Die mogen ze morgen dan wel starten. Inclusief guitige filiaalmanagerquote:Op zondag 27 juli 2008 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het meeste vreemde (indien 't waar is) is nog wel dat niemand 't weet, op z'n korte termijn. Er kan wel een knallende campagne klaarstaan voor komende week, maar dan nog.
Wehehe inderdaadquote:Op zondag 27 juli 2008 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Die mogen ze morgen dan wel starten. Inclusief guitige filiaalmanager
Je kan het op de website van ze opzoeken en ze zijn met verbouwingen bezig, sommige zelfs 2 weken. Maar goed, in de stad zou het niet al teveel problemen moeten geven, iedereen heeft daar toch de BuurtTurk?quote:Op zondag 27 juli 2008 23:17 schreef Isegrim het volgende:
Al die mensen die ervan uitgaan dat het echt zo is.
In dat artikel staat duidelijk dat het tot het einde van het jaar duurt voordat alle filialen zijn omgebouwd. Natúúrlijk doen ze dat niet allemaal in één week.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je kan het op de website van ze opzoeken en ze zijn met verbouwingen bezig, sommige zelfs 2 weken. Maar goed, in de stad zou het niet al teveel problemen moeten geven, iedereen heeft daar toch de BuurtTurk?
Uiteraard niet in 1 week, maar het is me wel een volkomen verrassing voor me dat als ik net terug van vakantie terug kom voor een dichte AH sta doordeweeks, waarvan ik denk welke grafjosti dit nu weer verzonnen heeft en aan het zoeken ben naar de verborgen camera van Bananensplit...quote:Op zondag 27 juli 2008 23:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
In dat artikel staat duidelijk dat het tot het einde van het jaar duurt voordat alle filialen zijn omgebouwd. Natúúrlijk doen ze dat niet allemaal in één week.
En ja, ik heb wel tien buurt-Turken gelukkig, dat scheelt veel geld en die hebben veel meer keus qua groenten e.d.
Nee..quote:
Maar de AH hier is een paar weken geleden al verbouwd.. Waarom is dit filiaal dan ook gesloten?quote:Op zondag 27 juli 2008 23:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
In dat artikel staat duidelijk dat het tot het einde van het jaar duurt voordat alle filialen zijn omgebouwd. Natúúrlijk doen ze dat niet allemaal in één week.
En ja, ik heb wel tien buurt-Turken gelukkig, dat scheelt veel geld en die hebben veel meer keus qua groenten e.d.
Datr kan je dus deze hele week nog. Als het al waar is.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:34 schreef elcastel het volgende:
Handig dat zo weinig mensen dit weten, die hadden dus allemaal nog inkopen kunnen doen voor de sluiting.
quote:Op zondag 27 juli 2008 22:54 schreef nietzman het volgende:
3/8 is een zondag. Geen maandag. Daar zal 'ie zich wel in verslikken.
De Ah xl in Ede is vorige week geopend en zou dus volgende week alweer dicht gaanquote:Op zondag 27 juli 2008 23:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Maar de AH hier is een paar weken geleden al verbouwd.. Waarom is dit filiaal dan ook gesloten?
Het is niet best.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:17 schreef Isegrim het volgende:
Al die mensen die ervan uitgaan dat het echt zo is.
Spijt me donders, maar het staat bij die gasten altijd buiten. Ook zie ik er vaak genoeg kapotte groenten/vruchten tussen liggen. (als in, niet te geringe tijd overdatum)quote:Op zondag 27 juli 2008 23:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
mja, maandag 3 augustus bestaat niet dus dan kunnen ze ook niet open zijnquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |