Hierquote:Op zondag 27 juli 2008 22:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar staat de lijst van vestigingen?
(Ahold) AH gaat Nederland veroveren..je merkt wel sooner or later welke vestigingen het betreft.quote:
Nee hoor, in dat persbericht hebben ze het ook over de "heropening" van de filialen:quote:Op zondag 27 juli 2008 22:12 schreef detulp050 het volgende:
Gewoon een fout op de site.
quote:Lokale betrokkenheid
Tijdens en na heropening van elke winkel worden diverse activiteiten georganiseerd, zoals proeverijen, lokale sportsponsoracties en winkelen voor lokale goede doelen. Ook na de opening zal Albert Heijn op verschillende manieren zijn betrokkenheid met de buurt verder vergroten.
Oh das wel gezelligquote:Op zondag 27 juli 2008 22:15 schreef remlof het volgende:
Nee hoor, in dat persbericht hebben ze het ook over de "heropening" van de filialen:
[..]
Omdat ze komende week wel open zijn, maar de week erop (vanaf 3 of 4 augustus) niet.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:18 schreef detulp050 het volgende:
Ja, per filiaal ja. Ze gaan echt niet alle filialen dichtgooien
Daarnaast: waarom is er anders een bonusfolder voor de komende week?
Ik blijr erbij: gewoon een foutje op de site.
Jankerds.quote:Tot het einde van het jaar zullen ruim 80 supermarkten worden omgebouwd tot de nieuwe supermarkt van Albert Heijn.
Volgens mij kom je over de 200 als je ah.nl mag geloven.quote:
Lekker overdreven ik wil gewoon mijn boodschappen hebben, ik hoef niet in een of ander well-care-paleis te komen.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:21 schreef Biogarde het volgende:
En ze gaan shit met narrowcasting doen. LCD schermen enzo.
http://www.ah.nl/albertheijn/persberichten/article.jsp?id=487778
De site heeft het over 80 winkels.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:21 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Volgens mij kom je over de 200 als je ah.nl mag geloven.
Rotterdam: alles
Rotterdam: alles
Groningen: alles
Kwam ik de afgelopen tijd bij de C1000 ook al tegen.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:21 schreef Biogarde het volgende:
En ze gaan shit met narrowcasting doen. LCD schermen enzo.
http://www.ah.nl/albertheijn/persberichten/article.jsp?id=487778
Hoe zou dat komen denk je?quote:Op zondag 27 juli 2008 22:27 schreef ranja het volgende:
Albert Heijn dicht
Voor slechts een week
Echt belachelijk. In Utrecht zit op zowat elke straathoek een AH, voor andere winkels moet je echt zoeken. En dat terwijl ze de kwaliteit van alle supermarkten in Nederland onderuit hebben gehaald met die prijzenoorlog van zeEn mensen er gewoon heen blijven gaan ook nog
AH pwnt gewoonquote:Op zondag 27 juli 2008 22:27 schreef ranja het volgende:
Albert Heijn dicht
Voor slechts een week
Echt belachelijk. In Utrecht zit op zowat elke straathoek een AH, voor andere winkels moet je echt zoeken. En dat terwijl ze de kwaliteit van alle supermarkten in Nederland onderuit hebben gehaald met die prijzenoorlog van zeEn mensen er gewoon heen blijven gaan ook nog
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |