yep, goedkoop, en voor mij meer voldoet tie wel. en erg leuke prijs in vergelijking met andere spelers die als "betere spelers" bekend staan.quote:
Ik heb alleen maar wat uitslag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:23 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Jan Vayne heeft geen puisten/exceem/nerdkop en heeft wel geld/succes/roem.
Ja tot dat ze je aanvalt omdat je te dicht bij haar mannetje komt (een caviaquote:
pathe doet dat oook, films langer dan 140 minuten = +1 euroquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:21 schreef Geqxon het volgende:
Nevermind.
10 euro excl. transactiekosten. Om een film te mogen zien. En je dan afvragen waarom er gigantisch veel gekopieerd wordt...
Vroegah
Hij kan dan wel Jan Vayne heten, maar hij ziet er evengoed niet uit met dat lange haar!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jan Vayne weet ze anders ook wel te regelen hoor. En ik heb ook zulks geile wenkbrauwen.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:29 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hij kan dan wel Jan Vayne heten, maar hij ziet er evengoed niet uit met dat lange haar!
ik ben blij dat ik 18 eur p/m betaal en daarvoor ongveer 8x per maand naar de bios gaquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:04 schreef Geqxon het volgende:
Ik had het over JT bioscopen, maar die is via de waybackmachine niet te vinden.
Oke, eerlijk is eerlijk, als je naar de prijzen van 2001 kijkt, en 2 procent inflatie per jaar doet.... dan was de bioscoop toen nog duurder dan nu.
Aangezien ik naar zowel Handcock als The Dark Knight ga zou ik dat deze maand er al uit verdienen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik 18 eur p/m betaal en daarvoor ongveer 8x per maand naar de bios ga
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Aangezien ik naar zowel Handcock als The Dark Knight ga zou ik dat deze maand er al uit verdienen.
Dat zeg ik niet. Ik wijs alleen maar naar mezelfquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:34 schreef Sjowhan het volgende:
Illegaal? IK?
Ik heb ook wat leuks, had Kerio met een illegale key geinstalleerd. Virusscanner d'r op (in kerio geïntegreerd). Net erachter gekomen: You have a false license. Your IP has been logged. Please contact Technical Support).quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:42 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik wijs alleen maar naar mezelf
Foei!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:30 schreef remlof het volgende:
Geqxon, gore link, weekend vrij van FOK!
Ja maar, ja maar... stel dat je daarmee in bed ligt, en je raakt zijn haar aan, dan krijg je het idee dat je met een vrouw in bed lig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je gaat me niet zeggen dat je na het zien van dit plaatje geen zweetpareltjes op je voorhoofd krijgt.
quote:
Vertel vertel, plurry die ranzig doetquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:56 schreef phluphy het volgende:
[..]
!!!
Ik kan geen navraag doen op IRC, ik heb gisteren gore taal op IRC uitgeslagen, zei Whoops, en nu durf ik me er niet meer te vertonen!![]()
haha dat was idd redelijk nasty voor jouw doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:56 schreef phluphy het volgende:
[..]
!!!
Ik kan geen navraag doen op IRC, ik heb gisteren gore taal op IRC uitgeslagen, zei Whoops, en nu durf ik me er niet meer te vertonen!![]()
hijs niet @ dig irc?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Neh, iets anders. Vraag hem maar zelf @ irc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |