In die kartonnen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:58 schreef k_man het volgende:
In welke verhuisdoos zit m'n medisch paspoort nou?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:01 schreef SeLang het volgende:
Zo, ik ben voor het eerst in 3,5 jaar weer eens in Nederland...
Wat mij opvalt:
- Al mijn vrienden/ kennissen zijn oud/ rimpelig/ grijs/ gesetteld geworden met tig kinderen
En vrouwen van mid 30 zonder relatie worden plotseling zwanger.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:08 schreef Hik het volgende:
[..]![]()
![]()
Gisteren wéér een aankondiging van een stel vrienden![]()
En al die mannen én vrouwen die er maar vanuit gaan dat álle vrouwen boven de dertig spontaan last krijgen van opspelende eierstokken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:16 schreef SeLang het volgende:
Op die leeftijd krijgen ze last van opspelende eierstokken
pijnlijk iddquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:09 schreef Hik het volgende:
[..]
Sterker nog, het gros van de feestjes zijn tegenwoordig op zondagmiddag en vinden plaats in de buurt van een zandbak.
M'n zus zei dat vroeger ook en die heeft er nu tweequote:Op maandag 18 augustus 2008 13:09 schreef Hik het volgende:
[..]
En al die mannen én vrouwen die er maar vanuit gaan dat álle vrouwen boven de dertig spontaan last krijgen van opspelende eierstokken.
Tegenwoordig schijnt "en wanneer jij?", met een vragende blik (of zelfs een hand!) op je buik een heel normale vraag te zijn tijdens feestjes.Mag ik effe in alle rust mijn Margarita opdrinken jah!?
![]()
Sterker nog, het gros van de feestjes zijn tegenwoordig op zondagmiddag en vinden plaats in de buurt van een zandbak.
Ik ben kinderloos. En dat zal nog wel een tijdje zo blijven ook.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:20 schreef Fogel het volgende:
Ben ik de enige in HTL die zelf kinderen heeft?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:20 schreef Fogel het volgende:
Ben ik de enige in HTL die zelf kinderen heeft?
*proest* Dat lijkt me een verstandig besluit Aquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:21 schreef SeLang het volgende:
En vrijdag was ik bij een andere mid 30 die ik eigenlijk een keertje wou uitnodigen in de UK om te gaan hiken in Schotland enzo, maar toen begon ze opeens over "als ik nu per ongeluk zwanger zou worden dan zou ik de baby houden" dus die ga ik toch maar niet uitnodigen. Veel te riskant
"Wie het kind krijgt mag het houden"quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:21 schreef SeLang het volgende:
[..]
M'n zus zei dat vroeger ook en die heeft er nu twee
En vrijdag was ik bij een andere mid 30 die ik eigenlijk een keertje wou uitnodigen in de UK om te gaan hiken in Schotland enzo, maar toen begon ze opeens over "als ik nu per ongeluk zwanger zou worden dan zou ik de baby houden" dus die ga ik toch maar niet uitnodigen. Veel te riskant
quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:02 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
![]()
Twee. En weet je.... heel soms durf ik er nog mee te reizen ook
Zoals je weet ben ik dol op immigranten. Lekker eten, leuke muziek en gezellige feestjes en nou zeg je dat ze ook nog voor de kinderen zorgen?! Geweldig toch?quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:03 schreef k_man het volgende:
Besef je niet dat we in Europa tegenwoordig veel te weinig kinderen krijgen? In sommige landen krimpt de bevolking al en als wij geen immigratieoverschot hadden, zou dat hier ook zo zijn.
Gaan gezellig op een maandag om elf uur 's avonds mee uit eten bedoel je?quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:28 schreef flipsen het volgende:
Ach, zelfs een notoire kinderhater als ik kan zomaar ineens de neiging krijgenMoet er wel bij zeggen dat dat vooral te maken heeft met mijn verblijf in Argentinie, waar toch wel heel anders met het fenomeen kinderenwordt omgegaan gelukkig
Ik vroeg me ook al af waar ze ineens vandaag kwamenquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:52 schreef Hik het volgende:
Zeg, het gaat over kinderen en ineens komen alle reizende mamma's terug. Hebben jullie een soort OUD-button die wij niet zien ofzo? Die jullie waarschuwt als er in een ander topic mensen zuchten en steunen over kinderen?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:03 schreef Liejannuh het volgende:
Shit, helemaal vergeten het wasbordje van UIO te voelen!
Ik vind echt dat je het op een t-shirt moet laten zetten!quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Gelukkig heb ik de quote voor het nageslacht bewaard:
[..]
Niet gehiked met wanhopige 30+ vrouwen, de laatste tijd?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:27 schreef DutchTrain het volgende:
Geen van bovenstaande is op mij van toepassing. voor zover ik weet
Niet als het alleen bij wandelen blijft natuurlijkquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:24 schreef k_man het volgende:
Gaat die wandelreis dan helpen de kinderwens te vervullen?
"Rietwandelen"quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Niet als het alleen bij wandelen blijft natuurlijk
quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:48 schreef k_man het volgende:
Ik heb geen idee, Hik. Vertel eens? Wat deed je tijdens die zeilkampen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |