Vrouwenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:44 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wat een visie.Ik weet het nu zeker, jij bent echt dom.
Serieus ingaan op loze discussies op fokquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:46 schreef phluphy het volgende:
[..]
Gefrustreerde testosteronballetjes.
Oi, in mijn ogen doen ze best heel belangrijk werk, ondanks het feit dat ik politie agenten ook gewoon klootzakken vind, als ze me een boete geven oid.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:21 schreef Merovingian het volgende:
Frustraties? Heb ik geen last van hoor! Het zelfs een tijd overwogen om zelf motoragent te worden. Maar het is gewoon zo leuk en lekker makkelijk om de flikken af te zeiken
Dude op wat voor anger management camp heb jij gezetenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:13 schreef Jo0Lz het volgende:
Mensen!Het doet mijn hart zeer, dat jullie niet lief met elkaar spelen...
Laten we allemaal even hand in hand rond het kampvuur staan en onze frustraties uitzuchten.
8 seconden vasthouden, en dan herhalen.
Nee, ik heb gelijk en ik geef je gelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
Waarmee je je eigen sig tegenspreekt. Snel aanpassen maar.
Iets dat ik opgepikt heb gisteren op tv. Ik moest wat, want ik heb m'n bureau gesloopt, daarna weer opgebouwd... Moest het even in de grondverf zetten. Vanavond aflakken en dan morgen alles weer installerenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dude op wat voor anger management camp heb jij gezeten?
Dude, op die foto is niets te zien van een "wond".quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:33 schreef Cothen het volgende:
Ola!
We zijn weer thuisEigenlijk al twee dagen, maar ik heb eerst nog wat "schade" in moeten halen met mijn vriendin
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog een paar fotootjes:
[ afbeelding ]
Hij kwam, hij viel en hij werd verzorgd
[ afbeelding ]
kan ik iig niet vergeten waar ik ben geweest
Ik ga altijd serious sam spelen, dat spel is gewoon te melig om pissig/agressief/boos te blijvenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Iets dat ik opgepikt heb gisteren op tv. Ik moest wat, want ik heb m'n bureau gesloopt, daarna weer opgebouwd... Moest het even in de grondverf zetten. Vanavond aflakken en dan morgen alles weer installeren
[..]
Dude, op die foto is niets te zien van een "wond".
En het heet ook gewoon "Serious Sam"quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik ga altijd serious sam spelen, dat spel is gewoon te melig om pissig/agressief/boos te blijven.
Deel 2 eigenlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:25 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
En het heet ook gewoon "Serious Sam".
Ik ken het, heb ze ook eens gespeeld.
Nu kan ik niet spelen, want bureaus zijn nat v/d verf. Vind m'n muis/keyboard vast niet leuk als ik ze daar op pleur.
Je dacht dat ik voor de lol zo bij een badmeester/EHBO-er ga zitten?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:57 schreef Jo0Lz het volgende:
Dude, op die foto is niets te zien van een "wond".
Deel 2 zuigtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Deel 2 eigenlijk.
Hup een echte nerd speelt ook in bed of op de grond.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:12 schreef Snakey het volgende:
slacker_nl, wist je dat je voor een link naar een vies plaatje ook een 48 uur ban krijgt? Bij deze dan.
1 is bestwel een bummer als je net daarvoor 2 heb uitgespeeltquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:37 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Deel 2 zuigt![]()
Second Encounter FTW
Hoezo? Ik vind 2 echt gaar, slap aftreksel van second encounter. Je hebt geen flamethrower meer, geen altfire, de levels zijn stukken kleiner, er zijn minder vijanden, en je hebt gare tussenfilmpje die de snelheid uit het spel halen. Daarbij zag het er ten tijde van uitkomen niet uit en liep het retetraag, alhoewel je daar met de huidige videokaarten geen last meer van hebt uiteraard. Maar toch was het kut. Nee, doe mij the second encounter maar!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:46 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
1 is bestwel een bummer als je net daarvoor 2 heb uitgespeelt
Dat ga ik aan de FA's vertellenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:09 schreef slakkie het volgende:
[..]
het was in een nsfw topic
Boys, I'm back
Bienvenido Seņor Frothen!quote:
He fluf! Nog boos?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:29 schreef phluphy het volgende:
[..]
Bienvenido Seņor Frothen!![]()
Ben je / is je knie al weer helemaal hersteld eigenlijk?
Zo goed alsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:29 schreef phluphy het volgende:
Bienvenido Seņor Frothen!![]()
Ben je / is je knie al weer helemaal hersteld eigenlijk?
Bij het moederbord en soms bij de voeding.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:56 schreef mschol het volgende:
probeer ik m'n sata schijf aan te sluiten... kom ik er achter dak helemaal geen molex -> sata power connector heb , waar zitten die dingen normaal gesproken bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |