quote:Chinezen huren kind om rijen aan grens te omzeilen
PEKING - Chinezen proberen de rijen bij de grens van toeristeneiland Macau massaal te omzeilen door een kind te 'huren'. Met de hulp van een kind van eilandbewoners kunnen ze gebruik maken van de rijen die alleen voor inwoners van de eilandengroep zijn bedoeld.
Dat schrijft dagblad South China Morning Post in Hong Kong vrijdag.
Voor 10 tot 20 Patacas (tussen de 0,80 en 1,60 euro) vinden de kinderen het niet erg even door de douane te gaan. Voor Chinezen kan dat soms drie kwartier schelen. Door het toegenomen toerisme - vorig jaar kwamen 25 miljoen mensen naar Macau - is de grenspost bijna elke dag tot aan de nok toe gevuld.
Visum
Overigens is ook een verlopen visum een reden om in een andere en relatief snelle rij te mogen staan. Veel Chinezen vragen daarom expres een te kort visum aan.
Macau is een klein stadseiland aan de zuidelijke kust van China. Het is autonoom, maar hoort wel bij China.
Toen ik bij mijn vorige baas wegging en nog niet wist dat ik een succesvolle reisorganisatie zou gaan beginnen, was ik aangenomen bij een softwarebedrijf met een dividie in KL waar ik heen zou gaan. Leek me wel wat eigenlijk, waarom vind jij het niets?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:12 schreef Thetallguy het volgende:
Azie? Groetjes uit Kuala LumpurZal niet een van mn favoriete Aziatische steden worden
Tssss...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:08 schreef Vogue het volgende:
Het vervolg op HTL #145 - Plastische chirurgie-reisjes in Latijns Amerika.
Wat de TT al zegt, laten we het eens over Azie hebben. Afrika is ook goedIk vind dat we te Latijns-Amerikaans georienteerd zijn
Nou, jij in elk geval niet, tenzij het in Bariloche ook live op tv was?quote:Op zondag 27 juli 2008 02:30 schreef flipsen het volgende:
Zeg Hik, hebben we nog kunnen genieten van jouw billen?
http://frontpage.fok.nl/v(...)t-Zomercarnaval.html
Ik kan het me wel voorstellen, maar ik wacht juist altijd echt tot ik de vlucht heb geboekt voor ik 'm koop. Iets met het niet willen jinxen van de reis ofzo...quote:Op zondag 27 juli 2008 23:55 schreef marcb1974 het volgende:
Is het zo gek dat ik hier een aantal lonely planets heb en die regelmatig doorkijk. Sommige van landen waar ik misschien nooit kom. En er eigenlijk nog meer hebben wil?
Ja, naar centraal Azië. Inderdaad georganiseerd - op een andere manier is dat praktisch vrijwel niet te doen. Ik was afgelopen weekend al ruim een uur bezig om vier visumformulieren in te vullen. Pasfoto's laten maken, er moeten er zes bij. Alleen aan visumkosten kost die reis al zo'n ¤ 250. De rest van het geregel mag een ander lekker doen.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:51 schreef Hik het volgende:
Ga jij nou inderdaad die kant op k_man? Ben heel benieuwd? Georganiseerd weer?
Nee, de film is nog niet op de ´gratis´ TV zenders. Heb hier de DVD liggen. De losse afleveringen zijn minstens net zo leuk.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:07 schreef k_man het volgende:
Voor september moet ik dus eigenlijk wel Borat gezien hebben. Is die al ooit op TV te zien geweest eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Maar dat hotel is best aardig toch? Vooral het uitzicht 's avonds uit de barquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:12 schreef Thetallguy het volgende:
Azie? Groetjes uit Kuala LumpurZal niet een van mn favoriete Aziatische steden worden
Alleen in de eerste paar minuten zie je iets over Kazakhstan. Als het al in Kazakhstan is.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:07 schreef k_man het volgende:
Voor september moet ik dus eigenlijk wel Borat gezien hebben. Is die al ooit op TV te zien geweest eigenlijk?
Hij is in Roemenië gefilmd: http://www.imdb.com/title/tt0443453/locationsquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Alleen in de eerste paar minuten zie je iets over Kazakhstan. Als het al in Kazakhstan is.
quote:http://www.guardian.co.uk/film/2006/nov/15/news
The residents of a remote Romanian village used as stand-ins for Kazakhs in the Borat movie are threatening to sue the film's producers for paying them a pittance to put farm animals in their homes and perform other crude antics.
The people of Glod, located 140km north-west of Bucharest, told the Associated Press yesterday that they were horrified and humiliated to find their abject poverty and simple ways ridiculed in the movie, which has raked in $67m (£35.4m) at the US box office in just two weeks.
The opening sequence of Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan, purportedly showing Borat's home town in Kazakhstan, is shot in Glod. Glod, incidentally, means "mud".
"We thought they came here to help us, not mock us," said one resident while she swept a manure-stained street lined with shabby homes of crumbling brick and corrugated iron sheeting. "We haven't got anything here. We haven't got running water. We can't even bathe," she said. "We are poor people, but we are still people."
Roma community leader Nicolae Staicu said he and other officials would meet with a public ombudsman today to map out a legal strategy against Borat creator Sacha Baron Cohen and distributor 20th Century Fox.
Staicu accused the producers of paying locals just $3.30 to $5.50, misleading the village into thinking the movie would be a documentary, refusing to sign proper filming contracts and enticing easily exploited peasants into performing crass acts.
But a spokesman for 20th Century Fox has said that locals were paid twice the going rate for extras. He said the production team and Cohen each donated $5,000 (£2,600) to the town, paid a location fee and bought it computers, school and office supplies. It was clear from the start that the film was a comedy, he said, dismissing as "misleading" the notion that villagers thought it was a documentary.
This is not Borat's first brush with the law - two university students filed a lawsuit against the studio last week alleging that they were duped into appearing in a humiliating skit in the film, while a Turkish man threatened to take legal action against Cohen for stealing his ideas.
Dat wilde ik er eigenlijk bijzetten, maar bepaalde mensen zitten voor het gemak maar weer eens onder mijn ignore button en buiten mijn tunnelvisie...quote:
En heeft hij al wel een visum met een goedgekeurd reisplanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:43 schreef Fogel het volgende:
Mijn collega gaat over twee weken naar een congres in China en vroeg zich af waarom het onmogelijk was om redelijk geprijsde hotelkamers te vinden in Bejing. Zo geinteresseerd in sport als hij is, had hij niet meegekregen dat de Olympische Spelen daar dus plaatsvinden... Na lang zoeken heeft hij een kamer kunnen vinden in een 'niet al te shabby uitziend hotel' voor bijna 400¤ per nacht.
Tja, zo kun je natuurlijk nog even doorgaan over hoe mensen en volkeren worden geportretteerd in Hooligans, Eurotrip, Hostel, Der Untergang, Fucking Amal, Sweet Home Alabama en Forrest Gump zijn deze films ooit eerder in één zin bijelkaar genoemdquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:24 schreef Hik het volgende:
Ik krijg niet heel veel zin 'm te gaan zien eigenlijk.
Maargoed, ik ben sowieso al geen fan van dit soort films...
Geen idee, niet over gehad. Hij wist al enkele maanden dat hij naar China zou gaan, en heeft vrij vroeg een relatief goedkope vlucht kunnen boeken, dus ik neem aan dat hij alle papieren in orde heeft.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:34 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En heeft hij al wel een visum met een goedgekeurd reisplan
Onze kamer zat op de 8e verdieping aan de voorkant, ook mooi uitzicht dusquote:Op maandag 28 juli 2008 22:12 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Maar dat hotel is best aardig toch? Vooral het uitzicht 's avonds uit de bar
Alleen jammer dat het op een wel wat vreemde plek staat
Dat klinkt lekker. Du pain, du sinas et du paturain dan maar.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Vanavond trek ik voor een korte trip naar het zuiden. Eerste stop: Maastricht. Dan door naar de Loire.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:30 schreef Hik het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker. Du pain, du sinas et du paturain dan maar.
Ik ben gepwndquote:Op maandag 28 juli 2008 13:57 schreef Hik het volgende:
Verder heb ik even snel geteld en heb ik er 25 staan (LPs dus); en dan heb ik de talen-, fotografie-, voorbereidings-, en gezondheidsgidsjes niet meegeteld...
quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:41 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik ben gepwnd
Ik heb er maar 23
Btw: 2 nooit gebruikt wegens afstel van de reis.
Ik vond de mensen er onaardig overkomen, veel indiers enzo die bot en schreewerig doen. Irritante taxi's zonder meters overal (gelukkig vrij goed OV). en een beetje irritant opgezette stad qua layout, lees: aantal keer verkeerd gelopenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
Toen ik bij mijn vorige baas wegging en nog niet wist dat ik een succesvolle reisorganisatie zou gaan beginnen, was ik aangenomen bij een softwarebedrijf met een dividie in KL waar ik heen zou gaan. Leek me wel wat eigenlijk, waarom vind jij het niets?
Uiteindelijk baan niet genomen omdat ik dan eerst een jaar in Delft zou moeten werken, wat ik te ver van Amsterdam vond.
Wat is er bijzonder aan de stad Siem Reap (Naast Angkor Wat)quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:55 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ik vond de mensen er onaardig overkomen, veel indiers enzo die bot en schreewerig doen. Irritante taxi's zonder meters overal (gelukkig vrij goed OV). en een beetje irritant opgezette stad qua layout, lees: aantal keer verkeerd gelopen
Verder wel vermaakt hoor, daar niet van, maar ik zou er niet zo snel naartoe terug hoevenDan Hong Kong, Siem Reap of Singapore
Ja, dat vraag ik me eigenlijk ook afquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Wat is er bijzonder aan de stad Siem Reap (Naast Angkor Wat)
Check. Ik word binnen nu en 10 minuten opgepikt. Nu nog even snel de planten water geven en dan op naar Maastricht. Uiteindelijke doel is een klein dorpje nabij Sancerre.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:39 schreef Fogel het volgende:
Een handdoek!
Maar dat is omdat je oud bent en het weer vergeten bentquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:22 schreef k_man het volgende:
Ik kan me ook niet herinneren dat ik op de 12e gefeliciteerd ben.
Om dat te compenseren hebben we je ook maar niet gefeliciteerd met je nieuwe huis.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:22 schreef k_man het volgende:
Ik kan me ook niet herinneren dat ik op de 12e gefeliciteerd ben.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:19 schreef Fogel het volgende:
Jullie zijn mij vorige week allemaal vergeten te feliciteren met mijn 30e verjaardag
quote:geboortedatum: 00-00-0000
Duidelijk toch?quote:
Precies, dat schept duidelijkheid. Er wordt hier niemand gefeliciteerd, nooit, bij geen enkele gelegenheid. Deal with it.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Om dat te compenseren hebben we je ook maar niet gefeliciteerd met je nieuwe huis.
Okay nu begrijp ik het ...was het altijd mooi, dat goedkope bier in Azie..en die flessen!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:25 schreef Thetallguy het volgende:
De terrasjes met Angkor bier (2 voor $0.75) maakten het al erg aantrekkelijkVond het verder wel een gezellig stadje na 2 weken in de drukte gezeten te hebben
Uberhaupt is Siem Reap (140.000 inwoners) niet te vergelijken met wereldsteden als Hongkong (7 miljoen inwoners), Bangkok (+- 10 miljoen inwoners) en Kuala Lumpur (2 miljoen inwoners).quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:25 schreef Thetallguy het volgende:
De terrasjes met Angkor bier (2 voor $0.75) maakten het al erg aantrekkelijkVond het verder wel een gezellig stadje na 2 weken in de drukte gezeten te hebben
Temple Barquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:02 schreef Blik het volgende:
[..]
Uberhaupt is Siem Reap (140.000 inwoners) niet te vergelijken met wereldsteden als Hongkong (7 miljoen inwoners), Bangkok (+- 10 miljoen inwoners) en Kuala Lumpur (2 miljoen inwoners).
En ik ben erg benieuwd waar jij op het terras hebt gezeten. Ben nog nooit eerder zo lastig gevallen door tuktuk-drivers toen ik uit de bus stapte, werd continue gevraagd om iets te verkopen of een tour te doen. Ik werd zelfs op het terras nog lastig gevallen door kleine meisjes die foto's wilden verkopen. supertoeristisch en ik vond de stad totaal niet boeiend. Angkor Wat daarentegen is natuurlijk prachtig
Maar het bier maakt natuurlijk veel goed, altijd koud, goedkoop en veeeel
Snel tellend kom ik aan 17 Rough Guides, 6 Lonely Planets, 8 Capitool / Eyewitness gidsen en nog een stapel Spiral Guides, Discovery guides en mini stadsgidsjes. En daar zijn er best nog wel wat van plekken waar ik nog niet ben geweest (Sicilië, Shanghai, Molvanië etc)quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:24 schreef Blik het volgende:
Ach, ik heb maar 4 Lonely Planets (Thailand, Cambodja en Vietnam; Guatemala komt deze week) Misschien dat ik die van Belize ga kopen, maar die is wel redelijk oud. Dus dat weet ik nog niet
heb verder ook nog de Rough Guide van Vietnam
Ik ben niet verder dan Thailand geweest, en heb juist wel het idee dat ik terug wilquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:41 schreef DutchTrain het volgende:
Hmm, ben in Azië in Singapore, Kuala Lumpur, Macau, Hong Kong, Shenzhen en stukken Japan (o.a. Tokyo, Kyoto, Nagasaki en Hiroshima) geweest.
Allemaal niet echt vergelijkbaar met elkaar en - op Japan na - ook geen reden gevonden om terug te gaan naar die delen van Azië.
Officieel is dat Azië ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:33 schreef k_man het volgende:
Hoort Beirut bij Azië?
Het Arabisch schiereiland hoort gevoelsmatig meer bij Afrika dan bij Azië. Maar officieel is dat Azië dus?
Toch niet naar de P stadquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:05 schreef Fogel het volgende:
Als het tegen zit ben ik in de herfst een paar dagen in het F land
Gelukkig niet, ik ga naar de L stad (Lyon). Nooit eerder geweest.quote:
Die stad staat nog wel boven aan mijn lijst van steden die ik wil bezoeken. Het staat bekend om het goede eten, dus ik verwacht dat je de eerste avond bij de Vietnamees, de tweede avond bij de Algerijn en de derde avond bij de pizzeria of de Mac zit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:32 schreef Fogel het volgende:
Gelukkig niet, ik ga naar de L stad (Lyon). Nooit eerder geweest.
Misschien is het iets minder erg dan de P stad, maar ligt nog steeds in het F land, dus ik verwacht het ergste.
Deze quoten we evenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb mij prima vermaakt in F land. Maar dat is ook logisch als je met je drie beste vrienden daar heen gaat om wijn te proeven. Ja, ik heb ook gedronken.
Als het goede eten ook een fatsoenlijke hoeveelheid vlees bevat, vind ik het al gauw goed.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die stad staat nog wel boven aan mijn lijst van steden die ik wil bezoeken. Het staat bekend om het goede eten, dus ik verwacht dat je de eerste avond bij de Vietnamees, de tweede avond bij de Algerijn en de derde avond bij de pizzeria of de Mac zit.
Slak, gans of duif....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:19 schreef Fogel het volgende:
Als het goede eten ook een fatsoenlijke hoeveelheid vlees bevat, vind ik het al gauw goed.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:28 schreef Fogel het volgende:
Gans (of alleen lever) en duif is wel te eten, slak waag ik me niet aan.
Alledrie heerlijkquote:
quote:
Argentijnse biefstuk zeg inderdaad geen nee tegen, maar voorlopig mogen ze de koeien mijn kant op laten blijven vliegen voordat ik zelf misschien ooit een keer die kant op ga.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 03:24 schreef flipsen het volgende:
Ik moet me bij SeLang aansluiten, alle drie erg lekker. Hoewel ik al in geen tijden slakken gegeten heb, weet niet eens of ze wel te vinden zijn hier.
En Fogel, jij moet natuurlijk gewoon naar Argentinië om een paar biefstukken weg te werken
Helaas geen slakken gegeten afgelopen weekend.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:53 schreef Hik het volgende:
Er was gisteren een stukje op het nieuws dat er een groot tekort aan slakken is in Frankrijk.
UIO!
Is de sportschool zo duur in N-land ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:38 schreef Fogel het volgende:
Een collega vertelde me zojuist dat hij sinds vorige week iedere ochtend ruim 40km omfietst om naar het werk te komen (waar hij maar een kilometer of 3 vandaan woont).... mafkees.
Nee, ik ga ook liever buiten fietsen, maar met drie meter sneeuw een berg op gaat denk ik toch iets te ver. Of is de sneeuw al weg in Noorwegen ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:37 schreef SeLang het volgende:
Alsof een sportschool op kan tegen fietsen in de buitenlucht
Ik vind fietsen heerlijk maar een sportschool daar krijg je mij niet levend binnen.
Zolang de sneeuw op de berg ligt en niet op de weg, heb je er geen last van.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:51 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, ik ga ook liever buiten fietsen, maar met drie meter sneeuw een berg op gaat denk ik toch iets te ver. Of is de sneeuw al weg in Noorwegen ?
Nee. Weet niet eens wat het is...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:52 schreef flipsen het volgende:
Jullie kijken natuurlijk dagelijks De wereld draait door, maar ik volg dat niet echt. Werd door een vriend van me getipt over deze Ode aan Heleen van Royen en ik vond hem ERG leuk
Volgens mij is dwdd al een tijd niet meer op tv.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:52 schreef flipsen het volgende:
Jullie kijken natuurlijk dagelijks De wereld draait door, maar ik volg dat niet echt. Werd door een vriend van me getipt over deze Ode aan Heleen van Royen en ik vond hem ERG leuk
Dat dacht ik ook altijd. Maar tegenwoordig ben ik één van die idioten die een paar keer per week op zo'n belachelijke crosstrainer zich in het zweet staat te werken onderwijl kijkend naar de laatst gedownloade vodcast... kijk, dat kan ik niet combineren als ik gewoon op straat ren...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:37 schreef SeLang het volgende:
Alsof een sportschool op kan tegen fietsen in de buitenlucht
Ik vind fietsen heerlijk maar een sportschool daar krijg je mij niet levend binnen.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 09:49 schreef k_man het volgende:
Het is me trouwens tot op heden niet gelukt dat hotel in Parijs te reserveren, die ene kamer bovenop het Palais de Tokyo.
Over 1,5 uur dus beginnen met F5'enquote:The next night Friday, 10 October 2008 will be available for booking on 11 August 2008 at a random hour on this page.
Ik kan ook lezen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:32 schreef DutchTrain het volgende:
Over 1,5 uur dus beginnen met F5'en
quote:The next night Sunday, 12 October 2008 will be available for booking on 13 August 2008 at a random hour on this page.
Lijkt me leuk, een rondleiding krijgen in een Oost-Duitse bunker ad 500 euroquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:37 schreef DutchTrain het volgende:
=> http://www.ad.nl/buitenla(...)i_aan_commercie.html
Jij hebt aandelen in het bedrijfquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:40 schreef Vogue het volgende:
Lijkt me leuk, een rondleiding krijgen in een Oost-Duitse bunker ad 500 euroDa's géén geld!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Jij hebt aandelen in het bedrijf
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:08 schreef Vogue het volgende:
Tuurlijk, wat dacht jij?
Ik ben een zakenvrouw in hart en nieren![]()
Ja, bij deze post was het indd wachten tot jij langs kwam.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:15 schreef Fogel het volgende:
In welk land zou je niet willen wonen? interessant
Overmorgen kun je het weer proberen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 09:49 schreef k_man het volgende:
Het is me trouwens tot op heden niet gelukt dat hotel in Parijs te reserveren, die ene kamer bovenop het Palais de Tokyo.
Het meest bizarre, vreemde, aparte huis wat ik ooit heb gezien is denk ik het Crazy House, Dalat, Vietnam.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:29 schreef DutchTrain het volgende:
Staat ook nog op m'n lijstje van te bezoeken gebouwen in de wereld
Het meest fascinerende bouwwerk wat is gezien heb, is toch wel het Volkspaleis / Parlement in Boekarest. Kan je aanraden om daar zo snel mogelijk nog eens te gaan kijken, voordat iemand bedenkt het te gaan slopen of groots te gaan verbouwen.
Erg knus trouwens!quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:15 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Er staan ook nog wat kamers vrij in dit hotelletje
[ afbeelding ]
Gaaf!!!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:28 schreef Blik het volgende:
[..]
Het meest bizarre, vreemde, aparte huis wat ik ooit heb gezien is denk ik het Crazy House, Dalat, Vietnam.
[ afbeelding ]
In Seattle? Moooii zeg!!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:51 schreef DutchTrain het volgende:
Fascinerende bouwwerken is wat anders dan bijzondere bouwwerken... want dan wint het Experience Music Project wel bij mij.
[ afbeelding ]
In die kartonnen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:58 schreef k_man het volgende:
In welke verhuisdoos zit m'n medisch paspoort nou?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:01 schreef SeLang het volgende:
Zo, ik ben voor het eerst in 3,5 jaar weer eens in Nederland...
Wat mij opvalt:
- Al mijn vrienden/ kennissen zijn oud/ rimpelig/ grijs/ gesetteld geworden met tig kinderen
En vrouwen van mid 30 zonder relatie worden plotseling zwanger.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:08 schreef Hik het volgende:
[..]![]()
![]()
Gisteren wéér een aankondiging van een stel vrienden![]()
En al die mannen én vrouwen die er maar vanuit gaan dat álle vrouwen boven de dertig spontaan last krijgen van opspelende eierstokken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:16 schreef SeLang het volgende:
Op die leeftijd krijgen ze last van opspelende eierstokken
pijnlijk iddquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:09 schreef Hik het volgende:
[..]
Sterker nog, het gros van de feestjes zijn tegenwoordig op zondagmiddag en vinden plaats in de buurt van een zandbak.
M'n zus zei dat vroeger ook en die heeft er nu tweequote:Op maandag 18 augustus 2008 13:09 schreef Hik het volgende:
[..]
En al die mannen én vrouwen die er maar vanuit gaan dat álle vrouwen boven de dertig spontaan last krijgen van opspelende eierstokken.
Tegenwoordig schijnt "en wanneer jij?", met een vragende blik (of zelfs een hand!) op je buik een heel normale vraag te zijn tijdens feestjes.Mag ik effe in alle rust mijn Margarita opdrinken jah!?
![]()
Sterker nog, het gros van de feestjes zijn tegenwoordig op zondagmiddag en vinden plaats in de buurt van een zandbak.
Ik ben kinderloos. En dat zal nog wel een tijdje zo blijven ook.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:20 schreef Fogel het volgende:
Ben ik de enige in HTL die zelf kinderen heeft?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:20 schreef Fogel het volgende:
Ben ik de enige in HTL die zelf kinderen heeft?
*proest* Dat lijkt me een verstandig besluit Aquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:21 schreef SeLang het volgende:
En vrijdag was ik bij een andere mid 30 die ik eigenlijk een keertje wou uitnodigen in de UK om te gaan hiken in Schotland enzo, maar toen begon ze opeens over "als ik nu per ongeluk zwanger zou worden dan zou ik de baby houden" dus die ga ik toch maar niet uitnodigen. Veel te riskant
"Wie het kind krijgt mag het houden"quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:21 schreef SeLang het volgende:
[..]
M'n zus zei dat vroeger ook en die heeft er nu twee
En vrijdag was ik bij een andere mid 30 die ik eigenlijk een keertje wou uitnodigen in de UK om te gaan hiken in Schotland enzo, maar toen begon ze opeens over "als ik nu per ongeluk zwanger zou worden dan zou ik de baby houden" dus die ga ik toch maar niet uitnodigen. Veel te riskant
quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:02 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
![]()
Twee. En weet je.... heel soms durf ik er nog mee te reizen ook
Zoals je weet ben ik dol op immigranten. Lekker eten, leuke muziek en gezellige feestjes en nou zeg je dat ze ook nog voor de kinderen zorgen?! Geweldig toch?quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:03 schreef k_man het volgende:
Besef je niet dat we in Europa tegenwoordig veel te weinig kinderen krijgen? In sommige landen krimpt de bevolking al en als wij geen immigratieoverschot hadden, zou dat hier ook zo zijn.
Gaan gezellig op een maandag om elf uur 's avonds mee uit eten bedoel je?quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:28 schreef flipsen het volgende:
Ach, zelfs een notoire kinderhater als ik kan zomaar ineens de neiging krijgenMoet er wel bij zeggen dat dat vooral te maken heeft met mijn verblijf in Argentinie, waar toch wel heel anders met het fenomeen kinderenwordt omgegaan gelukkig
Ik vroeg me ook al af waar ze ineens vandaag kwamenquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:52 schreef Hik het volgende:
Zeg, het gaat over kinderen en ineens komen alle reizende mamma's terug. Hebben jullie een soort OUD-button die wij niet zien ofzo? Die jullie waarschuwt als er in een ander topic mensen zuchten en steunen over kinderen?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:03 schreef Liejannuh het volgende:
Shit, helemaal vergeten het wasbordje van UIO te voelen!
Ik vind echt dat je het op een t-shirt moet laten zetten!quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Gelukkig heb ik de quote voor het nageslacht bewaard:
[..]
Niet gehiked met wanhopige 30+ vrouwen, de laatste tijd?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:27 schreef DutchTrain het volgende:
Geen van bovenstaande is op mij van toepassing. voor zover ik weet
Niet als het alleen bij wandelen blijft natuurlijkquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:24 schreef k_man het volgende:
Gaat die wandelreis dan helpen de kinderwens te vervullen?
"Rietwandelen"quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Niet als het alleen bij wandelen blijft natuurlijk
quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:48 schreef k_man het volgende:
Ik heb geen idee, Hik. Vertel eens? Wat deed je tijdens die zeilkampen?
weet je trouwens dat er nog steeds een aantal fouten in je website staan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:20 schreef flipsen het volgende:
Boek nu uw kindverwekkende wandelreis bij www.tipica-reizen.nl! Zoiets? Hm...
Jij bleef de hele tijd in de hoek zitten waar alleen maar over make-up werd gepraat!quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Gelukkig heb ik de quote voor het nageslacht bewaard:
[..]
Ik geloof niet dat ze OUD-buttons uitdelen aan ouders die minder dan drie keer per jaar in OUD komen Hikquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:52 schreef Hik het volgende:
Zeg, het gaat over kinderen en ineens komen alle reizende mamma's terug. Hebben jullie een soort OUD-button die wij niet zien ofzo? Die jullie waarschuwt als er in een ander topic mensen zuchten en steunen over kinderen?
Ik woon nu in de UK en dat vind ik niet KAA waardigquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:41 schreef Gaoxing het volgende:
Nee, ik miste SeLang in KAA en zag 'm hier buurten, vandaar....
Welke landen zijn nog meer niet KAA-waardig volgens jou?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:57 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik woon nu in de UK en dat vind ik niet KAA waardig.
Ah joh, blijf toch gewoon buurten!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:57 schreef SeLang het volgende:
Ik woon nu in de UK en dat vind ik niet KAA waardig.
Op dit moment een weekje in NL trouwens, voor het eerst in 3,5 jaar....
Gewoon landen waar het leven bijna hetzelfde is als in NL.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Welke landen zijn nog meer niet KAA-waardig volgens jou?
Uit bed gevallen ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:20 schreef Fogel het volgende:
Hey bora! Erg vroeg opgestaan vandaag?
Vergeet de schrijver niet...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Zeilinstructeur, dat is vast net zo'n 'status'verhogend beroep als tennisleraar of skileraar.
Aggut!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:51 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jij bleef de hele tijd in de hoek zitten waar alleen maar over make-up werd gepraat!
Er zijn foto's waaruit m'n enthousiasme voor het onderwerp blijkt.quote:
De metro-man is retro en zo 2005quote:
Retorische vraag.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:44 schreef k_man het volgende:
Weet ik veel, zoek het lekker zelf uit. Jou interesseert het kennelijk.
Dus interpreteer er lustig op los.quote:Het Midden-Oosten is een historische en politieke regio van Afrika-Eurazië met vage grenzen. De term werd populair rond 1900 in het Verenigd Koninkrijk; het heeft een flexibele definitie, maar de meest gangbare is dat het de landen en regio's in West-Azië en delen van Noord-Afrika bevat.
Nee, stukje appeltaart ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:20 schreef Liejannuh het volgende:
Er is hier nog niet veel veranderd he?!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:20 schreef Liejannuh het volgende:
Er is hier nog niet veel veranderd he?!
Nee, dank je.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, stukje appeltaart ?
[ afbeelding ]
quote:
Die vliegen pas vanaf maandagquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Heeft iemand hier al gevlogen met Amsterdam Airlines?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:49 schreef Fogel het volgende:
SpanAir vliegtuig is in Madrid van de landingsbaan afgereden en staat nu in de fik met minimaal 160 personen aan boord. Vliegtuig zou eigenlijk naar Las Palmas op Gran Canaria vliegen, maar kwam dus niet verder dan een mislukte take-off...
Ja al een tijdje, maar niet echt haast mee. Nu de reeele prijzen (en nu ook de rente) aan het dalen zijn, wordt kopen financieel weer wat gunstiger.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:49 schreef k_man het volgende:
Zoek je een nieuwe hut, DT?
Dat is inderdaad wel mazzel hebben.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:51 schreef flipsen het volgende:
Werd iemand geinterviewd die 3 minuten te laat was en dus de vlucht had gemist... Dan heb je toch een heel leger aan engelbewaarders op je schouder... eh, wekker zitten.
Ja typeeeeeeerend!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel mazzel hebben.
Er zijn nu ook mensen die beginnen te blaten dat ze iemand kennen die volgende week naar Las Palmas zou gaan enzo... of dat ze dezelfde dag nog gevlogen hebben (maar niet in de buurt van Madrid zijn geweest) boehooo... als je geen ticket had voor DEZE vlucht mag je wat mij betreft je smoel houden
Ik zat in het vliegtuig tijdens 9/11 2001 op het moment dat de vliegtuigen zich in het WTC boorden (nee, ik zat niet in die vliegtuigenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel mazzel hebben.
Er zijn nu ook mensen die beginnen te blaten dat ze iemand kennen die volgende week naar Las Palmas zou gaan enzo... of dat ze dezelfde dag nog gevlogen hebben (maar niet in de buurt van Madrid zijn geweest) boehooo... als je geen ticket had voor DEZE vlucht mag je wat mij betreft je smoel houden
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:40 schreef Gaoxing het volgende:
(volgens mij kan ik nog steeds makkelijker een bom in m'n koffer verstoppen dan in m'n kat)
Misschien een showcase in FOT waard als je met fotos een documentaire maakt hoe je de bom in het beest krijgt (en hoe de kamer eruit zag als het mis ging)quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:34 schreef Hik het volgende:
[..]![]()
Voor dit soort opmerkingen wordt je in F&F geband...
Je schijnt er ook gratis een bloedmooie (zij het licht geestelijk gehandicapte) vrouw bij te krijgen. Zelfs als je eruit ziet als Rooney...quote:
Mwah, gratis. Al dat geshop wordt vast betaald met de creditcard van meneer de voetballerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:07 schreef Hik het volgende:
[..]
Je schijnt er ook gratis een bloedmooie (zij het licht geestelijk gehandicapte) vrouw bij te krijgen. Zelfs als je eruit ziet als Rooney...
Hoerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:04 schreef Fogel het volgende:
Misschien een showcase in FOT waard als je met fotos een documentaire maakt hoer je de bom in het beest krijgt (en hoe de kamer eruit zag als het mis ging)
Het valt je op, waar zijn jouw gedachten?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
HoerWaar zijn jouw gedachten
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:04 schreef Hik het volgende:
Overigens, als je in google zoekt op images van "katbom" vraagt hij heel toepasselijk of je niet misschien zoekt naar "kaboom"!
28 september is de Singapore Grand Prix, nachtrace, dus overdag tijd zat om te shoppenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:57 schreef Gaoxing het volgende:
[..]Ben je daar nou op gaan googelen? Hik, je moet weer op reis... je hebt tijd teveel!
Speaking of which: iemand nog een ideetje voor een lang weekend in een straal van 3 uur rondom Bangkok? Ik heb even erg weinig inspiratie....
Ai, daar mankeert het een beetje aanquote:
Helaas zijn alle hotels rondom de baan al een half jaar volgeboekt. En de tickets zijn geloof ik ook al op.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:03 schreef Thetallguy het volgende:
28 september is de Singapore Grand Prix, nachtrace, dus overdag tijd zat om te shoppen
Moet je wel van Formule 1 houden
Nice!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:01 schreef Thetallguy het volgende:
Mn ouders zitten met ruim 24 uur vertraging in een superdeluxe 5 sterrenhotel op Bali op kosten van Cathay Pacific, mazzelaars. (tyfoon in HKG, vluchten geannuleerd/vertraagd)
Je geloofd het niet, maar ik ben op reis...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:57 schreef Gaoxing het volgende:
[..]Ben je daar nou op gaan googelen? Hik, je moet weer op reis... je hebt tijd teveel!
Ze zitten nu al anderhalve dag in Hong Kong vast en staan nummer 24 op de standby lijst naar Amsterdam, er werd gezegd dat het nog een tijdje kon durenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:01 schreef Thetallguy het volgende:
Mn ouders zitten met ruim 24 uur vertraging in een superdeluxe 5 sterrenhotel op Bali op kosten van Cathay Pacific, mazzelaars. (tyfoon in HKG, vluchten geannuleerd/vertraagd)
De vorige afleveringen zijn nog terug te zien op www.wegmetbnn.nlquote:Dennis doet een cursus Russische vrouwen versieren en gaat daarna op vrouwenjacht. Nicolette gaat op stap met jongeren die allerlei spullen verzamelen uit de tijd van de Sovjet-Unie. Ze laten Nicolette ook zien dat het nog steeds mogelijk is om politieagenten om te kopen. Dennis gaat met jongeren mee naar hun buitenhuisje: de Datsja. Bijna 70% van de Moskovieten heeft zo'n buitenhuisje, zodat de drukte in de stad ontvlucht kan worden in het weekend.
't Zuiden van Frankrijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 03:05 schreef Gaoxing het volgende:
Na, 12 dagen is nog best langWaar heb je al die tijd gezeten Bora?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:56 schreef Fogel het volgende:
Ik snap heel goed dat je niet naar Parijs wil
Oh gut, en hij stond nog in KAA ook!!quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:02 schreef Jaguarized het volgende:
iemand die kan zeilen
Prachtig topic.
Ach gosquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:07 schreef Hik het volgende:
Je geloofd het niet, maar ik ben op reis...
Zit in Tanzania, voor werk. Het is wel erg ja, houd het maar op de eenzame hotel-momenten en gratis WiFi...
quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:48 schreef Thetallguy het volgende:
Ze zitten nu al anderhalve dag in Hong Kong vast en staan nummer 24 op de standby lijst naar Amsterdam, er werd gezegd dat het nog een tijdje kon duren
Ze komen morgen -via Londen- pas weer thuis, in totaal dus een vertraging van ongeveer 75 uurquote:
Nou ja, oostelijk dan...quote:Op maandag 25 augustus 2008 02:59 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ach gos
Wat las ik: je komt eerdaags deze kant op?
Niks van gemerkt hierquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:52 schreef Hik het volgende:
Was er trouwens deze zaterdag/zondag een Islamistische feestdag?
Nee, ik zit alweer bijna 2,5 jaar in Bangkokquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:44 schreef Hik het volgende:
Nou ja, oostelijk dan...(jij zit in Guam toch?)
We vliegen de 7e naar Bangkok en dan door naar Cambodja en een beetje Laos.
Ik vond ze voornamelijk saaiquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:05 schreef SeLang het volgende:
Typhoons zijn tof
In Taiwan hadden we jaarlijks gemiddeld zo'n 2 typhoonholidays als er een hele dikke typhoon langskwam. Dat waren altijd superrelaxte dagen want je kon toch nergens heen
Nee in Taiwan was dat uitstekend geregeld. Ik heb nog nooit een powercut gehad in Taipei, al zijn die dingen op het platteland natuurlijk anders. Maar in Taiwan werd schade altijd heel snel hersteld. Een paar uur nadat het ergste voorbij was begonnen ze alweer bomen recht te trekken, puin te ruimen, etc.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:52 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik vond ze voornamelijk saai![]()
Nu heb ik wel de indruk dat Taiwan iets beter was voorbereid dan Guam. Een typhoon kwam ons altijd te staan op een fikse powercut. Bij Chata'an duurde die 15 dagen (midden in juli, met een baby van 5 maanden..... lovely), en bij Pongsona maar liefst 5 weken. Daarbij hadden we geluk: humpje en ik waren net in NL toen 'ie toesloeg. Werkelijk al mijn vriendinnen hebben ook -zodra het kon- het vliegtuig genomen en zijn grotendeels in Australie en Nieuw-Zeeland kerstmis gaan vieren, want er was helemaal, helemaal niets meer op Guam.
In dat geval kom ik naar je toe inderdaad!quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:44 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Nee, ik zit alweer bijna 2,5 jaar in Bangkok
Hub werkt hier en ik ben volgzame echtgenotequote:Op maandag 25 augustus 2008 12:18 schreef Hik het volgende:
In dat geval kom ik naar je toe inderdaad!![]()
Je hebt het vast wel eens ergens verteld hoor, maar wat doe jij/doen jullie daar zoal?
Mooi!quote:[b]Op maandag 25 augustus 2008 02:29
(Heb je z'n andere topic ook gevolgd? lekker leven vanlaten we zeggen paar honderd euro )
Een van deze dingen installeren:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Leuk zo'n oud grachtenpand. Nu heb ik sinds vrijdag sporadisch warm water.
De huisbaas zorgt voor een nieuwe cv-ketel. Maar dat laat nog een week op zich wachten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:33 schreef Fogel het volgende:
Een van deze dingen installeren:
[ afbeelding ]
Belangrijke ingredienten: Water en stroom, en dan heb je zo heet water.
Maar nog niet helemaalquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:40 schreef flipsen het volgende:
We zitten bijna vol!
=> http://www.ad.nl/rotterda(...)rport_voorkomen.htmlquote:‘Kaping’ op Rotterdam Airport voorkomen
Door TOBIAS DEN HARTOG
ROTTERDAM - Op Rotterdam Airport is dinsdagavond naar alle waarschijnlijkheid een kaping voorkomen.
Na een dreigend telefoontje via alarmnummer 112 bleef een vliegtuig van Transavia met 110 passagiers met bestemming het Turkse Bodrum aan de grond, waarna het uiteindelijk ook werd ontruimd. Twee mannen en een vrouw werden daarbij door de Koninklijke Marechaussee afgevoerd.
Het toestel was om 15.20 uur al aan het taxiën toen het zijn aanloop tot de start moest staken. Als reden kregen de passagiers te horen dat er een technisch mankement was gesignaleerd. Pas uren later konden ze het toestel verlaten.
Vervolgens werden ze nog geruime tijd vastgehouden. Volgens toegesnelde familieleden, die per sms waren geïnformeerd, was aan boord de schrik enorm geweest. ,,We zijn gekaapt, meldde de moeder van mijn vriendin,’’ vertelt een van de aanwezigen.
=> www.hartvannederland.nlquote:Verijdelde vliegtuigkaping op Rotterdam Airport
Publicatie: 26/08/08 21:09 Laatst gewijzigd: 26/08/08 21:31 Een vliegtuigkaping op Rotterdam Airport is mogelijk vanavond verijdeld. De politie kreeg vanavond een telefoontje dat het toestel gekaapt zou zijn.
Een arrestatieteam heeft urenlang onderhandeld. De passagiers wisten zes uur lang niet waarom ze niet vertrokken, kregen geen info en mochten ook niet van boord.
Volgens een passagier was de stemming onrustig en maakten mensen zich zorgen. Nu mogen ze druppelgewijs het vliegtuig verlaten. Daar worden ze opgewacht door een medisch team. Er zouden een vrouw en twee mannen zijn gearresteerd die in het vliegtuig zaten.
De kapersquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:33 schreef Travelmonkey het volgende:
is al bekend wie er verantwoordelijk zijn voor die kaping ?
Radicale of gewone?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:13 schreef SeLang het volgende:
De linksen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |