Ik denk dat wij dit seizoen wel weer om de titel gaan spelen ja. Vorig jaar was natuurlijk erg slecht maar vooral de verdeding en het middenveld zijn nu sterker.quote:Op maandag 21 juli 2008 17:27 schreef methodmich het volgende:
Nou, wie zijn de favorieten? De Vogels weer kampioen? Of Spakenburg? Kunnen Sparta Nijkerk en GVVV hoog blijven spelen? Zet DOVO een stap? Wie gaan er degraderen? Roep maar!
Van de officiële Kloetinge-site destijds:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat was er voor opschudding rond de overgang van Regilio?
Zo kennen we je weerquote:Op zondag 27 juli 2008 20:07 schreef Angstgegner het volgende:
Inderdaad maar liefst vijftien nieuwe spelers voor de rooien. Kan me niet voorstellen dat dit snel een eenheid wordt. Ook de buren, die nu aan het doorselecteren zijn, wisten in het verleden geen potten te breken met zoveel nieuwe spelers. Daarnaast kan Wesseling zich inderdaad niet zo veel permitteren. Zijn handelwijze zorgt voor de nodige wrevel, dus dat er weer conflicten gaat komen, staat buiten kijf. Zeker als hij vriendjes zoals Bronkhorst bij slechte prestaties de hand boven het hoofd houdt. Ik verwacht dat de Vogels keurig als tweede achter Spakenburg eindigen, dat er voorin met Amerzgiou alleen maar sterker op is geworden, op het middenveld zo goed als zeker weer kan beschikken over een klasbak als Miel Mans. Verder verwacht ik zeer veel van een andere middenvelder, Jeroen Westera. Hij beschikt over een vrije trap vanaf de linkerkant die je in het amateurvoetbal maar hoogstzelden ziet..
Niemand lag contractueel vast, ja in de praktijk wel maar er zijn er wel meer weggaan die een contract hadden. Kuhlmann oa, als ze echt wegwillen mogen ze dat.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:02 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, Roy Wesseling is natuurlijk wel een zeer onzekere factor. Een erg nare man, die veel spelers al tegen zich in het harnas wist te jagen. Zo zijn er minimaal twee spelers die nu toch bij Vogels zijn gebleven omdat ze contractueel vast lagen, maar die hebben gesproken met andere clubs en eigenlijk door Roy weg wilden. Dat is dus broos. Daarnaast ben ik erg benieuwd wat hij gaat doen met al die spelers die graag centraal op het middenveld voetballen.
Kwaliteit is er zeker, maar of het allemaal in balans is? Dat is aan Wesseling en ik vraag me af of dat hem zal lukken.
We zullen het zien, voorlopig zie ik het erg positief in.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:49 schreef GeorgKacher het volgende:
De achtergrond van Angsgegner interesseert me niet, feit is dat Wesseling veel vijanden heeft gemaakt onder de spelers. Je kunt spreken van een tweedeling binnen de selectie. En dat heb ik niet van de buurvrouw van de barvrouw. Verder geef ik met oog op bronnenbescherming geen info prijs, ik heb het uiteraard rechtstreeks.
Dat kun je denk ik beter niet doen. Ik verwacht dat hij binnen afzienbare tijd door de mand valt.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:07 schreef Angstgegner het volgende:
Verder verwacht ik zeer veel van een andere middenvelder, Jeroen Westera. Hij beschikt over een vrije trap vanaf de linkerkant die je in het amateurvoetbal maar hoogstzelden ziet..
Ach als je hem kent weet je dat deze man altijd overdrijft met factor 10.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:04 schreef Hoornes het volgende:
[..]
Dat kun je denk ik beter niet doen. Ik verwacht dat hij binnen afzienbare tijd door de mand valt.
quote:Financieel echec bij Bennekom
door Lex Lammers. dinsdag 29 juli 2008 | 03:19 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 29 juli 2008 | 12:06
BENNEKOM - Het seizoen is nog maar net begonnen of de eerste rel is al geboren. Voetbalclub Bennekom - zaterdag hoofdklasse - verkeert in zware financiële problemen. De contracten voor het nieuwe voetbaljaar kunnen niet betaald worden.
Doelman Matteus Hoop en verdediger Wouter Lamers stapten gisteravond op nog voor de eerste training begon.
De selectie van Bennekom is sinds vorig seizoen ondergebracht in de STE, de Stichting Topvoetbal Eikelhof. Die genereert middelen uit de businessclub Mid4 en de voetbalvereniging en gaat over de betalingen aan de spelers en het begeleidingsteam van de club. De STE geldt als opvolger van de STB. De Stichting Topsport Bennekom ging in de zomer van 2007 failliet vanwege een forse belastingschuld.
Bracht dat de club al grote imagoschade aan, onder nieuw bewind is er opnieuw sprake van financieel wanbeheer. Kort gezegd is er vorig jaar teveel geld uitgegeven. Daardoor kampt de STE nu met zware liquiditeitsproblemen.
"Het is een drama", stelde gisteravond Guus Smit namens de sponsors van Bennekom en de voetbalvereniging met de tranen in zijn ogen. "Maar er is vorig seizoen een groot negatief saldo opgebouwd. En dan hebben we het niet over twintigduizend euro, maar een veelvoud daarvan. We kunnen de lopende afspraken daardoor echt niet meer nakomen. Dan is de stichting in november of december failliet. En dat willen we koste wat kost voorkomen."
Smit gaf de verklaring met Joop Overmeer, die als adviseur van de club en Mid4 optrad. Ze traden naar voren uit clubliefde, niet vanwege betrokkenheid bij het financiële echec. "Maar daarom doet dit niet minder pijn" , zei Smit. "We zijn met grote moeite de verplichtingen van vorig seizoen nog nagekomen. Maar we kunnen niet meer op die oude voet verder. De begroting die is opgesteld staat in geen verhouding tot de uitgaven die zijn gedaan."
Dat werd gisteravond ook de spelersgroep voor de eerste training van het nieuwe voetbaljaar meegedeeld. De selectie kreeg te horen dat 'alle contracten opnieuw werden bekeken'. Na die verklaring werden diverse scenario's geschetst. Allereerst was er de hoop er 'samen met de spelers uit te komen'. Maar als spelers niet verder wilden, werd dat ook geaccepteerd. Daarbij konden nieuwelingen nog terug naar hun oude club, zo werd uitgelegd. En vanuit Bennekom was er tenslotte ook begrip als een advocaat werd ingeschakeld om de huidige contracten te eerbiedigen. "Al zal dat alleen het faillissement van de STE inhouden", zuchtte Smit. " Dat willen we voorkomen, maar er zijn meer problemen. Als de nieuwe afspraken door de spelers niet worden geaccepteerd, ontrolt zich een sportief drama bij Bennekom. Dan moeten we wellicht met het tweede elftal de competitie in."
Wouter Lamers en Matteus Hoop, overgekomen van IJsselmeervogels, namen daar al een voorschot op. Zij stapten na de bijeenkomst in de kleedkamer op. Hoop liet zijn spullen, eerder op de avond nog ontvangen, al symbolisch achter. Zowel de doelman als verdediger Lamers gaan 'een vervolggesprek' aan. Hoofdtrainer Bram Braam beraadt zich ook op zijn positie. "Ik heb met overtuiging afspraken gemaakt", zei hij. "Ik had er ook echt zin in. Dan valt dit je rauw op je dak."
Uiteraard werd gisteren al een schuldige gezocht voor de nieuwste financiële malaise. De STE kent als bestuursleden Wim IJkhout en Arjan Bos. Hun positie is onhoudbaar geworden. IJkhout en Bos hebben hun functie per direct neergelegd.
quote:Op maandag 28 juli 2008 17:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Niemand lag contractueel vast, ja in de praktijk wel maar er zijn er wel meer weggaan die een contract hadden. Kuhlmann oa, als ze echt wegwillen mogen ze dat.
Het ging met meer om de achtergrond van meneer Angstgegner, die is minstens zo'n enge man als Wesseling, maar goed dat niet iedereen zijn achtergrond hier kent.
En tuurlijk is het allemaal erg onzeker maar dat geldt voor iedereen met veel nieuwe spelers. De laatste jaren zijn er altijd veel nieuwe spelers gehaald trouwens.
Niet meer op die gast reageren, niemand neemt hem meer serieusquote:
Ik denk dat jij beter niet zoveel kunt denken, Hoornes. Ik weet wel waarom je zo reageert, want jullie wilden vorig seizoen of het seizoen ervoor Westera zelf dolgraag inlijven. Maar omdat hij geen enkele belangstelling had voor jouw club, ben je kennelijk gefrustreerd geraakt. Dit is overigens niet de eerste keer dat je je negatief uitlaat over Westera, die een uitstekende naam in het zondagvoetbal heeft en gewoon een prima voetballer is. Zelfs mensen van IJsselmeervogels hebben Spakenburg gecomplimenteerd met deze aankoop.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:04 schreef Hoornes het volgende:
[..]
Dat kun je denk ik beter niet doen. Ik verwacht dat hij binnen afzienbare tijd door de mand valt.
.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind je wel wat stoer doen hoor angstgegner. Of je nou inside info hebt of niet, reageer gewoon normaal joh.
Wat heeft het er nou weer mee te maken of ik uit Spakenburg kom? Thank God gelukkig niet zeg. En je laatste zinquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:44 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
.
Dat mag jij vinden, maar je denkt toch niet dat ik me daar iets van aantrek. Dit heeft helemaal niets met mijn inside-info te maken. Jij komt niet uit Spakenburg, dus je weet helemaal niets van de verhoudingen tussen rood en blauw. Met mijn reactie is niets mis. Nogmaals, wie kaatst moet de bal verwachten, alleen kaats ik iets beter dan F1Bas. En als je dat niet bevalt, lees je het toch lekker niet joh. Ik heb niets met jou te maken.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:40 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter niet zoveel kunt denken, Hoornes. Ik weet wel waarom je zo reageert, want jullie wilden vorig seizoen of het seizoen ervoor Westera zelf dolgraag inlijven. Maar omdat hij geen enkele belangstelling had voor jouw club, ben je kennelijk gefrustreerd geraakt. Dit is overigens niet de eerste keer dat je je negatief uitlaat over Westera, die een uitstekende naam in het zondagvoetbal heeft en gewoon een prima voetballer is. Zelfs mensen van IJsselmeervogels hebben Spakenburg gecomplimenteerd met deze aankoop.
Ben jij trouwens niet dezelfde persoon die ooit door een lid van de sponsorcommissie van Spakenburg was uitgenodigd om een wedstrijd van Spakenburg te bezoeken met daaraan gekoppeld een bezoek aan het sponsorhome na afloop. Op een forum las ik een paar jaar geleden dat je je zeer denigrerend uitliet over het sponsorhome van Spakenburg en daarom na een kwartier maar een kroket bent gaan halen in de kantine. Over stank voor dank gesproken. Ik kan je dus niet serieus nemen.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat heeft het er nou weer mee te maken of ik uit Spakenburg kom? Thank God gelukkig niet zeg. En je laatste zin.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:54 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Als je logisch nadenkt, zou je dat begrijpen. Dat is kennelijk toch te moeilijk voor je. Mijn laatste zin zal ik helaas voor jou niet terugnemen.
Tjonge, ben je een beetje verbitterd ofzo? Of jaloers? Je lijkt wel een feyenoorder...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:07 schreef Angstgegner het volgende:
Een grote persoonlijke fout van de met veel bombarie binnengehaalde centrale verdediger Bas Mooij leidde binnen de minuut de 0-1 in, terwijl Lion Axwijk, een andere nieuwe verdediger een middagdutje deed bij het derde tegendoelpunt. Kortom nog veel werk aan de winkel voor Roy Wesseling, de man van wie de spelers geen alcohol (!!) mogen drinken in de kantine op donderdagavond, vandaar dat er na 22.00 uur nog vijf supporters zitten en de spelers hun heil elders zoeken. Gezellige club hoor.
Ik zal je een hint geven, een speler kan niet zovaak fouten maken als hij op dat moment niet eens in het veld staat.quote:Op zondag 3 augustus 2008 09:35 schreef Angstgegner het volgende:
Nee, heb geen idee waar je het over hebt. Maar dat heb ik wel vaker niet.
Bronckhorst viel me trouwens erg mee!quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:24 schreef deejaylethal het volgende:
Ho ho, niet zo hard tegen elkaar.
Morgenavond maar eens de eerste oefenwedstrijd van DOVO gaan bekijken.
Had ik dat nu maar niet gezegdquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Bronckhorst viel me trouwens erg mee!
Die kerel had er gewoon helemaal geen zin meer in, liet het vaak qua mentaliteit afweten. ,,Hij diende gewoon bij DOVO te blijven" vind ik DOVO tekort doen. Vergis je niet in deze club, ondanks je Spakenburgse arrogantiequote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:52 schreef Angstgegner het volgende:
Bronkhorst heeft volgens mij een zeer matig seizoen bij DOVO achter de rug. Was ooit bij Huizen een geweldige middenvelder, die een belangrijk aandeel had in de successen van de club van een aantal jaren geleden. Maar bij FC Groningen en Cambuur kon hij het niveau niet aan en inmiddels heeft hij veel van zijn vroegere glans verloren. Ik vind het een onbegrijpelijke aankoop van IJsselmeervogels, maar ja, ons aller Roy heeft kennelijk veel in de melk te brokken daar. In 2007 heeft Bronkhorst Spakenburg nog een kunstje geflikt. De club was in hem geïnteresseerd - ook dat begreep ik toen al niet - en vervolgens heeft hij aan Dennis van der Steen laten weten wat hij kon verdienen bij de Blauwen. En wilde hij weten of dit bedrag bij IJsselmeervogels ook voor hem was weggelegd. De TC van Spakenburg heeft hem vervolgens gebeld en hem verteld dat ze van dergelijke praktijken niet gediend waren.
Helaas voor Bronkhorst diende hij gewoon bij DOVO te blijven, want de Vogels zaten niet op hem te wachten.
Heb hem vorig seizoen twee keer tegen Spakenburg zien voetballen, waarvan één keer dramatisch (thuis, 0-5) en één keer goed (bij Spakenburg 1-1). Ook in de derby tegen GVVV voor de winterstop zakte Bronkhorst behoorlijk door het ijs.
We kunnen alvast beginnen met voorspellen van de kampioen en degradanten/PD plek?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:07 schreef methodmich het volgende:
Binnenkort maar eens de eindstand voorspellen dan.
Echt heel zwakke teams, zoals vorig jaar vooraf al duidelijk was dat vooral Nivo er uit zou gaan vliegen, zitten er nu nog niet echt tussen volgens mij.
Je begrijpt me verkeerd, ik vind DOVO een hele mooie club waar ik al jarenlang kom en altijd netjes word ontvangen in de bestuurskamer etc. Met 'Bronkhorst diende gewoon bij DOVO te blijven', bedoelde ik dat na Spakenburg geen andere club meer interesse in hem toonde. Is absoluut geen diskwalificatie van DOVO. Ik verwacht trouwens dat je club in de subtop zal eindigen, want ik ze niet meespelen om de titel. Ik denk dat dit een onderonsje zal gaan worden tussen Spakenburg en IJsselmeervogels, omdat deze ploegen over de beste spelers beschikken en het meeste geld kunnen uitgeven. Hoewel Kozakken Boys er ook wat van kan, maar dat is al jaren een duiventil.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:51 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Die kerel had er gewoon helemaal geen zin meer in, liet het vaak qua mentaliteit afweten. ,,Hij diende gewoon bij DOVO te blijven" vind ik DOVO tekort doen. Vergis je niet in deze club, ondanks je Spakenburgse arrogantie.
Gisteren heeft DOVO inderdaad de eerste oefenwedstrijd gespeeld. Een goeie partij neergezet. DOVO heeft een beter team dan vorig jaar en moet in staat geacht worden om zeer goed voetbal te laten zien dit jaar. Erg veel onderlinge concurrentie ook, vooral op de linksbuiten plaats: Marco van Rooijen vs. Brayton Bieckman. Die laatste viel me erg op, zeer goede speler!
Daniël Kops speelde ook erg goed, en hetzelfde kan gezegd worden over van Tent Beking. Leuk bericht is ook dat Michel van de Broek na ruim een jaar afwezigheid weer meevoetbalde, en dit zelfs erg verdienstelijk deed. Leon Toonen ook weer terug, hij zal flink aan de bak moeten om een plaats op het middenveld te veroveren tusen spelers als Bas Dreef, Rodney Hofman, Arnold Klein en de al genoemde vd Broek. Ik zie een goed seizoen tegemoet!
Kijk, dat bedoel ik nou. Oordeel dus niet te snel als je mensen niet kent. Er zijn meer rooien die nadat ik ze voor het eerst heb ontmoet anders zijn gaan denken over mij.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:51 schreef F1Bas het volgende:
Goed stukje Angstgegner, kijk maar uit dat ik je nog ga mogen straks ook
Hij zou er bij mij ook zeker niet in de basis staan maar als hij mij positief weet te verassen? Waarom niet? Voorlopig is het de 2de man achter Kevin Winter, als 2de man kan het zeker geen kwaad.
Maar goed, wat ik dus bedoelde, hij ging er maandag op de training geblesseerd af, het leek ernstig maar wie weet valt het mee.
Dat las ik op de site van Hoek. Wel schrikken. Moet nog vijf dagen in het ziekenhuis liggen begreep ik. Hopelijk komt hij er snel bovenop!quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Paul Telussa gisteren getroffen door een licht herseninfarct op de bank bij SHO - Hoek.
Die eerste ploeg bestaat uit een aantal oud-DOVO spelers, was niet al te veel. Elinkwijk kennen we natuurlijk allemaal, en die laatste ploeg uit Zeist is al jaren sparringpartner tijdens de voorbereiding en altijd goed voor een lekker doelgemiddeldequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:09 schreef methodmich het volgende:
Aardige uitslagen zet DOVO neer. Wat voor niveau hebben die ploegen waar ze zo dik tegen scoren?
Wij ook zaterdag, als ik iemand vind waarmee ik mee kan rijden ga ik naar Voorland(Amsterdam) toe.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:54 schreef deejaylethal het volgende:
DOVO hoeft zaterdag pas te beginnen, eens kijken of ik daarheen kan...
idd de afdeling is wel minder zwaar. leeflang heb ik nog niet zien spelen, dat is idd afwachten. het is wel een aansprekende naaam iig.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:59 schreef methodmich het volgende:
Mwah, Fortitudo, vergeet niet dat je nu in een relatief eenvoudigere afdeling speelt. Bovendien is een speler als Leeflang absoluut een aanwinst lijkt me zo.
Als het maar bij spelers bleef, dan is het niet zo'n probleem..... Maar goed, ik zal Wesseling nooit een aardige man vinden. De ultieme wraak heeft ASWH echter al gehad, dus vooruit.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:43 schreef F1Bas het volgende:
Heldere en duidelijk antwoorden geeft hij. Goed dat hij toegeeft dat hij naar spelers toe soms minder sociaal kan zijn. Dat dat even duidelijk is voor MM, Georg en Angstgegner
Als hij het dit jaar goed doet, en ja dat is gewoon afwachten, dan zal het mij een zorg zijn allemaal.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als het maar bij spelers bleef, dan is het niet zo'n probleem..... Maar goed, ik zal Wesseling nooit een aardige man vinden. De ultieme wraak heeft ASWH echter al gehad, dus vooruit.
Jep, was echt een makkie, had makkelijk 15-0 kunnen worden, vooral de eerste helft want toen stond het slechts 1-0. Goal van Tosch.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:46 schreef methodmich het volgende:
Zag dat de Vogels vandaag met 0-7 bij Voorland wonnen in de districtsbeker. Al andere uitslagen van ploegen uit B binnen?
Kan tot de winterstop niet meer toch? Lijkt mij niet echt een reden voor de KNVB voor een uitzondering.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:29 schreef Angstgegner het volgende:
Me Vitt Wormgoor heb ik een tijdje geleden, - toen ik samen met een Jan van Diermen, een oud-speler van DOVO te gast was op een reünie van DOVO - gekscherend afgesproken dat hij als hij geen emplooi meer zou vinden in het betaalde voetbal, bij Spakenburg zou komen spelen. Dat moment is nu sneller aangebroken dan hij toen kon bevroeden. Het zal voor hem moeilijk worden om nog onderdak te vinden bij een betaalde club. Of zou DOVO hem weer liefdevol in de armen opnemen?
Ik zag het net ook ja op Voetbal Insite. Nu vindt ik het sowieso een beetjequote:Op maandag 25 augustus 2008 15:06 schreef deejaylethal het volgende:
Wat al niet kan...
Maar jullie verdienen ook wel wat meer informatie: Hij heeft 150 euro van Manucharyan teruggepakt die Edgar van hem geleend had en maar niet terug wilde geven. Niet echt handig dus, hoewel verzachtende omstandigheid.
Komt vast wel goed, denk dat ze Kemper wel sparen voor zaterdag. Winter ligt er wel een paar weken uit. Opschoor is helaas ook al sinds de eerste wedstrijd geblesseerd, zaterdag zei hij nog tegen me dat hij niet wist hoelang het ging duren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:50 schreef methodmich het volgende:
Ach, jullie kunnen toch ook gewoon Opschoor als vleugelspits opstellen? Beetje 4-3-3 doen. Of Thé als spits, speelde hij bij Jong Feyenoord ook altijd.
En de Vogels thuis gelijk tegen Ajax? Het zou mij verbazen.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:59 schreef methodmich het volgende:
Zou mij benieuwen als Sparta Nijkerk bij Zwaluwen gaat winnen hoor. Vorig jaar hebben daar maar erg weinig ploegen gewonnen op dat knollenveld!
Ik hoop het jongen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 03:46 schreef HPayne het volgende:
[..]
Volgend jaar weer tong! Keep us informed
Jij hebt hier ook niks te zoekenquote:Op zaterdag 6 september 2008 03:46 schreef HPayne het volgende:
[..]
Volgend jaar weer tong! Keep us informed
enquote:Keeper Dennis Netten: gangmaker bij Kozakken Boys
De amateurvoetbalcompetitie 2008-2009 barst dit weekeinde los. De laatste vooruitblik met de regionale hoofdklassers.
JAN VOLWERK
KAATSHEUVEL/WERKENDAM
Het beeld van een grote voetballer staat naast de televisie. ,,De prijs die hoort bij de verkiezing van de speler van het jaar van Kozakken Boys,’’ verklaart Dennis Netten, sinds vorig jaar de betrouwbare sluitpost van de Werkendammers.
,,Waarom ik daar zo trots op ben? Omdat de uitslag wordt bepaald door de supporters. Ja, ik heb wel een band met die gasten. Ze zijn er altijd. Na afloop maak ik altijd tijd voor ze. Ik blijf graag plakken. Nee, ik doe nog net niet het licht uit.’’
De start in Werkendam verliep uiterst moeizaam. Netten, die bij SV Triborgh twee seizoenen op het hoogste niveau van het zondagvoetbal had gekeept en daar door voormalig Kozakken Boys-keeper Roland Jansen was gevormd tot een completere doelman, kreeg van Kozakken Boys-trainer Ad van Seeters geen basisplaats. ,,Hij koos voor Wesdie Abdelaziz. Nee, daar was ik niet blij mee. Ik had ook niet het gevoel dat ik een eerlijke kans had gekregen. Mijn vader, ook een oud-keeper, zei tegen me dat ik thuis ook op de bank kon zitten. Ik heb ook overwogen om mijn tas te pakken en thuis te blijven. Ik heb het niet gedaan. Ik ben keihard blijven trainen en heb in het tweede elftal alles gegeven wat ik had. Dat werd wel gewaardeerd. En of het zo moest zijn, raakte Wesdie geblesseerd. Ik kreeg mijn kans en heb daarna alles gekeept. Ik ben blij dat ik ben gebleven.’’
Bij zijn overgang naar de ’boys’ had Netten ook een gewichtsprobleem. ,,Ik was veel te zwaar. Met pillen en trainen is er vijftien kilo afgegaan. Meer lukt niet. Ik weeg nu 105 kilo en voel me daar goed bij.’’
Bouwvakker Netten - hij runt met een partner een eigen bedrijfje - is geboren en getogen in Kaatsheuvel en keepte bijna zijn hele leven bij de lokale voetbalvereniging Berkdijk. ,,Ik kom uit een voetbalfamilie. Mijn vader is jaren de keeper van Berkdijk 1 geweest en ik heb ooms en neven die het betaalde voetbal hebben gehaald. Ik niet. Ik heb wel eens stage gelopen bij FC Den Bosch en RKC, maar dat werd niets omdat ik een te verlegen dorpsjongetje was. Ik stond wel op mijn vijftiende in het doel in het eerste van Berkdijk, destijds een vijfdeklasser. Toen ik op mijn 27ste vertrok naar SV Triborgh speelde de club in de tweede klasse.’’
Netten wilde het wel eens op een hoger niveau proberen en hapte toe toen hij bij Triborgh die kans kreeg. ,,Daar heb ik nooit spijt van gehad. Ik kreeg daar ook voor het eerst een goede keeperstraining. Van niemand minder dan oud-prof Roland Jansen. Ik heb echt veel van hem opgestoken. Duiken leer je niet meer op die leeftijd, maar wel die kleine onmisbare details. Hoe je je bij corners het beste moet opstellen bijvoorbeeld. Een keeper heeft dat ook nodig. Iemand die er speciaal voor jou is om je beter te maken. Iemand met wie je kunt praten, je hart kunt luchten soms.’’
Bij Kozakken Boys kreeg Netten te maken met oud-doelman Berdie Viveen, die in het verleden bij Feyenoord is geschoold door Pim Doesburg. ,,Een geweldig mens,’’ zegt Netten. ,Nee hij maakt me niet, zoals Doesburg dat doet, elke training helemaal kapot. Hij hamert op sprongkracht, explosiviteit en coaching. We praten ook veel samen.’’ Dennis Netten is wel een trainingsbeest. ,,Ik train graag. Alleen in de winter als ik heel de dag in de kou op de bouw heb gestaan, heb ik wel eens wat minder zin. Maar ik ben er altijd en altijd op tijd.’’
Over komend seizoen is Netten optimistisch. ,,We zijn bijvoorbeeld veel meer een team dan vorig jaar. Bijna iedereen blijft na afloop wel even hangen, om maar wat te noemen. In de kleedkamer was het altijd al gezellig. Daar zorg ik zelf wel voor. Ja, ik ben wel één van de gangmakers. Ik ben niet meer dat verlegen jongetje van vroeger.’’
Uit De Dordtenaar en PZC.quote:'Selectie Hoek in de breedte sterker geworden'
06-09-2008 - Ondanks een handvol proeftrainingen en oefenwedstrijden bij clubs in het betaald voetbal staat Joan van Belzen vandaag gewoon onder de lat bij Hoek. De doelman liet bij NAC, RBC, Germinal Beerschot Antwerpen en Cercle Brugge zien wat hij in zijn mars heeft, maar een concrete aanbieding bleef uit. "Daardoor heb ik ook niet na hoeven denken of ik de stap wel zou willen zetten."
Dat hij nu niet bij een profclub onder contract staat, is voor Joan van Belzen geen al te grote teleurstelling. Hij heeft eraan geroken, maar weet dat hij het met een goede baan, in combinatie met het spelen voor Hoek, prima voor elkaar heeft.
"Als je bij zo'n profclub mee traint, kun je het ook op twee manieren bekijken", zegt Van Belzen. "Je neemt een gok, tekent een laag contract en moet jezelf dan bewijzen. Of je kiest voor zekerheid en probeert er bij Hoek alles uit te halen. Dat is nu dus voor mij het geval."
De 26-jarige keeper is aan zijn tweede seizoen bij de zaterdag-hoofdklasser bezig. Net als een jaar geleden is de voorbereiding rommelig verlopen.
In de zomer van 2007 kreeg trainer Wim Hofkens na vijf weken zijn congé. Deze keer haakte Paul Telussa in de aanloopfase na amper drie weken vanwege gezondheidsredenen af.
"Vorig jaar klikte en werkte het echt niet met de trainer. En nu is het heel erg jammer dat Paul er voorlopig niet bij is. Maar zijn gezondheid is nu natuurlijk veel belangrijker. Toch denk ik dat het met de nieuwe trainer (Gaby Demanet, redactie) ook moet lukken."
De selectie is volgens Van Belzen in de breedte sterker geworden. "Helaas hebben we met het vertrek van Sam Ysebaert wel vijftien goals in moeten leveren. Het is nu de vraag of iemand zijn rol zal kunnen nemen."
Van Belzen verwacht toch hoge ogen te gooien met Hoek. "Met onze kwaliteiten moeten we voor een plek in de top vijf gaan. Natuurlijk wil iedereen graag kampioen worden, maar dat is op dit moment niet echt reëel."
Hoek begint de competitie vandaag met een thuiswedstrijd tegen GVVV, de nummer drie van afgelopen seizoen. "Die ploeg ken ik inmiddels wel. Ieder jaar blijft de kern van de selectie intact en halen ze er goede voetballers bij." Dit jaar is Dennis van Meegdenburg er daar één van. Na zestien jaar Bennekom speelt de spits nu in het shirt van de Veenendaalse club. Van Belzen: "Wij gaan zoals altijd van onze eigen kracht uit. Het wordt lastig, maar ik heb er vertrouwen in."
Hoek mist vandaag de geblesseerde Mamadouba Gueye. Nieuweling Michaël Koné is nog niet speelgerechtigd.
Ja, beetje jammer inderdaad...quote:Op woensdag 17 september 2008 17:11 schreef methodmich het volgende:
Ad van Seeters huilt nog even na deejaylethal: http://www.kozakkenboys.nl/content.asp?pageitem=column
Herkenbaar na de column van 24-8.
Uit de Dordtenaarquote:Tien ’Kozakken’ redden het niet tegen GVVV én arbitrage
Kozakken Boys leek zaterdag in Veenendaal een heerlijk middagje tegemoet te gaan. Op bezoek bij het puntloze GVVV stond het na 25 minuten met 0-2 voor. Een strafschop voor GVVV én een tweede gele kaart voor ’Kozak’ Menno den Braber brachten echter een niet verwachte kentering. Uiteindelijk verliet het team van Ad van Seeters met een nederlaag sportpark Panhuis: 3-2.
ARIE VAN VELDHOVEN
VEENENDAAL
Binnen tien minuten zette Elroy Boonstoppel Kozakken Boys met een prachtig afstandsschot via de onderkant van de lat op 0-1. De paal voorkwam vervolgens een tweede Werkendamse treffer na een kopbal van Arie Lock. Het was in een fase waarin de gasten bepaalden wat er op het veld gebeurde. Vanuit een razendsnelle omschakeling werden steeds de spitsen aan het werk gezet. De 0-2 was daar een schoolvoorbeeld van. Imdat Solmaz onderschepte een vrije trap van GVVV, speelde meteen in op Richie Basoski, die Marruchen Zimmerman de diepte instuurde waarna Andro Franca bij de tweede paal afrondde.
In de 41ste minuut volgden echter de ’pingel’ en de uitsluiting van Den Braber. ,,Duidelijk een keerpunt,’’ vond ook Van Seeters. ,,Wij speelden tot dat moment echt voetbal van topamateurniveau.’’
In de rust bracht de Bredase trainer - hij kreeg voor zijn rode kaart op de openingsdag tegen Geinoord alleen een berisping - verdediger Thijs Binnerts voor aanvaller Basoski. Voorin werd gegokt op de snelheid van Franca en Zimmerman.
GVVV zette wel aan, maar dwong helemaal niets af. Alleen bij spelhervattingen was er enige dreiging voor het doel van Dennis Netten. De bezoekers kregen zelfs de beste kans. Uit een snelle counter werd Elroy Boonstoppel vrijgespeeld, maar hij zocht het doel te hoog. En na hands van GVVV-invaller Den Hartog claimde Kozakken Boys vergeefs een strafschop.
Een eigen doelpunt van Thijs Binnerts - hij raakte de bal helemaal verkeerd na een hoekschop - bracht de thuisclub uit het niets echter toch op gelijke hoogte. En zelfs het dikverdiende punt werd Kozakken Boys nog ontnomen. In de slotminuut sloeg ex-Bennekommer Dennis van Meegdenburg toe: 3-2.
En dus waren de druiven zuur voor de Van Seeters-elf. ,,We kregen meerdere mentale tikken die we niet te boven kwamen. Maar ik kan de jongens niets verwijten, alleen Dennis Netten vond ik vandaag nou niet bepaald een toonbeeld van rust,’’ stelde de trainer, die door het warrige optreden van het arbitrale trio ’het idee had tegen twaalf, dertien man gespeeld te hebben’.
Ach, scheidsrechters zijn vaak drama! Zaterdag bij ons ook weer, dit vent geeft geel voor de kleinste dingen en andersom. Je wint dan wel maar wil toch zeggen dat het niveau in de hoofdklasse dramatisch is. En ja dat kan ik zeggen als we winnen maar ook als we verliezen.quote:Op maandag 22 september 2008 17:39 schreef methodmich het volgende:
Adje van Seeters heeft weer een oorzaak gevonden voor een Kozakken Boys-nederlaag:
[..]
Uit de Dordtenaar
Best een leuk ploegje maar die zakken vanzelf weg.quote:
ongetwijfeld, maar hun doelstelling was zich te handhaven in de Hoofdklasse. Daar liggen ze goed voor op schemaquote:Op zondag 28 september 2008 00:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Best een leuk ploegje maar die zakken vanzelf weg.
quote:Spakenburg raakt nooit bevrijd van Calimero-gevoel
ZWOLLE - Duncan van Mol begint aan zijn 2e jaar als aanvoerder van de zaterdagclub. "En nog steeds geen 'echte' prijs gewonnen", roept hij meteen cynisch.
Wij zijn een topclub. Ons plafond hangt wat lager dan bij de buren, hier heerst een Calimero-gevoel ."
Ze zijn hier al blij met een overwinning op hun, laat staan 2 in één seizoen zoals vorig jaar.De druk van het moeten was daarna helemaal weg, we zijn 2 keer weggespeeld door FC Lisse en uit bij Hardenberg, man wat was ik kwaad.Maar die supporters bleven maar lullen over een fantastisch seizoen, ik heb eens met zo'n jongen staan te praten maar hij bleef maar stomdronken over 'die rooien' brallen.Zij hebben wél 12 zaterdagtitels zei ik tegen hem en ik kon toen een klap voor m'n kanis krijgen, afgelopen zaterdag zag ik dat hij notabene steward is.
Afgelopen zaterdag werd van Mol voortijdg naar de kant gehaald, hoe gaat hij daarmee om ?. Dat was onterecht en het laatste woord is hierover nog niet gesproken, bij sommige jongens is de drive weg. Zo'n Mijnals die hier met behoorlijk overgewicht rondloopt dat kán toch niet, ik geloof eerlijk gezegd niet dat wij nog zo'n seizoen op de toppen van onze tenen kunnen lopen, ik zal wel op het matje moeten komen maar ik zeg dit in belang van de club.Over de versterkingen zegt de aanvoerder "zo'n Amerziou die staat in zijn zwembroek onder de douche, denk je daarmee de oorlog te winnen"?.
Tot slot zegt de 26 jarige stylist, "ik hoop dat ze bij Spakenburg eens beseffen dat ze nooit aan die status van IJsselmeervogels kunnen komen dat is vrijwel onmogelijk toch ??". Als ik hem vraag of hij spijt heeft dat ie 2 seizoenen geleden naar de buren kon en dat niet gedaan heeft zegt de symphatieke Zwollenaar veelzeggend "vraag dat aan het eind van dit seizoen nog maar eens".
Precies, wat is de bron? Hij is in elk geval erg eerlijk en bovenalles een geweldige voetballer!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:30 schreef HPayne het volgende:
Haha wie heeft dat stukje geschreven dan?
De Stentor.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:43 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
Precies, wat is de bron? Hij is in elk geval erg eerlijk en bovenalles een geweldige voetballer!
Het is een verzonnen stukje, kan het nergens terugvinden. Maar desondanks wel grappig natuurlijk.quote:
Toen ik het plaatste stond het er gewoon op, daarna heb ik niet meer gekeken. Leek mij al vreemd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:36 schreef HPayne het volgende:
[..]
Het is een verzonnen stukje, kan het nergens terugvinden. Maar desondanks wel grappig natuurlijk.
bronquote:Zuur verlies Jodan Boys
PUTTEN - Jodan Boys heeft zaterdag de overwinning weggegeven.
De Goudse hoofdklasser leidde ruim tachtig minuten met 0-1 in de wedstrijd tegen SDC Putten. In de 87ste en 91ste minuut sloeg de thuisploeg toe en trok de zege alsnog naar zich toe: 2-1.
,,Het was onze slechtste wedstrijd tot nu toe,’’ meende assistent-trainer Ard Blok van Jodan Boys, ,,maar ook die hadden wij moeten winnen. De laatste vijf minuten stond de organisatie er bij ons niet. Wij letten tweemaal niet op en tweemaal profiteerde Albert van Nijhuis van SDC Putten.’’
Het eerste halfuur voetbalde Jodan Boys op een behoorlijk niveau. Al na vier minuten was het raak via Kees Graafland die goed voor zijn verdediger kwam. Het was, zo bleek, meteen ook de laatste Goudse treffer en dat was, gezien het aantal kansen dat de formatie van trainer Willem den Besten kreeg, een tegenvaller. De tol daarvoor betaalde Jodan Boys pas in het zicht van de zege.
Ja ik las het ook maar of het waar is? Kemper begint al wel ouder te worden maar is momenteel wel gewoon in topvorm.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:30 schreef methodmich het volgende:
Volgens een post op het forum van de Vogels zouden ze Jurrian Zandbergen van GA Kampen ook al benaderd hebben. F1Bas?
Dat vraag ik me ook wel af. Ik hoor het ook daar niet van, maar IJsselmeervogels heeft toch al goede spitsen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja ik las het ook maar of het waar is?
Jazeker en die scoren er aardig op los, terwijl het dezelfde zijn als vorig jaar....Wesseling heeft het gewoon goed voor elkaar tot nu toe.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:01 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel af. Ik hoor het ook daar niet van, maar IJsselmeervogels heeft toch al goede spitsen?
Thuis winnen ze meestal wel ruim van dat soort clubs. Al ging het tegen Geinoord bepaald niet makkelijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Gaan de blauwen winnen morgen
En juist dáár zit het zwakke punt van IJsselmeervogels. De verdediging is voor amateurbegrippen redelijk zwak. Het staat gewoon niet sterk genoeg. Zimmerman is prima te verdedigen; je moet gewoon wat verder terugplooien. En ik dacht nu juist dat de Vogels dat deden. Bij DOVO wachtten ze duidelijk af tot er een kansje kwam; een soort van PSV mentaliteit. Prima blijkbaar, want het werkte.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:52 schreef 5-Sterren het volgende:
Natuurlijk is IJsselmeervogels niet onoverwinnelijk. Eens moest het 1e puntverlies komen. Dat het gisteren kwam was echter zwaar onterecht. Het 1e uur was er geen vuiltje aan de lucht. KZB werd helemaal gek getikt. Vooral de rechterkant, waar wederom Bolland excelleerde, speelde ijzersterk.
Alleen de snelheid van Zimmerman is moeilijk te verdedigen. Helemaal door Tosch. Mooy speelde ook niet zijn beste wedstrijd. Ging een paar keer opzichtig de bal brengen en was onnauwkeurig in zijn passing.
Ja, dat was geniaal idd!quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:06 schreef methodmich het volgende:
Overigens een ludieke actie van de supporters van Kozakken Boys gistermorgen, waarmee men duidelijk maakte hoe over de prestaties werd gedacht:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:52 schreef 5-Sterren het volgende:
Natuurlijk is IJsselmeervogels niet onoverwinnelijk. Eens moest het 1e puntverlies komen. Dat het gisteren kwam was echter zwaar onterecht. Het 1e uur was er geen vuiltje aan de lucht. KZB werd helemaal gek getikt. Vooral de rechterkant, waar wederom Bolland excelleerde, speelde ijzersterk.
Alleen de snelheid van Zimmerman is moeilijk te verdedigen. Helemaal door Tosch. Mooy speelde ook niet zijn beste wedstrijd. Ging een paar keer opzichtig de bal brengen en was onnauwkeurig in zijn passing.
De 2-2 was domme pech. Kemper wilde de bal wegkoppen, kreeg een duw en bal vloog pardoes de goal in.
Kansen op 3-2 waren er trouwens net zoveel als kansen op 2-3. Als IJsselmeervogels wat scherper wordt met de spelhervattingen (in de eerste helft werd het met een corner ook al gevaarlijk) kan het wederom een mooi jaar worden.
Dat Spakenburg met smart wacht op Miel Mans zegt denk ik genoeg. De beste man heeft al wel een volle 30 minuten gespeeld voor de club.![]()
Ps: Angstgegner, je schrijft net als in de presentatiegids. Veel geblaat maar weinig wol.![]()
Ik vind dat je een erg grote smoel hebt, gelet op je eerste bijdrage. Die presentatiiegids is in alle opzichten beter en mooier dan dat vodje dat jullie hebben uitgebracht, maar dit terzijde. Ik laat trouwens mensen aan het woord in die gids, de gedane uitspraken kun je mij uiteraard niet verwijten. Mans heeft in het verleden meerdere keren aangetoond een uitstekende speler te zijn. Hooguit zou zijn gebrek aan wedstrijdritme hem eeen beetje parten kunnen spelen. Dat IJsselmeervogels deze speler ook dolgraag wilde hebben, maar zoals wel vaker gewoon te laat was (zie Tol, Amerzgiou, om er een paar te noemen), zegt genoeg over de kwaliteiten van deze speler.
De grootste tegenstander van Spakenburg is Spakenburg zelf. Alleen als de Blauwen slecht blijven spelen, kan het een mooi jaar worden voor IJsselmeervogels. Met de nadruk op kan, want jullie hebben een trainer die niet met mensen kan omgaan, dus als straks iedereen weer aanwezig, verwacht ik op dat punt zeker nog de nodige problemen. Een en ander wordt nu slechts verbloemd door de goede resultaten.
Je hebt het over Michael The?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:39 schreef methodmich het volgende:
Zimmerman is natuurlijk wel te verdedigen, al is ie op goede dagen voor elke defensie een plaag.
Overigens vraag ik me ook nog steeds af of het bij de Vogels goed blijft gaan met de grote selectie. Ik weet sowieso al van één speler dat ie momenteel best baalt van het feit dat hij steeds reserve is, al snapt hij het wel, omdat het team blijft winnen. Maar toch, op den duur kan dat ook demotiverend gaan werken.
En Wesseling blijft een rare. Hoorde dit weekend van Rijsdijk ook weer een verhaal over die man, dat is eigenlijk onvoorstelbaar dat zoiets kan.
Dat lijkt me niet, Thé heeft trouwens niks te zeggen want die presteert te weinig om in de basis te spelen.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:00 schreef Angstgegner het volgende:
Ik vind dat 5-sterren een erg grote smoel heeft, gelet op het feit dat het hier om zijn eerste bijdrage gaat op dit forum. De presentatiiegids van de Blauwen is in alle opzichten beter en mooier dan dat vodje dat jullie hebben uitgebracht, maar dit terzijde. Ik laat trouwens mensen aan het woord in die gids, de gedane uitspraken kun je mij uiteraard niet verwijten. Mans heeft in het verleden meerdere keren aangetoond een uitstekende speler te zijn. Hooguit zou zijn gebrek aan wedstrijdritme hem een beetje parten kunnen spelen. Dat IJsselmeervogels deze speler ook dolgraag wilde hebben, maar zoals wel vaker gewoon te laat was (zie Tol, Amerzgiou, om er een paar te noemen), zegt genoeg over de kwaliteiten van deze speler.
De grootste tegenstander van Spakenburg is Spakenburg zelf. Alleen als de Blauwen slecht blijven spelen, kan het een mooi jaar worden voor IJsselmeervogels. Met de nadruk op kan, want jullie hebben een trainer die niet met mensen kan omgaan, dus als straks iedereen weer aanwezig is, verwacht ik op dat punt zeker nog de nodige problemen. Een en ander wordt nu slechts verbloemd door de goede resultaten...
Daarnaast ben ik het met Deejaylethal eens dat IJsselmeervogels enkele zwakke pionnen in de defensie heeft staan. Vooral Pierre Tosch is erg onzeker, al hoop ik natuurlijk dat hij de rest van het seizoen door Wesseling wordt gehandhaafd.
Daarnaast is Axwijk, voorlopig nog geblesseerd, een risicofactor, want deze keiharde verdediger heeft al drie gele kaarten opgelopen in de competitie en zal naar verwachting nog wel wat schorsingen oplopen.
En dan ontkennen dat je een grote smoel hebtquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:54 schreef 5-Sterren het volgende:
Ik kan me voorstellen dat jij dat vindt. Je kon eindelijk weer een succesje vermelden. Dat kan gemiddeld een keer in de tien jaar, (twee schamele afdelingstiteltjes sinds 1987) dus ik kan bij nader inzien wel begrip opbrengen voor je standpunt.
Je verwachtingen vwb Axwijk kan ik niet ontkennen, maar ook hier geldt haal eerst de splinter...enfin, Verschragen Rood.
Rademaker Rood.
I rest my case !
Het zal me beniewen wat voor straf de KNVB voor de blauwen in petto heeft.
Ik begreep dat er wat schorsingen uitgedeelt zijn aan wat ongeciviliceerde gekken uit de Apenheul uuuuhh Havenside?
Ja Sorry Da_sandman, maar ik ken Angstgegner al een hele tijd. Ik verzeker je dat dit kinderspel voor hem is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 03:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dan ontkennen dat je een grote smoel hebt.
Nee, maar doe dat niet hier, daar vinden wij het geen plaats voor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:26 schreef 5-Sterren het volgende:
[..]
Ja Sorry Da_sandman, maar ik ken Angstgegner al een hele tijd. Ik verzeker je dat dit kinderspel voor hem is.
Op diverse fora geeft hij niets ontziend zijn mening. In zijn rol als verslaggever kan hij de zaken redelijk aandikken.
Op deze site staat gevisualiseerd wat hij schrijft.
http://www.sfeeer.nl/ongelukje/#more-1098
Geniaal gevonden![]()
Een beetje dissen kan dus geen kwaad
Klopt. Al heeft hij wel een punt op het laatst in zijn betoog. Amateurverenigingen zullen steeds meer veiligheidsmaatregelen moeten nemen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:51 schreef F1Bas het volgende:
http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/stream/661921b7.mp3
Wilson is ook een eikel maar deze meneer Verbruggen pleit zijn eigen hachje wel erg vrij.
Ach bij de Vogels maak ik echt nooit iets soortgelijks mee, gelukkig maar. Al was QB een uitzondering maar dat kwam door die dwazen uit Katwijk en was niet tijdens de wedstrijd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:20 schreef 5-Sterren het volgende:
[..]
Klopt. Al heeft hij wel een punt op het laatst in zijn betoog. Amateurverenigingen zullen steeds meer veiligheidsmaatregelen moeten nemen.
Dat is niet alleen kostbaar, maar het gaat ook ten koste van de gezellige zaterdagmiddag.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:54 schreef 5-Sterren het volgende:
[..]
Die grote smoel zal wel meevallen Angstgegner. De anderen heten me zelfs welkom.
Ik vind het trouwens wel een gedurfde uitspraak dat jullie gids in alle opzichten mooier was. Ik kan me voorstellen dat jij dat vindt. Je kon eindelijk weer een succesje vermelden. Dat kan gemiddeld een keer in de tien jaar, (twee schamele afdelingstiteltjes sinds 1987) dus ik kan bij nader inzien wel begrip opbrengen voor je standpunt.
Je verwachtingen vwb Axwijk kan ik niet ontkennen, maar ook hier geldt haal eerst de splinter...enfin, Verschragen Rood.
Rademaker Rood.
I rest my case !
Het zal me beniewen wat voor straf de KNVB voor de blauwen in petto heeft.
Ik begreep dat er wat schorsingen uitgedeelt zijn aan wat ongeciviliceerde gekken uit de Apenheul uuuuhh Havenside?
Michael Thé is overal mislukt. Ook IJsselmeervogels is er ondertussen achter dat deze speler geen toegevoegde waarde is, maar dat had ik ze van tevoren al kunnen vertellen. De speler die Methodmich bedoelt is ongetwijfeld Bram Meurs.quote:
Nou, als ik de rest van dit draadje lees denk ik daar toch iets anders over. Maar goed, laten we het over voetbal hebben. Een kwestie van tijd voordat de lakei weer uit z'n rol valt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:00 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Nee, maar doe dat niet hier, daar vinden wij het geen plaats voor.
Hou nou eens op over schrijffouten. In de blauwe gids van vorig jaar stonden anders ook fouten genoeg. Terwijl jij de eindredacteur anoniem aan het SMS-en was, spelde je zelf de namen van de geinterviewden fout die met koeieletters in de koptekst stonden.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:25 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
De Havenside interesseert mij niets, er is trouwens door het bestuur nog geen enkele schorsing uitgedeeld,dus je lult wederom uit je nek. Verschraagen was de speler die het minst deed bij het opstootje, dus zijn rode kaart was sowieso onterecht. Dat de gids van Spakenburg in alle opzichten mooier is, kan iedereen beamen die hem heeft gezien. Voor in het eerst in vijf seizoenen heeft IJsselmeervogels de spelersnamen onder de elftalfoto juist geschreven, terwijl de interviews net als in voorgaande jaren niets voorstellen. Diverse mensen die de Vogels regelmatig zien spelen, maken zich zorgen over het grote aantal gele kaarten. Spelers als Axwijk en Katipana staan ondertussen op drie kaarten en zodra er wat gebeurt met Kevin Winter wil ik nog weleens zien hoelang de ongeslagen status gehandhaafd blijft. Voorlopig is er van een straf van de KNVB nog helemaal geen sprake, dus we wachten rustig de gebeurtenissen af. Ik zag onlangs een opstootje bij FC Zwolle-Go Ahead Eagles, waarbij dingen voorvielen, die ik in Veenendaal niet heb gezien. Over meten met twee maten gesproken..
Thé is drama. Onbegrijpelijk dat hij vorig jaar op de bank zat Feijenoord.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:30 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Michael Thé is overal mislukt. Ook IJsselmeervogels is er ondertussen achter dat deze speler geen toegevoegde waarde is, maar dat had ik ze van tevoren al kunnen vertellen. De speler die Methodmich bedoelt is ongetwijfeld Bram Meurs.
Eens over Thé al was hij in het begin nog wel aardig.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:34 schreef 5-Sterren het volgende:
[..]
Thé is drama. Onbegrijpelijk dat hij vorig jaar op de bank zat Feijenoord.
Meurs heeft ook nog geen potten kunnen breken. Dat weet hij zelf ook. Hij is dus niet aan het muiten.
Dat er met deze selectie teleurstellingen verwerkt moeten worden was duidelijk voor het seizoen begon.
quote:
Ik praat over schrijffouten wanneer ik wil. Zo heb ik nog nooit gehoord van het woord middenvelden. Ik weet ondertussen al wie jij bent, dus de demagogische teksten die je hier neerkalkt verrassen me geenzins. Je moet alleen geen leugens verkondigen. Omdat ik een tijdje voor het bedrijf van de door jou genoemde eindredacteur heb gewerkt, was er geen sprake van een anoniem sms-je. Als hij mijn telefoonnummer bljkt te hebben gewist, kan ik daar natuurlijk niets aan doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:24 schreef 5-Sterren het volgende:
[..]
Hou nou eens op over schrijffouten. In de blauwe gids van vorig jaar stonden anders ook fouten genoeg. Terwijl jij de eindredacteur anoniem aan het SMS-en was, spelde je zelf de namen van de geinterviewden fout die met koeieletters in de koptekst stonden.
Kevin is inderdaad van de buitencategorie. Een soort Miel Mans, alleen dan wel fit.Dat wil alleen niet zeggen dat we dat niet kunnen opvangen. Volgens mij kunnen we wel twee middenvelden op hoofdklasse niveau opstellen.
Dat er met twee maten gemeten wordt weten we allang. Dat Spakenburg een slechte naam heeft, wat ik overigens oprecht jammer vind, ook. De incidenten bij GVVV bevestigen dat helaas weer.
Hoe kom je erbij dat hij vorig jaar op de bank zat bij Feyenoord? Je bedoelt ongetwijfeld dat hij op de tribune zat bij Jong Feyenoord.. Dat is wel een groot verschil..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:34 schreef 5-Sterren het volgende:
[..]
Meurs heeft ook nog geen potten kunnen breken. Dat weet hij zelf ook. Hij is dus niet aan het muiten.
Dat er met deze selectie teleurstellingen verwerkt moeten worden was duidelijk voor het seizoen begon.
Toch kunnen we hier stilletjes vanuit gaan, daar het op het forum van Spakenburg ook gebeurt...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:45 schreef Angstgegner het volgende:
Het bestuur van GVVV had beter eerst kunnen achterhalen wie dit sms-je heeft verstuurd, voordat men de pers erbij haalt. Natuurlijk is de kans vrij groot dat dit iemand uit het Spakenburg-kamp geweest is, maar dit zal toch eerst bewezen moeten worden. Er zijn ook nog andere opties denkbaar.
O ja, meneer Gerrit de Harder kan binnenkort nog wel een leuke column op de Spakenburg-site verwachten. Meneer Hamstra kan heel beeldend schrijven zoals je weet en toevallig kent hij deze meneer een beetje, dus ik heb nu al medelijden met hem. En misschien schrijf ik ook nog wel een leuk stukje over Gerrit. De gefrustreerde en volstrekt humorloze wedstrijdsecretaris van IJsselmeervogels wiens columns in het clubblad van de rooien negen van de tien keer over Spakenburg gaan.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:07 schreef 5-Sterren het volgende:
[..]
Nou, als ik de rest van dit draadje lees denk ik daar toch iets anders over. Maar goed, laten we het over voetbal hebben. Een kwestie van tijd voordat de lakei weer uit z'n rol valt.
Even wat zaken weerleggenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:41 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Ik praat over schrijffouten wanneer ik wil. Zo heb ik nog nooit gehoord van het woord middenvelden.
Toen was de halve selectie van Feyenoord zwak, ziek en misselijk!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:34 schreef 5-Sterren het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet wie ik ben, dus hoe durf je me te associëren met een demagoog.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:41 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Ik weet ondertussen al wie jij bent, dus de demagogische teksten die je hier neerkalkt verrassen me geenzins.
Interview met Bram Hopman en Aart Koelwijn. Moet toch echt Koelewijn zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:41 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Er is door mij geen enkele naam van de geïnterviewde spelers fout geschreven, dus ik weet niet wat voor onzin je nu bazelt.
Nou... daar komt inderdaad de dooddoener.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:41 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Ik kan me trouwens genoeg incidenten van jouw club uit het verleden herinneren die onder meer resulteerden in twee wedstrijden zonder publiek. Wat te denken bijvoorbeeld van een vrouwelijke supporter die een scheidsrechter met een paraplu slaat, supporters die onder invloed van alcohol een wedstrijd tegen RKC om de algemeen amateurtitel verzieken na massale vechtpartijen (en in de pers daarna terecht als 'zuupporters' werden omschreven), scheidsrechter Dragt die bedreigd werd door een groot supporters na afloop van een wedstrijd en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dan kom je met de dooddoener aanzetten dat dit allemaal allang geleden is, maar de feiten liggen er wel.
Hij werd daar zelfs man of the year.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:41 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
.
Zo goed was die Bronkhorst nou ook weer niet bij DOVO,
Zat op de bank met een wedstrijd voor de KNVB beker. Ging mee op trainingskamp en kreeg daar zelfs, welliswaar tegen een amateur, speelminuten.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:50 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat hij vorig jaar op de bank zat bij Feyenoord? Je bedoelt ongetwijfeld dat hij op de tribune zat bij Jong Feyenoord.. Dat is wel een groot verschil..
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:38 schreef 5-Sterren het volgende:
[..]
Interview met Bram Hopman en Aart Koelwijn. Moet toch echt Koelewijn zijn.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:14 schreef 5-Sterren het volgende:
Nee ik ben Plank niet.
Angstgegener alias Il fenomeno, alias MrBombastik, alias...ik kan nog wel 3 schuilnamen van je noemen. Hoe durf je iemand te verwijten dat hij meerdere pseudoniemen heeft?
Over tot de orde van de dag. Wat is je mening geven op een forum dan toch ineens betrekkelijk.
Vanmiddag speelt IJsselmeervogels niet in verband met het overlijden van Jan Diteweg.
Helaas is deze sympathieke man niet meer in ons midden.
52 jaar.
Gestorven in het harnas.
Om stil van te worden...
Je hebt precies dezelfde en zeer irritante schrijftrant. Waar verwijt ik jou dat je meerdere pseudoniemen hebt. Kun jij wel lezen?? Iedereen weet wie er achter mijn schuilnamen zit. Op sommige fora gebruik ik een andere naam. Is dat verboden?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:14 schreef 5-Sterren het volgende:
Nee ik ben Plank niet.
Angstgegener alias Il fenomeno, alias MrBombastik, alias...ik kan nog wel 3 schuilnamen van je noemen. Hoe durf je iemand te verwijten dat hij meerdere pseudoniemen heeft?
Over tot de orde van de dag. Wat is je mening geven op een forum dan toch ineens betrekkelijk.
Vanmiddag speelt IJsselmeervogels niet in verband met het overlijden van Jan Diteweg.
Helaas is deze sympathieke man niet meer in ons midden.
52 jaar.
Gestorven in het harnas.
Om stil van te worden...
Jammer dat je zelfs dit moet gebruiken om te moeten zeuren.quote:Op zondag 19 oktober 2008 08:18 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Kun jij me uitleggen waarom de A1 van IJsselmeervogels thuis heeft gespeeld en de vlag in top stond. Dit getuigt van bijzonder weinig respect naar Jan Ditewig (en geen Diteweg!! toe. Wie schreef hier nog niet zo lang geleden over het verkeerd spellen van een naam in een presentatiegids?
Verder begreep ik dat de spelers er aan te pas moesten komen om de bekerwedstrijd tegen SVF uit te laten stellen. Het bestuur van de rooien gaf niet thuis wat dit betreft. Zouden deze mensen niet weten wat de woorden respect en fatsoensnormen betekenen?
Je snapt er echt niks van Angstgegner. Ik vind een schrijffout hier of daar helemaal niet storend. Jij maakt er alleen een drama van. Dan kun je verwachten dat je eigen fouten breed uitgemeten worden.quote:Op zondag 19 oktober 2008 08:18 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Kun jij me uitleggen waarom de A1 van IJsselmeervogels thuis heeft gespeeld en de vlag in top stond. Dit getuigt van bijzonder weinig respect naar Jan Ditewig (en geen Diteweg!! toe. Wie schreef hier nog niet zo lang geleden over het verkeerd spellen van een naam in een presentatiegids?
Verder begreep ik dat de spelers er aan te pas moesten komen om de bekerwedstrijd tegen SVF uit te laten stellen. Het bestuur van de rooien gaf niet thuis wat dit betreft. Zouden deze mensen niet weten wat de woorden respect en fatsoensnormen betekenen?
Nee hoor helemaal niet. Maar jij spreekt mij er op aan dat ik hier een andere naam heb dan op een ander forum (wat ook nog eens niet waar is).quote:Op zondag 19 oktober 2008 08:20 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Je hebt precies dezelfde en zeer irritante schrijftrant. Waar verwijt ik jou dat je meerdere pseudoniemen hebt. Kun jij wel lezen?? Iedereen weet wie er achter mijn schuilnamen zit. Op sommige fora gebruik ik een andere naam. Is dat verboden?
Mee eens !!! (ik heb het zelf ook al 3 keer voorgesteld)quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:53 schreef sjimz het volgende:
Ga beide gewoon weer over voetbal praten en niet elkaar persoonlijk aanvallen want daar heb ik absoluut geen trek in.
Het hooligansime houden we maar bij het profvoetbal
Gatverdamme. Meester meester! Hij gaat maar dooohooorrrr...quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:29 schreef 5-Sterren het volgende:
[..]
Mee eens !!! (ik heb het zelf ook al 3 keer voorgesteld)
Spelen in 1C. Vorig jaar gepromoveerd ten koste van De Zwerver uit Kinderdijk. Was dus een Zeeuwse derby voor Hoek.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:01 schreef deejaylethal het volgende:
En wat is Zaamslag in hemelsnaam voor een ploeg?! Nog nooit van gehoord...
Wilson 4x in 17 minutenquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:14 schreef F1Bas het volgende:
De 17-0 van de blauwen is ook aardig, ondanks het vast een tegenstander van niks is.
Op zijn Hoeks, dus met wat arrogantie erbij. Stonden na 20 minuten met 2-0 voor maar hebben het gewoon weggegeven.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:43 schreef methodmich het volgende:
Bijvoorbeeld over de verrassende uitschakeling van Hoek bij Zaamslag. Hoe heeft Hoek dat laten liggen, Sandman?
Ik zeur niet, ik constateer slechts iets wat bij een heleboel mensen slecht is gevallen. Vandaar mijn vraag aan 5-sterren of hij dit normaal vindt. Bij een fatsoenlijke club als Spakenburg zou zoiets namelijk uit den boze zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jammer dat je zelfs dit moet gebruiken om te moeten zeuren.
Nog één keer dan: heb je het forum en niet te vergeten de supporterssite van je eigen club al weleens bekeken, waar dagelijks de grootste onzin op staat en mensen en collega-hoofdklassers steeds worden geschoffeerd of belachelijk worden gemaakt. Jij bent hier doorgaans degene die met onwaarheden komt, die ik tot nu toe steeds simpel heb weten te weerleggen. Draai de zaak dus niet om, want daar wordt hier heel gemakkelijk doorheen geprikt, zoals je hebt gemerkt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:50 schreef 5-Sterren het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet. Maar jij spreekt mij er op aan dat ik hier een andere naam heb dan op een ander forum (wat ook nog eens niet waar is).
Ik roep alle leden van dit forum op om eens te kijken op het veel geprezen forzablauwe.nl forum. Il fenomeno.
Over irritante schrijftaal en fatsoensnormen gesproken...
Angstgegner, ik ben nu al de hele week al je halve -en onwaarheden aan het weerleggen. Het wordt een beetje eentonig.
Ga weer eens over voetbal praten. 17-0. Een clubrecord bijvoorbeeld.
Je laatste zin is niet correct, ik ben een groot voorstander van humor, maar de berichten op de rooie supporterssite hebben niets met humor te maken. Ze zeiken bovendien altijd dezelfde clubs af, namelijk Spakenburg en Quick Boys. Spakenburg komt in de nabije toekomst waarschijnlijk ook weer met een supporterssite, maar ik heb weinig tot geen vertrouwen in de mensen achter de site.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:47 schreef soms001 het volgende:
dat van die onzin op de rode site klopt wel
maar daar kan ik nog wel om lachen en met mij nog vele andere
daarom hoop ik dat jou club ook weer een site begint zodat ik daar ook weer kan genieten van de twist tussen rood en blauw
wat die twist houdt de strijd wel lekker levend
of kan jij niet tegen humor
Datzelfde gebeurde bij Spakenburg ook toen ze nog een supporterssite hadden en zal ook weer gebeuren als ze een supporterssite krijgen. Het hoort er gewoon bij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:57 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Je laatste zin is niet correct, ik ben een groot voorstander van humor, maar de berichten op de rooie supporterssite hebben niets met humor te maken. Ze zeiken bovendien altijd dezelfde clubs af, namelijk Spakenburg en Quick Boys. Spakenburg komt in de nabije toekomst waarschijnlijk ook weer met een supporterssite, maar ik heb weinig tot geen vertrouwen in de mensen achter de site.
1e klasse C, vorige week nog vakkundig met 4-0 teruggestuurd door Kloetinge.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:01 schreef deejaylethal het volgende:
En wat is Zaamslag in hemelsnaam voor een ploeg?! Nog nooit van gehoord...
Leushuisquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:25 schreef methodmich het volgende:
Schijnt gisteren dat een oude bekende in Spakenburg is geweest???? Iemand die daar meer over kan vertellen??
Haha wat kwam die dan doen al is Willem altijd welkom.quote:
Volgens mij zijn ze daar niet rouwig om, loopt dit seizoen toch niet echt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:05 schreef 5-Sterren het volgende:
Spakenburg is haar trainer kwijt.
FC Utrecht heeft de samenwerking met assistent-trainers John van Loen en David Nascimento per direct beëindigd. Ook keeperstrainer Maarten Arts en looptrainer Rob Druppers moeten hun koffers pakken.
Willem van Hanegem blijft als enige van de technische staf wel aan. De club maakte tevens bekend dat de oud-international ook volgend seizoen in de Domstad werkzaam blijft. Ton du Chatinier wordt per direct zijn nieuwe assistent. "Met hem hebben we iemand binnen gehaald die zich niet alleen als trainer al volop heeft bewezen, maar die ook de clubcultuur van FC Utrecht goed kent. Wij verwachten veel van dit duo", aldus voorzitter Jan Willem van Dop
Bron: FCUpdate
Broodje eten geloof ik. Was nog iemand bij als het goed is. Als ze maar niet naar Spakenburg gaan....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Haha wat kwam die dan doen al is Willem altijd welkom.
-normaal doen-quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 02:30 schreef Angstgegner het volgende:
Daar hoeft men bij ASWH echt niet bang voor zijn. Zelfs als terreinknecht zou deze slechte B-acteur nog geld mee moeten nemen. Voor Ton du Chatinier is een grote wens in vervulling gegaan, daarom doet Spakenburg niet moeilijk, al zal er op korte termijn nog wel even worden onderhandeld over een afkoopsom met FC Utrecht. Voorlopig zullen Hamstra en Beukers de honneurs weer waarnemen, maar dit zal niet langer duren dan pakweg twee weken, omdat Hamstra niet over de juiste papieren beschikt. Ik verwacht een oud-prof als trainer, al heb ik momenteel nog geen enkele indicatie.
Je kan er ook gewoon niet op reageren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:44 schreef Angstgegner het volgende:
Ik neem aan dat je zelf ook wel kunt constateren dat 5-Sterren elke keer de aanstichter is van dit gezeik. Toen hij hier nog niet postte, was het hier betrekkelijk rustig. Als ik jou was, zou ik hem een laatste waarschuwing geven. Ik vind het ongelooflijk dat hier elke keer persoonlijke zaken kunnen worden gepost. Dan is het toch normaal dat ik hier op reageer. Z
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |