SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Wat?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:19 schreef delano.888 het volgende:
Mocht iemand weten waarom ik 1x per uur word afgemeld, mag je me pm'en, maar kan het hier niet plaatsen, want dan doe ik gelijk weer iets fout
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:36 schreef Barbaaf het volgende:
Da's duidelijk, het ligt aan je modem.Doe toch niet zo ingewikkeld, hij wil gewoon een patch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:38 schreef TeleluvR het volgende:
Illegaal windows OS? Want die logt automatisch uit indien niet correct geactiveerd/illegale versie!
Oh, dan is de oplossing simpel; Windows kopen. Een Windows downloaden die dat niet doet. Een ander OS kopen/downloaden.quote:
Of je laat me gewoon lekker verder prutsen (ik heb ondanks dat je alleen internet explorer krijgt elke functie nog aan de praat gekregen, dus ook msn enz) en wacht ik wel op een patch...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Oh, dan is de oplossing simpel; Windows kopen. Een Windows downloaden die dat niet doet. Een ander OS kopen/downloaden.
Succes!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
en wacht ik wel op een patch...
quote:Ik voorzie een slotje!
Pruts jij gerust verder joh, als je dat handiger vindt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:41 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Of je laat me gewoon lekker verder prutsen
Ik ook, maarja als ik de reden niet geef zijn jullie weer niet tevredenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het zou helemaal handig zijn als ik niet elk uur van msn af word gedonderd...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Pruts jij gerust verder joh, als je dat handiger vindt.
Ja, daar hebben ze overnagedacht bij Microsoft, echt waar!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het zou helemaal handig zijn als ik niet elk uur van msn af word gedonderd...
Ja echt he, te dom, ze denken dat je niks meer kan nu, maar als je gewoon op home klikt, en dan vanaf daar pagina opslaan klikt en bureaublad verkennen, kan je zo goed als alles weer... alleen is je beschikbare geheugen flink gelimiteerd, dus meer dan 3 programma's gaat niet lukken...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:46 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, daar hebben ze overnagedacht bij Microsoft, echt waar!
Klaar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:38 schreef delano.888 het volgende:
Ok weet je wat ik gooi t er gewoon uit, ik heb vista, en geen licentie, dus moet nu werken met wat vista me geeft (toegang tot u computer met verminderde functies)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |