Gelukkig waren er verder geen bekenden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
haha dat was idd redelijk nasty voor jouw doen.
Probeer je zon kuis image te behouden danquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:18 schreef phluphy het volgende:
[..]
Gelukkig waren er verder geen bekenden.
Had 't vertraging ms?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:05 schreef mschol het volgende:
morghe
hmm met wat pech wordt pakket pas maandag/dinsdag langsgebracht...
mwja.. om 10.30 stond hij pas in amsterdam, "zending gesorteerd" en als ik de tnt moet geloven wordt hij dan pas de volgende werkdag verwerkt...quote:
quote:Zending zit in afleverroute 02-08-2008 Wateringen , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 02-08-2008 Wateringen , pakkettendistributie
Verlengkabelquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:05 schreef mschol het volgende:
En binnen (het pakket)
wat een achterlijk kort usb snoertje... 10 cm max
ik zal eens met mobiel wat fototjes nemen van apparaat + toebehorenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 12:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Verlengkabel![]()
Zou je wat fotootjes kunnen schieten van dat ding? En oplader (of gaat dat via de pc?)
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:30 schreef remlof het volgende:
Geqxon, gore link, weekend vrij van FOK!
Tering, veel te warm...quote:
zoals?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:47 schreef Merovingian het volgende:
Zo, eens even wat virtual machine software installeren met daarin Win98 om wat retro gaming te kunnen doen wat onder Vista niet meer kan
Dungeon Keeper, Outpost, Afterlife, Death Rally, Cyberdogs, Commander Keen, Supaplex, Syndicate Wars, Worms. Om maar wat te noemenquote:
SC weet ik ook niet of ie draait onder Vista, maar in eerste instantie ben ik hem voor DK aan het installeren. De rest draait in ieder geval onder 98, en misschien onder Vista. Dan installeer ik alles dus onder 98, heb ik geen gezeikquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:44 schreef mschol het volgende:
simcity 1 (win95 versie) doet ut gewoon
DK idd niet, de rest weet ik niet
kan je niet gewoon op normale systeem even een torrentje met win 98 SE ISOquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:48 schreef Merovingian het volgende:
Maargoed, dan moet ik dus wel een netwerk aan de praat krijgen onder 98, anders kan ik nog niets...
Het gaat om het netwerkquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:10 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je niet gewoon op normale systeem even een torrentje met win 98 SE ISO
starten
VM ware doet zelf ook aan dhcp op z'n eigen adapters...quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:31 schreef Merovingian het volgende:
Ik heb ook een iso van win 98 SE
Maar ik krijg het netwerk niet aan de praat![]()
Er staan drie netwerkadapters in die win98, terwijl ik in de instellingen maar eentje heb opgegeven. Nu heb ik alledrie eerste ingesteld op automatisch adres verkrijgen, ik heb immers dhcp. Werkt niet. Twee van de drie krijgen geen adres, de derde heeft volgens ipconfig een ip in de 192.168 range. Ik gebruik op mijn lan echter 10.0.8 range, die heeft ie dus niet via dhcp gekregen. Vervolgens maar eens alle adapters de instellingen zelf ingevuld. Maar niets hoor, kan zelfs niet pingen naar mijn router
Daar is de zondag ideaal voor jaquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:21 schreef Sjowhan het volgende:
Net even een flinke freeze van de pc gehad, dus gelijk maar even de kast weer aan de schoonmaak onderworpen. Kabeltjes weer netjes, en wat gewijzigd in de configuratie.
Daarnaast mijn laatste IDE-harddisk verwijderd uit de kast, die liep al een tijdje te tikken/op te spinnen etc.
en de zondag ga ik gebruiken voor installtie van 1 of misschien gelijk 2 sata schijfjes...quote:
Ik gebruik MS Virtual PC. Waar moet ik zoiets instellen? WIn98? Vista? Ergens in Virtual PC? Handleiding word ik ook niet veel wijzer vanquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
VM ware doet zelf ook aan dhcp op z'n eigen adapters...
en heb je em wel als bridged ingesteld?
met bridged doelde ik op VMware.. hoe dat in Virtual pc is geregeld, dunno....quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:38 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik gebruik MS Virtual PC. Waar moet ik zoiets instellen? WIn98? Vista? Ergens in Virtual PC? Handleiding word ik ook niet veel wijzer van
Ik merk het ook in de performance, maar dat was Virtual PC 2004 sinds ik dat voor het laatst gebruikt hebquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:15 schreef Merovingian het volgende:
Beter in welk opzicht? Als het werkt, dan werkt het. Opties die ik niet gebruik boeien niet...
Mensen klappen imho bij van alles veel te veel. Klappen bij films, voor wie? De acteurs horen je niet. Klappen als een vliegtuig geland is? Doe je toch ook niet bij de trein als ie het station binnen rijdt.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:04 schreef mschol het volgende:
net mummy 3 gfezien
mensen die serieus gaan klappen op het einde
so true..quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:24 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Mensen klappen imho bij van alles veel te veel. Klappen bij films, voor wie? De acteurs horen je niet. Klappen als een vliegtuig geland is? Doe je toch ook niet bij de trein als ie het station binnen rijdt.
Prima genoten, warm weer, veel eten en veel wijn en bierquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:48 schreef phluphy het volgende:
He Jort, leuke vakantie gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |