We deden het toch veilig? Zeker na het nagel-incident?quote:Op maandag 28 juli 2008 21:06 schreef Sanne het volgende:
en er is een nieuwe UIO!
Welnee, gedoe, gewoon alles delen, klaar.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:41 schreef Jumparound het volgende:
of je houd je eigen rekening bij, maar geen gesjoemel want we tiefen je door een bushokje
Als ze er dat voor over hebben wel jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
wedden dat ik voor een tientje in Amsterdam kom
21,95?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:46 schreef yvonne het volgende:
Ik doneer veilig meteen vast 50 euro UIO, dan kan ik met een gerust hart dokne worden
Oh en voor de meegaanders, met een tientje kom je er niet, met 2 tientjes ook niet
misschien netquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Als ze er dat voor over hebben wel ja
Da's fijn, als je daarna maar rekent op 50 euro eetgeld.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
wedden dat ik voor een tientje in Amsterdam kom
quote:
GA DOOR, GA DOOR!!!!quote:
ik vind je heel lief, maar ik betaal wat ik heb gegeten/gedronken + fooi (ruim) en als dat uiteindelijk 50 euro is, prima, maar als dat voor mij en mijn vent op 30 p.p. komt, betalen we dat, klaarquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Da's fijn, als je daarna maar rekent op 50 euro eetgeld.
ik kreeg gisteren ook al honger toen ik dat zagquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:53 schreef Ole het volgende:
http://www.cafe-duende.nl/tapaskaart.html
maar ik zie geen cava op de site
Wat die rooie zegt. Ik drink geen druppel alcohol maar ga ook niet lopen zeiken als mensen aan de sangriakannen gaan. Gewoon de rekening delen en niet moeilijk doen met narekenen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:47 schreef yvonne het volgende:
Welnee, gedoe, gewoon alles delen, klaar.
Precies, gedoe, neem gewoon een bulk geld mee, doneer aan UIO en alles komt goed.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Knap figuur trouwens die in een tapasbar kan berekenen voor hoeveel hij/zij heeft gegeten. De rekening klopt nooit en we hebben het over tapas die per schaal gaan.
Ik ook!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:22 schreef Q. het volgende:
Ik vind het nu al gezellig.
Heb je mijn nummer ook?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:24 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik ook!
ik lees 7 augustus wel in mijn sms graag wat de echte strikt geheime lokatie is geworden.
doe eens snel geven!quote:
Veel en vaak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |