lastig uit te leggen, en paint gaat em niet worden denk ik zoquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:18 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Thuisbios is hier 40" full-hd met 400 euro 5.1 set![]()
Maar in jouw geval is de bios net iets prettiger
Maar hoezo kan je ze niet vervangen door 1 apparaat? Dacht ik eerst ook, tot ik mijn pc aansloot op die tv, en met een draadloos toetsenbordje en muis erachter kwam dat het in een comfortabele poang van de ikea, met een tafeltje ernaast voor de muis die precies de juiste hoogte heeft, het ook heel comfortabel gamen en internetten is met zo'n groot scherm![]()
Op de plek waar eerst mijn pc stond, staat nu gewoon de laptop van mijn vrouw. Oude monitor heb ik aan mijn ouders gegeven...
En als je nu die tv iets meer naar links doet, en dan dus een grote 40", en dan je bureau wegdoen en verruilen voor een comfortabele bank, zodat je nog steeds uit bed kan kijken, en kan gamen vanaf de bank op je grote scherm. Enige nadeel is dat je dan geen bureau meer hebt, maar die kan misschien op de plek staan waar nu je tv staat, je 40" hang je dan gewoon aan de muur ofzo. Kun je nog wel gewoon werkenleren aan je bureau.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:11 schreef mschol het volgende:
[..]
lastig uit te leggen, en paint gaat em niet worden denk ik zo
maar ik zal eens kijken (anders visio tekeningentje
okre viso is overkill, dan maar paint:
[ afbeelding ]
rood kruis is de plek waar het scherm naar toe wijst, de 4 kleine vierkantjes zijn speakers van 5.1 set, georienteerd op basis van de lokatie van m'n lcd
pff tja... is een mogelijkheid..quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:11 schreef Merovingian het volgende:
[..]
En als je nu die tv iets meer naar links doet, en dan dus een grote 40", en dan je bureau wegdoen en verruilen voor een comfortabele bank, zodat je nog steeds uit bed kan kijken, en kan gamen vanaf de bank op je grote scherm. Enige nadeel is dat je dan geen bureau meer hebt, maar die kan misschien op de plek staan waar nu je tv staat, je 40" hang je dan gewoon aan de muur ofzo. Kun je nog wel gewoon werkenleren aan je bureau.
Linux.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:53 schreef ScarFace- het volgende:
Welk programma kan ik in dit geval het beste nemen voor defragmentatie?
Oh ja, ik ga even een dual-boot met Linux maken, enkel om te defragmenterenquote:
wie wel?quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:51 schreef JortK het volgende:
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst degefragmenteerd heb
Je hebt geen defragmentatie bij Linux. Het was een grapjequote:Op maandag 11 augustus 2008 10:18 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Oh ja, ik ga even een dual-boot met Linux maken, enkel om te defragmenteren
Linux-grapjes snap ik niet. Ik heb geen Linux geinstalleerd...quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je hebt geen defragmentatie bij Linux. Het was een grapje
Ik mis julliequote:Op maandag 11 augustus 2008 10:47 schreef slacker_nl het volgende:
!windows
<digiweed> slacker: Karma for windows is now: -40
hij is niet grappigquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je hebt geen defragmentatie bij Linux. Het was een grapje
!jortkchicksquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:57 schreef slacker_nl het volgende:
We missen jou ook JortK (en vooral je boobs)
quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:24 schreef slacker_nl het volgende:
Nee, geen vette varkens erbij, please!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |