Daar is de zondag ideaal voor jaquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:21 schreef Sjowhan het volgende:
Net even een flinke freeze van de pc gehad, dus gelijk maar even de kast weer aan de schoonmaak onderworpen. Kabeltjes weer netjes, en wat gewijzigd in de configuratie.
Daarnaast mijn laatste IDE-harddisk verwijderd uit de kast, die liep al een tijdje te tikken/op te spinnen etc.
en de zondag ga ik gebruiken voor installtie van 1 of misschien gelijk 2 sata schijfjes...quote:
Ik gebruik MS Virtual PC. Waar moet ik zoiets instellen? WIn98? Vista? Ergens in Virtual PC? Handleiding word ik ook niet veel wijzer vanquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
VM ware doet zelf ook aan dhcp op z'n eigen adapters...
en heb je em wel als bridged ingesteld?
met bridged doelde ik op VMware.. hoe dat in Virtual pc is geregeld, dunno....quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:38 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik gebruik MS Virtual PC. Waar moet ik zoiets instellen? WIn98? Vista? Ergens in Virtual PC? Handleiding word ik ook niet veel wijzer van
Ik merk het ook in de performance, maar dat was Virtual PC 2004 sinds ik dat voor het laatst gebruikt hebquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:15 schreef Merovingian het volgende:
Beter in welk opzicht? Als het werkt, dan werkt het. Opties die ik niet gebruik boeien niet...
Mensen klappen imho bij van alles veel te veel. Klappen bij films, voor wie? De acteurs horen je niet. Klappen als een vliegtuig geland is? Doe je toch ook niet bij de trein als ie het station binnen rijdt.quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:04 schreef mschol het volgende:
net mummy 3 gfezien
mensen die serieus gaan klappen op het einde
so true..quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:24 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Mensen klappen imho bij van alles veel te veel. Klappen bij films, voor wie? De acteurs horen je niet. Klappen als een vliegtuig geland is? Doe je toch ook niet bij de trein als ie het station binnen rijdt.
Prima genoten, warm weer, veel eten en veel wijn en bierquote:Op maandag 4 augustus 2008 09:48 schreef phluphy het volgende:
He Jort, leuke vakantie gehad?
Mwa, ik hou het bij bier (alles behalve Amstel, Oranjeboom, Brugse Straffe Hendrik, Jan van Gent en rosebier), whisky, whiskey, cognac, rum (geen bacardi) en zo nu en dan een amaretto-cola.quote:
Iddquote:
Red label is smerig, black is te doen maar zal ik nooit kopen. Gold, green en blue heb ik nog nooit gehad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |