zo veel is het nou ook weer niet, ow en je kan nog wel eens weg geplukt worden door de 'reddingsbrigade' (zou wel flauw zijn), maar goed als jij de achterkant wil zien have funquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:26 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Welnee, er zit genoeg gras tussen de weg en het water.
Dat doe ik allang niet meerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je bent betrapt op je werk met aarsgeweien kijken?
ach... ze mochten imho best hun tanden eff laten zien.. alleen hadden ze dan wel echt alleen militaire doelen moeten aanvallen..quote:
Je houd bij hoe lang mensen niet online zijn geweest?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:23 schreef phluphy het volgende:
Dan denk ik nl. dat Bertje gewoon op vakantie is, want hij is al 12 dagen niet op FOK! geweest.
Nee, dat doet het FOK! Profiel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:35 schreef Cothen het volgende:
[..]
Je houd bij hoe lang mensen niet online zijn geweest?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:59 schreef Cothen het volgende:
Geloof het of niet, maar ik heb zowaar een Apple product gekocht. Met als belangrijkste argument dat het uiteindelijk goedkoper is dan het een vergelijkbaar apparaat met Windows-based software.
binnen nu en 3 weken wordt er in huizen Cothen een Iphone 16GB geleverd voor de schappelijke prijs van 49,96 euro.
Iphonequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:59 schreef Cothen het volgende:
Geloof het of niet, maar ik heb zowaar een Apple product gekocht. Met als belangrijkste argument dat het uiteindelijk goedkoper is dan het een vergelijkbaar apparaat met Windows-based software.
binnen nu en 3 weken wordt er in huizen Cothen een Iphone 16GB geleverd voor de schappelijke prijs van 49,96 euro.
Das niet leuk. Bovendien is een telefoon tot op de draad versleten bij mij aan het einde van de contractperiode.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:25 schreef Merovingian het volgende:
Of je neemt een sim-only en behoudt je huidige telefoon...
hier 4 gsm's als je de werkmobiel van mij mee rekent + 3 nummers op de vaste lijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:01 schreef Merovingian het volgende:
Ja, die heb ik ook
We hebben thuis momenteel 4 gsm's in gebruik, plus een vaste lijn
Jij hebt 3 prive-gsm's? Wat moet je daar nou weer mee? Wij zijn met z'n 2en, allebei een prive-gsm en werkgsm...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
hier 4 gsm's als je de werkmobiel van mij mee rekent + 3 nummers op de vaste lijn
Ik heb nog een sim uit de eerste Telfort tijd, toen NS nog aandeelhouder was. Van oorsprong prepaid zelfs.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:26 schreef ScarFace- het volgende:
Met een sim van 02 wat overgegaan is naar Telfort(...jaar geleden)
pa =1gsm (eigenlijk 2 maar prive schakelt hij door naar werk gsm)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:08 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Jij hebt 3 prive-gsm's? Wat moet je daar nou weer mee? Wij zijn met z'n 2en, allebei een prive-gsm en werkgsm...
Prive een fax hebbenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:37 schreef mschol het volgende:
[..]
pa =1gsm (eigenlijk 2 maar prive schakelt hij door naar werk gsm)
ma = 1gsm
ik = 2gsm (1x prive + 1xwerk)
en dan nog een ISDN lijn met 4 nummers waarvan er 1 fax is (die niet meer wordt gebruikt)
Mijn ouders hebben jaren heen en weer gefaxt met mijn opa en oma die toen in portugal woonde. Maar tegenwoordig is het inderdaad erg nutteloosquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:38 schreef Merovingian het volgende:
Prive een fax hebben
Of hebben jullie een eigen bedrijf ofzo?
nee, stamt nog uit het '99 tijdperkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:38 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Prive een fax hebben
Of hebben jullie een eigen bedrijf ofzo?
De Sims...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:03 schreef mschol het volgende:
Sims 2 + expansions aan et installeren![]()
helaas voor jou is dat niet waar, heb geen ene fuck te doen dus ach.. paar sims + aanhang laten groeien en dan verhongeren is ook leuk op z'n tijdquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:10 schreef Cothen het volgende:
[..]
De Sims...
das hoop ik voor je vriendin/zusje/nichtje of andere familieleden van het vrouwelijk geslacht?
: o wat leuk hahahaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel een paper cut
Wat the fuck is dat nou weer voor 2e post op fokquote:
quote:
Dus als ik zeg:quote:
Race Driver GRIDquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:54 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dus als ik zeg:
Need for Speed - Most Wanted
Command & Conquer - Tiberium Wars
Battlefield 1942
SimCity 4
Populous
Crysis
Dungeon Keeper 2
Medal of Honor - Allied Assault
Clive Barker's Undying
Spore
Dan wil jij beweren dat je niet een paar games uit bovengenoemd lijstje goed vindt? IMHO ben je dan geen gamer, want hier zitten toch echt sterke titels tussen.
Grid is zeker vet, maar niet van EA...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Race Driver GRIDMet 400 de banden stapel in
Zoals?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:54 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dus als ik zeg:
Need for Speed - Most Wanted
Command & Conquer - Tiberium Wars
Battlefield 1942
SimCity 4
Populous
Crysis
Dungeon Keeper 2
Medal of Honor - Allied Assault
Clive Barker's Undying
Spore
Dan wil jij beweren dat je niet een paar games uit bovengenoemd lijstje goed vindt? IMHO ben je dan geen gamer, want hier zitten toch echt sterke titels tussen.
Weet ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:26 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Grid is zeker vet, maar niet van EA...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |