En dat filiaal is volgens de AH-site gewoon open tussen 3 en 10 augustus?quote:Op zondag 27 juli 2008 22:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
De AH hier is 4weken geleden ofzo verbouwdDuurde ook een week
Man, wat lul je nou? Je hebt verse groenten, versa pasta's, vers vlees en verse vis die je kunt combineren. Vertel jij mij eens wat jij op een normale doordeweekse dag eet.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als je dat 'lekker' vindt, weet je niet wat lekker is.
Kan ook niet, want de winkels zijn nog niet omgetoverdquote:Op zondag 27 juli 2008 22:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Gelukkig niet.Ik houd niet van (half) kant-en-klare meuk.
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/quote:Op zondag 27 juli 2008 22:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
Link waar je dat kan zien? Ik zie t zo noet op de website van:
Deze winkels zijn dicht:
quote:Op zondag 27 juli 2008 22:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Vertel jij mij eens wat jij op een normale doordeweekse dag eet.
Vis uit de supermarkt.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Man, wat lul je nou? Je hebt verse groenten, versa pasta's, vers vlees en verse vis die je kunt combineren. Vertel jij mij eens wat jij op een normale doordeweekse dag eet.
Dan zal 't wel een fout zijn, ik ben omquote:Op zondag 27 juli 2008 22:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
WTF
Gesloten
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/openingstijden.jsp?opco=AH&no=8525
Dat dus..de AH trekt me wel hoor..Professioneel ingericht, aardige mensen, ook altijd wel schoon etc.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Qua inrichting van de winkel ga ik het liefst naar de AH, qua prijzen naar de Aldi/Lidl/Jumbo/C1000.
quote:Op zondag 27 juli 2008 22:50 schreef Isegrim het volgende:
Ik snap alleen niet dat mensen willen leven op zulk kwalitatief teleurstellend voedsel. Maar ja, ik breng dagelijks ook veel tijd in de keuken door. Het is mijn hobby.
Dat hoop ik niet.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:53 schreef Stella-gemella het volgende:
[..]
Eh, alsof mensen alléén maar dat kiezen om dan 7 dagen per week te gaan eten?![]()
Het maken van een mooie salade met een biefstukje kost evenveel tijd als het bereiden van zo'n Kies & Kook-maaltijd.quote:Sommige mensen eten op een drukke dag een makkelijke pizza, anderen kiezen voor deze oplossing, die toch nog vers is...
Niet iedereen heeft de tijd om elke dag uitgebreid te gaan koken.
daarom duurt het ook een hele week, die vakkenvullerskneuzen moeten de boel zelf omzettenquote:Op zondag 27 juli 2008 22:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waar moeten ze de mensen vandaan halen die de werkzaamhebben uitvoeren. Het is verdomme bouwvak.
Dat dus inderdaad. Na een dag hard gewerkt te hebben of hard aan de studie te zijn geweest (dat laatste in mijn geval) heb ik echt geen zin meer om langer dan een kwartier in de keuken te staan. Maar er zijn tegenwoordig genoeg snelle dingen die prima te eten zijn hoor. Nee het smaakt niet zoals in een vier sterren restaurant.. maar dat wil niet zeggen dat het dus vies is.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:53 schreef Stella-gemella het volgende:
[..]
Eh, alsof mensen alléén maar dat kiezen om dan 7 dagen per week te gaan eten?
Sommige mensen eten op een drukke dag een makkelijke pizza, anderen kiezen voor deze oplossing, die toch nog vers is...
Niet iedereen heeft de tijd om elke dag uitgebreid te gaan koken.
Precies, is een mooie uitkomst en een middenweg tussen toch nog makkelijk en ook nog versquote:Op zondag 27 juli 2008 22:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat dus inderdaad. Na een dag hard gewerkt te hebben of hard aan de studie te zijn geweest (dat laatste in mijn geval) heb ik echt geen zin meer om langer dan een kwartier in de keuken te staan. Maar er zijn tegenwoordig genoeg snelle dingen die prima te eten zijn hoor. Nee het smaakt niet zoals in een vier sterren restaurant.. maar dat wil niet zeggen dat het dus vies is.
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Iemand die meer weet over volgende week? Volgens ah.nl zijn alle fillialen dan gesloten.
Lijkt steeds meer op een foutquote:Op zondag 27 juli 2008 21:52 schreef Brammie1 het volgende:
das vaagtuurlijk zijn de winkels wel open
Die mogen ze morgen dan wel starten. Inclusief guitige filiaalmanagerquote:Op zondag 27 juli 2008 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het meeste vreemde (indien 't waar is) is nog wel dat niemand 't weet, op z'n korte termijn. Er kan wel een knallende campagne klaarstaan voor komende week, maar dan nog.
Wehehe inderdaadquote:Op zondag 27 juli 2008 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Die mogen ze morgen dan wel starten. Inclusief guitige filiaalmanager
Je kan het op de website van ze opzoeken en ze zijn met verbouwingen bezig, sommige zelfs 2 weken. Maar goed, in de stad zou het niet al teveel problemen moeten geven, iedereen heeft daar toch de BuurtTurk?quote:Op zondag 27 juli 2008 23:17 schreef Isegrim het volgende:
Al die mensen die ervan uitgaan dat het echt zo is.
In dat artikel staat duidelijk dat het tot het einde van het jaar duurt voordat alle filialen zijn omgebouwd. Natúúrlijk doen ze dat niet allemaal in één week.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je kan het op de website van ze opzoeken en ze zijn met verbouwingen bezig, sommige zelfs 2 weken. Maar goed, in de stad zou het niet al teveel problemen moeten geven, iedereen heeft daar toch de BuurtTurk?
Uiteraard niet in 1 week, maar het is me wel een volkomen verrassing voor me dat als ik net terug van vakantie terug kom voor een dichte AH sta doordeweeks, waarvan ik denk welke grafjosti dit nu weer verzonnen heeft en aan het zoeken ben naar de verborgen camera van Bananensplit...quote:Op zondag 27 juli 2008 23:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
In dat artikel staat duidelijk dat het tot het einde van het jaar duurt voordat alle filialen zijn omgebouwd. Natúúrlijk doen ze dat niet allemaal in één week.
En ja, ik heb wel tien buurt-Turken gelukkig, dat scheelt veel geld en die hebben veel meer keus qua groenten e.d.
Nee..quote:
Maar de AH hier is een paar weken geleden al verbouwd.. Waarom is dit filiaal dan ook gesloten?quote:Op zondag 27 juli 2008 23:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
In dat artikel staat duidelijk dat het tot het einde van het jaar duurt voordat alle filialen zijn omgebouwd. Natúúrlijk doen ze dat niet allemaal in één week.
En ja, ik heb wel tien buurt-Turken gelukkig, dat scheelt veel geld en die hebben veel meer keus qua groenten e.d.
Datr kan je dus deze hele week nog. Als het al waar is.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:34 schreef elcastel het volgende:
Handig dat zo weinig mensen dit weten, die hadden dus allemaal nog inkopen kunnen doen voor de sluiting.
quote:Op zondag 27 juli 2008 22:54 schreef nietzman het volgende:
3/8 is een zondag. Geen maandag. Daar zal 'ie zich wel in verslikken.
De Ah xl in Ede is vorige week geopend en zou dus volgende week alweer dicht gaanquote:Op zondag 27 juli 2008 23:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Maar de AH hier is een paar weken geleden al verbouwd.. Waarom is dit filiaal dan ook gesloten?
Het is niet best.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:17 schreef Isegrim het volgende:
Al die mensen die ervan uitgaan dat het echt zo is.
Spijt me donders, maar het staat bij die gasten altijd buiten. Ook zie ik er vaak genoeg kapotte groenten/vruchten tussen liggen. (als in, niet te geringe tijd overdatum)quote:Op zondag 27 juli 2008 23:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
mja, maandag 3 augustus bestaat niet dus dan kunnen ze ook niet open zijnquote:
en nu staan de dagen wel goed. Maar nog alles gesloten.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:07 schreef Re het volgende:
[..]
mja, maandag 3 augustus bestaat niet dus dan kunnen ze ook niet open zijn
Dat kan ook. Het gaat over augustus.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:10 schreef DarkElf het volgende:
tis dat ik dit topic zie anders was ik er morgen gewoon heen gelopen
Zijn er ook mensen die lezen?quote:Op maandag 28 juli 2008 00:10 schreef DarkElf het volgende:
tis dat ik dit topic zie anders was ik er morgen gewoon heen gelopen
Het zou dus best zo kunnen zijn, maar dan moeten ze wel snel beginnen het publiek te informeren dat de winkels van 3 t/m 9 augustus zijn gesloten.quote:Op maandag 28 juli 2008 00:28 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
en nu staan de dagen wel goed. Maar nog alles gesloten.
Ja, alles wat de media ons opdringt, geloven wij/voeren wij uit.quote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 01:29 schreef remlof het volgende:
Het zou dus best zo kunnen zijn, maar dan moeten ze wel snel beginnen het publiek te informeren dat de winkels van 3 t/m 9 augustus zijn gesloten.
Xenofoob.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:53 schreef McKillem het volgende:
[..]
Spijt me donders, maar het staat bij die gasten altijd buiten. Ook zie ik er vaak genoeg kapotte groenten/vruchten tussen liggen. (als in, niet te geringe tijd overdatum)
Het zou niet mijn keuze zijn daar wat te halen, wat je er bespaard moet je ongetwijfeld later weer terugbetalen aan de rekening om die tropische ziekte te genezen.
ik heb gisteren mijn appie opgezocht en daar stond toch echt gesloten. en ja met de datum van vandaag, sterker nog gisteren was hij ook dicht (volgens de site dan) en hij is bijna altijd open op zondagquote:
websites kunnen geen fout maken?quote:
Mijn AH nu ook weer, gisteren was hij nog aankomende week dicht.quote:
Idd, maar ja Meki is op vakantie dus ze besparen ook weerquote:
Nee, dat je hier niet las dat het pas volgens de website over een week was, dus niet per vandaag...quote:
Ik weet niet waarom, maar ik moest lachen.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:17 schreef MarkNMGN het volgende:
Dat komt door de wijnglazen die een protestkruiptocht van 6 dagen houden om een extra waterflesdopje per uur te krijgen.
Juist nietquote:
Groente en vlees bij mijn buurt-turk ziet er stukken beter uit dan de Albert Hein hier in de buurtquote:Op zondag 27 juli 2008 23:53 schreef McKillem het volgende:
[..]
Spijt me donders, maar het staat bij die gasten altijd buiten. Ook zie ik er vaak genoeg kapotte groenten/vruchten tussen liggen. (als in, niet te geringe tijd overdatum)
Het zou niet mijn keuze zijn daar wat te halen, wat je er bespaard moet je ongetwijfeld later weer terugbetalen aan de rekening om die tropische ziekte te genezen.
Denk het ook waarom kan dat niet roulerend gedaan wordenquote:Op zondag 27 juli 2008 22:02 schreef FFnog het volgende:
Wordt een duur weekje voor Ahold...
Waar heb je 't overquote:Op zondag 27 juli 2008 20:17 schreef MarkNMGN het volgende:
Dat komt door de wijnglazen die een protestkruiptocht van 6 dagen houden om een extra waterflesdopje per uur te krijgen.
Lijkt me niet dat ze allemaal een week dicht zijn.. hier in Zwolle zuid is dat ding net verhuist en heropend. Toen is hij ook 3 dagen dicht geweest, en dan hebben ze ongeveer 3 maanden van te voren al aangegeven.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:48 schreef Stella-gemella het volgende:
Ik vind het alleen zo vreemd, dat er nergens iets over stond, ook niet in de folders of in de winkel.
Of is het juist opzettelijk, zodat 'wij' het pas op het laatst zien en het dus ook zo gepiept is in dat weekje?
HAHAHA JOUW ALBERT HEIJN GAAT AL OM ACHT UUR DICHT!!!!!!!!1111quote:Op maandag 28 juli 2008 18:54 schreef Giem het volgende:
MAANDAG 28-7-2008 08:00 - 20:00 4-8-2008 08:00 - 20:00
DINSDAG 29-7-2008 08:00 - 20:00 5-8-2008 08:00 - 20:00
WOENSDAG 30-7-2008 08:00 - 20:00 6-8-2008 08:00 - 20:00
DONDERDAG 31-7-2008 08:00 - 21:00 7-8-2008 08:00 - 21:00
VRIJDAG 1-8-2008 08:00 - 21:00 8-8-2008 08:00 - 21:00
ZATERDAG 2-8-2008 08:00 - 20:00 9-8-2008 08:00 - 20:00
ZONDAG 3-8-2008 gesloten 9-8-2008 gesloten
Hier in Zwolle wel gewoon open!
Wow, we zijn beroemd.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:13 schreef Dwersdriever het volgende:![]()
http://www.elsevierretail(...)gelukAlleWinkels.htm
Oh gelukkig maar, want daar wil ik namelijk op zondags wel eens heen gaan.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
AH bij mij om te hoek ( Lorentzplein Den Haag) gaat pas 14 augustus dicht en dan voor 3/4 wekenmaar dan komen er wel pendelbussen die gratis naar andere vestigingen rijden
Mogen de kratten bier dan in het bagagerek?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
AH bij mij om te hoek ( Lorentzplein Den Haag) gaat pas 14 augustus dicht en dan voor 3/4 wekenmaar dan komen er wel pendelbussen die gratis naar andere vestigingen rijden
Gunstig, als er meer dan 3mensen in de rij staan krijg je daar toch je boodschappen gratis?quote:Op zondag 27 juli 2008 22:18 schreef Q. het volgende:
Gelukkig ga ik altijd naar de Jumbo. De AH is toch kut. Zal wel lekker druk worden bij de Jumbo dan..
Ja want goedkoper is beter toch? Echt zo'n tokkie mentaliteit en ondertusse wel 100euro's oproken, uitgeven aan mobiel bellen of aan nieuwe velgen onder je golfjequote:Op maandag 28 juli 2008 02:08 schreef Overdrive het volgende:
De dichtsbijzijnde AH ligt zo'n 16 km verderop, 't zal je vast niet verbazen dat 't me aan m'n anus oxideert offie nou open is of niet.
Wel hebben we in dit flutdorpie in een straal van nog geen kilometer: een C1000, een Aldi, een Lidl, een Dirk en een super de Boer.
Allemaal, stuk voor stuk, goedkoper dan AH, dus: Dáááág Albert!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |