Mwa, ik hou het bij bier (alles behalve Amstel, Oranjeboom, Brugse Straffe Hendrik, Jan van Gent en rosebier), whisky, whiskey, cognac, rum (geen bacardi) en zo nu en dan een amaretto-cola.quote:
Iddquote:
Red label is smerig, black is te doen maar zal ik nooit kopen. Gold, green en blue heb ik nog nooit gehad.quote:
Daar heb ik al Stroh 80 voorquote:
We willen niet weten wat die twee gedaan hebbenquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:11 schreef WyriHaximus het volgende:
Lol vond ons konijn en cavia zo van morgen. (Normaal zit in onder/in het huis ipv er op/in.)
[ afbeelding ]
Één ding is zeker; het was bij de konijnen afquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:31 schreef Merovingian het volgende:
[..]
We willen niet weten wat die twee gedaan hebben
*proestquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:31 schreef Merovingian het volgende:
[..]
We willen niet weten wat die twee gedaan hebben
quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Één ding is zeker; het was bij de konijnen af
Heel netjesquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:41 schreef mschol het volgende:
zoo eerste 1TB schijfje is ingebouwd
931GB rijker
Doe ik ook altijd, hardware naast mijn pc laten liggen totdat het verouderd isquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:49 schreef mschol het volgende:
[..]
en ik heb er nog 1 naast me liggen, nieuw in verpakking
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:11 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, hardware naast mijn pc laten liggen totdat het verouderd is
levend? wassie dood dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:01 schreef Merovingian het volgende:
Mogge!
Heeft iemand Geqx ondertussen al weer een keer levend gezien?
Ban op fok kan voor sommigen wel zo voelenquote:
Volgens mij had die maar een weekend ban, maarja hij moet wel even mailen naar forum@fok.nl als die ze ban ongedaan wil makenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:01 schreef Merovingian het volgende:
Mogge!
Heeft iemand Geqx ondertussen al weer een keer levend gezien?
Whehe, waarom had hij nou weer een ban?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:20 schreef Sjowhan het volgende:
Gex is 't waarschijnlijk vergeten te vragen ja
[Forum] Banmeldtopicquote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:52 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Whehe, waarom had hij nou weer een ban?
nvm, zal wel ff banmeldtopic opzoeken
quote:
Ik vind haar echt zo'n typje:quote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:35 schreef Merovingian het volgende:
Ik speelde meestal met Guile of Dhalsim. Maar Chun-li is gewoon zo'n geile neuckslet, lekker wild in bed vermoed ik zo
Dacht ik een scoop te hebbenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:43 schreef Merovingian het volgende:
Nee sorry, ik ben niet tong80. Ik heb ook nog een leven buiten fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |