Hij is 4.quote:
Hehehe, grapjes zijn bijna nooit leuk, na vertaling.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:17 schreef mschol het volgende:
[..]
nl is er wel hoor, wil ik nog wel kijken om te kijken of ze het goed vertalen
Moedersquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:25 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hij is 4..
Hij wou ook al naar Kung-Fu panda, maar die is 6+.
(Dus mag niet van mama.)
Hij zal het zich niet meer herinneren als hij later groot is, dus je kunt prima naar de engelstalige variant.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:25 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hij is 4..
Hij wou ook al naar Kung-Fu panda, maar die is 6+.
(Dus mag niet van mama.)
Hehe, ik kan het wel doen, maar dan mag ik eruit in geval van nachtmerries, of als hij niet wil slapen...quote:
Heck yeah! Tuurlijk, maar dan samen met justin.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hij zal het zich niet meer herinneren als hij later groot is, dus je kunt prima naar de engelstalige variant.
Zeg, ben jij nou ook zo'n vader die met de Lego van zijn kinderen speelt?
Jep. En justin kent alle 14 delen.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:02 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Jep. En justin kent alle 14 delen..
Hij vind niets leuker op het moment. De eenzame dino dit, het geheimzinnige verweg dat... Grom en Grauwt de hele tijd, naar mij en naar zijn zusje.
Hehe, het is wel erg grappig, maar soms wel irritant. Als we snel wegmoeten en hij op handen en voeten door het huis gaat, in dino tempo, met dino geluiden.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ga mijn moeder denk ik bellen dat ze oma gaat worden, als ik dit zo hoor.
Welnee, een vliegticket naar een derdewereldland is genoeg. Kun je ze zo uitkiezenquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:17 schreef Geqxon het volgende:
O crap, voor kinderen heb je zeker een vrouw nodig? :\
Ik heb lang haar, straks zien ze me voor vrouw aan .quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:16 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Welnee, een vliegticket naar een derdewereldland is genoeg. Kun je ze zo uitkiezen
Jij loopt toch constant met een tent rond daar, vanwege al die vrouwen met blote tieten. Denk dat ze dan wel snel genoeg zien wat je geslacht is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb lang haar, straks zien ze me voor vrouw aan .
*grin*.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:30 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Jij loopt toch constant met een tent rond daar, vanwege al die vrouwen met blote tieten. Denk dat ze dan wel snel genoeg zien wat je geslacht is.
Die laatste van de laatstequote:
OMG heet hij eigenlijk pluis, is een dwerf konijntje en woont bij mij een me vriendin? Ons dwerg konijntje loopt de laatste tijd steeds naar ons te grommen en ons te chargen als we te tochbij komenquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:02 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Jep. En justin kent alle 14 delen..
Hij vind niets leuker op het moment. De eenzame dino dit, het geheimzinnige verweg dat... Grom en Grauwt de hele tijd, naar mij en naar zijn zusje.
Dude, lay off the drugs man! Drugs r bad, mmmkay?quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:02 schreef WyriHaximus het volgende:
OMG heet hij eigenlijk pluis, is een dwerf konijntje en woont bij mij een me vriendin? Ons dwerg konijntje loopt de laatste tijd steeds naar ons te grommen en ons te chargen als we te tochbij komen. Ow dit is pluis:
[ afbeelding ]
Suck my chocolate salty balls mister mackey. Was druk bezig met iets te proggenquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:11 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dude, lay off the drugs man! Drugs r bad, mmmkay?, wat was je allemaal aan het doen toen je dat aan het typen was?
Trouwens, Charge! kan ook in GuildWars, alleen daarom weet ik wat je bedoelde. (Ik ga er even vanuit dat het ook WoW-lingo is...)
Doe maar weer met je overkill. Stomme kutuser, geef je geld dan aan mij!quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:27 schreef mschol het volgende:kan @ werk niks bestellen bij alternate
naja straks huis maar even voor ¤328 en een beetje wat spul bestellen (1x Creative Zen 8GB + 2x Samsung Spinpoint 1TB) , prijs is incl verzendkosten
quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:23 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Suck my chocolate salty balls mister mackey. Was druk bezig met iets te proggen. Enne pluis is een zij dus het kan helemaal niet
. En ik zit met je flickr te klooien
. Ow en dit is een charge: http://en.wikipedia.org/wiki/Charge_(warfare) dus niet per definitie WoW slang
.
overkill? nah.. ik gok dat die 2 schijven tussen 2 en 4 weken vol zijnquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Doe maar weer met je overkill. Stomme kutuser, geef je geld dan aan mij!
fapsequote:
Yeah ga er meer in schoppen heb me software in me nokia er voor geupdate dat het op de achtergrond werkt ipv dat je moet wachten tot een leuke foto is geuploadquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Doe maar weer met je overkill. Stomme kutuser, geef je geld dan aan mij!Pfff.
[..]. sorry, ik ben ook echt te melig, met dit warme drukkende kut weer. (Het mag van mij zulk weer zijn, maar dan wel als ik niet aan de zon-kant van het kantoor zit.
.)
Ok, Charge! is bekend. Ik dacht ach, Wow verslaafde enzeau...
Dat van dat flickr had ik al gezien. Je hebt heul maar 4 foto's
Ik gebruik Flickr alleen als foto host, ze worden in m 'n blog getrokken en de thumbs worden daar gecached. Nice plugin
Pwnd!quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
fapse
[..]
Yeah ga er meer in schoppen heb me software in me nokia er voor geupdate dat het op de achtergrond werkt ipv dat je moet wachten tot een leuke foto is geupload.
Hehe is dat nou een compliment over die charge?![]()
* WyriHaximus zit lekker met airco op kantoor
quote:
Je hebt lang haar?quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb lang haar, straks zien ze me voor vrouw aan .
Pluizige kroelbeestjes.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Die laatste van de laatste.
[..]
OMG heet hij eigenlijk pluis, is een dwerf konijntje en woont bij mij een me vriendin? Ons dwerg konijntje loopt de laatste tijd steeds naar ons te grommen en ons te chargen als we te tochbij komen. Ow dit is pluis:
[ afbeelding ]
quote:>> Artikelen
Product : Zen (8 GB) KODC9C
Aantal : 1
Stuksprijs : EUR 99,-
Totaalprijs : EUR 99,-
Product : SpinPoint F1 (1.000 GB) AEBU06
Aantal : 2
Stuksprijs : EUR 109,90
Totaalprijs : EUR 219,80
Inmiddels al tot over mijn schouderbladen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:59 schreef phluphy het volgende:
[..]
Je hebt lang haar?![]()
* spat * <--- zeepbel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |