abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage woensdag 30 november 2005 @ 00:10:59 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_32686071
Ik ben hetero maar lees de Viva, kijk Sex & The City en Desperate Housewives en huil bij een mooie romcom.

Wat is de metroman: http://www.tegenwicht.org/32_man/man_tekst.htm
pi_32686084
Ik heb je op de radio gehoord kan dat
  woensdag 30 november 2005 @ 00:12:12 #3
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_32686106
Dat is geen metro meer.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  Redactie Frontpage woensdag 30 november 2005 @ 00:12:29 #4
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_32686116
quote:
Op woensdag 30 november 2005 00:11 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb je op de radio gehoord kan dat
Radio 3, 13.45. Luisteren!
  Redactie Frontpage woensdag 30 november 2005 @ 00:12:48 #5
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_32686124
quote:
Op woensdag 30 november 2005 00:12 schreef cerror het volgende:
Dat is geen metro meer.
Wat is metro volgens jou dan?
  woensdag 30 november 2005 @ 00:14:18 #6
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_32686171
quote:
Op woensdag 30 november 2005 00:12 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Strak in het dure pak, wat créme op je harses en af en toe wat eyeliner.
Maar meejanken met die anorexiahoer van sex & the city is gewoon gay.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  Redactie Frontpage woensdag 30 november 2005 @ 00:15:01 #7
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_32686182
quote:
Op woensdag 30 november 2005 00:14 schreef cerror het volgende:

Maar meejanken met die anorexiahoer van sex & the city is gewoon gay.
Ik ben een Mr Big-fan
  woensdag 30 november 2005 @ 00:15:45 #8
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32686195
quote:
Op woensdag 30 november 2005 00:12 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Nou, het gaat om metromannen.

Dus het is zaak de viva af te wisselen met de penthouse

Nee, maar serieus. De hoeveelheid vrouwelijkheid lijkt me niet zo heel relevant. Het hele metroprincipe draait er juist om om mannelijkheid dmv vrouwelijkheid bij te polijsten. Bijvoorbeeld door middel van verzorging of gecultiveerd gedrag.
Vampire Romance O+
pi_32686207
Ik nomineer teknomist.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_32688761
MetroMietjes , jullie lopen achter :
Ideale man is een Überseksueel
LOS ANGELES - Juist op het moment dat mannen wereldwijd meer ’metroseksueel’ probeerden te zijn, komt een groep van Amerikaanse, invloedrijke vrouwen met een nieuwe definitie van de ideale man: de uberseksueel.

Deze nieuwe man wordt volgens Marian Salzman, Ira Matathia en Ann O'Reilly verpersoonlijkt door Bono, de zanger van U2, die over politiek kan praten met premiers, over cultuur met artiesten, over gevoelens met vrouwen en over voetbal met zijn vrienden op café.
Dat staat in sterk contrast met de ideale man van vorig jaar: de metroseksueel. Die moest extreem vrouwelijk zijn en behalve zijn parfum ook zijn haarkleuringen met zijn vriendin delen. Vorig jaar was David Beckham hét voorbeeld van de ideale man.

In de huidige top tien van de nieuw gedefinieerde ideale man prijken namen als George Clooney, Bill Clinton, Pierce Brosnan maar even goed Arnold Schwarzenegger. ,,Uber duidt op het beste in alles,'' zegt Marian Salzman, die het trendspotting boek ,,The future of Men'' schreef. ,,Uberseksuelen zijn de meest aantrekkelijke mannen -niet alleen fysisch- en de meest dynamische. Ze zijn zelfzeker, mannelijk, stijlvol, sterk, eerlijk én sociaal bewust.''
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
  woensdag 30 november 2005 @ 05:29:28 #11
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_32688804
quote:
Op woensdag 30 november 2005 04:53 schreef dontcare het volgende:
LOS ANGELES - Juist op het moment dat mannen wereldwijd meer ’metroseksueel’ probeerden te zijn, komt een groep van Amerikaanse, invloedrijke vrouwen met een nieuwe definitie van de ideale man: de uberseksueel.

Deze nieuwe man wordt volgens Marian Salzman, Ira Matathia en Ann O'Reilly verpersoonlijkt door Bono, de zanger van U2, die over politiek kan praten met premiers, over cultuur met artiesten, over gevoelens met vrouwen en over voetbal met zijn vrienden op café.
Dat staat in sterk contrast met de ideale man van vorig jaar: de metroseksueel. Die moest extreem vrouwelijk zijn en behalve zijn parfum ook zijn haarkleuringen met zijn vriendin delen. Vorig jaar was David Beckham hét voorbeeld van de ideale man.

In de huidige top tien van de nieuw gedefinieerde ideale man prijken namen als George Clooney, Bill Clinton, Pierce Brosnan maar even goed Arnold Schwarzenegger. ,,Uber duidt op het beste in alles,'' zegt Marian Salzman, die het trendspotting boek ,,The future of Men'' schreef. ,,Uberseksuelen zijn de meest aantrekkelijke mannen -niet alleen fysisch- en de meest dynamische. Ze zijn zelfzeker, mannelijk, stijlvol, sterk, eerlijk én sociaal bewust.''
Beter Bono als voorbeeld dan een gladde David Beckham.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_32688813
quote:
Op woensdag 30 november 2005 04:53 schreef dontcare het volgende:

En blijkbaar impotent, anders had ze de sex wel vermeld.
Volgend jaar Crystal Meth man, het duracell konijn kan er niet tegenop.
pi_32688941
quote:
Tien jaar geleden introduceerde de Britse journalist Mark Simpson van de krant ‘The Independent’ de metroman. Deze man staat voor een moderne man die cosmetica niet schuwt en van mode houdt. Hij kleedt zich stijlvol, gaat regelmatig naar de kapper en weet ook de schoonheidssalon te vinden. De metroman houdt van kunst en cultuur, koopt zijn eigen kleding en kookt graag. Hij durft over zijn emoties te praten en zich kwetsbaar op te stellen. De metroman is geen homo. Integendeel, hij is een echte vrouwenversierder.
Mee eens, en voldoe aan de beschrijving al ben ik geen vrouwenversierder want al 8 maanden een schat van een vriendin
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 30 november 2005 @ 15:47:28 #14
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_32698550
Ik knip m'n vingernagels, in plaats van ze af te knauwen. Is dat metro, of gewoon gay?
pi_32698626
quote:
Op woensdag 30 november 2005 00:16 schreef LostFormat het volgende:
Ik nomineer teknomist.
Hij scrubt.
pi_32698690
Ik vind die hokjes eigenljik maar onzin. Iedere man is anders en iedere vrouw zoekt iets anders in haar partner.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_32698762
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:52 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind die hokjes eigenljik maar onzin. Iedere man is anders en iedere vrouw zoekt iets anders in haar partner.
JOH
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_32698787
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:54 schreef BennyNL het volgende:

[..]

JOH
Mag je best zo op reageren, maar je ziet er toch al eentje zichzelf op de borst kloppen omdat ie een metroman zou zijn...jeuh, alsof dat etiketje iets is om trots op te zijn
pi_32698943
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Mag je best zo op reageren, maar je ziet er toch al eentje zichzelf op de borst kloppen omdat ie een metroman zou zijn...jeuh, alsof dat etiketje iets is om trots op te zijn
Ik vind metromannen maar eng eik.

En SunChaser ook
pi_32699088
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:01 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik vind metromannen maar eng eik.

En SunChaser ook
Mja, maar van machomannen word ik ook neit vrolijk

Die uberseksueel ofzo klinkt wel aardig, maar goed...ook zo'n onnodig etiketje
pi_32699114
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Mja, maar van machomannen word ik ook neit vrolijk
Het moet niet te zijn.
pi_32699862
HM metromannen zijn uit... alfamannen zijn in.
pi_32700394
Ik ben dus 100% Alfa man begrijp ik hieruit...
pi_32700466
tvp
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')