weet je trouwens dat er nog steeds een aantal fouten in je website staan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:20 schreef flipsen het volgende:
Boek nu uw kindverwekkende wandelreis bij www.tipica-reizen.nl! Zoiets? Hm...
Jij bleef de hele tijd in de hoek zitten waar alleen maar over make-up werd gepraat!quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Gelukkig heb ik de quote voor het nageslacht bewaard:
[..]
Ik geloof niet dat ze OUD-buttons uitdelen aan ouders die minder dan drie keer per jaar in OUD komen Hikquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:52 schreef Hik het volgende:
Zeg, het gaat over kinderen en ineens komen alle reizende mamma's terug. Hebben jullie een soort OUD-button die wij niet zien ofzo? Die jullie waarschuwt als er in een ander topic mensen zuchten en steunen over kinderen?
Ik woon nu in de UK en dat vind ik niet KAA waardigquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:41 schreef Gaoxing het volgende:
Nee, ik miste SeLang in KAA en zag 'm hier buurten, vandaar....
Welke landen zijn nog meer niet KAA-waardig volgens jou?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:57 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik woon nu in de UK en dat vind ik niet KAA waardig.
Ah joh, blijf toch gewoon buurten!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:57 schreef SeLang het volgende:
Ik woon nu in de UK en dat vind ik niet KAA waardig.
Op dit moment een weekje in NL trouwens, voor het eerst in 3,5 jaar....
Gewoon landen waar het leven bijna hetzelfde is als in NL.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Welke landen zijn nog meer niet KAA-waardig volgens jou?
Uit bed gevallen ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:20 schreef Fogel het volgende:
Hey bora! Erg vroeg opgestaan vandaag?
Vergeet de schrijver niet...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Zeilinstructeur, dat is vast net zo'n 'status'verhogend beroep als tennisleraar of skileraar.
Aggut!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:51 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jij bleef de hele tijd in de hoek zitten waar alleen maar over make-up werd gepraat!
Er zijn foto's waaruit m'n enthousiasme voor het onderwerp blijkt.quote:
De metro-man is retro en zo 2005quote:
Retorische vraag.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:44 schreef k_man het volgende:
Weet ik veel, zoek het lekker zelf uit. Jou interesseert het kennelijk.
Dus interpreteer er lustig op los.quote:Het Midden-Oosten is een historische en politieke regio van Afrika-Eurazië met vage grenzen. De term werd populair rond 1900 in het Verenigd Koninkrijk; het heeft een flexibele definitie, maar de meest gangbare is dat het de landen en regio's in West-Azië en delen van Noord-Afrika bevat.
Nee, stukje appeltaart ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:20 schreef Liejannuh het volgende:
Er is hier nog niet veel veranderd he?!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:20 schreef Liejannuh het volgende:
Er is hier nog niet veel veranderd he?!
Nee, dank je.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, stukje appeltaart ?
[ afbeelding ]
quote:
Die vliegen pas vanaf maandagquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Heeft iemand hier al gevlogen met Amsterdam Airlines?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:49 schreef Fogel het volgende:
SpanAir vliegtuig is in Madrid van de landingsbaan afgereden en staat nu in de fik met minimaal 160 personen aan boord. Vliegtuig zou eigenlijk naar Las Palmas op Gran Canaria vliegen, maar kwam dus niet verder dan een mislukte take-off...
Ja al een tijdje, maar niet echt haast mee. Nu de reeele prijzen (en nu ook de rente) aan het dalen zijn, wordt kopen financieel weer wat gunstiger.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:49 schreef k_man het volgende:
Zoek je een nieuwe hut, DT?
Dat is inderdaad wel mazzel hebben.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:51 schreef flipsen het volgende:
Werd iemand geinterviewd die 3 minuten te laat was en dus de vlucht had gemist... Dan heb je toch een heel leger aan engelbewaarders op je schouder... eh, wekker zitten.
Ja typeeeeeeerend!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel mazzel hebben.
Er zijn nu ook mensen die beginnen te blaten dat ze iemand kennen die volgende week naar Las Palmas zou gaan enzo... of dat ze dezelfde dag nog gevlogen hebben (maar niet in de buurt van Madrid zijn geweest) boehooo... als je geen ticket had voor DEZE vlucht mag je wat mij betreft je smoel houden
Ik zat in het vliegtuig tijdens 9/11 2001 op het moment dat de vliegtuigen zich in het WTC boorden (nee, ik zat niet in die vliegtuigenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel mazzel hebben.
Er zijn nu ook mensen die beginnen te blaten dat ze iemand kennen die volgende week naar Las Palmas zou gaan enzo... of dat ze dezelfde dag nog gevlogen hebben (maar niet in de buurt van Madrid zijn geweest) boehooo... als je geen ticket had voor DEZE vlucht mag je wat mij betreft je smoel houden
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:40 schreef Gaoxing het volgende:
(volgens mij kan ik nog steeds makkelijker een bom in m'n koffer verstoppen dan in m'n kat)
Misschien een showcase in FOT waard als je met fotos een documentaire maakt hoe je de bom in het beest krijgt (en hoe de kamer eruit zag als het mis ging)quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:34 schreef Hik het volgende:
[..]![]()
Voor dit soort opmerkingen wordt je in F&F geband...
Je schijnt er ook gratis een bloedmooie (zij het licht geestelijk gehandicapte) vrouw bij te krijgen. Zelfs als je eruit ziet als Rooney...quote:
Mwah, gratis. Al dat geshop wordt vast betaald met de creditcard van meneer de voetballerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:07 schreef Hik het volgende:
[..]
Je schijnt er ook gratis een bloedmooie (zij het licht geestelijk gehandicapte) vrouw bij te krijgen. Zelfs als je eruit ziet als Rooney...
Hoerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:04 schreef Fogel het volgende:
Misschien een showcase in FOT waard als je met fotos een documentaire maakt hoer je de bom in het beest krijgt (en hoe de kamer eruit zag als het mis ging)
Het valt je op, waar zijn jouw gedachten?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
HoerWaar zijn jouw gedachten
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:04 schreef Hik het volgende:
Overigens, als je in google zoekt op images van "katbom" vraagt hij heel toepasselijk of je niet misschien zoekt naar "kaboom"!
28 september is de Singapore Grand Prix, nachtrace, dus overdag tijd zat om te shoppenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:57 schreef Gaoxing het volgende:
[..]Ben je daar nou op gaan googelen? Hik, je moet weer op reis... je hebt tijd teveel!
Speaking of which: iemand nog een ideetje voor een lang weekend in een straal van 3 uur rondom Bangkok? Ik heb even erg weinig inspiratie....
Ai, daar mankeert het een beetje aanquote:
Helaas zijn alle hotels rondom de baan al een half jaar volgeboekt. En de tickets zijn geloof ik ook al op.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:03 schreef Thetallguy het volgende:
28 september is de Singapore Grand Prix, nachtrace, dus overdag tijd zat om te shoppen
Moet je wel van Formule 1 houden
Nice!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:01 schreef Thetallguy het volgende:
Mn ouders zitten met ruim 24 uur vertraging in een superdeluxe 5 sterrenhotel op Bali op kosten van Cathay Pacific, mazzelaars. (tyfoon in HKG, vluchten geannuleerd/vertraagd)
Je geloofd het niet, maar ik ben op reis...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:57 schreef Gaoxing het volgende:
[..]Ben je daar nou op gaan googelen? Hik, je moet weer op reis... je hebt tijd teveel!
Ze zitten nu al anderhalve dag in Hong Kong vast en staan nummer 24 op de standby lijst naar Amsterdam, er werd gezegd dat het nog een tijdje kon durenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:01 schreef Thetallguy het volgende:
Mn ouders zitten met ruim 24 uur vertraging in een superdeluxe 5 sterrenhotel op Bali op kosten van Cathay Pacific, mazzelaars. (tyfoon in HKG, vluchten geannuleerd/vertraagd)
De vorige afleveringen zijn nog terug te zien op www.wegmetbnn.nlquote:Dennis doet een cursus Russische vrouwen versieren en gaat daarna op vrouwenjacht. Nicolette gaat op stap met jongeren die allerlei spullen verzamelen uit de tijd van de Sovjet-Unie. Ze laten Nicolette ook zien dat het nog steeds mogelijk is om politieagenten om te kopen. Dennis gaat met jongeren mee naar hun buitenhuisje: de Datsja. Bijna 70% van de Moskovieten heeft zo'n buitenhuisje, zodat de drukte in de stad ontvlucht kan worden in het weekend.
't Zuiden van Frankrijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 03:05 schreef Gaoxing het volgende:
Na, 12 dagen is nog best langWaar heb je al die tijd gezeten Bora?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:56 schreef Fogel het volgende:
Ik snap heel goed dat je niet naar Parijs wil
Oh gut, en hij stond nog in KAA ook!!quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:02 schreef Jaguarized het volgende:
iemand die kan zeilen
Prachtig topic.
Ach gosquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:07 schreef Hik het volgende:
Je geloofd het niet, maar ik ben op reis...
Zit in Tanzania, voor werk. Het is wel erg ja, houd het maar op de eenzame hotel-momenten en gratis WiFi...
quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:48 schreef Thetallguy het volgende:
Ze zitten nu al anderhalve dag in Hong Kong vast en staan nummer 24 op de standby lijst naar Amsterdam, er werd gezegd dat het nog een tijdje kon duren
Ze komen morgen -via Londen- pas weer thuis, in totaal dus een vertraging van ongeveer 75 uurquote:
Nou ja, oostelijk dan...quote:Op maandag 25 augustus 2008 02:59 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ach gos
Wat las ik: je komt eerdaags deze kant op?
Niks van gemerkt hierquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:52 schreef Hik het volgende:
Was er trouwens deze zaterdag/zondag een Islamistische feestdag?
Nee, ik zit alweer bijna 2,5 jaar in Bangkokquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:44 schreef Hik het volgende:
Nou ja, oostelijk dan...(jij zit in Guam toch?)
We vliegen de 7e naar Bangkok en dan door naar Cambodja en een beetje Laos.
Ik vond ze voornamelijk saaiquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:05 schreef SeLang het volgende:
Typhoons zijn tof
In Taiwan hadden we jaarlijks gemiddeld zo'n 2 typhoonholidays als er een hele dikke typhoon langskwam. Dat waren altijd superrelaxte dagen want je kon toch nergens heen
Nee in Taiwan was dat uitstekend geregeld. Ik heb nog nooit een powercut gehad in Taipei, al zijn die dingen op het platteland natuurlijk anders. Maar in Taiwan werd schade altijd heel snel hersteld. Een paar uur nadat het ergste voorbij was begonnen ze alweer bomen recht te trekken, puin te ruimen, etc.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:52 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik vond ze voornamelijk saai![]()
Nu heb ik wel de indruk dat Taiwan iets beter was voorbereid dan Guam. Een typhoon kwam ons altijd te staan op een fikse powercut. Bij Chata'an duurde die 15 dagen (midden in juli, met een baby van 5 maanden..... lovely), en bij Pongsona maar liefst 5 weken. Daarbij hadden we geluk: humpje en ik waren net in NL toen 'ie toesloeg. Werkelijk al mijn vriendinnen hebben ook -zodra het kon- het vliegtuig genomen en zijn grotendeels in Australie en Nieuw-Zeeland kerstmis gaan vieren, want er was helemaal, helemaal niets meer op Guam.
In dat geval kom ik naar je toe inderdaad!quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:44 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Nee, ik zit alweer bijna 2,5 jaar in Bangkok
Hub werkt hier en ik ben volgzame echtgenotequote:Op maandag 25 augustus 2008 12:18 schreef Hik het volgende:
In dat geval kom ik naar je toe inderdaad!![]()
Je hebt het vast wel eens ergens verteld hoor, maar wat doe jij/doen jullie daar zoal?
Mooi!quote:[b]Op maandag 25 augustus 2008 02:29
(Heb je z'n andere topic ook gevolgd? lekker leven vanlaten we zeggen paar honderd euro )
Een van deze dingen installeren:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Leuk zo'n oud grachtenpand. Nu heb ik sinds vrijdag sporadisch warm water.
De huisbaas zorgt voor een nieuwe cv-ketel. Maar dat laat nog een week op zich wachten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:33 schreef Fogel het volgende:
Een van deze dingen installeren:
[ afbeelding ]
Belangrijke ingredienten: Water en stroom, en dan heb je zo heet water.
Maar nog niet helemaalquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:40 schreef flipsen het volgende:
We zitten bijna vol!
=> http://www.ad.nl/rotterda(...)rport_voorkomen.htmlquote:‘Kaping’ op Rotterdam Airport voorkomen
Door TOBIAS DEN HARTOG
ROTTERDAM - Op Rotterdam Airport is dinsdagavond naar alle waarschijnlijkheid een kaping voorkomen.
Na een dreigend telefoontje via alarmnummer 112 bleef een vliegtuig van Transavia met 110 passagiers met bestemming het Turkse Bodrum aan de grond, waarna het uiteindelijk ook werd ontruimd. Twee mannen en een vrouw werden daarbij door de Koninklijke Marechaussee afgevoerd.
Het toestel was om 15.20 uur al aan het taxiën toen het zijn aanloop tot de start moest staken. Als reden kregen de passagiers te horen dat er een technisch mankement was gesignaleerd. Pas uren later konden ze het toestel verlaten.
Vervolgens werden ze nog geruime tijd vastgehouden. Volgens toegesnelde familieleden, die per sms waren geïnformeerd, was aan boord de schrik enorm geweest. ,,We zijn gekaapt, meldde de moeder van mijn vriendin,’’ vertelt een van de aanwezigen.
=> www.hartvannederland.nlquote:Verijdelde vliegtuigkaping op Rotterdam Airport
Publicatie: 26/08/08 21:09 Laatst gewijzigd: 26/08/08 21:31 Een vliegtuigkaping op Rotterdam Airport is mogelijk vanavond verijdeld. De politie kreeg vanavond een telefoontje dat het toestel gekaapt zou zijn.
Een arrestatieteam heeft urenlang onderhandeld. De passagiers wisten zes uur lang niet waarom ze niet vertrokken, kregen geen info en mochten ook niet van boord.
Volgens een passagier was de stemming onrustig en maakten mensen zich zorgen. Nu mogen ze druppelgewijs het vliegtuig verlaten. Daar worden ze opgewacht door een medisch team. Er zouden een vrouw en twee mannen zijn gearresteerd die in het vliegtuig zaten.
De kapersquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:33 schreef Travelmonkey het volgende:
is al bekend wie er verantwoordelijk zijn voor die kaping ?
Radicale of gewone?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:13 schreef SeLang het volgende:
De linksen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |