Wat the fuck is dat nou weer voor 2e post op fokquote:
quote:
Dus als ik zeg:quote:
Race Driver GRIDquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:54 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dus als ik zeg:
Need for Speed - Most Wanted
Command & Conquer - Tiberium Wars
Battlefield 1942
SimCity 4
Populous
Crysis
Dungeon Keeper 2
Medal of Honor - Allied Assault
Clive Barker's Undying
Spore
Dan wil jij beweren dat je niet een paar games uit bovengenoemd lijstje goed vindt? IMHO ben je dan geen gamer, want hier zitten toch echt sterke titels tussen.
Grid is zeker vet, maar niet van EA...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Race Driver GRIDMet 400 de banden stapel in
Zoals?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:54 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dus als ik zeg:
Need for Speed - Most Wanted
Command & Conquer - Tiberium Wars
Battlefield 1942
SimCity 4
Populous
Crysis
Dungeon Keeper 2
Medal of Honor - Allied Assault
Clive Barker's Undying
Spore
Dan wil jij beweren dat je niet een paar games uit bovengenoemd lijstje goed vindt? IMHO ben je dan geen gamer, want hier zitten toch echt sterke titels tussen.
Weet ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:26 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Grid is zeker vet, maar niet van EA...
MoH en CoD hebben hun positieve kanten en negatieve kanten...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:50 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Zoals?
Sterke titelsom een voorbeeld te geven MoH is leuk maar als je eenmaal CoD hebt gespeeld
niet meer.
Crysis is wel aardig voor even net als battlefield.
Maar vergeleken met andere uitgevers is EA bagger.
die hebben ze opgekocht van westwood...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:17 schreef slakkie het volgende:
[..]
Madden NFL ftw!!!!!!!!
En is de C&C serie ook niet van EA?!?!? Jajajajajajaja
westwood is in z'n geheel opgekochtquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:45 schreef mschol het volgende:
[..]
die hebben ze opgekocht van westwood...
vervolgens werd , volgens veel mensen; ik deel die mening maar half, de serie verkracht..
maj okequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:51 schreef slakkie het volgende:
[..]
westwood is in z'n geheel opgekochtNiet alleen de C&C serie.
hardware H.264 decoding?quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:17 schreef Merovingian het volgende:
Heeft er trouwens iemand hier ervaring met het afspelen van mkv'tjes met een videokaart met hardwarematige versnelling hiervan, zoals HD3xxx en HD4xxx of 9xxx of GTX2xx serie? Heb je dan nog aparte software nodig of maakt mijn mpc met k-lite hier ook gebruik van?
Maar mijn 8800GTX heeft dat niet. Ik zit nu met een pc die 1080p wel prima kan afspelen, maar 1080i niet, dat de-interlacing vraagt net teveel van mijn E6600... Nu zit ik dus te twijfelen of ik een Q9550 moet kopen of een HD4870. Laatste kan ik ook gelijk weer beter gamen, maar die video is prio. Dat moet dus gewoon lekker lopen. Met een Q9550 loopt het zeker lekker, maar ja, meer fps is natuurlijk ook leuk en die krijg ik niet echt erbij met een Q9550. Vandaar dat ik dus eens wil weten hoe die hardwarematige x264-versnelling gaat via de videokaart. Moet je dan aparte software hebben? Of werkt het gewoon altijd als je x264 afspeelt, ongeacht je player?quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:21 schreef mschol het volgende:
[..]
hardware H.264 decoding?
bezit m'n 8800gt ook al...
ik heb geen vergelijkings materiaal (snelle/langzame processor / videokaart)
in het geval van nvidea moet je afspeelprogramma/codec support hebben voor PureHD (wat de HD acceleratie is van nvidea)quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:22 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Maar mijn 8800GTX heeft dat niet. Ik zit nu met een pc die 1080p wel prima kan afspelen, maar 1080i niet, dat de-interlacing vraagt net teveel van mijn E6600... Nu zit ik dus te twijfelen of ik een Q9550 moet kopen of een HD4870. Laatste kan ik ook gelijk weer beter gamen, maar die video is prio. Dat moet dus gewoon lekker lopen. Met een Q9550 loopt het zeker lekker, maar ja, meer fps is natuurlijk ook leuk en die krijg ik niet echt erbij met een Q9550. Vandaar dat ik dus eens wil weten hoe die hardwarematige x264-versnelling gaat via de videokaart. Moet je dan aparte software hebben? Of werkt het gewoon altijd als je x264 afspeelt, ongeacht je player?
ultra mon -> save desktop icon location? (maar lijkt niet altijd goed te werken)quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:52 schreef ScarFace- het volgende:
Ik heb een 8800GTS 320MBde nieuwe whql drivers hebben physx support heeft iemand die al geinstalleerd?
177.83 WHQL dus.
Altijd kut als je nieuwe forceware installeerd(wat geen forceware meer heet)dat je je dekstop overnieuw mag indelen
Je stond vanmorgen bij de tram?quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:41 schreef Merovingian het volgende:
Goeiesmorges deze morge!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |