Damn, vergeet ik het mooiste jurkje van stal.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Liejannuh!.
[..]
Dat was de reden dat ik er was.
Leuk dat je er wasquote:
hihi muts.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:31 schreef Skaai het volgende:
Even naar de pc van mijn zus verhuizen, zo technisch als ik ben wist ik natuurlijk niet dat die cardreader in de pc zit gebouwd.
Ik zeker niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:33 schreef Skaai het volgende:
Jurkjes kunnen ook uit op de fiets hoor, niemand die er moeilijk over doet.
En UIOquote:
Niet bier drinken heeft z'n voordelen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je had eigen bier meegenomen?
Dat scheelt een boel geld.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je had eigen bier meegenomen?
Jawel, maar dan heb ik ook graag onderhoudende gesprekken met Iteejer over stofzuigers.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:50 schreef Jumparound het volgende:
de rest van de week niet?
Wij jou ook hoorquote:
Het Stofzuigergenootschapquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jawel, maar dan heb ik ook graag onderhoudende gesprekken met Iteejer over stofzuigers.
Doe ik!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:05 schreef Jerruh het volgende:
ik heb wat gemist..
yv, hou je me op de hoogte voor de volgende meet?
Alleen die van UIO. Die van mij is nog under development.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:30 schreef Jerruh het volgende:
en wasbordjes?
BIER TIETEN BIERquote:
Wel op fotomomentenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:34 schreef MuadDib het volgende:
Heb ik de hele avond zo serieus gekeken?
nee, ik kom nooit in krochten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:40 schreef Jerruh het volgende:
was muaddib ook niet van die meet jaaaaaaaren geleden in dat kroegje in de krochten van amsterdam?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |