dan sturen we wel een kan sangria per post vonquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:57 schreef yvonne het volgende:
Zo dan! Het is hier noodweer, kan Sanne of UIO me even hun foonnummer pm-en, stel dat ik in de trein zit en de NS verzint weer wat met blaadjes op de rails of blikseminlsga?
Kan nog, hop hop, in de trein.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:03 schreef Jerruh het volgende:
pff, waarom ben ik weer te laat... ik had altijd al es een tapasmeet willen joinen...
sorry schat, ik moet vanavond werken! voortaan mag je me op de hoogte houden via PM! dan ben ik er zeker bij om heerlijke sangria te drinken en te snoepen van lekkere gerechtjes!quote:
Daar doe je echt geen 23 minuten over hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:41 schreef Skaai het volgende:
23 minuten lopen? De tering hey, ik loop al de hele dag op mijn werk. Ik neem wel een taxi
.
.
Het weer hier ziet er ook prima uit.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:57 schreef yvonne het volgende:
Zo dan! Het is hier noodweer, kan Sanne of UIO me even hun foonnummer pm-en, stel dat ik in de trein zit en de NS verzint weer wat met blaadjes op de rails of blikseminlsga?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:53 schreef Skaai het volgende:
Ik trek hakken aan. Go figure.
doen we ook!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |