Dan ga ik me fan een tikkie lager zettenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:12 schreef Merovingian het volgende:
Een CPU kan zonder problemen de 65 graden halen. Moderne GPU's kunnen over de 100 heen.
Nog steeds gebanned?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:15 schreef Sjowhan het volgende:
Bertje bertje oh where are thou?
Gister die server pas ingericht dus ik zal daar vanavond naar gaan kijken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:15 schreef Merovingian het volgende:
Maar een beetje fatsoenlijke fan houdt een onovergeklokte Intel echt wel onder de 40 trouwens, dus je hebt ofwel een gare fan, of hij zit er niet goed op/zonder koelpasta ofzo...
http://www.tomshardware.c(...)alent-speedfan-linuxquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:22 schreef JortK het volgende:
Wyri weet jij een linux app waarmee ik me temp kan meten en fanspeed aan kan passen, of gaat dat alleen via de BIOS?
Nee zijn wel apps voor, moet je kernel en je BIOS het natuurlijk wel ondersteunenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:22 schreef JortK het volgende:
Wyri weet jij een linux app waarmee ik me temp kan meten en fanspeed aan kan passen, of gaat dat alleen via de BIOS?
Daar zullen ze inderdaad wel een paar dagen mee bezig zijn danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:53 schreef phluphy het volgende:
[..]
Misschien is Bertje naar de kapper!
Dat zal een flinke hair cut zijn danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:53 schreef phluphy het volgende:
[..]
Misschien is Bertje naar de kapper!
Misschien heeft ie wel een paper cutquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat zal een flinke hair cut zijn dan.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel een paper cut
wat voor servertje?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Gister die server pas ingericht dus ik zal daar vanavond naar gaan kijken.
quote:
Want?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:55 schreef Merovingian het volgende:
Ik ook. Maar ik moet vanavond dan ook bier zuipen in de stad.
Heel begrijpelijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:11 schreef Merovingian het volgende:
Beste vriendin van mijn vrouw komt langs, en ik heb echt geen zin daar bij te zitten
De tering heb je het letterlijk virus gekregen ofzo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:10 schreef Merovingian het volgende:
Ohja, jij kan niet gebanned worden
Maar wat is dat dan voor link? Wat is er voor boeiends te zien?
De tering heb je het serieus op ingaan virus gekregen ofzo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De tering heb je het letterlijk virus gekregen ofzo?
Jep, ben gestopt met roken!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:37 schreef Merovingian het volgende:
[..]
De tering heb je het serieus op ingaan virus gekregen ofzo?
quote:
Eigenlijk best wel ja!! !baab-- nu eik om heerlijk te zijn.quote:
vandaag iets later dan gebruikelijk (16:00 i.p.v. 11:30) maar in ruil daarvoor ben ik volgende week vrijdag helemaal vrijquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:45 schreef Merovingian het volgende:
Ach, begint het weekend ook weer vroeger
Daar word nog over nagedachtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:03 schreef Merovingian het volgende:
Hij kan het alleen nogal lastig bewijzen
Ambtenaren...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:45 schreef mschol het volgende:
[..]
vandaag iets later dan gebruikelijk (16:00 i.p.v. 11:30) maar in ruil daarvoor ben ik volgende week vrijdag helemaal vrij
Nu we toch maf aan het doen zijn wie zegt dat dat geen kloon is dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:31 schreef slacker_nl het volgende:
Gaat ff lekker moeilijk doen joh. Kan m'n vriendin ook hier laten posten als je echt waterdicht superduperbewijs wilt hebben. Ben 5 dgn rookvrij, of wil je dat ook niet geloven?
Dat geloof ik ook wel zonder bewijsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:59 schreef slakkie het volgende:
Tis net zo makkelijk te controleren als dat JortK zegt dat ie z'n vriendin anaal neemt, om maar een voorbeeld te noemen.
laaat uit bed (ergens rond 13:00) vervolgens door naar verjaardag en daarna door naar bios ("You don't mess with the zohan" gezien)quote:
thuisbios omvat hier een 150 euro speakersetje + 19" lcd..quote:Op zondag 10 augustus 2008 09:37 schreef Merovingian het volgende:
Gisteren 21 gekeken, vermakelijke film (+1 lekker wijf)
Gewoon in de thuisbios
Thuisbios is hier 40" full-hd met 400 euro 5.1 setquote:Op zondag 10 augustus 2008 09:48 schreef mschol het volgende:
[..]
thuisbios omvat hier een 150 euro speakersetje + 19" lcd..
kijk ik toch liever in bios
wil nog wel een groter scherm maar weet niet wat ik zal doen: wil eigenlijk zowel een grotere TV als een grotere monitor maar ze staan op zo'n manier dat ik niet ze kan vervangen door 1 apparaat...
lastig uit te leggen, en paint gaat em niet worden denk ik zoquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:18 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Thuisbios is hier 40" full-hd met 400 euro 5.1 set![]()
Maar in jouw geval is de bios net iets prettiger
Maar hoezo kan je ze niet vervangen door 1 apparaat? Dacht ik eerst ook, tot ik mijn pc aansloot op die tv, en met een draadloos toetsenbordje en muis erachter kwam dat het in een comfortabele poang van de ikea, met een tafeltje ernaast voor de muis die precies de juiste hoogte heeft, het ook heel comfortabel gamen en internetten is met zo'n groot scherm![]()
Op de plek waar eerst mijn pc stond, staat nu gewoon de laptop van mijn vrouw. Oude monitor heb ik aan mijn ouders gegeven...
En als je nu die tv iets meer naar links doet, en dan dus een grote 40", en dan je bureau wegdoen en verruilen voor een comfortabele bank, zodat je nog steeds uit bed kan kijken, en kan gamen vanaf de bank op je grote scherm. Enige nadeel is dat je dan geen bureau meer hebt, maar die kan misschien op de plek staan waar nu je tv staat, je 40" hang je dan gewoon aan de muur ofzo. Kun je nog wel gewoon werkenleren aan je bureau.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:11 schreef mschol het volgende:
[..]
lastig uit te leggen, en paint gaat em niet worden denk ik zo
maar ik zal eens kijken (anders visio tekeningentje
okre viso is overkill, dan maar paint:
[ afbeelding ]
rood kruis is de plek waar het scherm naar toe wijst, de 4 kleine vierkantjes zijn speakers van 5.1 set, georienteerd op basis van de lokatie van m'n lcd
pff tja... is een mogelijkheid..quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:11 schreef Merovingian het volgende:
[..]
En als je nu die tv iets meer naar links doet, en dan dus een grote 40", en dan je bureau wegdoen en verruilen voor een comfortabele bank, zodat je nog steeds uit bed kan kijken, en kan gamen vanaf de bank op je grote scherm. Enige nadeel is dat je dan geen bureau meer hebt, maar die kan misschien op de plek staan waar nu je tv staat, je 40" hang je dan gewoon aan de muur ofzo. Kun je nog wel gewoon werkenleren aan je bureau.
Linux.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:53 schreef ScarFace- het volgende:
Welk programma kan ik in dit geval het beste nemen voor defragmentatie?
Oh ja, ik ga even een dual-boot met Linux maken, enkel om te defragmenterenquote:
wie wel?quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:51 schreef JortK het volgende:
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst degefragmenteerd heb
Je hebt geen defragmentatie bij Linux. Het was een grapjequote:Op maandag 11 augustus 2008 10:18 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Oh ja, ik ga even een dual-boot met Linux maken, enkel om te defragmenteren
Linux-grapjes snap ik niet. Ik heb geen Linux geinstalleerd...quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je hebt geen defragmentatie bij Linux. Het was een grapje
Ik mis julliequote:Op maandag 11 augustus 2008 10:47 schreef slacker_nl het volgende:
!windows
<digiweed> slacker: Karma for windows is now: -40
hij is niet grappigquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je hebt geen defragmentatie bij Linux. Het was een grapje
!jortkchicksquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:57 schreef slacker_nl het volgende:
We missen jou ook JortK (en vooral je boobs)
quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:24 schreef slacker_nl het volgende:
Nee, geen vette varkens erbij, please!!
Laat maar zien danquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:24 schreef phluphy het volgende:
En verder kunnen jullie allemaal mijn kont kussen!
Omdat ie een kleinere vocabulaire heeft betekend niet dat ie aardiger is..quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:38 schreef phluphy het volgende:
Zoiets zou Bertje nooit zeggen.![]()
Hij moet terug komen!
Pics or it didn't happun.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Omdat ie een kleinere vocabulaire heeft betekend niet dat ie aardiger is..
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:06 schreef Jo0Lz het volgende:
Pics or it didn't happun.
Hij is hoe dan ook aardiger. No question about it.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Omdat ie een kleinere vocabulaire heeft betekend niet dat ie aardiger is..
Ok, je valt op politieagenten.. dat je voor zwakbegaafden valt is me nu wel duidelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:34 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hij is hoe dan ook aardiger. No question about it.
Waarmee je je eigen sig tegenspreekt. Snel aanpassen maar.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:06 schreef slacker_nl het volgende:
je hebt gelijk, hij is aardiger....
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
Waarmee je je eigen sig tegenspreekt. Snel aanpassen maar.
Vanochtend lag het bed te lekker, maarjaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:24 schreef mschol het volgende:
straks ook maar eens weer aan de bak.. absoluut geen zin
Wat een visie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:27 schreef Merovingian het volgende:
Politie
Alleen de recherche is goed, die zijn tenminste met echte boeven bezig. En de ME natuurlijk, als ze weer lekker hooligans in elkaar meppen. Maar dat mogen ze helaas dan weer niet. Maar ik moet toegeven dat motoragenten dan nog het minst erg zijn van de rest van de wouten. Maar das nog steeds erg.
Hoe kan dat nou? Dat doe je dan toch echt zelf, zonder helm rijden of je scooter opvoeren... Dat soort lui zijn net zo erg als motoragentenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:32 schreef JortK het volgende:
Motoragenten zijn ook erg, vooral toen ik nog een scooter had
Vrouwenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:44 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wat een visie.Ik weet het nu zeker, jij bent echt dom.
Serieus ingaan op loze discussies op fokquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:46 schreef phluphy het volgende:
[..]
Gefrustreerde testosteronballetjes.
Oi, in mijn ogen doen ze best heel belangrijk werk, ondanks het feit dat ik politie agenten ook gewoon klootzakken vind, als ze me een boete geven oid.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:21 schreef Merovingian het volgende:
Frustraties? Heb ik geen last van hoor! Het zelfs een tijd overwogen om zelf motoragent te worden. Maar het is gewoon zo leuk en lekker makkelijk om de flikken af te zeiken
Dude op wat voor anger management camp heb jij gezetenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:13 schreef Jo0Lz het volgende:
Mensen!Het doet mijn hart zeer, dat jullie niet lief met elkaar spelen...
Laten we allemaal even hand in hand rond het kampvuur staan en onze frustraties uitzuchten.
8 seconden vasthouden, en dan herhalen.
Nee, ik heb gelijk en ik geef je gelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
Waarmee je je eigen sig tegenspreekt. Snel aanpassen maar.
Iets dat ik opgepikt heb gisteren op tv. Ik moest wat, want ik heb m'n bureau gesloopt, daarna weer opgebouwd... Moest het even in de grondverf zetten. Vanavond aflakken en dan morgen alles weer installerenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dude op wat voor anger management camp heb jij gezeten?
Dude, op die foto is niets te zien van een "wond".quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:33 schreef Cothen het volgende:
Ola!
We zijn weer thuisEigenlijk al twee dagen, maar ik heb eerst nog wat "schade" in moeten halen met mijn vriendin
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog een paar fotootjes:
[ afbeelding ]
Hij kwam, hij viel en hij werd verzorgd
[ afbeelding ]
kan ik iig niet vergeten waar ik ben geweest
Ik ga altijd serious sam spelen, dat spel is gewoon te melig om pissig/agressief/boos te blijvenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Iets dat ik opgepikt heb gisteren op tv. Ik moest wat, want ik heb m'n bureau gesloopt, daarna weer opgebouwd... Moest het even in de grondverf zetten. Vanavond aflakken en dan morgen alles weer installeren
[..]
Dude, op die foto is niets te zien van een "wond".
En het heet ook gewoon "Serious Sam"quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik ga altijd serious sam spelen, dat spel is gewoon te melig om pissig/agressief/boos te blijven.
Deel 2 eigenlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:25 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
En het heet ook gewoon "Serious Sam".
Ik ken het, heb ze ook eens gespeeld.
Nu kan ik niet spelen, want bureaus zijn nat v/d verf. Vind m'n muis/keyboard vast niet leuk als ik ze daar op pleur.
Je dacht dat ik voor de lol zo bij een badmeester/EHBO-er ga zitten?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:57 schreef Jo0Lz het volgende:
Dude, op die foto is niets te zien van een "wond".
Deel 2 zuigtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Deel 2 eigenlijk.
Hup een echte nerd speelt ook in bed of op de grond.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:12 schreef Snakey het volgende:
slacker_nl, wist je dat je voor een link naar een vies plaatje ook een 48 uur ban krijgt? Bij deze dan.
1 is bestwel een bummer als je net daarvoor 2 heb uitgespeeltquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:37 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Deel 2 zuigt![]()
Second Encounter FTW
Hoezo? Ik vind 2 echt gaar, slap aftreksel van second encounter. Je hebt geen flamethrower meer, geen altfire, de levels zijn stukken kleiner, er zijn minder vijanden, en je hebt gare tussenfilmpje die de snelheid uit het spel halen. Daarbij zag het er ten tijde van uitkomen niet uit en liep het retetraag, alhoewel je daar met de huidige videokaarten geen last meer van hebt uiteraard. Maar toch was het kut. Nee, doe mij the second encounter maar!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:46 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
1 is bestwel een bummer als je net daarvoor 2 heb uitgespeelt
Dat ga ik aan de FA's vertellenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:09 schreef slakkie het volgende:
[..]
het was in een nsfw topic
Boys, I'm back
Bienvenido Señor Frothen!quote:
He fluf! Nog boos?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:29 schreef phluphy het volgende:
[..]
Bienvenido Señor Frothen!![]()
Ben je / is je knie al weer helemaal hersteld eigenlijk?
Zo goed alsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:29 schreef phluphy het volgende:
Bienvenido Señor Frothen!![]()
Ben je / is je knie al weer helemaal hersteld eigenlijk?
Bij het moederbord en soms bij de voeding.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:56 schreef mschol het volgende:
probeer ik m'n sata schijf aan te sluiten... kom ik er achter dak helemaal geen molex -> sata power connector heb , waar zitten die dingen normaal gesproken bij?
moederbord dus niet en voedings doos is ook leeg..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:10 schreef Cothen het volgende:
[..]
Bij het moederbord en soms bij de voeding.
Hoezo zou je nog een molex willen hebben? Meeste voedingen (recente iig) hebben enkel nog sata-aansluitingenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:56 schreef mschol het volgende:
probeer ik m'n sata schijf aan te sluiten... kom ik er achter dak helemaal geen molex -> sata power connector heb , waar zitten die dingen normaal gesproken bij?
'k heb oudere voeding die nog prima werk(te) en daar zitten alleen molexjes aan..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoezo zou je nog een molex willen hebben? Meeste voedingen (recente iig) hebben enkel nog sata-aansluitingen
Volgens mij zijn de oude molex-harde schijven inderdaad voor de meeste gevallen wel verleden tijd. Mijn oude harddisk van 80 gig heb ik dit weekend er ook uitgehaald, deed het ook meer nauwelijksquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:23 schreef mschol het volgende:
[..]
'k heb oudere voeding die nog prima werk(te) en daar zitten alleen molexjes aan..
dus moet iets hebben voor molex naar sata... maar die heb ik dus niet :S
kut
nu moet ik dus wat anders verzinnen want ik wil server config testen op hardware die ik heb staan maarja heb dus alleen een sata schijf tot me beschikking, bij de rest twijfel ik over de betrouwbaarheid(gok voornamelijk dat ze dood zijn
)
maar ik heb nu wel nog een excuus om de oude hardware een kleine upgrade te geven voor ~200 euro (mobo, 4GB ram, dual core cpu, voeding) en daar m'n server van te bouwen :pquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de oude molex-harde schijven inderdaad voor de meeste gevallen wel verleden tijd. Mijn oude harddisk van 80 gig heb ik dit weekend er ook uitgehaald, deed het ook meer nauwelijks.
Nu enkel nog sataschijven.
Wat betreft de voeding is dat natuurlijk jammer, maarja. De ontwikkelingen gaan dan ook zo hard
Ik heb m'n pc kamer helemaal leeg nu, nouja, heb er weer bureaus in gemaakt... Met een kast om m'n 4u server in te gooien. Heb er geen serverkast geplaatst, kon er wel 1 krijgen, maar die was me veels te groot.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
maar ik heb nu wel nog een excuus om de oude hardware een kleine upgrade te geven voor ~200 euro (mobo, 4GB ram, dual core cpu, voeding) en daar m'n server van te bouwen :p
de pizzadozen zijn voor mij niet echt handig, ik kan ze namelijk erg slecht kwijtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:50 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb m'n pc kamer helemaal leeg nu, nouja, heb er weer bureaus in gemaakt... Met een kast om m'n 4u server in te gooien. Heb er geen serverkast geplaatst, kon er wel 1 krijgen, maar die was me veels te groot.
In die 4u server, zit een simpel p4 1800 bordje, met 1gb ram. (pc2700 ofzo dacht ik), daarbij zit een kaartje om SATA schijven aan te sluiten. OS staat op een 20 gb schijfje, die volgens mij al een beetje aan het overlijden is. De sata controller is aangesloten op 2 500 Gb sata schijfjes voor de data...
Als ik straks alles weer gelakt heb, ga ik het ding even onder handen nemen. Een stille voeding ering, passieve koeler en alle overige fans gaan eruit. Ding maakt een herrie, en wordt maar 30 graden ofzo.
Ik heb er maar een kastje voor gemaakt, want ik had hem eerst gewoon op z'n kant staan, en dan kon hij idd net zo goed in een tower case... Maar, dat veranderd nu dus...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:06 schreef mschol het volgende:
[..]
de pizzadozen zijn voor mij niet echt handig, ik kan ze namelijk erg slecht kwijt
een toren berg ik makkelijker weg...
Cool.quote:
ik ga zowie liever de hoogte in dan de breedte in... in de hoogte heb ik meer ruimtequote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:25 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb er maar een kastje voor gemaakt, want ik had hem eerst gewoon op z'n kant staan, en dan kon hij idd net zo goed in een tower case... Maar, dat veranderd nu dus...
Haha, die pizzadoos van mij, daar kun je in feite 2 systemen in draaien. Ruimte voor HDD's heb ik dus wel genoeg, maar ik heb ze alle 4 in zo'n bracket gepropt. ^^quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga zowie liever de hoogte in dan de breedte in... in de hoogte heb ik meer ruimte(en een tower case is cheaper als ik voldoende plaats voor hd's wil hebben
het is voor mij gewoon niet echt weggelegd, in het totaal plaatje is zo'n U server over het algemeen toch duurder dan een toren en ik wil er zo min mogelijk aan uitgeven (en ik wil et wel nieuw hebben, heb ik maar besloten)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Haha, die pizzadoos van mij, daar kun je in feite 2 systemen in draaien. Ruimte voor HDD's heb ik dus wel genoeg, maar ik heb ze alle 4 in zo'n bracket gepropt. ^^
Het wordt allemaal nog wat netter, als ik de nieuwe voeding binnen heb. De oude voeding maakt nog aardig veel lawaai, en dat hoor ik liever niet, zeker niet nu ik zelf zo'n stil systeem heb, en die server overal boven uit bromt.
Die platte zijn doorgaans erg lawaaierig inderdaad. Ik heb een 4u, dus daar kan je gewone componenten indoen. (Zit ook gewoon ATX voeding in, p4b533 bordje, 1,8 Ghz p4 cpu, etc.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:27 schreef Sjowhan het volgende:
Geef mij ook maar een kleine tower hoor, veel te lawaaierig die U-servers
Ik heb er twee fans inzitten, maar wellicht haal ik er 1 uit, en laat ik alleen degene op me CPU zitten.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:41 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Cool.
Heb je er wel fans in? Ik wil geen fans meer in die dingen, moet zonder kunnen, want hij wordt helemaal niet zo warm.
Tijd voor een kosten / baten analyse dusquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:47 schreef Cothen het volgende:
Vandaag gehoord dat ze het verstandig vinden als ik een maand langer blijf om af te studeren...
Voordeel: hoger cijfer en betere cariere kansen
Nadeel: een half jaar langer collegegeld
ik heb geen idee of dat wel zo werkt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:00 schreef Merovingian het volgende:
Als je een maand langer blijft krijg je zodra je klaar bent toch gewoon weer 5/6 van dat collegegeld terug?
Mja, heb 1U en 2U in elkaar gezet (SuperMicro's), en die dingen blazen (vooral de fans dan) behoorlijk. Dat levert een behoorlijk geluid op welquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Die platte zijn doorgaans erg lawaaierig inderdaad. Ik heb een 4u, dus daar kan je gewone componenten indoen. (Zit ook gewoon ATX voeding in, p4b533 bordje, 1,8 Ghz p4 cpu, etc.
Zelfs een GeForce 4 64mb!.
Toen mijn vrouw klaar was kreeg ze ook gewoon het teveel betaalde deel terug. Lijkt me niet dat ze dat nu opeens veranderd hebben sinds januari 2007.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:02 schreef Cothen het volgende:
[..]
ik heb geen idee of dat wel zo werkt.
Ok, maandag maar eens contact opnemen met mijn HBO-instelling (want ze zijn nog op vakantiequote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:12 schreef Merovingian het volgende:
Toen mijn vrouw klaar was kreeg ze ook gewoon het teveel betaalde deel terug. Lijkt me niet dat ze dat nu opeens veranderd hebben sinds januari 2007.
Jou vrouw is een pony meisje ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:12 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Toen mijn vrouw klaar was kreeg ze ook gewoon het teveel betaalde deel terug. Lijkt me niet dat ze dat nu opeens veranderd hebben sinds januari 2007.
Nee. Maar ik moet toegeven dat ze regelmatig steigert.quote:
Als ze in 2007 van school afkomt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:12 schreef Merovingian het volgende:
Hoezo eigenlijk?
RUG. Master Nederlands.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Als ze in 2007 van school afkomt.
Steigerende vrouwenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:11 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Nee. Maar ik moet toegeven dat ze regelmatig steigert.
Is bij jou in de buurt he?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Steigerende vrouwen![]()
(Trouwens ga jij nog naar gondelvaart zaterdag?)
Zo goed als voor me deur, de kermis (mini) staat tussen het voetbalveld en de begraafplaats (waar ik van uit me appartement op uit kijk) en de andere kant op (10 meter) zit het kanaal. We gaan waarschijnlijk weer BBQe voor het oude pand (het oude raadhuis van koedijk) zoals ieder jaarquote:
Fuckquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:44 schreef Cothen het volgende:
JorktK @ Bertje-modus?
Of perongeluk verkeerde accout?
Ze zetten het gebied af ja omdat de kanaaldijk helemaal vol staat met mensen (het hele gebied trouwens). Plus dat je voor een bepaalde tijd binnen moet zijn anders kost het je een paar euro.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:02 schreef Merovingian het volgende:
Ben er nog nooit geweest, maar misschien ga ik wel even. Je kan er niet met de auto komen he? Hoorde ik tenminste van een collega die ook in koedijk woont...
Binnen in het gebied wat voor auto's afgezet word.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:13 schreef Merovingian het volgende:
Hoe bedoel je, op tijd binnen? Het is toch gewoon buiten?
Yup vraag me niet hoeveel want ik ben altijd al binnen danquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:26 schreef Merovingian het volgende:
Moet je toegangsgeld betalen als je daar na een bepaalde tijd naar binnen wil? Wat een klets...
Moet je alleen wel auto's ontwijken, maar je kan het idd doenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:09 schreef Merovingian het volgende:
Maar als ik aan de andere kant van het kanaal ga zitten, zie ik die boten net zo goed, maar dan gratis!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Moet je alleen wel auto's ontwijken, maar je kan het idd doen.
Welnee, er zit genoeg gras tussen de weg en het water.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Moet je alleen wel auto's ontwijken, maar je kan het idd doen.
zo veel is het nou ook weer niet, ow en je kan nog wel eens weg geplukt worden door de 'reddingsbrigade' (zou wel flauw zijn), maar goed als jij de achterkant wil zien have funquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:26 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Welnee, er zit genoeg gras tussen de weg en het water.
Dat doe ik allang niet meerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je bent betrapt op je werk met aarsgeweien kijken?
ach... ze mochten imho best hun tanden eff laten zien.. alleen hadden ze dan wel echt alleen militaire doelen moeten aanvallen..quote:
Je houd bij hoe lang mensen niet online zijn geweest?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:23 schreef phluphy het volgende:
Dan denk ik nl. dat Bertje gewoon op vakantie is, want hij is al 12 dagen niet op FOK! geweest.
Nee, dat doet het FOK! Profiel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:35 schreef Cothen het volgende:
[..]
Je houd bij hoe lang mensen niet online zijn geweest?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:59 schreef Cothen het volgende:
Geloof het of niet, maar ik heb zowaar een Apple product gekocht. Met als belangrijkste argument dat het uiteindelijk goedkoper is dan het een vergelijkbaar apparaat met Windows-based software.
binnen nu en 3 weken wordt er in huizen Cothen een Iphone 16GB geleverd voor de schappelijke prijs van 49,96 euro.
Iphonequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:59 schreef Cothen het volgende:
Geloof het of niet, maar ik heb zowaar een Apple product gekocht. Met als belangrijkste argument dat het uiteindelijk goedkoper is dan het een vergelijkbaar apparaat met Windows-based software.
binnen nu en 3 weken wordt er in huizen Cothen een Iphone 16GB geleverd voor de schappelijke prijs van 49,96 euro.
Das niet leuk. Bovendien is een telefoon tot op de draad versleten bij mij aan het einde van de contractperiode.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:25 schreef Merovingian het volgende:
Of je neemt een sim-only en behoudt je huidige telefoon...
hier 4 gsm's als je de werkmobiel van mij mee rekent + 3 nummers op de vaste lijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:01 schreef Merovingian het volgende:
Ja, die heb ik ook
We hebben thuis momenteel 4 gsm's in gebruik, plus een vaste lijn
Jij hebt 3 prive-gsm's? Wat moet je daar nou weer mee? Wij zijn met z'n 2en, allebei een prive-gsm en werkgsm...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
hier 4 gsm's als je de werkmobiel van mij mee rekent + 3 nummers op de vaste lijn
Ik heb nog een sim uit de eerste Telfort tijd, toen NS nog aandeelhouder was. Van oorsprong prepaid zelfs.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:26 schreef ScarFace- het volgende:
Met een sim van 02 wat overgegaan is naar Telfort(...jaar geleden)
pa =1gsm (eigenlijk 2 maar prive schakelt hij door naar werk gsm)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:08 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Jij hebt 3 prive-gsm's? Wat moet je daar nou weer mee? Wij zijn met z'n 2en, allebei een prive-gsm en werkgsm...
Prive een fax hebbenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:37 schreef mschol het volgende:
[..]
pa =1gsm (eigenlijk 2 maar prive schakelt hij door naar werk gsm)
ma = 1gsm
ik = 2gsm (1x prive + 1xwerk)
en dan nog een ISDN lijn met 4 nummers waarvan er 1 fax is (die niet meer wordt gebruikt)
Mijn ouders hebben jaren heen en weer gefaxt met mijn opa en oma die toen in portugal woonde. Maar tegenwoordig is het inderdaad erg nutteloosquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:38 schreef Merovingian het volgende:
Prive een fax hebben
Of hebben jullie een eigen bedrijf ofzo?
nee, stamt nog uit het '99 tijdperkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:38 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Prive een fax hebben
Of hebben jullie een eigen bedrijf ofzo?
De Sims...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:03 schreef mschol het volgende:
Sims 2 + expansions aan et installeren![]()
helaas voor jou is dat niet waar, heb geen ene fuck te doen dus ach.. paar sims + aanhang laten groeien en dan verhongeren is ook leuk op z'n tijdquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:10 schreef Cothen het volgende:
[..]
De Sims...
das hoop ik voor je vriendin/zusje/nichtje of andere familieleden van het vrouwelijk geslacht?
: o wat leuk hahahaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel een paper cut
Wat the fuck is dat nou weer voor 2e post op fokquote:
quote:
Dus als ik zeg:quote:
Race Driver GRIDquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:54 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dus als ik zeg:
Need for Speed - Most Wanted
Command & Conquer - Tiberium Wars
Battlefield 1942
SimCity 4
Populous
Crysis
Dungeon Keeper 2
Medal of Honor - Allied Assault
Clive Barker's Undying
Spore
Dan wil jij beweren dat je niet een paar games uit bovengenoemd lijstje goed vindt? IMHO ben je dan geen gamer, want hier zitten toch echt sterke titels tussen.
Grid is zeker vet, maar niet van EA...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Race Driver GRIDMet 400 de banden stapel in
Zoals?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:54 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dus als ik zeg:
Need for Speed - Most Wanted
Command & Conquer - Tiberium Wars
Battlefield 1942
SimCity 4
Populous
Crysis
Dungeon Keeper 2
Medal of Honor - Allied Assault
Clive Barker's Undying
Spore
Dan wil jij beweren dat je niet een paar games uit bovengenoemd lijstje goed vindt? IMHO ben je dan geen gamer, want hier zitten toch echt sterke titels tussen.
Weet ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:26 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Grid is zeker vet, maar niet van EA...
MoH en CoD hebben hun positieve kanten en negatieve kanten...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:50 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Zoals?
Sterke titelsom een voorbeeld te geven MoH is leuk maar als je eenmaal CoD hebt gespeeld
niet meer.
Crysis is wel aardig voor even net als battlefield.
Maar vergeleken met andere uitgevers is EA bagger.
die hebben ze opgekocht van westwood...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:17 schreef slakkie het volgende:
[..]
Madden NFL ftw!!!!!!!!
En is de C&C serie ook niet van EA?!?!? Jajajajajajaja
westwood is in z'n geheel opgekochtquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:45 schreef mschol het volgende:
[..]
die hebben ze opgekocht van westwood...
vervolgens werd , volgens veel mensen; ik deel die mening maar half, de serie verkracht..
maj okequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:51 schreef slakkie het volgende:
[..]
westwood is in z'n geheel opgekochtNiet alleen de C&C serie.
hardware H.264 decoding?quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:17 schreef Merovingian het volgende:
Heeft er trouwens iemand hier ervaring met het afspelen van mkv'tjes met een videokaart met hardwarematige versnelling hiervan, zoals HD3xxx en HD4xxx of 9xxx of GTX2xx serie? Heb je dan nog aparte software nodig of maakt mijn mpc met k-lite hier ook gebruik van?
Maar mijn 8800GTX heeft dat niet. Ik zit nu met een pc die 1080p wel prima kan afspelen, maar 1080i niet, dat de-interlacing vraagt net teveel van mijn E6600... Nu zit ik dus te twijfelen of ik een Q9550 moet kopen of een HD4870. Laatste kan ik ook gelijk weer beter gamen, maar die video is prio. Dat moet dus gewoon lekker lopen. Met een Q9550 loopt het zeker lekker, maar ja, meer fps is natuurlijk ook leuk en die krijg ik niet echt erbij met een Q9550. Vandaar dat ik dus eens wil weten hoe die hardwarematige x264-versnelling gaat via de videokaart. Moet je dan aparte software hebben? Of werkt het gewoon altijd als je x264 afspeelt, ongeacht je player?quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:21 schreef mschol het volgende:
[..]
hardware H.264 decoding?
bezit m'n 8800gt ook al...
ik heb geen vergelijkings materiaal (snelle/langzame processor / videokaart)
in het geval van nvidea moet je afspeelprogramma/codec support hebben voor PureHD (wat de HD acceleratie is van nvidea)quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:22 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Maar mijn 8800GTX heeft dat niet. Ik zit nu met een pc die 1080p wel prima kan afspelen, maar 1080i niet, dat de-interlacing vraagt net teveel van mijn E6600... Nu zit ik dus te twijfelen of ik een Q9550 moet kopen of een HD4870. Laatste kan ik ook gelijk weer beter gamen, maar die video is prio. Dat moet dus gewoon lekker lopen. Met een Q9550 loopt het zeker lekker, maar ja, meer fps is natuurlijk ook leuk en die krijg ik niet echt erbij met een Q9550. Vandaar dat ik dus eens wil weten hoe die hardwarematige x264-versnelling gaat via de videokaart. Moet je dan aparte software hebben? Of werkt het gewoon altijd als je x264 afspeelt, ongeacht je player?
ultra mon -> save desktop icon location? (maar lijkt niet altijd goed te werken)quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:52 schreef ScarFace- het volgende:
Ik heb een 8800GTS 320MBde nieuwe whql drivers hebben physx support heeft iemand die al geinstalleerd?
177.83 WHQL dus.
Altijd kut als je nieuwe forceware installeerd(wat geen forceware meer heet)dat je je dekstop overnieuw mag indelen
Je stond vanmorgen bij de tram?quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:41 schreef Merovingian het volgende:
Goeiesmorges deze morge!
Ja, stond daar een vrouw, echt zo'n lelijkerd. En die had een papegaai op d'r schouder. Zegt ze zo tegen mij, als jij raadt wat ik op mijn schouder heb, mag je met me naar bed, gheghe. Dus ik dacht zo, daar trap ik natuurlijk niet in. Dus ik zeg, das een olifant. Zegt ze: Dat keur ik ook goed!quote:
Kostte dat purehd niet geld ofzo? Of is dat gewoon gratis? En dan werkt het dus wel gewoon in elk programma?quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:44 schreef mschol het volgende:
[..]
in het geval van nvidea moet je afspeelprogramma/codec support hebben voor PureHD (wat de HD acceleratie is van nvidea)
je hoeft iig niet specifiek 1 bepaald programma te hebben (pureHD zit in de driver gebakken...)
mogequote:Op maandag 18 augustus 2008 09:41 schreef Merovingian het volgende:
Goeiesmorges deze morge!
Ik zat er ook nog aan te denken om zo'n patrick ballon te kopenquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
mogeLeuk zaterdag gehad, bier, BBQ, kinderen die krijsen in je oor omdat ze een patrick ballon zien, tieners waar de hormonen door het lijf heen gieren, gondelvaart
wat heb je?quote:
Mooizoquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:38 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik zat er ook nog aan te denken om zo'n patrick ballon te kopen
Maar het was wel leuk om te zien allemaal
Welkomquote:
He, die heb ik dan weer gemist, anders had ik er ook nog wel een keer naar gaan grijpenquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Mooizo. We hadden een scoobody balon aan een patrick balon aan een piraten balen aan een boom vast gemaakt. Iedere keer als ze laag hingen gingen de kinders en naar springen en er naar grijpen
.
Tja, zal wel moeten nu hequote:Welkom. Zien we je dan ook op IRC straks?
whehehequote:Op maandag 18 augustus 2008 12:24 schreef Merovingian het volgende:
[..]
He, die heb ik dan weer gemist, anders had ik er ook nog wel een keer naar gaan grijpen
[..]
Tja, zal wel moeten nu he![]()
dat dacht ik ook...quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:43 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Kostte dat purehd niet geld ofzo? Of is dat gewoon gratis? En dan werkt het dus wel gewoon in elk programma?
Nadeel is dat nVidia nu niet zo gunstig is met de fps/euro verhouding... Iemand dus meer info over de drivers van Ati op dit gebied?
Dude.quote:
Jo. Crew.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:20 schreef Merovingian het volgende:
Goeiesmorges deze morge!
Ej! Mede-crewquote:
Sjowhan is ook crew, en die is er nog niet....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Goed de DIG crew is ook weer in da house.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:34 schreef slacker_nl het volgende:
Mogguh sletjes.
Sjowhan is KPD'erquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:36 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Sjowhan is ook crew, en die is er nog niet....
DIe is vast de inhoud van KPD aan het keurenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:36 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Sjowhan is ook crew, en die is er nog niet....
Dweil yourself!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:34 schreef slacker_nl het volgende:
Mogguh sletjes.
je vergeet een stukjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:42 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dweil yourself!
"De woorden slettebak of sletje zijn van het woord slet afgeleid.
De oorspronkelijke betekenis van een slet was een dweil ...."
Bron
quote:De oorspronkelijke betekenis van een slet was een dweil en de stap naar de slet van nu is die naar [een vrouw waarmee je de vloer dweilt.
Dus? Hij is wel crew en hij zit veel in dig slowchat en #dig. En volgens mij ben jij best jaloers dat jij geen mod bent van KPD.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:46 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dus? Hij is wel crew en hij zit veel in dig slowchat en #dig. En volgens mij ben jij best jaloers dat jij geen mod bent van KPD.
quote:
Merovingian in the house.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:46 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dus? Hij is wel crew en hij zit veel in dig slowchat en #dig. En volgens mij ben jij best jaloers dat jij geen mod bent van KPD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |