quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:33 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ja. 20 september vertrek ik en 4 oktober kom ik terug.
misschien in september een weekje "rust" nemen, iig niet echt op vakantiequote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:21 schreef JortK het volgende:
Gaan er hier trouwens nog mensen op vakantie?
Lekker! Ik hoop voor je dat het daar beter weer is dan hierquote:
Nogal ja. Wel jammer dat ze de duurste aanprijzen om ook High Defenition te kijkenquote:
quote:Studio 15
Snel en gemakkelijk multimediabestanden van hoge kwaliteit maken, delen en gebruiken met deze high-definition breedbeeldlaptop. Inclusief afstandbediening op reisformaat
Geen last vanquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Website die vragen of ik ergens aan deel wil nemen mogen van het internet gebanned worden.
Ik ookquote:
Ga dan werken in plaats van klagen.quote:
Jij werkt toch ook nu fulltime?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:45 schreef mschol het volgende:
[..]
daar ben ik voorlopig wel even klaar mee
Dat heb ik een jaar gedaan, maar ik wil meer verdienen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:47 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ga dan werken in plaats van klagen.
Daar hoef je op zich niet voor te leren, en al helemaal niet full-time...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat heb ik een jaar gedaan, maar ik wil meer verdienen.
Hij is toch ambtenaar. Werken allemaal maar 36 uur, luie flikkers. Heb jij ooit wel eens een gemeentehuis open gezien op vrijdagmiddag?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
36 uur maar![]()
Wat zijn je werktijden dan?
Klopt. Werken/Leren, of jezelf ontwikkelen bij de werkgever dmv cursussen/certificaten etc.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:57 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Daar hoef je op zich niet voor te leren, en al helemaal niet full-time...
Precies. Als ik het allemaal over mocht doen, was ik echt nooit gaan studeren. Als ik werken/leren had gedaan, was ik even ver geweest als nu, met evenhoog salaris en dezelfde doorgroeimogelijkheden, alleen een studieschuld van 20.000 euro armerquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Klopt. Werken/Leren, of jezelf ontwikkelen bij de werkgever dmv cursussen/certificaten etc.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:58 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Hij is toch ambtenaar. Werken allemaal maar 36 uur, luie flikkers. Heb jij ooit wel eens een gemeentehuis open gezien op vrijdagmiddag?
ma-do van 8:00 tot 16:30quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
36 uur maar![]()
Wat zijn je werktijden dan?
Niet te serieus hequote:
Maar ik heb wel gelijk van dat vrijdagmiddagquote:ma-do van 8:00 tot 16:30
vrij van 8:00 tot 12:00
start en eindtijden zijn flexibel, kan om 7:30 beginnen maar kan ook om 9:00 beginnen (eind tijd is daar wel naar uiteraard)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |