Ook in Amsterdam en andere delen van het Westen.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:15 schreef Agorias het volgende:
Het is maar Tilburg, en dat ligt in brabant dus nou en.
Grotendeels overgenomen door AH.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:18 schreef Sk00p het volgende:
Is Schuitema failliet of zoiets?
Den Bosch 4everquote:Op zondag 27 juli 2008 20:15 schreef Agorias het volgende:
Het is maar Tilburg, en dat ligt in brabant dus nou en.
Nee, juist niet. Ze hadden 73% en die hebben ze nu afgestoten waarbij in de deal 48 winkels zaten die van AH blijven en omgebouwd gaan worden van c1000 naar AH.quote:
Veel slechter kan het niet worden iig.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:29 schreef remlof het volgende:
Tilburg wordt toch volgende week opgeheven? Geen wonder dat de AH's dichtgaan.
Plus nog een flink geldbedrag. En daar heeft AH een hele goede deal mee, want onder Ahold zat C1000 toch in het slop. En Ahold is er in ieder geval van verzekerd dat AH de grootste winkelketen blijft.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:29 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Ze hadden 73% en die hebben ze nu afgestoten waarbij in de deal 48 winkels zaten die van AH blijven en omgebouwd gaan worden van c1000 naar AH.
quote:Op zondag 27 juli 2008 20:22 schreef Yi-Long het volgende:
Een hele week zonder AH Chocolate Chip CookiesDat kun je mensen toch niet aandoen!?
Ahold is gewoon bang voor concurrentie..quote:Op zondag 27 juli 2008 20:37 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Plus nog een flink geldbedrag. En daar heeft AH een hele goede deal mee, want onder Ahold zat C1000 toch in het slop. En Ahold is er in ieder geval van verzekerd dat AH de grootste winkelketen blijft.
die Lidl American Chocolate muffinsquote:
Er is geen echte concurrentie voor Albert Heijn.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:51 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ahold is gewoon bang voor concurrentie..
Wanneer ga jij eens een keer dood met je cursieve homofiele schrijfstijl?quote:Op zondag 27 juli 2008 20:37 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Plus nog een flink geldbedrag. En daar heeft AH een hele goede deal mee, want onder Ahold zat C1000 toch in het slop. En Ahold is er in ieder geval van verzekerd dat AH de grootste winkelketen blijft.
Dan heeft het denk ik niet te maken met ombouw. De AH To-Go's worden niet omgebouwd namelijk.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:53 schreef remlof het volgende:
Na een paar steekproeven moet ik concluderen dat ze wel degelijk allemaal dicht zijn van 3 t/m 9 augustus, inclusief de AH To-Go's
Dat moet 4 t/m 10 augustus zijn trouwens, AH denkt kennelijk dat 3 augustus een maandag is, terwijl het dan een zondag is, staat gewoon overal fout op de sitequote:Op zondag 27 juli 2008 20:53 schreef remlof het volgende:
Na een paar steekproeven moet ik concluderen dat ze wel degelijk allemaal dicht zijn van 3 t/m 9 augustus, inclusief de AH To-Go's
Maar ze zijn wel allemaal een week dicht.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:55 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dan heeft het denk ik niet te maken met ombouw. De AH To-Go's worden niet omgebouwd namelijk.
Vind het anders wel vervelend dat AH alles overneemt (ik bedoel Ahold)quote:Op zondag 27 juli 2008 20:54 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Er is geen echte concurrentie voor Albert Heijn.
Bestond er nog een Konmar?quote:Op zondag 27 juli 2008 20:57 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Vind het anders wel vervelend dat AH alles overneemt (ik bedoel Ahold)
Konmar Elandstraat (Den Haag) is nu AH XL
Tegenwoordig zijn heel wat AH's op zondag ook openquote:Op zondag 27 juli 2008 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat moet 4 t/m 10 augustus zijn trouwens, AH denkt kennelijk dat 3 augustus een maandag is, terwijl het dan een zondag is, staat gewoon overal fout op de site
Nee... van 2 augustus... zaterdag staat er namelijk 2 keer, ipv zondag. Lijkt me eerder een foutje op de websitequote:Op zondag 27 juli 2008 20:53 schreef remlof het volgende:
dat is iets van een jaar of anderhalf geleden nu..quote:
Amersfoort zijn ze ook allemaal dicht van 02-08-08 t/m 09-08-08 (of misschien wel langer, verder gaat de kalender niet...)quote:Op zondag 27 juli 2008 20:46 schreef remlof het volgende:
Het is trouwens niet alleen in Tilburg zie ik nu, ook in Arnhem zijn ze volgende week allemaal dicht... Complete overhaul van alle AH's dus?
Tevens TT aangepast.
Ik denk dat ze moeten helpen met verbouwenquote:Op zondag 27 juli 2008 21:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
WTF? Volgens ah.nl gaan ze dus echt allemaal dicht. Ik moet overigens die week gewoon werken. En vullers staan ook voor de hele week ingepland.
Vanuit welke steen kom jij gekropen?quote:Op zondag 27 juli 2008 20:57 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Vind het anders wel vervelend dat AH alles overneemt (ik bedoel Ahold)
Konmar Elandstraat (Den Haag) is nu AH XL
Je komt niet uit een steen, maar onder een steen vandaan...quote:Op zondag 27 juli 2008 21:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Vanuit welke steen kom jij gekropen?
Dat is al lang zo.
ik zeg toch anderhalf jaar geledenquote:Op zondag 27 juli 2008 21:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Vanuit welke steen kom jij gekropen?
Dat is al lang zo.
Wat wil je met zo'n nick...quote:Op zondag 27 juli 2008 22:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Toch denk ik dat het een foutje is.
Hierquote:Op zondag 27 juli 2008 22:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar staat de lijst van vestigingen?
(Ahold) AH gaat Nederland veroveren..je merkt wel sooner or later welke vestigingen het betreft.quote:
Nee hoor, in dat persbericht hebben ze het ook over de "heropening" van de filialen:quote:Op zondag 27 juli 2008 22:12 schreef detulp050 het volgende:
Gewoon een fout op de site.
quote:Lokale betrokkenheid
Tijdens en na heropening van elke winkel worden diverse activiteiten georganiseerd, zoals proeverijen, lokale sportsponsoracties en winkelen voor lokale goede doelen. Ook na de opening zal Albert Heijn op verschillende manieren zijn betrokkenheid met de buurt verder vergroten.
Oh das wel gezelligquote:Op zondag 27 juli 2008 22:15 schreef remlof het volgende:
Nee hoor, in dat persbericht hebben ze het ook over de "heropening" van de filialen:
[..]
Omdat ze komende week wel open zijn, maar de week erop (vanaf 3 of 4 augustus) niet.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:18 schreef detulp050 het volgende:
Ja, per filiaal ja. Ze gaan echt niet alle filialen dichtgooien
Daarnaast: waarom is er anders een bonusfolder voor de komende week?
Ik blijr erbij: gewoon een foutje op de site.
Jankerds.quote:Tot het einde van het jaar zullen ruim 80 supermarkten worden omgebouwd tot de nieuwe supermarkt van Albert Heijn.
Volgens mij kom je over de 200 als je ah.nl mag geloven.quote:
Lekker overdreven ik wil gewoon mijn boodschappen hebben, ik hoef niet in een of ander well-care-paleis te komen.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:21 schreef Biogarde het volgende:
En ze gaan shit met narrowcasting doen. LCD schermen enzo.
http://www.ah.nl/albertheijn/persberichten/article.jsp?id=487778
De site heeft het over 80 winkels.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:21 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Volgens mij kom je over de 200 als je ah.nl mag geloven.
Rotterdam: alles
Rotterdam: alles
Groningen: alles
Kwam ik de afgelopen tijd bij de C1000 ook al tegen.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:21 schreef Biogarde het volgende:
En ze gaan shit met narrowcasting doen. LCD schermen enzo.
http://www.ah.nl/albertheijn/persberichten/article.jsp?id=487778
Hoe zou dat komen denk je?quote:Op zondag 27 juli 2008 22:27 schreef ranja het volgende:
Albert Heijn dicht
Voor slechts een week
Echt belachelijk. In Utrecht zit op zowat elke straathoek een AH, voor andere winkels moet je echt zoeken. En dat terwijl ze de kwaliteit van alle supermarkten in Nederland onderuit hebben gehaald met die prijzenoorlog van zeEn mensen er gewoon heen blijven gaan ook nog
AH pwnt gewoonquote:Op zondag 27 juli 2008 22:27 schreef ranja het volgende:
Albert Heijn dicht
Voor slechts een week
Echt belachelijk. In Utrecht zit op zowat elke straathoek een AH, voor andere winkels moet je echt zoeken. En dat terwijl ze de kwaliteit van alle supermarkten in Nederland onderuit hebben gehaald met die prijzenoorlog van zeEn mensen er gewoon heen blijven gaan ook nog
AH heeft idd een aardig sterkte positie op de markt die zij bedienen, en het ligt aan de klant dat AH zo sterk is want als de klant besluit om consequent ergens anders te gaan winkelen dan gaat AH het zwaar krijgen.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:27 schreef ranja het volgende:
Albert Heijn dicht
Voor slechts een week
quote:De vernieuwde supermarkt biedt een groot en gevarieerd assortiment, met een versaanbod dat meer dan royaal is te noemen. Er is onder andere een ruime sortering delicatessen - vleeswaren worden vers gegrild - en brood komt uit eigen oven. Ook zijn er verschillende kookconcepten, zoals Kies & Kook, Kies & Wok en Koken met Chefkoks. Daarmee zet men in een handomdraai een lekkere, verse en verantwoorde gezinsmaaltijd op tafel. In de nieuwe winkels tref je ook verse producten voor bij de borrel, zoals speciale worstjes of guacamole.
haha maar niet iedereen heeft een auto..quote:Op zondag 27 juli 2008 22:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
AH heeft idd een aardig sterkte positie op de markt die zij bedienen, en het ligt aan de klant dat AH zo sterk is want als de klant besluit om consequent ergens anders te gaan winkelen dan gaat AH het zwaar krijgen.
quote:Op zondag 27 juli 2008 22:27 schreef ranja het volgende:
Albert Heijn dicht
Voor slechts een week
quote:Op zondag 27 juli 2008 22:37 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Kies en kook heeft ons filliaal een aantal weken geleden gekregen. Alleen dat kostte al een hele dag om te installeren.
Qua inrichting van de winkel ga ik het liefst naar de AH, qua prijzen naar de Aldi/Lidl/Jumbo/C1000.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:37 schreef Sk00p het volgende:
[..]
haha maar niet iedereen heeft een auto..
ik ga misschien maar eens in de 2 weken naar de Aldi/Lidl..en waarom?
Omdat het ver van mijn huis ligt..
Anderzijds ging ik persoonlijk dus naar de C1000 en voor maar een paar spullen naar de AH
Jumbo, Plus, Spar, etc. kan ik niet echt waarderen..Maar dat is persoonlijke smaak.
Mensen die 12 uur per dag werken hebben echt niet elke dag tijd/energie om nog uitgebreid wat te gaan maken, daar is het een uitkomst voor.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:41 schreef Isegrim het volgende:
Kies & Kook is echt het meest trieste concept ooit. Echt iets voor mensen met 0 fantasie die absoluut niet kunnen koken.
Onzin. Het is lekker, makkelijk en relatief goedkoop. Voor 8 euro heb je een verse maaltijd voor 4 personen.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:41 schreef Isegrim het volgende:
Kies & Kook is echt het meest trieste concept ooit. Echt iets voor mensen met 0 fantasie die absoluut niet kunnen koken.
Zoek ff of die ook dichtgaat, als dat zo is lijkt 't idd een foutquote:Op zondag 27 juli 2008 22:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
De AH hier is 4weken geleden ofzo verbouwdDuurde ook een week
Als je dat 'lekker' vindt, weet je niet wat lekker is.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:43 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Onzin. Het is lekker, makkelijk en relatief goedkoop. Voor 8 euro heb je een verse maaltijd voor 4 personen.
Welk filliaal is dat?quote:Op zondag 27 juli 2008 22:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
Jij hebt werkelijk alle menu's al uitgeprobeerd?quote:Op zondag 27 juli 2008 22:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als je dat 'lekker' vindt, weet je niet wat lekker is.
Gelukkig niet.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:47 schreef Stella-gemella het volgende:
[..]
Jij hebt werkelijk alle menu's al uitgeprobeerd?
En dat filiaal is volgens de AH-site gewoon open tussen 3 en 10 augustus?quote:Op zondag 27 juli 2008 22:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
Man, wat lul je nou? Je hebt verse groenten, versa pasta's, vers vlees en verse vis die je kunt combineren. Vertel jij mij eens wat jij op een normale doordeweekse dag eet.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als je dat 'lekker' vindt, weet je niet wat lekker is.
Kan ook niet, want de winkels zijn nog niet omgetoverdquote:Op zondag 27 juli 2008 22:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Gelukkig niet.Ik houd niet van (half) kant-en-klare meuk.
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/quote:Op zondag 27 juli 2008 22:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
Link waar je dat kan zien? Ik zie t zo noet op de website van:
Deze winkels zijn dicht:
quote:Op zondag 27 juli 2008 22:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Vertel jij mij eens wat jij op een normale doordeweekse dag eet.
Vis uit de supermarkt.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Man, wat lul je nou? Je hebt verse groenten, versa pasta's, vers vlees en verse vis die je kunt combineren. Vertel jij mij eens wat jij op een normale doordeweekse dag eet.
Dan zal 't wel een fout zijn, ik ben omquote:Op zondag 27 juli 2008 22:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
WTF
Gesloten
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/openingstijden.jsp?opco=AH&no=8525
Dat dus..de AH trekt me wel hoor..Professioneel ingericht, aardige mensen, ook altijd wel schoon etc.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Qua inrichting van de winkel ga ik het liefst naar de AH, qua prijzen naar de Aldi/Lidl/Jumbo/C1000.
quote:Op zondag 27 juli 2008 22:50 schreef Isegrim het volgende:
Ik snap alleen niet dat mensen willen leven op zulk kwalitatief teleurstellend voedsel. Maar ja, ik breng dagelijks ook veel tijd in de keuken door. Het is mijn hobby.
Dat hoop ik niet.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:53 schreef Stella-gemella het volgende:
[..]
Eh, alsof mensen alléén maar dat kiezen om dan 7 dagen per week te gaan eten?![]()
Het maken van een mooie salade met een biefstukje kost evenveel tijd als het bereiden van zo'n Kies & Kook-maaltijd.quote:Sommige mensen eten op een drukke dag een makkelijke pizza, anderen kiezen voor deze oplossing, die toch nog vers is...
Niet iedereen heeft de tijd om elke dag uitgebreid te gaan koken.
daarom duurt het ook een hele week, die vakkenvullerskneuzen moeten de boel zelf omzettenquote:Op zondag 27 juli 2008 22:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waar moeten ze de mensen vandaan halen die de werkzaamhebben uitvoeren. Het is verdomme bouwvak.
Dat dus inderdaad. Na een dag hard gewerkt te hebben of hard aan de studie te zijn geweest (dat laatste in mijn geval) heb ik echt geen zin meer om langer dan een kwartier in de keuken te staan. Maar er zijn tegenwoordig genoeg snelle dingen die prima te eten zijn hoor. Nee het smaakt niet zoals in een vier sterren restaurant.. maar dat wil niet zeggen dat het dus vies is.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:53 schreef Stella-gemella het volgende:
[..]
Eh, alsof mensen alléén maar dat kiezen om dan 7 dagen per week te gaan eten?
Sommige mensen eten op een drukke dag een makkelijke pizza, anderen kiezen voor deze oplossing, die toch nog vers is...
Niet iedereen heeft de tijd om elke dag uitgebreid te gaan koken.
Precies, is een mooie uitkomst en een middenweg tussen toch nog makkelijk en ook nog versquote:Op zondag 27 juli 2008 22:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat dus inderdaad. Na een dag hard gewerkt te hebben of hard aan de studie te zijn geweest (dat laatste in mijn geval) heb ik echt geen zin meer om langer dan een kwartier in de keuken te staan. Maar er zijn tegenwoordig genoeg snelle dingen die prima te eten zijn hoor. Nee het smaakt niet zoals in een vier sterren restaurant.. maar dat wil niet zeggen dat het dus vies is.
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Iemand die meer weet over volgende week? Volgens ah.nl zijn alle fillialen dan gesloten.
Lijkt steeds meer op een foutquote:Op zondag 27 juli 2008 21:52 schreef Brammie1 het volgende:
das vaagtuurlijk zijn de winkels wel open
Die mogen ze morgen dan wel starten. Inclusief guitige filiaalmanagerquote:Op zondag 27 juli 2008 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het meeste vreemde (indien 't waar is) is nog wel dat niemand 't weet, op z'n korte termijn. Er kan wel een knallende campagne klaarstaan voor komende week, maar dan nog.
Wehehe inderdaadquote:Op zondag 27 juli 2008 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Die mogen ze morgen dan wel starten. Inclusief guitige filiaalmanager
Je kan het op de website van ze opzoeken en ze zijn met verbouwingen bezig, sommige zelfs 2 weken. Maar goed, in de stad zou het niet al teveel problemen moeten geven, iedereen heeft daar toch de BuurtTurk?quote:Op zondag 27 juli 2008 23:17 schreef Isegrim het volgende:
Al die mensen die ervan uitgaan dat het echt zo is.
In dat artikel staat duidelijk dat het tot het einde van het jaar duurt voordat alle filialen zijn omgebouwd. Natúúrlijk doen ze dat niet allemaal in één week.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je kan het op de website van ze opzoeken en ze zijn met verbouwingen bezig, sommige zelfs 2 weken. Maar goed, in de stad zou het niet al teveel problemen moeten geven, iedereen heeft daar toch de BuurtTurk?
Uiteraard niet in 1 week, maar het is me wel een volkomen verrassing voor me dat als ik net terug van vakantie terug kom voor een dichte AH sta doordeweeks, waarvan ik denk welke grafjosti dit nu weer verzonnen heeft en aan het zoeken ben naar de verborgen camera van Bananensplit...quote:Op zondag 27 juli 2008 23:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
In dat artikel staat duidelijk dat het tot het einde van het jaar duurt voordat alle filialen zijn omgebouwd. Natúúrlijk doen ze dat niet allemaal in één week.
En ja, ik heb wel tien buurt-Turken gelukkig, dat scheelt veel geld en die hebben veel meer keus qua groenten e.d.
Nee..quote:
Maar de AH hier is een paar weken geleden al verbouwd.. Waarom is dit filiaal dan ook gesloten?quote:Op zondag 27 juli 2008 23:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
In dat artikel staat duidelijk dat het tot het einde van het jaar duurt voordat alle filialen zijn omgebouwd. Natúúrlijk doen ze dat niet allemaal in één week.
En ja, ik heb wel tien buurt-Turken gelukkig, dat scheelt veel geld en die hebben veel meer keus qua groenten e.d.
Datr kan je dus deze hele week nog. Als het al waar is.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:34 schreef elcastel het volgende:
Handig dat zo weinig mensen dit weten, die hadden dus allemaal nog inkopen kunnen doen voor de sluiting.
quote:Op zondag 27 juli 2008 22:54 schreef nietzman het volgende:
3/8 is een zondag. Geen maandag. Daar zal 'ie zich wel in verslikken.
De Ah xl in Ede is vorige week geopend en zou dus volgende week alweer dicht gaanquote:Op zondag 27 juli 2008 23:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Maar de AH hier is een paar weken geleden al verbouwd.. Waarom is dit filiaal dan ook gesloten?
Het is niet best.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:17 schreef Isegrim het volgende:
Al die mensen die ervan uitgaan dat het echt zo is.
Spijt me donders, maar het staat bij die gasten altijd buiten. Ook zie ik er vaak genoeg kapotte groenten/vruchten tussen liggen. (als in, niet te geringe tijd overdatum)quote:Op zondag 27 juli 2008 23:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
mja, maandag 3 augustus bestaat niet dus dan kunnen ze ook niet open zijnquote:
en nu staan de dagen wel goed. Maar nog alles gesloten.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:07 schreef Re het volgende:
[..]
mja, maandag 3 augustus bestaat niet dus dan kunnen ze ook niet open zijn
Dat kan ook. Het gaat over augustus.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:10 schreef DarkElf het volgende:
tis dat ik dit topic zie anders was ik er morgen gewoon heen gelopen
Zijn er ook mensen die lezen?quote:Op maandag 28 juli 2008 00:10 schreef DarkElf het volgende:
tis dat ik dit topic zie anders was ik er morgen gewoon heen gelopen
Het zou dus best zo kunnen zijn, maar dan moeten ze wel snel beginnen het publiek te informeren dat de winkels van 3 t/m 9 augustus zijn gesloten.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:28 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
en nu staan de dagen wel goed. Maar nog alles gesloten.
Ja, alles wat de media ons opdringt, geloven wij/voeren wij uit.quote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 01:29 schreef remlof het volgende:
Het zou dus best zo kunnen zijn, maar dan moeten ze wel snel beginnen het publiek te informeren dat de winkels van 3 t/m 9 augustus zijn gesloten.
Xenofoob.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:53 schreef McKillem het volgende:
[..]
Spijt me donders, maar het staat bij die gasten altijd buiten. Ook zie ik er vaak genoeg kapotte groenten/vruchten tussen liggen. (als in, niet te geringe tijd overdatum)
Het zou niet mijn keuze zijn daar wat te halen, wat je er bespaard moet je ongetwijfeld later weer terugbetalen aan de rekening om die tropische ziekte te genezen.
ik heb gisteren mijn appie opgezocht en daar stond toch echt gesloten. en ja met de datum van vandaag, sterker nog gisteren was hij ook dicht (volgens de site dan) en hij is bijna altijd open op zondagquote:
websites kunnen geen fout maken?quote:
Mijn AH nu ook weer, gisteren was hij nog aankomende week dicht.quote:
Idd, maar ja Meki is op vakantie dus ze besparen ook weerquote:
Nee, dat je hier niet las dat het pas volgens de website over een week was, dus niet per vandaag...quote:
Ik weet niet waarom, maar ik moest lachen.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:17 schreef MarkNMGN het volgende:
Dat komt door de wijnglazen die een protestkruiptocht van 6 dagen houden om een extra waterflesdopje per uur te krijgen.
Juist nietquote:
Groente en vlees bij mijn buurt-turk ziet er stukken beter uit dan de Albert Hein hier in de buurtquote:Op zondag 27 juli 2008 23:53 schreef McKillem het volgende:
[..]
Spijt me donders, maar het staat bij die gasten altijd buiten. Ook zie ik er vaak genoeg kapotte groenten/vruchten tussen liggen. (als in, niet te geringe tijd overdatum)
Het zou niet mijn keuze zijn daar wat te halen, wat je er bespaard moet je ongetwijfeld later weer terugbetalen aan de rekening om die tropische ziekte te genezen.
Denk het ook waarom kan dat niet roulerend gedaan wordenquote:Op zondag 27 juli 2008 22:02 schreef FFnog het volgende:
Wordt een duur weekje voor Ahold...
Waar heb je 't overquote:Op zondag 27 juli 2008 20:17 schreef MarkNMGN het volgende:
Dat komt door de wijnglazen die een protestkruiptocht van 6 dagen houden om een extra waterflesdopje per uur te krijgen.
Lijkt me niet dat ze allemaal een week dicht zijn.. hier in Zwolle zuid is dat ding net verhuist en heropend. Toen is hij ook 3 dagen dicht geweest, en dan hebben ze ongeveer 3 maanden van te voren al aangegeven.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:48 schreef Stella-gemella het volgende:
Ik vind het alleen zo vreemd, dat er nergens iets over stond, ook niet in de folders of in de winkel.
Of is het juist opzettelijk, zodat 'wij' het pas op het laatst zien en het dus ook zo gepiept is in dat weekje?
HAHAHA JOUW ALBERT HEIJN GAAT AL OM ACHT UUR DICHT!!!!!!!!1111quote:Op maandag 28 juli 2008 18:54 schreef Giem het volgende:
MAANDAG 28-7-2008 08:00 - 20:00 4-8-2008 08:00 - 20:00
DINSDAG 29-7-2008 08:00 - 20:00 5-8-2008 08:00 - 20:00
WOENSDAG 30-7-2008 08:00 - 20:00 6-8-2008 08:00 - 20:00
DONDERDAG 31-7-2008 08:00 - 21:00 7-8-2008 08:00 - 21:00
VRIJDAG 1-8-2008 08:00 - 21:00 8-8-2008 08:00 - 21:00
ZATERDAG 2-8-2008 08:00 - 20:00 9-8-2008 08:00 - 20:00
ZONDAG 3-8-2008 gesloten 9-8-2008 gesloten
Hier in Zwolle wel gewoon open!
Wow, we zijn beroemd.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:13 schreef Dwersdriever het volgende:![]()
http://www.elsevierretail(...)gelukAlleWinkels.htm
Oh gelukkig maar, want daar wil ik namelijk op zondags wel eens heen gaan.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
AH bij mij om te hoek ( Lorentzplein Den Haag) gaat pas 14 augustus dicht en dan voor 3/4 wekenmaar dan komen er wel pendelbussen die gratis naar andere vestigingen rijden
Mogen de kratten bier dan in het bagagerek?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
AH bij mij om te hoek ( Lorentzplein Den Haag) gaat pas 14 augustus dicht en dan voor 3/4 wekenmaar dan komen er wel pendelbussen die gratis naar andere vestigingen rijden
Gunstig, als er meer dan 3mensen in de rij staan krijg je daar toch je boodschappen gratis?quote:Op zondag 27 juli 2008 22:18 schreef Q. het volgende:
Gelukkig ga ik altijd naar de Jumbo. De AH is toch kut. Zal wel lekker druk worden bij de Jumbo dan..
Ja want goedkoper is beter toch? Echt zo'n tokkie mentaliteit en ondertusse wel 100euro's oproken, uitgeven aan mobiel bellen of aan nieuwe velgen onder je golfjequote:Op maandag 28 juli 2008 02:08 schreef Overdrive het volgende:
De dichtsbijzijnde AH ligt zo'n 16 km verderop, 't zal je vast niet verbazen dat 't me aan m'n anus oxideert offie nou open is of niet.
Wel hebben we in dit flutdorpie in een straal van nog geen kilometer: een C1000, een Aldi, een Lidl, een Dirk en een super de Boer.
Allemaal, stuk voor stuk, goedkoper dan AH, dus: Dáááág Albert!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |