Bedankt voor het reageren ik weet nu op hoeveel we zitten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:53 schreef Memento-Mori het volgende:
oja hoi ik kreeg niet echt het idee dat ik gewenst was dus heb eigenlijk geen rekening meer hiermee gehouden met mn planningik kom niet dus
Sorry ik ben wat geïrriteerd.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:55 schreef Memento-Mori het volgende:
oh en DIE memento-mori klinkt behoorlijk vriendelijk zeg sanne
Nee, dat dacht ik dus ook. Maar er is kennelijk weinig voor nodig.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:59 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb je nooit wat misdaan toch?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:21 schreef Sanne het volgende:
- persoon die via PM door de ballotage is gekomen
hey, ik ben hier de schritzofreen...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kun je je andere persoonlijkheden gelijk even laten weten dat ik niet kom. Ideaal.
Geil.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:19 schreef Skaai het volgende:
He huillies, gezellig houden.
Ik kom iig nog..
Drinken? Indrinken? Wordt er aldaar alcohol gedronken? Dat was mij nooit verteld!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:33 schreef Sanne het volgende:
Duende doet niet aan reserveringen (meer?) maar denkt op zich dat een groep van negen personen wel moet lukken op dat tijdstip. En als de grote tafels vol zijn moeten we ff aan de bar wachten. Dat redden we toch wel, alvast wat indrinken aan de bar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |