... dan was de bioscoop toen nog duurder dan nu.
Aangezien ik naar zowel Handcock als The Dark Knight ga zou ik dat deze maand er al uit verdienen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik 18 eur p/m betaal en daarvoor ongveer 8x per maand naar de bios ga
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Aangezien ik naar zowel Handcock als The Dark Knight ga zou ik dat deze maand er al uit verdienen.
Dat zeg ik niet. Ik wijs alleen maar naar mezelfquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:34 schreef Sjowhan het volgende:
Illegaal? IK?
Ik heb ook wat leuks, had Kerio met een illegale key geinstalleerd. Virusscanner d'r op (in kerio geïntegreerd). Net erachter gekomen: You have a false license. Your IP has been logged. Please contact Technical Support).quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:42 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik wijs alleen maar naar mezelf
Foei!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:30 schreef remlof het volgende:
Geqxon, gore link, weekend vrij van FOK!
Ja maar, ja maar... stel dat je daarmee in bed ligt, en je raakt zijn haar aan, dan krijg je het idee dat je met een vrouw in bed lig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je gaat me niet zeggen dat je na het zien van dit plaatje geen zweetpareltjes op je voorhoofd krijgt.
quote:
Vertel vertel, plurry die ranzig doetquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:56 schreef phluphy het volgende:
[..]
!!!
Ik kan geen navraag doen op IRC, ik heb gisteren gore taal op IRC uitgeslagen, zei Whoops, en nu durf ik me er niet meer te vertonen!![]()
haha dat was idd redelijk nasty voor jouw doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:56 schreef phluphy het volgende:
[..]
!!!
Ik kan geen navraag doen op IRC, ik heb gisteren gore taal op IRC uitgeslagen, zei Whoops, en nu durf ik me er niet meer te vertonen!![]()
hijs niet @ dig irc?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Neh, iets anders. Vraag hem maar zelf @ irc
Gelukkig waren er verder geen bekenden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
haha dat was idd redelijk nasty voor jouw doen.
Probeer je zon kuis image te behouden danquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:18 schreef phluphy het volgende:
[..]
Gelukkig waren er verder geen bekenden.
Had 't vertraging ms?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:05 schreef mschol het volgende:
morghe
hmm met wat pech wordt pakket pas maandag/dinsdag langsgebracht...
mwja.. om 10.30 stond hij pas in amsterdam, "zending gesorteerd" en als ik de tnt moet geloven wordt hij dan pas de volgende werkdag verwerkt...quote:
quote:Zending zit in afleverroute 02-08-2008 Wateringen , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 02-08-2008 Wateringen , pakkettendistributie
Verlengkabelquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:05 schreef mschol het volgende:
En binnen (het pakket)
wat een achterlijk kort usb snoertje... 10 cm max
ik zal eens met mobiel wat fototjes nemen van apparaat + toebehorenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Verlengkabel![]()
Zou je wat fotootjes kunnen schieten van dat ding? En oplader (of gaat dat via de pc?)
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:30 schreef remlof het volgende:
Geqxon, gore link, weekend vrij van FOK!
Tering, veel te warm...quote:
zoals?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:47 schreef Merovingian het volgende:
Zo, eens even wat virtual machine software installeren met daarin Win98 om wat retro gaming te kunnen doen wat onder Vista niet meer kan
Dungeon Keeper, Outpost, Afterlife, Death Rally, Cyberdogs, Commander Keen, Supaplex, Syndicate Wars, Worms. Om maar wat te noemenquote:
SC weet ik ook niet of ie draait onder Vista, maar in eerste instantie ben ik hem voor DK aan het installeren. De rest draait in ieder geval onder 98, en misschien onder Vista. Dan installeer ik alles dus onder 98, heb ik geen gezeikquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:44 schreef mschol het volgende:
simcity 1 (win95 versie) doet ut gewoon
DK idd niet, de rest weet ik niet
kan je niet gewoon op normale systeem even een torrentje met win 98 SE ISOquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:48 schreef Merovingian het volgende:
Maargoed, dan moet ik dus wel een netwerk aan de praat krijgen onder 98, anders kan ik nog niets...
Het gaat om het netwerkquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:10 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je niet gewoon op normale systeem even een torrentje met win 98 SE ISO
starten
VM ware doet zelf ook aan dhcp op z'n eigen adapters...quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:31 schreef Merovingian het volgende:
Ik heb ook een iso van win 98 SE
Maar ik krijg het netwerk niet aan de praat![]()
Er staan drie netwerkadapters in die win98, terwijl ik in de instellingen maar eentje heb opgegeven. Nu heb ik alledrie eerste ingesteld op automatisch adres verkrijgen, ik heb immers dhcp. Werkt niet. Twee van de drie krijgen geen adres, de derde heeft volgens ipconfig een ip in de 192.168 range. Ik gebruik op mijn lan echter 10.0.8 range, die heeft ie dus niet via dhcp gekregen. Vervolgens maar eens alle adapters de instellingen zelf ingevuld. Maar niets hoor, kan zelfs niet pingen naar mijn router
Daar is de zondag ideaal voor jaquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:21 schreef Sjowhan het volgende:
Net even een flinke freeze van de pc gehad, dus gelijk maar even de kast weer aan de schoonmaak onderworpen. Kabeltjes weer netjes, en wat gewijzigd in de configuratie.
Daarnaast mijn laatste IDE-harddisk verwijderd uit de kast, die liep al een tijdje te tikken/op te spinnen etc.
en de zondag ga ik gebruiken voor installtie van 1 of misschien gelijk 2 sata schijfjes...quote:
Ik gebruik MS Virtual PC. Waar moet ik zoiets instellen? WIn98? Vista? Ergens in Virtual PC? Handleiding word ik ook niet veel wijzer vanquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
VM ware doet zelf ook aan dhcp op z'n eigen adapters...
en heb je em wel als bridged ingesteld?
met bridged doelde ik op VMware.. hoe dat in Virtual pc is geregeld, dunno....quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:38 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik gebruik MS Virtual PC. Waar moet ik zoiets instellen? WIn98? Vista? Ergens in Virtual PC? Handleiding word ik ook niet veel wijzer van
Ik merk het ook in de performance, maar dat was Virtual PC 2004 sinds ik dat voor het laatst gebruikt hebquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:15 schreef Merovingian het volgende:
Beter in welk opzicht? Als het werkt, dan werkt het. Opties die ik niet gebruik boeien niet...
Mensen klappen imho bij van alles veel te veel. Klappen bij films, voor wie? De acteurs horen je niet. Klappen als een vliegtuig geland is? Doe je toch ook niet bij de trein als ie het station binnen rijdt.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:04 schreef mschol het volgende:
net mummy 3 gfezien
mensen die serieus gaan klappen op het einde
so true..quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:24 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Mensen klappen imho bij van alles veel te veel. Klappen bij films, voor wie? De acteurs horen je niet. Klappen als een vliegtuig geland is? Doe je toch ook niet bij de trein als ie het station binnen rijdt.
Prima genoten, warm weer, veel eten en veel wijn en bierquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:48 schreef phluphy het volgende:
He Jort, leuke vakantie gehad?
Mwa, ik hou het bij bier (alles behalve Amstel, Oranjeboom, Brugse Straffe Hendrik, Jan van Gent en rosebier), whisky, whiskey, cognac, rum (geen bacardi) en zo nu en dan een amaretto-cola.quote:
Iddquote:
Red label is smerig, black is te doen maar zal ik nooit kopen. Gold, green en blue heb ik nog nooit gehad.quote:
Daar heb ik al Stroh 80 voorquote:
We willen niet weten wat die twee gedaan hebbenquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:11 schreef WyriHaximus het volgende:
Lol vond ons konijn en cavia zo van morgen. (Normaal zit in onder/in het huis ipv er op/in.)
[ afbeelding ]
Één ding is zeker; het was bij de konijnen afquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:31 schreef Merovingian het volgende:
[..]
We willen niet weten wat die twee gedaan hebben
*proestquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:31 schreef Merovingian het volgende:
[..]
We willen niet weten wat die twee gedaan hebben
quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Één ding is zeker; het was bij de konijnen af
Heel netjesquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:41 schreef mschol het volgende:
zoo eerste 1TB schijfje is ingebouwd
931GB rijker
Doe ik ook altijd, hardware naast mijn pc laten liggen totdat het verouderd isquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:49 schreef mschol het volgende:
[..]
en ik heb er nog 1 naast me liggen, nieuw in verpakking
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:11 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, hardware naast mijn pc laten liggen totdat het verouderd is
levend? wassie dood dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:01 schreef Merovingian het volgende:
Mogge!
Heeft iemand Geqx ondertussen al weer een keer levend gezien?
Ban op fok kan voor sommigen wel zo voelenquote:
Volgens mij had die maar een weekend ban, maarja hij moet wel even mailen naar forum@fok.nl als die ze ban ongedaan wil makenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:01 schreef Merovingian het volgende:
Mogge!
Heeft iemand Geqx ondertussen al weer een keer levend gezien?
Whehe, waarom had hij nou weer een ban?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:20 schreef Sjowhan het volgende:
Gex is 't waarschijnlijk vergeten te vragen ja
[Forum] Banmeldtopicquote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:52 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Whehe, waarom had hij nou weer een ban?
nvm, zal wel ff banmeldtopic opzoeken
quote:
Ik vind haar echt zo'n typje:quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:35 schreef Merovingian het volgende:
Ik speelde meestal met Guile of Dhalsim. Maar Chun-li is gewoon zo'n geile neuckslet, lekker wild in bed vermoed ik zo
Dacht ik een scoop te hebbenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:43 schreef Merovingian het volgende:
Nee sorry, ik ben niet tong80. Ik heb ook nog een leven buiten fok
Welke layout?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:00 schreef Merovingian het volgende:
Ah, die dingen. Daar maak ik heeeeeeeeeeeel af en toe gebruik van. Maar hoe kan jijgebruiken als PI? Die staat er bij mij helemaal niet bij...
Waarom geen bagger?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:07 schreef Merovingian het volgende:
Ik gebruik foksilver. Oude layout volgens mij.
Goed planquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:12 schreef Merovingian het volgende:
Weet niet. Klinkt nogal bagger, dus die wilde ik niet.
Maar ik zal hem eens aanzetten.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:22 schreef Merovingian het volgende:
Nou, dat wordt de komende 3 jaar weer wennen aan een nieuwe interface. Maar ik ga nog steeds geen PI's gebruiken.
Nee. Van de dealer. Maar als het meezit en die motor niet verkocht wordt voordat ik mijn centen heb gekregen van het waarborgfonds voor mijn aangereden auto, dan wordt ie wel van mij...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:54 schreef JortK het volgende:
Van jou?
Je vriendin rijdt motor en jij niet? Zal een raar gezicht zijn, vrouw voorop en vent erachterquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:36 schreef JortK het volgende:
Vertel mij maar niets hoor, mijn eigen vriendin plus complete schoonfamilie rijd motor
Ik ga nooit achteropquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:41 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Je vriendin rijdt motor en jij niet? Zal een raar gezicht zijn, vrouw voorop en vent erachter
Wat voor motor heeft ze? Mag ze al een zware rijden of heeft ze nog klein rijbewijs?
Dat is een ding dat zeker is jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:00 schreef Merovingian het volgende:
Daar moet je ook niet aan denken als je op de motor zit, wordt de kans alleen maar groter dat er zoiets gebeurt...
Ik sta er niet eens bijquote:Op maandag 28 juli 2008 00:19 schreef mschol het volgende:
De stamgasten:Sjowhan (Sjorhan) JortK phluphy (Plurry/Flurry/Fluffy) Geqxon (Bertje) Merovingian (Vinyard) Cothen (Frothen) mschol
Wil je zo graag ergens bij horen dat je in het DIG-SC stamgasten lijstje wil staan? Dan ben je wel erg wanhopigquote:
Het ging me meer om het principe, vooral omdat ik bij de echte die-hards hoor: #dig ftw!!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:11 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Wil je zo graag ergens bij horen dat je in het DIG-SC stamgasten lijstje wil staan? Dan ben je wel erg wanhopig
Dat is een ding dat zeker isquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:18 schreef slakkie het volgende:
#dig ftw!!
quote:McAfee-Question: Is Windows a virus?
No, Windows is not a virus. Here's what viruses do:
1. They replicate quickly - okay, Windows does that.
2. Viruses use up valuable system resources, slowing down the system as they do so - okay, Windows does that.
3. Viruses will, from time to time, trash your hard disk - okay, Windows does that too.
4. Viruses are usually carried, unknown to the user, along with valuable programs and systems. Sigh... Windows does that, too.
5. Viruses will occasionally make the user suspect their system is too slow (see 2.) and the user will buy new hardware. Yup, that's with Windows, too.
Until now it seems Windows is a virus but there are fundamental differences:
Viruses are well supported by their authors, are running on most systems, their program code is fast, compact and efficient and they tend to become more sophisticated as they mature.
So Windows is not a virus. It's a bug.
Daar heb je wel gelijk inquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:18 schreef slakkie het volgende:
[..]
Het ging me meer om het principe, vooral omdat ik bij de echte die-hards hoor: #dig ftw!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |