en nu staan de dagen wel goed. Maar nog alles gesloten.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:07 schreef Re het volgende:
[..]
mja, maandag 3 augustus bestaat niet dus dan kunnen ze ook niet open zijn
Dat kan ook. Het gaat over augustus.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:10 schreef DarkElf het volgende:
tis dat ik dit topic zie anders was ik er morgen gewoon heen gelopen
Zijn er ook mensen die lezen?quote:Op maandag 28 juli 2008 00:10 schreef DarkElf het volgende:
tis dat ik dit topic zie anders was ik er morgen gewoon heen gelopen
Het zou dus best zo kunnen zijn, maar dan moeten ze wel snel beginnen het publiek te informeren dat de winkels van 3 t/m 9 augustus zijn gesloten.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:28 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
en nu staan de dagen wel goed. Maar nog alles gesloten.
Ja, alles wat de media ons opdringt, geloven wij/voeren wij uit.quote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 01:29 schreef remlof het volgende:
Het zou dus best zo kunnen zijn, maar dan moeten ze wel snel beginnen het publiek te informeren dat de winkels van 3 t/m 9 augustus zijn gesloten.
Xenofoob.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:53 schreef McKillem het volgende:
[..]
Spijt me donders, maar het staat bij die gasten altijd buiten. Ook zie ik er vaak genoeg kapotte groenten/vruchten tussen liggen. (als in, niet te geringe tijd overdatum)
Het zou niet mijn keuze zijn daar wat te halen, wat je er bespaard moet je ongetwijfeld later weer terugbetalen aan de rekening om die tropische ziekte te genezen.
ik heb gisteren mijn appie opgezocht en daar stond toch echt gesloten. en ja met de datum van vandaag, sterker nog gisteren was hij ook dicht (volgens de site dan) en hij is bijna altijd open op zondagquote:
websites kunnen geen fout maken?quote:
Mijn AH nu ook weer, gisteren was hij nog aankomende week dicht.quote:
Idd, maar ja Meki is op vakantie dus ze besparen ook weerquote:
Nee, dat je hier niet las dat het pas volgens de website over een week was, dus niet per vandaag...quote:
Ik weet niet waarom, maar ik moest lachen.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:17 schreef MarkNMGN het volgende:
Dat komt door de wijnglazen die een protestkruiptocht van 6 dagen houden om een extra waterflesdopje per uur te krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |