Welke layout?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:00 schreef Merovingian het volgende:
Ah, die dingen. Daar maak ik heeeeeeeeeeeel af en toe gebruik van. Maar hoe kan jijgebruiken als PI? Die staat er bij mij helemaal niet bij...
Waarom geen bagger?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:07 schreef Merovingian het volgende:
Ik gebruik foksilver. Oude layout volgens mij.
Goed planquote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:12 schreef Merovingian het volgende:
Weet niet. Klinkt nogal bagger, dus die wilde ik niet.
Maar ik zal hem eens aanzetten.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:22 schreef Merovingian het volgende:
Nou, dat wordt de komende 3 jaar weer wennen aan een nieuwe interface. Maar ik ga nog steeds geen PI's gebruiken.
Nee. Van de dealer. Maar als het meezit en die motor niet verkocht wordt voordat ik mijn centen heb gekregen van het waarborgfonds voor mijn aangereden auto, dan wordt ie wel van mij...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:54 schreef JortK het volgende:
Van jou?
Je vriendin rijdt motor en jij niet? Zal een raar gezicht zijn, vrouw voorop en vent erachterquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:36 schreef JortK het volgende:
Vertel mij maar niets hoor, mijn eigen vriendin plus complete schoonfamilie rijd motor
Ik ga nooit achteropquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:41 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Je vriendin rijdt motor en jij niet? Zal een raar gezicht zijn, vrouw voorop en vent erachter
Wat voor motor heeft ze? Mag ze al een zware rijden of heeft ze nog klein rijbewijs?
Dat is een ding dat zeker is jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:00 schreef Merovingian het volgende:
Daar moet je ook niet aan denken als je op de motor zit, wordt de kans alleen maar groter dat er zoiets gebeurt...
Ik sta er niet eens bijquote:Op maandag 28 juli 2008 00:19 schreef mschol het volgende:
De stamgasten:Sjowhan (Sjorhan) JortK phluphy (Plurry/Flurry/Fluffy) Geqxon (Bertje) Merovingian (Vinyard) Cothen (Frothen) mschol
Wil je zo graag ergens bij horen dat je in het DIG-SC stamgasten lijstje wil staan? Dan ben je wel erg wanhopigquote:
Het ging me meer om het principe, vooral omdat ik bij de echte die-hards hoor: #dig ftw!!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:11 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Wil je zo graag ergens bij horen dat je in het DIG-SC stamgasten lijstje wil staan? Dan ben je wel erg wanhopig
Dat is een ding dat zeker isquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:18 schreef slakkie het volgende:
#dig ftw!!
quote:McAfee-Question: Is Windows a virus?
No, Windows is not a virus. Here's what viruses do:
1. They replicate quickly - okay, Windows does that.
2. Viruses use up valuable system resources, slowing down the system as they do so - okay, Windows does that.
3. Viruses will, from time to time, trash your hard disk - okay, Windows does that too.
4. Viruses are usually carried, unknown to the user, along with valuable programs and systems. Sigh... Windows does that, too.
5. Viruses will occasionally make the user suspect their system is too slow (see 2.) and the user will buy new hardware. Yup, that's with Windows, too.
Until now it seems Windows is a virus but there are fundamental differences:
Viruses are well supported by their authors, are running on most systems, their program code is fast, compact and efficient and they tend to become more sophisticated as they mature.
So Windows is not a virus. It's a bug.
Daar heb je wel gelijk inquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:18 schreef slakkie het volgende:
[..]
Het ging me meer om het principe, vooral omdat ik bij de echte die-hards hoor: #dig ftw!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |