Mag niet vreemde mannen berijdenquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die ondankbaarheid ook altijd hè, als je meisjes de kans van hun leven wil geven.
Oh, dacht dat deel1 in ONZ stondquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Zit ik verdomme die hele active topics lijst van ONZ door te zoeken. Staat het in GC.
Beetje jammer dit. De meet is in Eindhoven (verplaatst), kom daar maar naartoe dan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:26 schreef Jojoortje het volgende:
Mag niet vreemde mannen berijden
Ook niet met ze meerijden
en in die bolle kutkop van jou heb ik al HELEMAAAAAAAAAAAAAL geen trekquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:41 schreef Jumparound het volgende:
deel 1 stond in onz
heb nu al helemaal geen zin meer in die hele kut meet godverdomme
Soms denk ik wel eens dat jij heel veel stemmetjes in je hoofd hoort.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:00 schreef Jumparound het volgende:
[..]
en in die bolle kutkop van jou heb ik al HELEMAAAAAAAAAAAAAL geen trek
tieten daarentegenen bier
lolz
![]()
Natuurlijk komt het altijd wel weer op zijn pootjes terecht. Maar het zijn ook wel vaak/meestal/altijd weer dezelfden die voor de kosten van de anderen opdraaien.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:03 schreef Kreator het volgende:
Ik vond het maar een boel gezeik. Zulke dingen komen toch altijd wel weer op hun pootjes terecht, daar moet je je van te voren ieg zeker niet druk over gaan maken.
...van álle meets waar ik de laatste 5 jaar geweest ben, heb ik er niet 1 meegemaakt waar het een probleem was.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:08 schreef Sanne het volgende:
Maar het zijn ook wel vaak/meestal/altijd weer dezelfden die voor de kosten van de anderen opdraaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |