En dat filiaal is volgens de AH-site gewoon open tussen 3 en 10 augustus?quote:Op zondag 27 juli 2008 22:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
De AH hier is 4weken geleden ofzo verbouwdDuurde ook een week
Man, wat lul je nou? Je hebt verse groenten, versa pasta's, vers vlees en verse vis die je kunt combineren. Vertel jij mij eens wat jij op een normale doordeweekse dag eet.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als je dat 'lekker' vindt, weet je niet wat lekker is.
Kan ook niet, want de winkels zijn nog niet omgetoverdquote:Op zondag 27 juli 2008 22:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Gelukkig niet.Ik houd niet van (half) kant-en-klare meuk.
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/quote:Op zondag 27 juli 2008 22:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
Link waar je dat kan zien? Ik zie t zo noet op de website van:
Deze winkels zijn dicht:
quote:Op zondag 27 juli 2008 22:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Vertel jij mij eens wat jij op een normale doordeweekse dag eet.
Vis uit de supermarkt.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Man, wat lul je nou? Je hebt verse groenten, versa pasta's, vers vlees en verse vis die je kunt combineren. Vertel jij mij eens wat jij op een normale doordeweekse dag eet.
Dan zal 't wel een fout zijn, ik ben omquote:Op zondag 27 juli 2008 22:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
WTF
Gesloten
http://www.ah.nl/albertheijn/winkelinformatie/openingstijden.jsp?opco=AH&no=8525
Dat dus..de AH trekt me wel hoor..Professioneel ingericht, aardige mensen, ook altijd wel schoon etc.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Qua inrichting van de winkel ga ik het liefst naar de AH, qua prijzen naar de Aldi/Lidl/Jumbo/C1000.
quote:Op zondag 27 juli 2008 22:50 schreef Isegrim het volgende:
Ik snap alleen niet dat mensen willen leven op zulk kwalitatief teleurstellend voedsel. Maar ja, ik breng dagelijks ook veel tijd in de keuken door. Het is mijn hobby.
Dat hoop ik niet.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:53 schreef Stella-gemella het volgende:
[..]
Eh, alsof mensen alléén maar dat kiezen om dan 7 dagen per week te gaan eten?![]()
Het maken van een mooie salade met een biefstukje kost evenveel tijd als het bereiden van zo'n Kies & Kook-maaltijd.quote:Sommige mensen eten op een drukke dag een makkelijke pizza, anderen kiezen voor deze oplossing, die toch nog vers is...
Niet iedereen heeft de tijd om elke dag uitgebreid te gaan koken.
daarom duurt het ook een hele week, die vakkenvullerskneuzen moeten de boel zelf omzettenquote:Op zondag 27 juli 2008 22:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waar moeten ze de mensen vandaan halen die de werkzaamhebben uitvoeren. Het is verdomme bouwvak.
Dat dus inderdaad. Na een dag hard gewerkt te hebben of hard aan de studie te zijn geweest (dat laatste in mijn geval) heb ik echt geen zin meer om langer dan een kwartier in de keuken te staan. Maar er zijn tegenwoordig genoeg snelle dingen die prima te eten zijn hoor. Nee het smaakt niet zoals in een vier sterren restaurant.. maar dat wil niet zeggen dat het dus vies is.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:53 schreef Stella-gemella het volgende:
[..]
Eh, alsof mensen alléén maar dat kiezen om dan 7 dagen per week te gaan eten?
Sommige mensen eten op een drukke dag een makkelijke pizza, anderen kiezen voor deze oplossing, die toch nog vers is...
Niet iedereen heeft de tijd om elke dag uitgebreid te gaan koken.
Precies, is een mooie uitkomst en een middenweg tussen toch nog makkelijk en ook nog versquote:Op zondag 27 juli 2008 22:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat dus inderdaad. Na een dag hard gewerkt te hebben of hard aan de studie te zijn geweest (dat laatste in mijn geval) heb ik echt geen zin meer om langer dan een kwartier in de keuken te staan. Maar er zijn tegenwoordig genoeg snelle dingen die prima te eten zijn hoor. Nee het smaakt niet zoals in een vier sterren restaurant.. maar dat wil niet zeggen dat het dus vies is.
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Iemand die meer weet over volgende week? Volgens ah.nl zijn alle fillialen dan gesloten.
Lijkt steeds meer op een foutquote:Op zondag 27 juli 2008 21:52 schreef Brammie1 het volgende:
das vaagtuurlijk zijn de winkels wel open
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |