Dat was dus precies niét mijn punt. Het ging juist om de aantrekkelijkheid van "het artistieke". Niet om macht of beroemdheid. Zo beroemd was die Venezolaanse-ska-saxofonist van gisteravond nou ook weer niet...quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:07 schreef hollander172 het volgende:
Vrouwen hebben inderdaad de neiging naar beroemdheid, macht en rijkdom te kijken.
Uitstekende analysequote:Op vrijdag 19 november 2004 14:07 schreef hollander172 het volgende:
Vrouwen hebben inderdaad de neiging naar beroemdheid, macht en rijkdom te kijken. Ook bepaalde beroepen werken nog weleens erotiserend bij sommige vrouwen.
Mannen willen gewoon neuken.........
droog, maar tochquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Hé leuk, ik ben een groupie, mijn vriend is kunstenaar
!
JAAH MY ASS...dat is gewoon aandachtgeilheid, roem GELD en interessant lopen doen...ik bedoel... 50 cent: de meest waardeloze MC ooit met totaal geen talent en de kop van een hamster heeft ook mooie vrouwen en groupies...dat zijn gewoon kansloze sletjes die neuken om het te kunnen zeggen volges mij...ik bedoel die vent heeft echt GEEN talent of intelligentie...laat staan dat ie normaal kan praten!quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:09 schreef Hik het volgende:
[..]
Dat was dus precies niét mijn punt. Het ging juist om de aantrekkelijkheid van "het artistieke". Niet om macht of beroemdheid. Zo beroemd was die Venezolaanse-ska-saxofonist van gisteravond nou ook weer niet...![]()
nouw grote meid hoor, daar heb je wat aan.....en zo daalt mijn respect voor een dergelijk iemand...dat bedoelde ik nou met in meeste gevallen zijn het kansloze sletjes die zonodig de aandacht van hun "groepje" moeten hebbenquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:33 schreef Shibber het volgende:
Je ziet het ook bij voetbal. Ik hoorde eens een meisje praten die er compleet trots op was dat ze dr tong bij de links half van het tweede elftal van RBC Roosendaal naar binnen gepropt had. En haar aanzien bij haar vriendinnen steeg nog ook.![]()
Oeps, dank!quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:18 schreef DarkElf het volgende:
bedoel je niet groupie?
Dat zou wel eens kunnen kloppen ja...quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:28 schreef Lucille het volgende:
Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat mensen die artisiek zijn iets doen wat anderen niet zo maar kunnen. Er bestaat niet zoiets als een cursus creativiteit. Dat maakt die mensen dus interessant en dus begeerlijk.
Net zoals ze tegen jou liegen dat ze 18 zijn, bedoel je?quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:39 schreef SeLang het volgende:
Vrouwen zijn gewoon meer sletjes in dat soort dingen.
Ik zeg ook altijd dat ik een kunstenaar ben als ik wil nuecken.
Klopt wel denk ik, creativiteit is aantrekkelijk, over het algemeen. Ik heb ook liever een man die zich bezig houdt met muziek en kunst dan een man die alleen maar lallend in de kroeg hangt.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:28 schreef Lucille het volgende:
Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat mensen die artisiek zijn iets doen wat anderen niet zo maar kunnen. Er bestaat niet zoiets als een cursus creativiteit. Dat maakt die mensen dus interessant en dus begeerlijk.
En maagdquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:42 schreef Hik het volgende:
[..]
Net zoals ze tegen jou liegen dat ze 18 zijn, bedoel je?![]()
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:41 schreef Hik het volgende:
een hoop kunstenaars zijn in de praktijk soms niet zo makkelijk om mee samen te leven, volgens mij...
Hihi... ik had wel verwacht dat je zou reageren!quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Ik ken kunstenaars met wie ik niet samen zou kunnen leven, maar ik ken ook bouwvakkers, it-ers, enz. met wie ik niet samen zou kunnen leven.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:51 schreef Hik het volgende:
Hihi... ik had wel verwacht dat je zou reageren!![]()
Vanzelfsprekend is het héél gerneraliserend hoor, maar ik kan me voorstellen dat zeer creatieve mensen niet altijd makkelijk zijn om mee samen te leven. Ik ken er verschillende en veel ervan zijn vrij rusteloos en individualistisch (in de zin dat ze "orginele persoonlijkheden" zijn en soms erg bezig met de eigen ontwikkeling). Als mensen een grote passie hebben (in dit geval kunst) kan het goed zijn dat de relatie af en toe op het tweede plan terecht komt. Begrijp me goed: ik vind het niet persé negatief, het kan gewoon de aard van het beestje zijn!
En daarbij: misschien geldt dit voor jullie helemaal niet!![]()
Daar ga je spijt van krijgenquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:56 schreef pr8 het volgende:
nou, ik moet bij deze eerlijk toegeven dat het in een band spelen echt goed werkt bij de vrouwen..
Ik speel er zelf basgitaar en doe soms wat back-ups voor de zang..
en we hebben best veel optredens gehad en komen er nog veel aan.
En het heeft op de een of andere manier echt invloed op de vrouwen ja, het was gewoon te merken want eerst had ik niet zoveel vrouwen om me heen, en het is alleen maar meer geworden..
soms wel leuk, maar echt veel; gebruik ervan maken doe ik niet ofzo..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |