Nee ik ben dat gezanik zat.quote:
Och gut, dan stik je er toch lekker in, achterlijke kut.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:28 schreef Sanne het volgende:
Nee ik ben dat gezanik zat.
Even quoten voor het nageslacht.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Och gut, dan stik je er toch lekker in, achterlijke kut.
Kun je je andere persoonlijkheden gelijk even laten weten dat ik niet kom. Ideaal.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:33 schreef Sanne het volgende:
Even quoten voor het nageslacht.
Bedankt voor het reageren ik weet nu op hoeveel we zitten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:53 schreef Memento-Mori het volgende:
oja hoi ik kreeg niet echt het idee dat ik gewenst was dus heb eigenlijk geen rekening meer hiermee gehouden met mn planningik kom niet dus
Sorry ik ben wat geïrriteerd.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:55 schreef Memento-Mori het volgende:
oh en DIE memento-mori klinkt behoorlijk vriendelijk zeg sanne
Nee, dat dacht ik dus ook. Maar er is kennelijk weinig voor nodig.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:59 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb je nooit wat misdaan toch?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:21 schreef Sanne het volgende:
- persoon die via PM door de ballotage is gekomen
hey, ik ben hier de schritzofreen...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kun je je andere persoonlijkheden gelijk even laten weten dat ik niet kom. Ideaal.
Geil.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:19 schreef Skaai het volgende:
He huillies, gezellig houden.
Ik kom iig nog..
Drinken? Indrinken? Wordt er aldaar alcohol gedronken? Dat was mij nooit verteld!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:33 schreef Sanne het volgende:
Duende doet niet aan reserveringen (meer?) maar denkt op zich dat een groep van negen personen wel moet lukken op dat tijdstip. En als de grote tafels vol zijn moeten we ff aan de bar wachten. Dat redden we toch wel, alvast wat indrinken aan de bar?
Vraag even wat Krea wil.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:40 schreef Sanne het volgende:
Ik kan Paso Doble eventueel online reserveren, die zit er vlak bij en daar zijn we eerder geweest.
http://www.dobson-uzcudun.com/tapas/pasodoble_reserveren.htm
Ik denk dat ik Sanne maar meeneem naar een rustig tentje om de hoek. Of een steegje. Ik voelde namelijk lichte frustraties.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:48 schreef Q. het volgende:
Vraag even wat Krea wil.
sweet memoriesquote:
Alleen als het bij Duende de spuigaten uitloopt, of de sangria is op, lopen we door naar Paso Doble.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Duende, Paso Doble, het is mij om het even.
Er staat "als" de snagria op isquote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Grote kans daartoe. Paso Doble dus.
Er staat ook 'als het de spuigaten uitloopt'quote:
ik heb wel meer gekke dingen gezegd vandaag.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Er staat ook 'als het de spuigaten uitloopt'
Mooi, tot morgen dusquote:
Ja nou en huillie, eten kan ook met zo'n stomme nekkraagkransquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:26 schreef Jumparound het volgende:
ik heb net per ongeluk mn nek gebroken
kan denk niet komen helaas
js maar.. alleen als ik heel dicht bij de aanloop route van de obers zit...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
Mooi, tot morgen dus.
[..]
Ja nou en huillie, eten kan ook met zo'n stomme nekkraagkrans.
Jij kwam nietquote:
I.R.Baboon zit in de USA volgens mij.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Check. Volgens mij is dat op steenworp afstand van een bekende.
Dat is geen bekende.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:03 schreef Q. het volgende:
I.R.Baboon zit in de USA volgens mij.
Pfffffffffffffrtquote:
Pistolen Paultje?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Check. Volgens mij is dat op steenworp afstand van een bekende.
Ik ben je schoothondje niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pfffffffffffffrt
Hup hup, ga nog wat Elliot voor me fikken, hup hup.
Welquote:
ik breek je nek als je niet komtquote:
dan sturen we wel een kan sangria per post vonquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:57 schreef yvonne het volgende:
Zo dan! Het is hier noodweer, kan Sanne of UIO me even hun foonnummer pm-en, stel dat ik in de trein zit en de NS verzint weer wat met blaadjes op de rails of blikseminlsga?
Kan nog, hop hop, in de trein.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:03 schreef Jerruh het volgende:
pff, waarom ben ik weer te laat... ik had altijd al es een tapasmeet willen joinen...
sorry schat, ik moet vanavond werken! voortaan mag je me op de hoogte houden via PM! dan ben ik er zeker bij om heerlijke sangria te drinken en te snoepen van lekkere gerechtjes!quote:
Daar doe je echt geen 23 minuten over hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:41 schreef Skaai het volgende:
23 minuten lopen? De tering hey, ik loop al de hele dag op mijn werk. Ik neem wel een taxi
.
.
Het weer hier ziet er ook prima uit.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:57 schreef yvonne het volgende:
Zo dan! Het is hier noodweer, kan Sanne of UIO me even hun foonnummer pm-en, stel dat ik in de trein zit en de NS verzint weer wat met blaadjes op de rails of blikseminlsga?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:53 schreef Skaai het volgende:
Ik trek hakken aan. Go figure.
doen we ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |