Tja dat zegt niks natuurlijk.quote:
bij de kassa soliciteren?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:42 schreef ArtemisQ het volgende:
Morgen sollicitatie, ben 20 en heb al 2,5 jaar bij een andere supermarkt (bij mn ouders) gewerkt. Ben benieuwd wat dat gaat worden
Jammer alleen dat het salaris zo laag is, zo'n 1,5 euro minder dan dat ik bij de vorige supermarkt verdiende. Is er geen manier om nu al een hoger salaris te krijgen?![]()
Teamleider.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:42 schreef ArtemisQ het volgende:
Morgen sollicitatie, ben 20 en heb al 2,5 jaar bij een andere supermarkt (bij mn ouders) gewerkt. Ben benieuwd wat dat gaat worden
Jammer alleen dat het salaris zo laag is, zo'n 1,5 euro minder dan dat ik bij de vorige supermarkt verdiende. Is er geen manier om nu al een hoger salaris te krijgen?![]()
biel, ik heb ook altijd die gedachten, weet niet hoe dat komt?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:24 schreef biel het volgende:
Jongens/mannen achter de kassa(even meedraaien daar gelaten) doet mij altijd aan 2 dingen denken!
1.Homo
2.Fraude
haha, woon ik vlak bij in de buurt. ik zal wel eens de telefoon van de counter jatten en omroepen: "attentie, webgangster naar de servicebalie altublieft"quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:53 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Tja dat zegt niks natuurlijk.
Zit je in winkelgroep 425 of 426 ?
En wat is je filiaalnummer ?
Ik sta op nummer 12 van het blaadje wat je hebt gehad, eerste pagina.
Winkelgroep 426, filiaal 1247
Ik zit ook achter de kassa, so what.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:21 schreef freddieK het volgende:
[..]
biel, ik heb ook altijd die gedachten, weet niet hoe dat komt?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:19 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Ik zit ook achter de kassa, so what.
zie mijn eerdere post!
iets over fraude en homo!;)
Zo'n josti die niet snapt hoe alles gesorteerd terug moet.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:22 schreef NiekR het volgende:
[..]
Biel, ik neem aan dat je vakkenvuller bent?
deze josti gooit altijd expes de buitenlands bier kratten onderop een container en stapelt daar de rest bovenop!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:27 schreef mvt het volgende:
[..]
Zo'n josti die niet snapt hoe alles gesorteerd terug moet.
je vergeet nog wat......, plastic in de kartonvermalerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:29 schreef biel het volgende:
[..]
deze josti gooit altijd expes de buitenlands bier kratten onderop een container en stapelt daar de rest bovenop!
en de deksels onderop bij de 7 cm fusten!:P
Vroeg? Ik moet morgen om 6 uur beginnenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:28 schreef NiekR het volgende:
Morgen een lange dag, van 8-17u. Eerste keer dat ik zo vroeg moet beginnen, lijkt me ook wel eens leuk. Tenminste de avond voor jezelf!
tja... maar daar heeft mvt dan weer geen last van!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:51 schreef freddieK het volgende:
[..]
je vergeet nog wat......, plastic in de kartonvermaler
Helemaal top.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:29 schreef biel het volgende:
[..]
deze josti gooit altijd expes de buitenlands bier kratten onderop een container en stapelt daar de rest bovenop!
en de deksels onderop bij de 7 cm fusten!:P
Ik was best blij dat ik die training gehad had anders, zoveel knopjes dat ik toen echt dacht van.. Help. Dan zijn er niet 8000000 klanten die ineens alles tegelijk willen als je voor het eerst zelf zit. We hebben nu boel nieuwe meisjes en ik zou niet weten wat we met hun moesten beginnen zonder kassatraining, zelfs nu gaat het nog moeizaam..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:28 schreef NiekR het volgende:
Wat 'leer' je allemaal in die kassa training?
In de vulploeg bestaat geen A en B. Vulploegmedewerker is een functie met een A-schaal en klaar.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:37 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik weet dat het al vaker is besproken in dit topic, maar toch nog een vraag van mij. Ik werk nu al een dikke 2 jaar als vakkenvuller bij de Albert Heijn, maar ik ben nog steeds geen verkoper B. Moet je dit nu zelf aanvragen of hoor je dit van de bedrijfsleider/assistent of teamleader gevraagd te krijgen?
En ik ben nu al een tijd 19 en verdien een kleine 5 euro, terwijl een teamleider van 19 een dikke 8 euro verdient. Klopt het dat dat verschil echt dik 3 euro is?
En kan ik ipv vulploegmedewerker ook verkopen A of B worden? Ik doe volgens mij alle taken die zij ook doen...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:03 schreef blrrrt het volgende:
[..]
In de vulploeg bestaat geen A en B. Vulploegmedewerker is een functie met een A-schaal en klaar.
Ja, een TL vedient zoveel meer maar krijgt ook 10 keer meer shit op z'n dak.
Je kan verkoper A/B worden als je op een VERKOOP-afdeling werkt; dus deli/kaas of brood.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:05 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
En kan ik ipv vulploegmedewerker ook verkopen A of B worden? Ik doe volgens mij alle taken die zij ook doen...
En een TL doet bij ons filliaal echt niet 10 keer dan een gemiddelde vulploegmedewerker, believe me
Dan heeft degene die jou ooit heeft ingeschreven je ingeschreven als verkoper A ipv als vulploegmedewerker; gelukje voor jou.quote:Op zondag 20 juli 2008 01:21 schreef morgane het volgende:
Ik ben verkoper B èn vulploegmedewerker, dus ik snap het ff niet helemaal
ik zit thuis!quote:
volgens het bericht een fout in het systeem of zo!quote:Op maandag 21 juli 2008 20:24 schreef zakpatat90 het volgende:
Okee, bedankt:)
Maar... wel vreemd dan. Want hij zou wel komen.
Is Albert Heijn zo arm geworden door het openen van al die nieuwe filialen? :p
Men is bezig een systeem te ontwikkelingen waar iedereen thuis inzage heeft op de planning met een eigen inlogcode. Alleen wel belangrijk dat iedereen alles in R&R zet met wijzigingen, en niet even voorlopig alleen op de planning schrijft met penquote:Op woensdag 23 juli 2008 01:55 schreef raddes19 het volgende:
*hoop gezeik over planningen*
Hier waren ze een jaar geleden al mee bezig, maar sinds de eerste aankondiging van een persoonlijk portaal op internet een jaar terug is het angstvallig stil gebleven. Ben benieuwd wanneer het nou daadwerkelijk gelanceerd gaat worden.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:22 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Men is bezig een systeem te ontwikkelingen waar iedereen thuis inzage heeft op de planning met een eigen inlogcode. Alleen wel belangrijk dat iedereen alles in R&R zet met wijzigingen, en niet even voorlopig alleen op de planning schrijft met pen
Mij werd dit 2 maanden terug ook weer verteld q4 2008 of q1 2009 zou de lancering moeten plaatsvinden. Ook R&R zal op den duur weer vervangen worden door een nieuw systeem , het huidige systeem voldoet niet!quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:18 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hier waren ze een jaar geleden al mee bezig, maar sinds de eerste aankondiging van een persoonlijk portaal op internet een jaar terug is het angstvallig stil gebleven. Ben benieuwd wanneer het nou daadwerkelijk gelanceerd gaat worden.
Debiel,BEbiel?quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:37 schreef zuivelman het volgende:
zooooow.....
Terug van weggeweest..heb al een tijdje hier niet meer gekeken zeg
maar is volgens mij niks nieuws.. behalve dat die DEbiel een beetje onmogelijk is.
wat betreft die AH portal ben ik heel benieuwd.
wat betreft hyves, moet je even de OM van 425 over spreken, die is er niet blij mee, schijnt.
en wat btreft die planning, Je maakt de planning 2 weken van te voren, hangt 'm ergens op.. zijn je mensen er niet op de dag dat ze ingepland zijn, is dat hun probleem. en na een paar keer einde oefening.
Mocht je iemand hebben die vrijdag en dinsdag werkt in een week, en je zaterdag nog een aanpassing maakt dat ie ineens maandag moet werken, dan moe je daar zelf even over bellen naar die persoon.. aangezien die niet tussendoor op het werk komt.
lijkt me een prima oplossing toch?
nou zeg, niet per se omdat je anders bent, want dat wist ik niet..quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:26 schreef biel het volgende:
[..]
Debiel,BEbiel?
ik weet niet hoor........maar dit vind ik wel een hele rare gang van zaken!
je kent me niet eens!
en omdat ik anders ben(down)vind je me DEbiel?pffffffff
en over de planning gesproken.......2 weken van te voren hangt hij...........en kom je niet terwijl je bent ingeplant......AJUU!
oeww.. klinkt wel alsof je je vermaakt hebtquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:11 schreef Weemz het volgende:
Fijne avond... Nou dus...
- Niet weg kunnen van de servicebalie, terwijl 2 cassières erg hard wisselgeld nodig hebben
- 2 Kassa's die er gewoon maar mee ophouden (bij 1 werkte de subtotaal toets niet meer)
- Een cassière die niet goed luistert, daardoor op 4 kassa's aangemeld is geweest, en dus verhoogde kans op controle heeft opgelopen
- Een kassablokkade vanwege een recall (wat alleen maar ging om een foute ingrediëntenvermelding), waardoor ik dus die kassa moest deblokkeren
Enz... *zucht*
laten we het hopen!quote:Op zondag 27 juli 2008 21:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Iemand die meer weet over volgende week? Volgens ah.nl zijn alle fillialen dan gesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |