Nee, stukje appeltaart ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:20 schreef Liejannuh het volgende:
Er is hier nog niet veel veranderd he?!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:20 schreef Liejannuh het volgende:
Er is hier nog niet veel veranderd he?!
Nee, dank je.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:21 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, stukje appeltaart ?
[ afbeelding ]
quote:
Die vliegen pas vanaf maandagquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Heeft iemand hier al gevlogen met Amsterdam Airlines?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:49 schreef Fogel het volgende:
SpanAir vliegtuig is in Madrid van de landingsbaan afgereden en staat nu in de fik met minimaal 160 personen aan boord. Vliegtuig zou eigenlijk naar Las Palmas op Gran Canaria vliegen, maar kwam dus niet verder dan een mislukte take-off...
Ja al een tijdje, maar niet echt haast mee. Nu de reeele prijzen (en nu ook de rente) aan het dalen zijn, wordt kopen financieel weer wat gunstiger.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:49 schreef k_man het volgende:
Zoek je een nieuwe hut, DT?
Dat is inderdaad wel mazzel hebben.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:51 schreef flipsen het volgende:
Werd iemand geinterviewd die 3 minuten te laat was en dus de vlucht had gemist... Dan heb je toch een heel leger aan engelbewaarders op je schouder... eh, wekker zitten.
Ja typeeeeeeerend!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel mazzel hebben.
Er zijn nu ook mensen die beginnen te blaten dat ze iemand kennen die volgende week naar Las Palmas zou gaan enzo... of dat ze dezelfde dag nog gevlogen hebben (maar niet in de buurt van Madrid zijn geweest) boehooo... als je geen ticket had voor DEZE vlucht mag je wat mij betreft je smoel houden
Ik zat in het vliegtuig tijdens 9/11 2001 op het moment dat de vliegtuigen zich in het WTC boorden (nee, ik zat niet in die vliegtuigenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel mazzel hebben.
Er zijn nu ook mensen die beginnen te blaten dat ze iemand kennen die volgende week naar Las Palmas zou gaan enzo... of dat ze dezelfde dag nog gevlogen hebben (maar niet in de buurt van Madrid zijn geweest) boehooo... als je geen ticket had voor DEZE vlucht mag je wat mij betreft je smoel houden
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:40 schreef Gaoxing het volgende:
(volgens mij kan ik nog steeds makkelijker een bom in m'n koffer verstoppen dan in m'n kat)
Misschien een showcase in FOT waard als je met fotos een documentaire maakt hoe je de bom in het beest krijgt (en hoe de kamer eruit zag als het mis ging)quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:34 schreef Hik het volgende:
[..]![]()
Voor dit soort opmerkingen wordt je in F&F geband...
Je schijnt er ook gratis een bloedmooie (zij het licht geestelijk gehandicapte) vrouw bij te krijgen. Zelfs als je eruit ziet als Rooney...quote:
Mwah, gratis. Al dat geshop wordt vast betaald met de creditcard van meneer de voetballerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:07 schreef Hik het volgende:
[..]
Je schijnt er ook gratis een bloedmooie (zij het licht geestelijk gehandicapte) vrouw bij te krijgen. Zelfs als je eruit ziet als Rooney...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |