Dan ga ik me fan een tikkie lager zettenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:12 schreef Merovingian het volgende:
Een CPU kan zonder problemen de 65 graden halen. Moderne GPU's kunnen over de 100 heen.
Nog steeds gebanned?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:15 schreef Sjowhan het volgende:
Bertje bertje oh where are thou?
Gister die server pas ingericht dus ik zal daar vanavond naar gaan kijken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:15 schreef Merovingian het volgende:
Maar een beetje fatsoenlijke fan houdt een onovergeklokte Intel echt wel onder de 40 trouwens, dus je hebt ofwel een gare fan, of hij zit er niet goed op/zonder koelpasta ofzo...
http://www.tomshardware.c(...)alent-speedfan-linuxquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:22 schreef JortK het volgende:
Wyri weet jij een linux app waarmee ik me temp kan meten en fanspeed aan kan passen, of gaat dat alleen via de BIOS?
Nee zijn wel apps voor, moet je kernel en je BIOS het natuurlijk wel ondersteunenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:22 schreef JortK het volgende:
Wyri weet jij een linux app waarmee ik me temp kan meten en fanspeed aan kan passen, of gaat dat alleen via de BIOS?
Daar zullen ze inderdaad wel een paar dagen mee bezig zijn danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:53 schreef phluphy het volgende:
[..]
Misschien is Bertje naar de kapper!
Dat zal een flinke hair cut zijn danquote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:53 schreef phluphy het volgende:
[..]
Misschien is Bertje naar de kapper!
Misschien heeft ie wel een paper cutquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat zal een flinke hair cut zijn dan.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel een paper cut
wat voor servertje?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Gister die server pas ingericht dus ik zal daar vanavond naar gaan kijken.
quote:
Want?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 08:55 schreef Merovingian het volgende:
Ik ook. Maar ik moet vanavond dan ook bier zuipen in de stad.
Heel begrijpelijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:11 schreef Merovingian het volgende:
Beste vriendin van mijn vrouw komt langs, en ik heb echt geen zin daar bij te zitten
De tering heb je het letterlijk virus gekregen ofzo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:10 schreef Merovingian het volgende:
Ohja, jij kan niet gebanned worden
Maar wat is dat dan voor link? Wat is er voor boeiends te zien?
De tering heb je het serieus op ingaan virus gekregen ofzo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De tering heb je het letterlijk virus gekregen ofzo?
Jep, ben gestopt met roken!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:37 schreef Merovingian het volgende:
[..]
De tering heb je het serieus op ingaan virus gekregen ofzo?
quote:
Eigenlijk best wel ja!! !baab-- nu eik om heerlijk te zijn.quote:
vandaag iets later dan gebruikelijk (16:00 i.p.v. 11:30) maar in ruil daarvoor ben ik volgende week vrijdag helemaal vrijquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:45 schreef Merovingian het volgende:
Ach, begint het weekend ook weer vroeger
Daar word nog over nagedachtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:03 schreef Merovingian het volgende:
Hij kan het alleen nogal lastig bewijzen
Ambtenaren...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:45 schreef mschol het volgende:
[..]
vandaag iets later dan gebruikelijk (16:00 i.p.v. 11:30) maar in ruil daarvoor ben ik volgende week vrijdag helemaal vrij
Nu we toch maf aan het doen zijn wie zegt dat dat geen kloon is dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:31 schreef slacker_nl het volgende:
Gaat ff lekker moeilijk doen joh. Kan m'n vriendin ook hier laten posten als je echt waterdicht superduperbewijs wilt hebben. Ben 5 dgn rookvrij, of wil je dat ook niet geloven?
Dat geloof ik ook wel zonder bewijsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:59 schreef slakkie het volgende:
Tis net zo makkelijk te controleren als dat JortK zegt dat ie z'n vriendin anaal neemt, om maar een voorbeeld te noemen.
laaat uit bed (ergens rond 13:00) vervolgens door naar verjaardag en daarna door naar bios ("You don't mess with the zohan" gezien)quote:
thuisbios omvat hier een 150 euro speakersetje + 19" lcd..quote:Op zondag 10 augustus 2008 09:37 schreef Merovingian het volgende:
Gisteren 21 gekeken, vermakelijke film (+1 lekker wijf)
Gewoon in de thuisbios
Thuisbios is hier 40" full-hd met 400 euro 5.1 setquote:Op zondag 10 augustus 2008 09:48 schreef mschol het volgende:
[..]
thuisbios omvat hier een 150 euro speakersetje + 19" lcd..
kijk ik toch liever in bios
wil nog wel een groter scherm maar weet niet wat ik zal doen: wil eigenlijk zowel een grotere TV als een grotere monitor maar ze staan op zo'n manier dat ik niet ze kan vervangen door 1 apparaat...
lastig uit te leggen, en paint gaat em niet worden denk ik zoquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:18 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Thuisbios is hier 40" full-hd met 400 euro 5.1 set![]()
Maar in jouw geval is de bios net iets prettiger
Maar hoezo kan je ze niet vervangen door 1 apparaat? Dacht ik eerst ook, tot ik mijn pc aansloot op die tv, en met een draadloos toetsenbordje en muis erachter kwam dat het in een comfortabele poang van de ikea, met een tafeltje ernaast voor de muis die precies de juiste hoogte heeft, het ook heel comfortabel gamen en internetten is met zo'n groot scherm![]()
Op de plek waar eerst mijn pc stond, staat nu gewoon de laptop van mijn vrouw. Oude monitor heb ik aan mijn ouders gegeven...
En als je nu die tv iets meer naar links doet, en dan dus een grote 40", en dan je bureau wegdoen en verruilen voor een comfortabele bank, zodat je nog steeds uit bed kan kijken, en kan gamen vanaf de bank op je grote scherm. Enige nadeel is dat je dan geen bureau meer hebt, maar die kan misschien op de plek staan waar nu je tv staat, je 40" hang je dan gewoon aan de muur ofzo. Kun je nog wel gewoon werkenleren aan je bureau.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:11 schreef mschol het volgende:
[..]
lastig uit te leggen, en paint gaat em niet worden denk ik zo
maar ik zal eens kijken (anders visio tekeningentje
okre viso is overkill, dan maar paint:
[ afbeelding ]
rood kruis is de plek waar het scherm naar toe wijst, de 4 kleine vierkantjes zijn speakers van 5.1 set, georienteerd op basis van de lokatie van m'n lcd
pff tja... is een mogelijkheid..quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:11 schreef Merovingian het volgende:
[..]
En als je nu die tv iets meer naar links doet, en dan dus een grote 40", en dan je bureau wegdoen en verruilen voor een comfortabele bank, zodat je nog steeds uit bed kan kijken, en kan gamen vanaf de bank op je grote scherm. Enige nadeel is dat je dan geen bureau meer hebt, maar die kan misschien op de plek staan waar nu je tv staat, je 40" hang je dan gewoon aan de muur ofzo. Kun je nog wel gewoon werkenleren aan je bureau.
Linux.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:53 schreef ScarFace- het volgende:
Welk programma kan ik in dit geval het beste nemen voor defragmentatie?
Oh ja, ik ga even een dual-boot met Linux maken, enkel om te defragmenterenquote:
wie wel?quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:51 schreef JortK het volgende:
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst degefragmenteerd heb
Je hebt geen defragmentatie bij Linux. Het was een grapjequote:Op maandag 11 augustus 2008 10:18 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Oh ja, ik ga even een dual-boot met Linux maken, enkel om te defragmenteren
Linux-grapjes snap ik niet. Ik heb geen Linux geinstalleerd...quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je hebt geen defragmentatie bij Linux. Het was een grapje
Ik mis julliequote:Op maandag 11 augustus 2008 10:47 schreef slacker_nl het volgende:
!windows
<digiweed> slacker: Karma for windows is now: -40
hij is niet grappigquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je hebt geen defragmentatie bij Linux. Het was een grapje
!jortkchicksquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:57 schreef slacker_nl het volgende:
We missen jou ook JortK (en vooral je boobs)
quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:24 schreef slacker_nl het volgende:
Nee, geen vette varkens erbij, please!!
Laat maar zien danquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:24 schreef phluphy het volgende:
En verder kunnen jullie allemaal mijn kont kussen!
Omdat ie een kleinere vocabulaire heeft betekend niet dat ie aardiger is..quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:38 schreef phluphy het volgende:
Zoiets zou Bertje nooit zeggen.![]()
Hij moet terug komen!
Pics or it didn't happun.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Omdat ie een kleinere vocabulaire heeft betekend niet dat ie aardiger is..
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:06 schreef Jo0Lz het volgende:
Pics or it didn't happun.
Hij is hoe dan ook aardiger. No question about it.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Omdat ie een kleinere vocabulaire heeft betekend niet dat ie aardiger is..
Ok, je valt op politieagenten.. dat je voor zwakbegaafden valt is me nu wel duidelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:34 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hij is hoe dan ook aardiger. No question about it.
Waarmee je je eigen sig tegenspreekt. Snel aanpassen maar.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:06 schreef slacker_nl het volgende:
je hebt gelijk, hij is aardiger....
quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
Waarmee je je eigen sig tegenspreekt. Snel aanpassen maar.
Vanochtend lag het bed te lekker, maarjaquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:24 schreef mschol het volgende:
straks ook maar eens weer aan de bak.. absoluut geen zin
Wat een visie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:27 schreef Merovingian het volgende:
Politie
Alleen de recherche is goed, die zijn tenminste met echte boeven bezig. En de ME natuurlijk, als ze weer lekker hooligans in elkaar meppen. Maar dat mogen ze helaas dan weer niet. Maar ik moet toegeven dat motoragenten dan nog het minst erg zijn van de rest van de wouten. Maar das nog steeds erg.
Hoe kan dat nou? Dat doe je dan toch echt zelf, zonder helm rijden of je scooter opvoeren... Dat soort lui zijn net zo erg als motoragentenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:32 schreef JortK het volgende:
Motoragenten zijn ook erg, vooral toen ik nog een scooter had
Vrouwenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:44 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wat een visie.Ik weet het nu zeker, jij bent echt dom.
Serieus ingaan op loze discussies op fokquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:46 schreef phluphy het volgende:
[..]
Gefrustreerde testosteronballetjes.
Oi, in mijn ogen doen ze best heel belangrijk werk, ondanks het feit dat ik politie agenten ook gewoon klootzakken vind, als ze me een boete geven oid.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:21 schreef Merovingian het volgende:
Frustraties? Heb ik geen last van hoor! Het zelfs een tijd overwogen om zelf motoragent te worden. Maar het is gewoon zo leuk en lekker makkelijk om de flikken af te zeiken
Dude op wat voor anger management camp heb jij gezetenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:13 schreef Jo0Lz het volgende:
Mensen!Het doet mijn hart zeer, dat jullie niet lief met elkaar spelen...
Laten we allemaal even hand in hand rond het kampvuur staan en onze frustraties uitzuchten.
8 seconden vasthouden, en dan herhalen.
Nee, ik heb gelijk en ik geef je gelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
Waarmee je je eigen sig tegenspreekt. Snel aanpassen maar.
Iets dat ik opgepikt heb gisteren op tv. Ik moest wat, want ik heb m'n bureau gesloopt, daarna weer opgebouwd... Moest het even in de grondverf zetten. Vanavond aflakken en dan morgen alles weer installerenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dude op wat voor anger management camp heb jij gezeten?
Dude, op die foto is niets te zien van een "wond".quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:33 schreef Cothen het volgende:
Ola!
We zijn weer thuisEigenlijk al twee dagen, maar ik heb eerst nog wat "schade" in moeten halen met mijn vriendin
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog een paar fotootjes:
[ afbeelding ]
Hij kwam, hij viel en hij werd verzorgd
[ afbeelding ]
kan ik iig niet vergeten waar ik ben geweest
Ik ga altijd serious sam spelen, dat spel is gewoon te melig om pissig/agressief/boos te blijvenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Iets dat ik opgepikt heb gisteren op tv. Ik moest wat, want ik heb m'n bureau gesloopt, daarna weer opgebouwd... Moest het even in de grondverf zetten. Vanavond aflakken en dan morgen alles weer installeren
[..]
Dude, op die foto is niets te zien van een "wond".
En het heet ook gewoon "Serious Sam"quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik ga altijd serious sam spelen, dat spel is gewoon te melig om pissig/agressief/boos te blijven.
Deel 2 eigenlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:25 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
En het heet ook gewoon "Serious Sam".
Ik ken het, heb ze ook eens gespeeld.
Nu kan ik niet spelen, want bureaus zijn nat v/d verf. Vind m'n muis/keyboard vast niet leuk als ik ze daar op pleur.
Je dacht dat ik voor de lol zo bij een badmeester/EHBO-er ga zitten?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:57 schreef Jo0Lz het volgende:
Dude, op die foto is niets te zien van een "wond".
Deel 2 zuigtquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:32 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Deel 2 eigenlijk.
Hup een echte nerd speelt ook in bed of op de grond.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:12 schreef Snakey het volgende:
slacker_nl, wist je dat je voor een link naar een vies plaatje ook een 48 uur ban krijgt? Bij deze dan.
1 is bestwel een bummer als je net daarvoor 2 heb uitgespeeltquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:37 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Deel 2 zuigt![]()
Second Encounter FTW
Hoezo? Ik vind 2 echt gaar, slap aftreksel van second encounter. Je hebt geen flamethrower meer, geen altfire, de levels zijn stukken kleiner, er zijn minder vijanden, en je hebt gare tussenfilmpje die de snelheid uit het spel halen. Daarbij zag het er ten tijde van uitkomen niet uit en liep het retetraag, alhoewel je daar met de huidige videokaarten geen last meer van hebt uiteraard. Maar toch was het kut. Nee, doe mij the second encounter maar!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:46 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
1 is bestwel een bummer als je net daarvoor 2 heb uitgespeelt
Dat ga ik aan de FA's vertellenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:09 schreef slakkie het volgende:
[..]
het was in een nsfw topic
Boys, I'm back
Bienvenido Seņor Frothen!quote:
He fluf! Nog boos?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:29 schreef phluphy het volgende:
[..]
Bienvenido Seņor Frothen!![]()
Ben je / is je knie al weer helemaal hersteld eigenlijk?
Zo goed alsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:29 schreef phluphy het volgende:
Bienvenido Seņor Frothen!![]()
Ben je / is je knie al weer helemaal hersteld eigenlijk?
Bij het moederbord en soms bij de voeding.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:56 schreef mschol het volgende:
probeer ik m'n sata schijf aan te sluiten... kom ik er achter dak helemaal geen molex -> sata power connector heb , waar zitten die dingen normaal gesproken bij?
moederbord dus niet en voedings doos is ook leeg..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:10 schreef Cothen het volgende:
[..]
Bij het moederbord en soms bij de voeding.
Hoezo zou je nog een molex willen hebben? Meeste voedingen (recente iig) hebben enkel nog sata-aansluitingenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:56 schreef mschol het volgende:
probeer ik m'n sata schijf aan te sluiten... kom ik er achter dak helemaal geen molex -> sata power connector heb , waar zitten die dingen normaal gesproken bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |