Hoerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:04 schreef Fogel het volgende:
Misschien een showcase in FOT waard als je met fotos een documentaire maakt hoer je de bom in het beest krijgt (en hoe de kamer eruit zag als het mis ging)
Het valt je op, waar zijn jouw gedachten?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
HoerWaar zijn jouw gedachten
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:04 schreef Hik het volgende:
Overigens, als je in google zoekt op images van "katbom" vraagt hij heel toepasselijk of je niet misschien zoekt naar "kaboom"!
28 september is de Singapore Grand Prix, nachtrace, dus overdag tijd zat om te shoppenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:57 schreef Gaoxing het volgende:
[..]Ben je daar nou op gaan googelen? Hik, je moet weer op reis... je hebt tijd teveel!
Speaking of which: iemand nog een ideetje voor een lang weekend in een straal van 3 uur rondom Bangkok? Ik heb even erg weinig inspiratie....
Ai, daar mankeert het een beetje aanquote:
Helaas zijn alle hotels rondom de baan al een half jaar volgeboekt. En de tickets zijn geloof ik ook al op.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:03 schreef Thetallguy het volgende:
28 september is de Singapore Grand Prix, nachtrace, dus overdag tijd zat om te shoppen
Moet je wel van Formule 1 houden
Nice!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:01 schreef Thetallguy het volgende:
Mn ouders zitten met ruim 24 uur vertraging in een superdeluxe 5 sterrenhotel op Bali op kosten van Cathay Pacific, mazzelaars. (tyfoon in HKG, vluchten geannuleerd/vertraagd)
Je geloofd het niet, maar ik ben op reis...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:57 schreef Gaoxing het volgende:
[..]Ben je daar nou op gaan googelen? Hik, je moet weer op reis... je hebt tijd teveel!
Ze zitten nu al anderhalve dag in Hong Kong vast en staan nummer 24 op de standby lijst naar Amsterdam, er werd gezegd dat het nog een tijdje kon durenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:01 schreef Thetallguy het volgende:
Mn ouders zitten met ruim 24 uur vertraging in een superdeluxe 5 sterrenhotel op Bali op kosten van Cathay Pacific, mazzelaars. (tyfoon in HKG, vluchten geannuleerd/vertraagd)
De vorige afleveringen zijn nog terug te zien op www.wegmetbnn.nlquote:Dennis doet een cursus Russische vrouwen versieren en gaat daarna op vrouwenjacht. Nicolette gaat op stap met jongeren die allerlei spullen verzamelen uit de tijd van de Sovjet-Unie. Ze laten Nicolette ook zien dat het nog steeds mogelijk is om politieagenten om te kopen. Dennis gaat met jongeren mee naar hun buitenhuisje: de Datsja. Bijna 70% van de Moskovieten heeft zo'n buitenhuisje, zodat de drukte in de stad ontvlucht kan worden in het weekend.
't Zuiden van Frankrijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 03:05 schreef Gaoxing het volgende:
Na, 12 dagen is nog best langWaar heb je al die tijd gezeten Bora?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 08:56 schreef Fogel het volgende:
Ik snap heel goed dat je niet naar Parijs wil
Oh gut, en hij stond nog in KAA ook!!quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:02 schreef Jaguarized het volgende:
iemand die kan zeilen
Prachtig topic.
Ach gosquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:07 schreef Hik het volgende:
Je geloofd het niet, maar ik ben op reis...
Zit in Tanzania, voor werk. Het is wel erg ja, houd het maar op de eenzame hotel-momenten en gratis WiFi...
quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:48 schreef Thetallguy het volgende:
Ze zitten nu al anderhalve dag in Hong Kong vast en staan nummer 24 op de standby lijst naar Amsterdam, er werd gezegd dat het nog een tijdje kon duren
Ze komen morgen -via Londen- pas weer thuis, in totaal dus een vertraging van ongeveer 75 uurquote:
Nou ja, oostelijk dan...quote:Op maandag 25 augustus 2008 02:59 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ach gos
Wat las ik: je komt eerdaags deze kant op?
Niks van gemerkt hierquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:52 schreef Hik het volgende:
Was er trouwens deze zaterdag/zondag een Islamistische feestdag?
Nee, ik zit alweer bijna 2,5 jaar in Bangkokquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:44 schreef Hik het volgende:
Nou ja, oostelijk dan...(jij zit in Guam toch?)
We vliegen de 7e naar Bangkok en dan door naar Cambodja en een beetje Laos.
Ik vond ze voornamelijk saaiquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:05 schreef SeLang het volgende:
Typhoons zijn tof
In Taiwan hadden we jaarlijks gemiddeld zo'n 2 typhoonholidays als er een hele dikke typhoon langskwam. Dat waren altijd superrelaxte dagen want je kon toch nergens heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |