Radio 3, 13.45. Luisteren!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:11 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb je op de radio gehoordkan dat
Wat is metro volgens jou dan?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:12 schreef cerror het volgende:
Dat is geen metro meer.
Strak in het dure pak, wat créme op je harses en af en toe wat eyeliner.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat is metro volgens jou dan?
Ik ben een Mr Big-fanquote:Op woensdag 30 november 2005 00:14 schreef cerror het volgende:
Maar meejanken met die anorexiahoer van sex & the city is gewoon gay.
Nou, het gaat om metromannen.quote:
Beter Bono als voorbeeld dan een gladde David Beckham.quote:Op woensdag 30 november 2005 04:53 schreef dontcare het volgende:
MetroMietjes, jullie lopen achter :
Ideale man is een Überseksueel
LOS ANGELES - Juist op het moment dat mannen wereldwijd meer ’metroseksueel’ probeerden te zijn, komt een groep van Amerikaanse, invloedrijke vrouwen met een nieuwe definitie van de ideale man: de uberseksueel.
Deze nieuwe man wordt volgens Marian Salzman, Ira Matathia en Ann O'Reilly verpersoonlijkt door Bono, de zanger van U2, die over politiek kan praten met premiers, over cultuur met artiesten, over gevoelens met vrouwen en over voetbal met zijn vrienden op café.
Dat staat in sterk contrast met de ideale man van vorig jaar: de metroseksueel. Die moest extreem vrouwelijk zijn en behalve zijn parfum ook zijn haarkleuringen met zijn vriendin delen. Vorig jaar was David Beckham hét voorbeeld van de ideale man.
In de huidige top tien van de nieuw gedefinieerde ideale man prijken namen als George Clooney, Bill Clinton, Pierce Brosnan maar even goed Arnold Schwarzenegger. ,,Uber duidt op het beste in alles,'' zegt Marian Salzman, die het trendspotting boek ,,The future of Men'' schreef. ,,Uberseksuelen zijn de meest aantrekkelijke mannen -niet alleen fysisch- en de meest dynamische. Ze zijn zelfzeker, mannelijk, stijlvol, sterk, eerlijk én sociaal bewust.''
quote:Op woensdag 30 november 2005 04:53 schreef dontcare het volgende:
MetroMietjes, jullie lopen achter :
Ideale man is een Überseksueel
LOS ANGELES - Juist op het moment dat mannen wereldwijd meer ’metroseksueel’ probeerden te zijn, komt een groep van Amerikaanse, invloedrijke vrouwen met een nieuwe definitie van de ideale man: de uberseksueel.
Deze nieuwe man wordt volgens Marian Salzman, Ira Matathia en Ann O'Reilly verpersoonlijkt door Bono, de zanger van U2, die over politiek kan praten met premiers, over cultuur met artiesten, over gevoelens met vrouwen en over voetbal met zijn vrienden op café.
Dat staat in sterk contrast met de ideale man van vorig jaar: de metroseksueel. Die moest extreem vrouwelijk zijn en behalve zijn parfum ook zijn haarkleuringen met zijn vriendin delen. Vorig jaar was David Beckham hét voorbeeld van de ideale man.
In de huidige top tien van de nieuw gedefinieerde ideale man prijken namen als George Clooney, Bill Clinton, Pierce Brosnan maar even goed Arnold Schwarzenegger. ,,Uber duidt op het beste in alles,'' zegt Marian Salzman, die het trendspotting boek ,,The future of Men'' schreef. ,,Uberseksuelen zijn de meest aantrekkelijke mannen -niet alleen fysisch- en de meest dynamische. Ze zijn zelfzeker, mannelijk, stijlvol, sterk, eerlijk én sociaal bewust.''
Mee eens, en voldoe aan de beschrijving al ben ik geen vrouwenversierder want al 8 maanden een schat van een vriendinquote:Tien jaar geleden introduceerde de Britse journalist Mark Simpson van de krant ‘The Independent’ de metroman. Deze man staat voor een moderne man die cosmetica niet schuwt en van mode houdt. Hij kleedt zich stijlvol, gaat regelmatig naar de kapper en weet ook de schoonheidssalon te vinden. De metroman houdt van kunst en cultuur, koopt zijn eigen kleding en kookt graag. Hij durft over zijn emoties te praten en zich kwetsbaar op te stellen. De metroman is geen homo. Integendeel, hij is een echte vrouwenversierder.
Hij scrubt.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:16 schreef LostFormat het volgende:
Ik nomineer teknomist.
JOHquote:Op woensdag 30 november 2005 15:52 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind die hokjes eigenljik maar onzin. Iedere man is anders en iedere vrouw zoekt iets anders in haar partner.
Mag je best zo op reageren, maar je ziet er toch al eentje zichzelf op de borst kloppen omdat ie een metroman zou zijn...jeuh, alsof dat etiketje iets is om trots op te zijnquote:
Ik vind metromannen maar eng eik.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mag je best zo op reageren, maar je ziet er toch al eentje zichzelf op de borst kloppen omdat ie een metroman zou zijn...jeuh, alsof dat etiketje iets is om trots op te zijn
Mja, maar van machomannen word ik ook neit vrolijkquote:Op woensdag 30 november 2005 16:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind metromannen maar eng eik.
En SunChaser ook![]()
Het moet niet te zijn.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mja, maar van machomannen word ik ook neit vrolijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |