Veelquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Mitä komt gewoon. En neem die E gewoon mee. Wat kan er mis gaan?
Wat?? Hoe dat zo ineens?quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben dit weekend dronken geweest.
Wijnproeverijen. Kreeg de smaak te pakken.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:51 schreef Sanne het volgende:
Wat?? Hoe dat zo ineens?
Nee.quote:Ga je donderdag nu ook aan de sangria?
Ze hebben ook vast lekkere wijn hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wijnproeverijen. Kreeg de smaak te pakken.
[..]
Nee.
Lekkere wijven? Tof.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze hebben ook vast lekkere wijn hoor
quote:
quote:
ik wil wel reserveren, maar dan wil ik wel graag even zeker weten wie komen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb niet gereserveerd.
Ja ik denk dat dat de grootste uitdaging wordtquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:02 schreef yvonne het volgende:
En ik weet nieteens waar we moeten zijn, dat is pas een gehiem!
Bier.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:06 schreef yvonne het volgende:
Zeg, jullie weten toch hopelijk dat het deze donderdag is?
Goed zo.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 08:02 schreef Sanne het volgende:
Ik ga vanavond gewoon voor pak hem beet acht personen reserveren.
Jawel Yvonne, dit gaat m wel worden!quote:
Als ik kom wordt het trouwens wel wat laterderder. Want ik moet vanuitquote:Op woensdag 6 augustus 2008 09:07 schreef Kreator het volgende:
Ik twijfel nog.
een uitermate rood zonnigquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:17 schreef Liejannuh het volgende:
19.00 uur is een uitstekende tijd voor mensen die uit Den Haag komen treinen en nog even snel hun spullen ergens af willen gooien voordat ze neerstrijken in een uitermate zonnig jurkje.
Mijn collega's verheugen zich er nu al op en er is er eentje die overweegt zijn verlof voor morgen in te trekken vanwege het jurkje!quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:15 schreef Sanne het volgende:
Tis voor Krea te vroeg. Maar het is ook Krea die nog niet weet of ie komt omdat hij eigenlijk niet van meetings houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |