Ook in Amsterdam en andere delen van het Westen.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:15 schreef Agorias het volgende:
Het is maar Tilburg, en dat ligt in brabant dus nou en.
Grotendeels overgenomen door AH.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:18 schreef Sk00p het volgende:
Is Schuitema failliet of zoiets?
Den Bosch 4everquote:Op zondag 27 juli 2008 20:15 schreef Agorias het volgende:
Het is maar Tilburg, en dat ligt in brabant dus nou en.
Nee, juist niet. Ze hadden 73% en die hebben ze nu afgestoten waarbij in de deal 48 winkels zaten die van AH blijven en omgebouwd gaan worden van c1000 naar AH.quote:
Veel slechter kan het niet worden iig.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:29 schreef remlof het volgende:
Tilburg wordt toch volgende week opgeheven? Geen wonder dat de AH's dichtgaan.
Plus nog een flink geldbedrag. En daar heeft AH een hele goede deal mee, want onder Ahold zat C1000 toch in het slop. En Ahold is er in ieder geval van verzekerd dat AH de grootste winkelketen blijft.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:29 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Ze hadden 73% en die hebben ze nu afgestoten waarbij in de deal 48 winkels zaten die van AH blijven en omgebouwd gaan worden van c1000 naar AH.
quote:Op zondag 27 juli 2008 20:22 schreef Yi-Long het volgende:
Een hele week zonder AH Chocolate Chip CookiesDat kun je mensen toch niet aandoen!?
Ahold is gewoon bang voor concurrentie..quote:Op zondag 27 juli 2008 20:37 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Plus nog een flink geldbedrag. En daar heeft AH een hele goede deal mee, want onder Ahold zat C1000 toch in het slop. En Ahold is er in ieder geval van verzekerd dat AH de grootste winkelketen blijft.
die Lidl American Chocolate muffinsquote:
Er is geen echte concurrentie voor Albert Heijn.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:51 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ahold is gewoon bang voor concurrentie..
Wanneer ga jij eens een keer dood met je cursieve homofiele schrijfstijl?quote:Op zondag 27 juli 2008 20:37 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Plus nog een flink geldbedrag. En daar heeft AH een hele goede deal mee, want onder Ahold zat C1000 toch in het slop. En Ahold is er in ieder geval van verzekerd dat AH de grootste winkelketen blijft.
Dan heeft het denk ik niet te maken met ombouw. De AH To-Go's worden niet omgebouwd namelijk.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:53 schreef remlof het volgende:
Na een paar steekproeven moet ik concluderen dat ze wel degelijk allemaal dicht zijn van 3 t/m 9 augustus, inclusief de AH To-Go's
Dat moet 4 t/m 10 augustus zijn trouwens, AH denkt kennelijk dat 3 augustus een maandag is, terwijl het dan een zondag is, staat gewoon overal fout op de sitequote:Op zondag 27 juli 2008 20:53 schreef remlof het volgende:
Na een paar steekproeven moet ik concluderen dat ze wel degelijk allemaal dicht zijn van 3 t/m 9 augustus, inclusief de AH To-Go's
Maar ze zijn wel allemaal een week dicht.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:55 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dan heeft het denk ik niet te maken met ombouw. De AH To-Go's worden niet omgebouwd namelijk.
Vind het anders wel vervelend dat AH alles overneemt (ik bedoel Ahold)quote:Op zondag 27 juli 2008 20:54 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Er is geen echte concurrentie voor Albert Heijn.
Bestond er nog een Konmar?quote:Op zondag 27 juli 2008 20:57 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Vind het anders wel vervelend dat AH alles overneemt (ik bedoel Ahold)
Konmar Elandstraat (Den Haag) is nu AH XL
Tegenwoordig zijn heel wat AH's op zondag ook openquote:Op zondag 27 juli 2008 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat moet 4 t/m 10 augustus zijn trouwens, AH denkt kennelijk dat 3 augustus een maandag is, terwijl het dan een zondag is, staat gewoon overal fout op de site
Nee... van 2 augustus... zaterdag staat er namelijk 2 keer, ipv zondag. Lijkt me eerder een foutje op de websitequote:Op zondag 27 juli 2008 20:53 schreef remlof het volgende:
dat is iets van een jaar of anderhalf geleden nu..quote:
Amersfoort zijn ze ook allemaal dicht van 02-08-08 t/m 09-08-08 (of misschien wel langer, verder gaat de kalender niet...)quote:Op zondag 27 juli 2008 20:46 schreef remlof het volgende:
Het is trouwens niet alleen in Tilburg zie ik nu, ook in Arnhem zijn ze volgende week allemaal dicht... Complete overhaul van alle AH's dus?
Tevens TT aangepast.
Ik denk dat ze moeten helpen met verbouwenquote:Op zondag 27 juli 2008 21:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
WTF? Volgens ah.nl gaan ze dus echt allemaal dicht. Ik moet overigens die week gewoon werken. En vullers staan ook voor de hele week ingepland.
Vanuit welke steen kom jij gekropen?quote:Op zondag 27 juli 2008 20:57 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Vind het anders wel vervelend dat AH alles overneemt (ik bedoel Ahold)
Konmar Elandstraat (Den Haag) is nu AH XL
Je komt niet uit een steen, maar onder een steen vandaan...quote:Op zondag 27 juli 2008 21:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Vanuit welke steen kom jij gekropen?
Dat is al lang zo.
ik zeg toch anderhalf jaar geledenquote:Op zondag 27 juli 2008 21:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Vanuit welke steen kom jij gekropen?
Dat is al lang zo.
Wat wil je met zo'n nick...quote:Op zondag 27 juli 2008 22:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Toch denk ik dat het een foutje is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |