Euh.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:29 schreef LightLuke het volgende:
Even een vraagje: Als je 1 uur onbetaalde pauze hebt, en je luncht bij AH, dan krijg je toch het geld terug wat je betaald hebt (aan broodjes etc)?
Zo ja, wanneer krijg je dat dan terug gestort?
Kut actie idd, maar wel een enorm melige reclamequote:Op zondag 13 juli 2008 22:32 schreef Adelante het volgende:
Die nieuwe actie is wel een knaller hoor!!!1/!!!
Voor 150 euro aan boodschappen doen en dan 2 euro (TWEE FUCKING EUROS) korting of een gratis fles lactacyd intiem![]()
![]()
Lijkt me dan dat die "prikstok" voor de bonnetjes er dan voor niets staat.quote:
bonnetje en/of betaald stickers moeten gewoon. anders is het niet te controleren wat wel en wat niet betaald is, als mensen er zo mee door de winkel lopen dan weer naar buiten dan weer naar de kantine etc.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:43 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Lijkt me dan dat die "prikstok" voor de bonnetjes er dan voor niets staat.![]()
Anyway bedankt.
Doordat die niet gebruikt zijn, zijn er al 2 ontslagen. Maar daarbij speelden ook nog een aantal zaken overigens.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:43 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Lijkt me dan dat die "prikstok" voor de bonnetjes er dan voor niets staat.![]()
Anyway bedankt.
quote:Op zondag 13 juli 2008 21:29 schreef LightLuke het volgende:
Even een vraagje: Als je 1 uur onbetaalde pauze hebt, en je luncht bij AH, dan krijg je toch het geld terug wat je betaald hebt (aan broodjes etc)?
Zo ja, wanneer krijg je dat dan terug gestort?
Vrij groot in mijn AHquote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:40 schreef Zenzors het volgende:
Hoe groot is de kans dat een jongen/man als kassamederwerker word aangenomen?
Als jij het graag wil en ze zoeken er nog mensen voor, lijkt het mij geen probleem. Ik bedoel, wat is er raar aan jongens/mannen die kassa doen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:40 schreef Zenzors het volgende:
Hoe groot is de kans dat een jongen/man als kassamederwerker word aangenomen?
Of ongewillige vrouwtjes die altijd overal last van hebben en daardoor 3 uur in de week maar net vinden kunnen. Serieus, de jongens bij de kassa willen vaker werken dan de vrouwenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:24 schreef biel het volgende:
Jongens/mannen achter de kassa(even meedraaien daar gelaten) doet mij altijd aan 2 dingen denken!
1.Homo
2.Fraude
dus bij mannen/jongens achter de kassa denk je daaraan?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Of ongewillige vrouwtjes die altijd overal last van hebben en daardoor 3 uur in de week maar net vinden kunnen.
Ik werk bij de AHquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:55 schreef biel het volgende:
[..]
dus bij mannen/jongens achter de kassa denk je daaraan?
rozen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:27 schreef zuivelman het volgende:
ik had vandaag m'n benoeming voor TL. (VK) was wel leuk. kreeg nog een mooi bloemetje (met prijskaartje:P)
straks......maar ben morgen weer terug!quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk hier. Ga es weg?
Ik had ook benoeming, geen bosje bloemen..quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:27 schreef zuivelman het volgende:
ik had vandaag m'n benoeming voor TL. (VK) was wel leuk. kreeg nog een mooi bloemetje (met prijskaartje:P)
Ohoh... Ik zit in 1062, WG 422. Al mijn trainingen zijn in één of ander café in Amersfoortquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:29 schreef Webgangster het volgende:
Ik had ook benoeming, geen bosje bloemen..![]()
Misschien gekke vraag, wat is je filiaalnummer en wat is je winkelgroep ?
Er is namelijk een kans dat jij en ik straks in een groep zitten en het rollenspel tegen lekaar moeten spelen !
winkelgroep utrechtquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:29 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Ik had ook benoeming, geen bosje bloemen..![]()
Misschien gekke vraag, wat is je filiaalnummer en wat is je winkelgroep ?
Er is namelijk een kans dat jij en ik straks in een groep zitten en het rollenspel tegen lekaar moeten spelen !
Tja dat zegt niks natuurlijk.quote:
bij de kassa soliciteren?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:42 schreef ArtemisQ het volgende:
Morgen sollicitatie, ben 20 en heb al 2,5 jaar bij een andere supermarkt (bij mn ouders) gewerkt. Ben benieuwd wat dat gaat worden
Jammer alleen dat het salaris zo laag is, zo'n 1,5 euro minder dan dat ik bij de vorige supermarkt verdiende. Is er geen manier om nu al een hoger salaris te krijgen?![]()
Teamleider.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:42 schreef ArtemisQ het volgende:
Morgen sollicitatie, ben 20 en heb al 2,5 jaar bij een andere supermarkt (bij mn ouders) gewerkt. Ben benieuwd wat dat gaat worden
Jammer alleen dat het salaris zo laag is, zo'n 1,5 euro minder dan dat ik bij de vorige supermarkt verdiende. Is er geen manier om nu al een hoger salaris te krijgen?![]()
biel, ik heb ook altijd die gedachten, weet niet hoe dat komt?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:24 schreef biel het volgende:
Jongens/mannen achter de kassa(even meedraaien daar gelaten) doet mij altijd aan 2 dingen denken!
1.Homo
2.Fraude
haha, woon ik vlak bij in de buurt. ik zal wel eens de telefoon van de counter jatten en omroepen: "attentie, webgangster naar de servicebalie altublieft"quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:53 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Tja dat zegt niks natuurlijk.
Zit je in winkelgroep 425 of 426 ?
En wat is je filiaalnummer ?
Ik sta op nummer 12 van het blaadje wat je hebt gehad, eerste pagina.
Winkelgroep 426, filiaal 1247
Ik zit ook achter de kassa, so what.quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:21 schreef freddieK het volgende:
[..]
biel, ik heb ook altijd die gedachten, weet niet hoe dat komt?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:19 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Ik zit ook achter de kassa, so what.
zie mijn eerdere post!
iets over fraude en homo!;)
Zo'n josti die niet snapt hoe alles gesorteerd terug moet.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:22 schreef NiekR het volgende:
[..]
Biel, ik neem aan dat je vakkenvuller bent?
deze josti gooit altijd expes de buitenlands bier kratten onderop een container en stapelt daar de rest bovenop!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:27 schreef mvt het volgende:
[..]
Zo'n josti die niet snapt hoe alles gesorteerd terug moet.
je vergeet nog wat......, plastic in de kartonvermalerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:29 schreef biel het volgende:
[..]
deze josti gooit altijd expes de buitenlands bier kratten onderop een container en stapelt daar de rest bovenop!
en de deksels onderop bij de 7 cm fusten!:P
Vroeg? Ik moet morgen om 6 uur beginnenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:28 schreef NiekR het volgende:
Morgen een lange dag, van 8-17u. Eerste keer dat ik zo vroeg moet beginnen, lijkt me ook wel eens leuk. Tenminste de avond voor jezelf!
tja... maar daar heeft mvt dan weer geen last van!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:51 schreef freddieK het volgende:
[..]
je vergeet nog wat......, plastic in de kartonvermaler
Helemaal top.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:29 schreef biel het volgende:
[..]
deze josti gooit altijd expes de buitenlands bier kratten onderop een container en stapelt daar de rest bovenop!
en de deksels onderop bij de 7 cm fusten!:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |