Mijn laatste post:quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
Wie komen er nu echt 7 augustus?
- Yvonne
- Sanne
- UIO Ams
- Mita Dinges
- Aventura
- Skaai
- Liejannuh
- Kreator
Komt én wil aandacht:
- Q
Wil de rest even laten weten of ze kunnen de 7e?
(Gurgel? Jumparound?)
Komt niet maar wil wel aandacht:
- Pinball
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:34 schreef Memento-Mori het volgende:
mag ik ook eventueel komen? ik emmer niet over geld hoor
nee, rijkelui-meet.quote:
De tieten-kant?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
Leuke discussie vorige topic...
Weet nu al aan wiens kant ik sta
Daar sta ik!quote:
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:
Je mag wel op/met mij meerijden.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:19 schreef Jojoortje het volgende:
Leuke discussie vorige topic...
Weet nu al aan wiens kant ik sta
...als ik al door 3 mensen ben uitgenodigd, dan is de kans best groot dat het snel uitgelekt is.quote:
Maar niet door jou kennelijkquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Nee, dat zie ik. Je topic is verplaatst uit ONZ.
Mag niet vreemde mannen berijdenquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die ondankbaarheid ook altijd hè, als je meisjes de kans van hun leven wil geven.
Oh, dacht dat deel1 in ONZ stondquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Zit ik verdomme die hele active topics lijst van ONZ door te zoeken. Staat het in GC.
Beetje jammer dit. De meet is in Eindhoven (verplaatst), kom daar maar naartoe dan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:26 schreef Jojoortje het volgende:
Mag niet vreemde mannen berijden
Ook niet met ze meerijden
en in die bolle kutkop van jou heb ik al HELEMAAAAAAAAAAAAAL geen trekquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:41 schreef Jumparound het volgende:
deel 1 stond in onz
heb nu al helemaal geen zin meer in die hele kut meet godverdomme
Soms denk ik wel eens dat jij heel veel stemmetjes in je hoofd hoort.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:00 schreef Jumparound het volgende:
[..]
en in die bolle kutkop van jou heb ik al HELEMAAAAAAAAAAAAAL geen trek
tieten daarentegenen bier
lolz
![]()
Natuurlijk komt het altijd wel weer op zijn pootjes terecht. Maar het zijn ook wel vaak/meestal/altijd weer dezelfden die voor de kosten van de anderen opdraaien.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:03 schreef Kreator het volgende:
Ik vond het maar een boel gezeik. Zulke dingen komen toch altijd wel weer op hun pootjes terecht, daar moet je je van te voren ieg zeker niet druk over gaan maken.
...van álle meets waar ik de laatste 5 jaar geweest ben, heb ik er niet 1 meegemaakt waar het een probleem was.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:08 schreef Sanne het volgende:
Maar het zijn ook wel vaak/meestal/altijd weer dezelfden die voor de kosten van de anderen opdraaien.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:56 schreef Sanne het volgende:
Mita wil afhaken.
Ik heb zijn brand new girl friend gevraagd of ze asjeblieft mee wil gaan omdat wij hem erbij willen, maar vooralsnog wil ie alleen maar komen als het regent.
a. je wil afhakenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:09 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Is het grote afzeggen dan nog niet begonnen?
En het verhaal is iets anders dan jij hier nu doet voorkomen
Veelquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Mitä komt gewoon. En neem die E gewoon mee. Wat kan er mis gaan?
Wat?? Hoe dat zo ineens?quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben dit weekend dronken geweest.
Wijnproeverijen. Kreeg de smaak te pakken.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:51 schreef Sanne het volgende:
Wat?? Hoe dat zo ineens?
Nee.quote:Ga je donderdag nu ook aan de sangria?
Ze hebben ook vast lekkere wijn hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wijnproeverijen. Kreeg de smaak te pakken.
[..]
Nee.
Lekkere wijven? Tof.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze hebben ook vast lekkere wijn hoor
quote:
quote:
ik wil wel reserveren, maar dan wil ik wel graag even zeker weten wie komen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb niet gereserveerd.
Ja ik denk dat dat de grootste uitdaging wordtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:02 schreef yvonne het volgende:
En ik weet nieteens waar we moeten zijn, dat is pas een gehiem!
Bier.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:06 schreef yvonne het volgende:
Zeg, jullie weten toch hopelijk dat het deze donderdag is?
Goed zo.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:02 schreef Sanne het volgende:
Ik ga vanavond gewoon voor pak hem beet acht personen reserveren.
Jawel Yvonne, dit gaat m wel worden!quote:
Als ik kom wordt het trouwens wel wat laterderder. Want ik moet vanuitquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:07 schreef Kreator het volgende:
Ik twijfel nog.
een uitermate rood zonnigquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:17 schreef Liejannuh het volgende:
19.00 uur is een uitstekende tijd voor mensen die uit Den Haag komen treinen en nog even snel hun spullen ergens af willen gooien voordat ze neerstrijken in een uitermate zonnig jurkje.
Mijn collega's verheugen zich er nu al op en er is er eentje die overweegt zijn verlof voor morgen in te trekken vanwege het jurkje!quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:15 schreef Sanne het volgende:
Tis voor Krea te vroeg. Maar het is ook Krea die nog niet weet of ie komt omdat hij eigenlijk niet van meetings houdt.
Nee ik ben dat gezanik zat.quote:
Och gut, dan stik je er toch lekker in, achterlijke kut.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:28 schreef Sanne het volgende:
Nee ik ben dat gezanik zat.
Even quoten voor het nageslacht.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Och gut, dan stik je er toch lekker in, achterlijke kut.
Kun je je andere persoonlijkheden gelijk even laten weten dat ik niet kom. Ideaal.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:33 schreef Sanne het volgende:
Even quoten voor het nageslacht.
Bedankt voor het reageren ik weet nu op hoeveel we zitten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:53 schreef Memento-Mori het volgende:
oja hoi ik kreeg niet echt het idee dat ik gewenst was dus heb eigenlijk geen rekening meer hiermee gehouden met mn planningik kom niet dus
Sorry ik ben wat geïrriteerd.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:55 schreef Memento-Mori het volgende:
oh en DIE memento-mori klinkt behoorlijk vriendelijk zeg sanne
Nee, dat dacht ik dus ook. Maar er is kennelijk weinig voor nodig.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:59 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb je nooit wat misdaan toch?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:21 schreef Sanne het volgende:
- persoon die via PM door de ballotage is gekomen
hey, ik ben hier de schritzofreen...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kun je je andere persoonlijkheden gelijk even laten weten dat ik niet kom. Ideaal.
Geil.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:19 schreef Skaai het volgende:
He huillies, gezellig houden.
Ik kom iig nog..
Drinken? Indrinken? Wordt er aldaar alcohol gedronken? Dat was mij nooit verteld!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:33 schreef Sanne het volgende:
Duende doet niet aan reserveringen (meer?) maar denkt op zich dat een groep van negen personen wel moet lukken op dat tijdstip. En als de grote tafels vol zijn moeten we ff aan de bar wachten. Dat redden we toch wel, alvast wat indrinken aan de bar?
Vraag even wat Krea wil.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:40 schreef Sanne het volgende:
Ik kan Paso Doble eventueel online reserveren, die zit er vlak bij en daar zijn we eerder geweest.
http://www.dobson-uzcudun.com/tapas/pasodoble_reserveren.htm
Ik denk dat ik Sanne maar meeneem naar een rustig tentje om de hoek. Of een steegje. Ik voelde namelijk lichte frustraties.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:48 schreef Q. het volgende:
Vraag even wat Krea wil.
sweet memoriesquote:
Alleen als het bij Duende de spuigaten uitloopt, of de sangria is op, lopen we door naar Paso Doble.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Duende, Paso Doble, het is mij om het even.
Er staat "als" de snagria op isquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Grote kans daartoe. Paso Doble dus.
Er staat ook 'als het de spuigaten uitloopt'quote:
ik heb wel meer gekke dingen gezegd vandaag.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Er staat ook 'als het de spuigaten uitloopt'
Mooi, tot morgen dusquote:
Ja nou en huillie, eten kan ook met zo'n stomme nekkraagkransquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:26 schreef Jumparound het volgende:
ik heb net per ongeluk mn nek gebroken
kan denk niet komen helaas
js maar.. alleen als ik heel dicht bij de aanloop route van de obers zit...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
Mooi, tot morgen dus.
[..]
Ja nou en huillie, eten kan ook met zo'n stomme nekkraagkrans.
Jij kwam nietquote:
I.R.Baboon zit in de USA volgens mij.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Check. Volgens mij is dat op steenworp afstand van een bekende.
Dat is geen bekende.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:03 schreef Q. het volgende:
I.R.Baboon zit in de USA volgens mij.
Pfffffffffffffrtquote:
Pistolen Paultje?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Check. Volgens mij is dat op steenworp afstand van een bekende.
Ik ben je schoothondje niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pfffffffffffffrt
Hup hup, ga nog wat Elliot voor me fikken, hup hup.
Welquote:
ik breek je nek als je niet komtquote:
dan sturen we wel een kan sangria per post vonquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:57 schreef yvonne het volgende:
Zo dan! Het is hier noodweer, kan Sanne of UIO me even hun foonnummer pm-en, stel dat ik in de trein zit en de NS verzint weer wat met blaadjes op de rails of blikseminlsga?
Kan nog, hop hop, in de trein.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:03 schreef Jerruh het volgende:
pff, waarom ben ik weer te laat... ik had altijd al es een tapasmeet willen joinen...
sorry schat, ik moet vanavond werken! voortaan mag je me op de hoogte houden via PM! dan ben ik er zeker bij om heerlijke sangria te drinken en te snoepen van lekkere gerechtjes!quote:
Daar doe je echt geen 23 minuten over hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:41 schreef Skaai het volgende:
23 minuten lopen? De tering hey, ik loop al de hele dag op mijn werk. Ik neem wel een taxi
.
.
Het weer hier ziet er ook prima uit.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:57 schreef yvonne het volgende:
Zo dan! Het is hier noodweer, kan Sanne of UIO me even hun foonnummer pm-en, stel dat ik in de trein zit en de NS verzint weer wat met blaadjes op de rails of blikseminlsga?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:53 schreef Skaai het volgende:
Ik trek hakken aan. Go figure.
doen we ook!quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:03 schreef Jumparound het volgende:
dat zeg je toch niet over dennis...
Ja, die !quote:
Dat boeit niet, ik wil weten wat en hoeveel er gedronken isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Het was tof en gezellig en dankzij Yvonne hebben we veel draadjesvlees gegeten.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:13 schreef Sanne het volgende:
groetjes uit duende!
Jullie kofferbak was groter dan mijn tas!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:06 schreef yvonne het volgende:
Jeuh
Het was cool, raus ik eens een keer niks! ligt nog de auto vol met goodies
Dat poezentasje was wel ubercute!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:19 schreef yvonne het volgende:
En ik had expres een kleine tas meegenomen, ik kon niet in de verleiding komen
Sorry. Ik moest zuipen met Een Lekker Wijf. Die ik natuurlijk niet eens heb aangeraakt.quote:
ik ookquote:
Mijn katten hebben wel bij me geslapen. Dat verbaasde mij ook, want ze schrokken eerst wel van die knoflookmeur!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:17 schreef Skaai het volgende:
Volgens mij komt er knoflook uit mijn porieën. De katten hebben in ieder geval niet bij me geslapen vannacht.
Je hebtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb ik veel gemist?
Behalve dan 3 uur treinen, veel bier en tieten en tapas?
Veel bier, veel lekkere tapa's, en veel tieten (rode jurkjes met inkijk enzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb ik veel gemist?
Behalve dan 3 uur treinen, veel bier en tieten en tapas?
enquote:
je foto's staan toch niet op je simkaart?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:24 schreef Skaai het volgende:
Hmm vandaag word mijn abbo overgezet en ik krijg nu even met geen mogelijkheid die foto's eraf, kreng kan maar geen verbinding met dat usbpoortje maken. IK HAAT TECHNOLOGIE.
Liejannuh!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:25 schreef Skaai het volgende:
[..]
Veel bier, veel lekkere tapa's, en veel tieten (rode jurkjes met inkijk enzo).
Dat was de reden dat ik er was.quote:Oh en ik was er!
Neequote:
Vanavond?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:27 schreef Skaai het volgende:
Ik heb nu trouwens wel een damned good hair day. Dat heb ik altijd na een avondje met drank. Moet ik vaker doen.
Werk schmerkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verdomme..
Er gaat inderdaad een nachttrein naar R'dam, edoch werd ik om half negen weer op mijn werk verwacht.
zie de rest van de post!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee.
Volgens mij heb ik (zus) ergens een cardreadertje liggen
Damn, vergeet ik het mooiste jurkje van stal.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Liejannuh!.
[..]
Dat was de reden dat ik er was.
Leuk dat je er wasquote:
hihi muts.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:31 schreef Skaai het volgende:
Even naar de pc van mijn zus verhuizen, zo technisch als ik ben wist ik natuurlijk niet dat die cardreader in de pc zit gebouwd.
Ik zeker niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:33 schreef Skaai het volgende:
Jurkjes kunnen ook uit op de fiets hoor, niemand die er moeilijk over doet.
En UIOquote:
Niet bier drinken heeft z'n voordelen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je had eigen bier meegenomen?
Dat scheelt een boel geld.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je had eigen bier meegenomen?
Jawel, maar dan heb ik ook graag onderhoudende gesprekken met Iteejer over stofzuigers.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:50 schreef Jumparound het volgende:
de rest van de week niet?
Wij jou ook hoorquote:
Het Stofzuigergenootschapquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jawel, maar dan heb ik ook graag onderhoudende gesprekken met Iteejer over stofzuigers.
Doe ik!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:05 schreef Jerruh het volgende:
ik heb wat gemist..
yv, hou je me op de hoogte voor de volgende meet?
Alleen die van UIO. Die van mij is nog under development.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:30 schreef Jerruh het volgende:
en wasbordjes?
BIER TIETEN BIERquote:
Wel op fotomomentenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:34 schreef MuadDib het volgende:
Heb ik de hele avond zo serieus gekeken?
nee, ik kom nooit in krochten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:40 schreef Jerruh het volgende:
was muaddib ook niet van die meet jaaaaaaaren geleden in dat kroegje in de krochten van amsterdam?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |