Dan ga ik me fan een tikkie lager zettenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:12 schreef Merovingian het volgende:
Een CPU kan zonder problemen de 65 graden halen. Moderne GPU's kunnen over de 100 heen.
Nog steeds gebanned?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:15 schreef Sjowhan het volgende:
Bertje bertje oh where are thou?
Gister die server pas ingericht dus ik zal daar vanavond naar gaan kijken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:15 schreef Merovingian het volgende:
Maar een beetje fatsoenlijke fan houdt een onovergeklokte Intel echt wel onder de 40 trouwens, dus je hebt ofwel een gare fan, of hij zit er niet goed op/zonder koelpasta ofzo...
http://www.tomshardware.c(...)alent-speedfan-linuxquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:22 schreef JortK het volgende:
Wyri weet jij een linux app waarmee ik me temp kan meten en fanspeed aan kan passen, of gaat dat alleen via de BIOS?
Nee zijn wel apps voor, moet je kernel en je BIOS het natuurlijk wel ondersteunenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:22 schreef JortK het volgende:
Wyri weet jij een linux app waarmee ik me temp kan meten en fanspeed aan kan passen, of gaat dat alleen via de BIOS?
Daar zullen ze inderdaad wel een paar dagen mee bezig zijn danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:53 schreef phluphy het volgende:
[..]
Misschien is Bertje naar de kapper!
Dat zal een flinke hair cut zijn danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:53 schreef phluphy het volgende:
[..]
Misschien is Bertje naar de kapper!
Misschien heeft ie wel een paper cutquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat zal een flinke hair cut zijn dan.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel een paper cut
wat voor servertje?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Gister die server pas ingericht dus ik zal daar vanavond naar gaan kijken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |