quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:03 schreef Jumparound het volgende:
dat zeg je toch niet over dennis...
Ja, die !quote:
Dat boeit niet, ik wil weten wat en hoeveel er gedronken isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Het was tof en gezellig en dankzij Yvonne hebben we veel draadjesvlees gegeten.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:13 schreef Sanne het volgende:
groetjes uit duende!
Jullie kofferbak was groter dan mijn tas!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:06 schreef yvonne het volgende:
Jeuh
Het was cool, raus ik eens een keer niks! ligt nog de auto vol met goodies
Dat poezentasje was wel ubercute!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:19 schreef yvonne het volgende:
En ik had expres een kleine tas meegenomen, ik kon niet in de verleiding komen
Sorry. Ik moest zuipen met Een Lekker Wijf. Die ik natuurlijk niet eens heb aangeraakt.quote:
ik ookquote:
Mijn katten hebben wel bij me geslapen. Dat verbaasde mij ook, want ze schrokken eerst wel van die knoflookmeur!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:17 schreef Skaai het volgende:
Volgens mij komt er knoflook uit mijn porieën. De katten hebben in ieder geval niet bij me geslapen vannacht.
Je hebtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb ik veel gemist?
Behalve dan 3 uur treinen, veel bier en tieten en tapas?
Veel bier, veel lekkere tapa's, en veel tieten (rode jurkjes met inkijk enzoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb ik veel gemist?
Behalve dan 3 uur treinen, veel bier en tieten en tapas?
enquote:
je foto's staan toch niet op je simkaart?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:24 schreef Skaai het volgende:
Hmm vandaag word mijn abbo overgezet en ik krijg nu even met geen mogelijkheid die foto's eraf, kreng kan maar geen verbinding met dat usbpoortje maken. IK HAAT TECHNOLOGIE.
Liejannuh!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:25 schreef Skaai het volgende:
[..]
Veel bier, veel lekkere tapa's, en veel tieten (rode jurkjes met inkijk enzo).
Dat was de reden dat ik er was.quote:Oh en ik was er!
Neequote:
Vanavond?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:27 schreef Skaai het volgende:
Ik heb nu trouwens wel een damned good hair day. Dat heb ik altijd na een avondje met drank. Moet ik vaker doen.
Werk schmerkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verdomme..
Er gaat inderdaad een nachttrein naar R'dam, edoch werd ik om half negen weer op mijn werk verwacht.
zie de rest van de post!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:27 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee.
Volgens mij heb ik (zus) ergens een cardreadertje liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |