abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 augustus 2008 @ 23:44:55 #101
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_61025757
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:59 schreef methodmich het volgende:
Mwah, Fortitudo, vergeet niet dat je nu in een relatief eenvoudigere afdeling speelt. Bovendien is een speler als Leeflang absoluut een aanwinst lijkt me zo.
idd de afdeling is wel minder zwaar. leeflang heb ik nog niet zien spelen, dat is idd afwachten. het is wel een aansprekende naaam iig.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_61043629
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 23:43 schreef F1Bas het volgende:

Heldere en duidelijk antwoorden geeft hij. Goed dat hij toegeeft dat hij naar spelers toe soms minder sociaal kan zijn. Dat dat even duidelijk is voor MM, Georg en Angstgegner

Als het maar bij spelers bleef, dan is het niet zo'n probleem..... Maar goed, ik zal Wesseling nooit een aardige man vinden. De ultieme wraak heeft ASWH echter al gehad, dus vooruit.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_61046018
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:33 schreef methodmich het volgende:

[..]

Als het maar bij spelers bleef, dan is het niet zo'n probleem..... Maar goed, ik zal Wesseling nooit een aardige man vinden. De ultieme wraak heeft ASWH echter al gehad, dus vooruit.
Als hij het dit jaar goed doet, en ja dat is gewoon afwachten, dan zal het mij een zorg zijn allemaal.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_61059268
Ik sluit me bij Methodmich aan, Wesseling is en blijft een onsympathiek figuur, die altijd en overal, net als Willem Leushuis, de nodige weerstand zal oproepen. Als hij dit seizoen niet presteert met IJsselmeervogels gaat hij nog wat beleven. En Methodmich, ik weet niet hoe jouw ervaringen tot nu zijn met die bluffer uit Brabant. Maar nadat ik hem ooit een keer in een verslag voor Voetbal op Zaterdag de Mourinho van het zaterdagvoetbal noemde, is het tussen ons nooit meer goedgekomen.

Vooral zijn houding naar collega-trainers toe vond ik verwerpelijk. Ik weet niet of hij dat inmiddels heeft veranderd, maar ik heb daar enkele keren melding van gemaakt. Na een nederlaag gaf hij ook altijd de schuld aan het veld, de scheidsrechter of had hij het over het harde spel van de tegenstander. Ik weet ook hoe ze bij Kozakken Boys over Willem denken, nadat hij ze een paar jaar geleden op slinkse wijze verliet voor IJsselmeervogels. Daarnaast weet ik dat één van jullie scouts ook niet erg gecharmeerd van hem is. Maar laten we Willem voorlopig maar het voordeel van de twijfel geven.

Vorig seizoen dacht hij met Hoek Spakenburg nog even van de titel af te houden, maar dat plannetje ging niet door, omdat zijn elftal aan het eind van het seizoen een voetballesje kreeg. Vooraf had Willem tegen zijn rode vriendjes verkondigd dat Hoek ervoor zou zorgen dat De Blauwen weer geen kampioen zouden worden. Jammer Willem. Leuk was ook nog dat zijn vriendin de kritische opmerkingen van Spakenburg-supporters aan het adres van haar Willempie niet meer aan kon horen en in de tweede helft ergens anders ging zitten, ha ha.
Ook ben ik nog niet vergeten dat Hoek vorig seizoen op De Westmaat drie bepalende spelers van Spakenburg (Oudshoorn, Wilson en Ameziane) op schandalige wijze het veld uitschopte. Inderdaad, in opdracht van Willem, al zal hij dat nooit toegeven. Maar spelers van Hoek hebben dit na de wedstrijd zelf toegegeven.
pi_61070340
Willem is begonnen met een 4-2 overwinning vandaag tegen Kozakken Boys. Op mij maakt hij wel een goede indruk, maar ik kan me voorstellen dat hij bij supporters van de tegenstander niet altijd even geliefd zal zijn. Ben zelf ook lid van de staf, dus tegen mij is hij gewoon heel vriendelijk.

Zag dat de Vogels vandaag met 0-7 bij Voorland wonnen in de districtsbeker. Al andere uitslagen van ploegen uit B binnen?
www.thuisuiteten.nl
pi_61072028
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 19:46 schreef methodmich het volgende:
Zag dat de Vogels vandaag met 0-7 bij Voorland wonnen in de districtsbeker. Al andere uitslagen van ploegen uit B binnen?
Jep, was echt een makkie, had makkelijk 15-0 kunnen worden, vooral de eerste helft want toen stond het slechts 1-0. Goal van Tosch.

Tweede helft scoorden, Jeffrey Winter, van Hoof, Katipana, de Graaf, Steinraht(penalty) en dan vergeet ik nog iemand. Er werd bij vlagen erg goed gevoetbald, al was de tegenstand gering.

Met nog veel geblesseerden, was er ondanks de grote selectie een kleine bank. Geblesseerd zijn: Meurs, Opschoor, Kemper, Supusepa en Bronkhorst. Helaas kwam Jeffrey Winter daar een kwartier voor tijd nog bij, zag er niet best uit. JP Hartog was er niet bij vanwege de geboorte van zijn kind.

Grappige was dat er bij Voorland één blanke speelde en dat was de keeper.

Die grens was echt lachwekkend, de 2e helft liet de scheids gewoon doorspelen ondanks dat die grens bij elke bal maar buitenspel stond te vlaggen. Maar ja, die vent was 60+ geloof ik en bleef steeds op één plek staan
pi_61088093
Voorland altijd een bijzonder kleurrijk team. In 2007 promoveerden ze nog bijna, verloren toen van Nivo tong.

DOVO - Argon 1-1 zag ik, ook niet slecht op zich.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 24 augustus 2008 @ 19:15:00 #108
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_61091026
Al had DOVO beter gekund Mich...

Vito Wormgoor is trouwens weggestuurd bij Ajax omdat ie gestolen heeft . Niet zo handig natuurlijk, zeker niet wanneer je een mooie carriere zou kunnen bouwen.
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_61091414
Me Vitt Wormgoor heb ik een tijdje geleden, - toen ik samen met een Jan van Diermen, een oud-speler van DOVO te gast was op een reünie van DOVO - gekscherend afgesproken dat hij als hij geen emplooi meer zou vinden in het betaalde voetbal, bij Spakenburg zou komen spelen. Dat moment is nu sneller aangebroken dan hij toen kon bevroeden. Het zal voor hem moeilijk worden om nog onderdak te vinden bij een betaalde club. Of zou DOVO hem weer liefdevol in de armen opnemen?
pi_61095858
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 19:29 schreef Angstgegner het volgende:
Me Vitt Wormgoor heb ik een tijdje geleden, - toen ik samen met een Jan van Diermen, een oud-speler van DOVO te gast was op een reünie van DOVO - gekscherend afgesproken dat hij als hij geen emplooi meer zou vinden in het betaalde voetbal, bij Spakenburg zou komen spelen. Dat moment is nu sneller aangebroken dan hij toen kon bevroeden. Het zal voor hem moeilijk worden om nog onderdak te vinden bij een betaalde club. Of zou DOVO hem weer liefdevol in de armen opnemen?
Kan tot de winterstop niet meer toch? Lijkt mij niet echt een reden voor de KNVB voor een uitzondering.
  maandag 25 augustus 2008 @ 15:06:15 #111
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_61111378
Wat al niet kan...

Maar jullie verdienen ook wel wat meer informatie: Hij heeft 150 euro van Manucharyan teruggepakt die Edgar van hem geleend had en maar niet terug wilde geven. Niet echt handig dus, hoewel verzachtende omstandigheid.
Be your best
pi_61111532
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 15:06 schreef deejaylethal het volgende:
Wat al niet kan...

Maar jullie verdienen ook wel wat meer informatie: Hij heeft 150 euro van Manucharyan teruggepakt die Edgar van hem geleend had en maar niet terug wilde geven. Niet echt handig dus, hoewel verzachtende omstandigheid.
Ik zag het net ook ja op Voetbal Insite. Nu vindt ik het sowieso een beetje dat je als betaald voetballer 150 euro gaat lenen, en dan het ook nog gaat terugstelen. Maar dat terzijde
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_61113704
Manucharyan heeft geen 150 euro nodig met zijn non-EU salaris. Heb ook al van mensen binnen Ajax gelezen dat dit verhaal niet klopt en slechts door Laros wordt gebruikt om Wormgoor niet al te zeer te beschadigen, voor zover dat al niet is gebeurd.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 25 augustus 2008 @ 19:42:50 #114
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_61118855
Ach, het maakt ook niet uit. Onhandig is het zeker. En daar gaat je goede naam.
Be your best
pi_61141046
Vanavond thuis tegen Blauw Wit Amsterdam, winst = volgende ronde.

Met 1 spits dus dat wordt leuk.
pi_61141102
Ach, jullie kunnen toch ook gewoon Opschoor als vleugelspits opstellen? Beetje 4-3-3 doen. Of Thé als spits, speelde hij bij Jong Feyenoord ook altijd.
www.thuisuiteten.nl
pi_61141197
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 15:50 schreef methodmich het volgende:
Ach, jullie kunnen toch ook gewoon Opschoor als vleugelspits opstellen? Beetje 4-3-3 doen. Of Thé als spits, speelde hij bij Jong Feyenoord ook altijd.
Komt vast wel goed, denk dat ze Kemper wel sparen voor zaterdag. Winter ligt er wel een paar weken uit. Opschoor is helaas ook al sinds de eerste wedstrijd geblesseerd, zaterdag zei hij nog tegen me dat hij niet wist hoelang het ging duren.
pi_61153765
Slechte wedstrijd, Blauw Wit is toch wel een klasse beter dan Voorland. Blauw Wit kreeg nog wel een paar aardige kansen zelfs. Toch werd er nog redelijk eenvoudig gewonnen, 3-0. De 1-0 door van Hoof lag al binnen de minuut in de goal. Er werd soms wel wat slordig gespeeld, leek wel of ze zich wat spaarden voor zaterdag, wat toch veel belangrijker is.

De 2-0 van Henri de Graaf was erg mooi en Thé maakte de laatste.

Volgende ronde is al binnen. Winter liep er trouwens een stuk beter bij, hopelijk valt het mee.

Nog wezen kijken Angstgegner? Ik ben wel benieuwd naar je kritiek.
pi_61169671
Andere uitslagen:

Unitas - Kozakken Boys 1-4 (KB kan nog slechts hopen op verlies van ASWH dinsdag bij Unitas, anders is het exit)

Olympia - Jodan Boys 1-7

GVVV - Montfoort 3-1

Huizen - DOVO 0-1

FC Hilversum - Geinoord 1-1

Hoek - Terneuzen 1-1

Bennekom - Leones 4-1

Sparta Nijkerk - Hoevelaken 6-0

SDC Putten - Lelystad '67 5-0

Ameziane naar Dijkse Boys trouwens.

[ Bericht 5% gewijzigd door methodmich op 27-08-2008 17:28:28 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_61170791
Bij SDC P scoorde Nijhuis een prachtige goal!
pi_61174236
Hoek trouwens een interim-trainer benoemd, zolang Telussa in het ziekenhuis ligt. Dit is de Belg Gaby Damenet geworden. Hij zal samen met Jan Verdegem Hoek gaan coachen.
www.thuisuiteten.nl
pi_61332624
Doen er nog mensen mee?

Hoek - GVVV 3
DOVO - Jodan Boys 1
RKAV Volendam - Spakenburg 2
SDC Putten - Bennekom 3
Geinoord N'gein - Kozakken Boys 2
Zwaluwen30/Henv. - Sparta Nijkerk 2
IJsselmeervogels - Ajax 1
pi_61352154
Hoek - GVVV 1
DOVO - Jodan Boys 1
SDC Putten - Bennekom 3
Geinoord - Kozakken Boys 2
Zwaluwen '30 / Henver - Sparta Nijkerk 1
IJsselmeervogels - AFC Ajax 1

Verder nog nieuwe spelers voor Spakenburg, namelijk Christy Bonevacia, en Hoek, namelijk Michael Kone.

Een Ivoriaanse Belg van negentien jaar, spits, afkomstig van SK Londerdeel en voormalig speler van Anderlecht 2.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 3 september 2008 @ 18:06:28 #124
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_61353182
Hoek - GVVV 2
DOVO - Jodan Boys 1
SDC Putten - Bennekom 1
IJsselmeervogels - Ajax 3
Be your best
pi_61356171
Zou mij benieuwen als Sparta Nijkerk bij Zwaluwen gaat winnen hoor. Vorig jaar hebben daar maar erg weinig ploegen gewonnen op dat knollenveld!
www.thuisuiteten.nl
pi_61356194
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:59 schreef methodmich het volgende:
Zou mij benieuwen als Sparta Nijkerk bij Zwaluwen gaat winnen hoor. Vorig jaar hebben daar maar erg weinig ploegen gewonnen op dat knollenveld!
En de Vogels thuis gelijk tegen Ajax? Het zou mij verbazen.
pi_61357890
Hoek - GVVV 2
DOVO - Jodan Boys 1
SDC Putten - Bennekom 3
pi_61407230
[Special] Zaterdaghoofdklasse 2008/09

Een voorbeschouwing op het seizoen!
www.thuisuiteten.nl
pi_61420433
Hoek - GVVV 1
DOVO - Jodan Boys 1
SDC Putten - Bennekom 1
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 september 2008 @ 03:33:24 #130
7889 tong80
Spleenheup
pi_61420489
Ik mis dit topic wel als NIVO fan

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_61420553
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 03:33 schreef tong80 het volgende:
Ik mis dit topic wel als NIVO fan

Volgend jaar weer tong! Keep us informed
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 september 2008 @ 03:51:58 #132
7889 tong80
Spleenheup
pi_61420573
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 03:46 schreef HPayne het volgende:

[..]

Ik hoop het jongen.

Ik mis jullie

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_61420597
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 03:46 schreef HPayne het volgende:

[..]

Jij hebt hier ook niks te zoeken
pi_61423015
Keepers aan het woord:
quote:
Keeper Dennis Netten: gangmaker bij Kozakken Boys

De amateurvoetbalcompetitie 2008-2009 barst dit weekeinde los. De laatste vooruitblik met de regionale hoofdklassers.

JAN VOLWERK

KAATSHEUVEL/WERKENDAM

Het beeld van een grote voetballer staat naast de televisie. ,,De prijs die hoort bij de verkiezing van de speler van het jaar van Kozakken Boys,’’ verklaart Dennis Netten, sinds vorig jaar de betrouwbare sluitpost van de Werkendammers.

,,Waarom ik daar zo trots op ben? Omdat de uitslag wordt bepaald door de supporters. Ja, ik heb wel een band met die gasten. Ze zijn er altijd. Na afloop maak ik altijd tijd voor ze. Ik blijf graag plakken. Nee, ik doe nog net niet het licht uit.’’

De start in Werkendam verliep uiterst moeizaam. Netten, die bij SV Triborgh twee seizoenen op het hoogste niveau van het zondagvoetbal had gekeept en daar door voormalig Kozakken Boys-keeper Roland Jansen was gevormd tot een completere doelman, kreeg van Kozakken Boys-trainer Ad van Seeters geen basisplaats. ,,Hij koos voor Wesdie Abdelaziz. Nee, daar was ik niet blij mee. Ik had ook niet het gevoel dat ik een eerlijke kans had gekregen. Mijn vader, ook een oud-keeper, zei tegen me dat ik thuis ook op de bank kon zitten. Ik heb ook overwogen om mijn tas te pakken en thuis te blijven. Ik heb het niet gedaan. Ik ben keihard blijven trainen en heb in het tweede elftal alles gegeven wat ik had. Dat werd wel gewaardeerd. En of het zo moest zijn, raakte Wesdie geblesseerd. Ik kreeg mijn kans en heb daarna alles gekeept. Ik ben blij dat ik ben gebleven.’’

Bij zijn overgang naar de ’boys’ had Netten ook een gewichtsprobleem. ,,Ik was veel te zwaar. Met pillen en trainen is er vijftien kilo afgegaan. Meer lukt niet. Ik weeg nu 105 kilo en voel me daar goed bij.’’

Bouwvakker Netten - hij runt met een partner een eigen bedrijfje - is geboren en getogen in Kaatsheuvel en keepte bijna zijn hele leven bij de lokale voetbalvereniging Berkdijk. ,,Ik kom uit een voetbalfamilie. Mijn vader is jaren de keeper van Berkdijk 1 geweest en ik heb ooms en neven die het betaalde voetbal hebben gehaald. Ik niet. Ik heb wel eens stage gelopen bij FC Den Bosch en RKC, maar dat werd niets omdat ik een te verlegen dorpsjongetje was. Ik stond wel op mijn vijftiende in het doel in het eerste van Berkdijk, destijds een vijfdeklasser. Toen ik op mijn 27ste vertrok naar SV Triborgh speelde de club in de tweede klasse.’’

Netten wilde het wel eens op een hoger niveau proberen en hapte toe toen hij bij Triborgh die kans kreeg. ,,Daar heb ik nooit spijt van gehad. Ik kreeg daar ook voor het eerst een goede keeperstraining. Van niemand minder dan oud-prof Roland Jansen. Ik heb echt veel van hem opgestoken. Duiken leer je niet meer op die leeftijd, maar wel die kleine onmisbare details. Hoe je je bij corners het beste moet opstellen bijvoorbeeld. Een keeper heeft dat ook nodig. Iemand die er speciaal voor jou is om je beter te maken. Iemand met wie je kunt praten, je hart kunt luchten soms.’’

Bij Kozakken Boys kreeg Netten te maken met oud-doelman Berdie Viveen, die in het verleden bij Feyenoord is geschoold door Pim Doesburg. ,,Een geweldig mens,’’ zegt Netten. ,Nee hij maakt me niet, zoals Doesburg dat doet, elke training helemaal kapot. Hij hamert op sprongkracht, explosiviteit en coaching. We praten ook veel samen.’’ Dennis Netten is wel een trainingsbeest. ,,Ik train graag. Alleen in de winter als ik heel de dag in de kou op de bouw heb gestaan, heb ik wel eens wat minder zin. Maar ik ben er altijd en altijd op tijd.’’

Over komend seizoen is Netten optimistisch. ,,We zijn bijvoorbeeld veel meer een team dan vorig jaar. Bijna iedereen blijft na afloop wel even hangen, om maar wat te noemen. In de kleedkamer was het altijd al gezellig. Daar zorg ik zelf wel voor. Ja, ik ben wel één van de gangmakers. Ik ben niet meer dat verlegen jongetje van vroeger.’’
en
quote:
'Selectie Hoek in de breedte sterker geworden'

06-09-2008 - Ondanks een handvol proeftrainingen en oefenwedstrijden bij clubs in het betaald voetbal staat Joan van Belzen vandaag gewoon onder de lat bij Hoek. De doelman liet bij NAC, RBC, Germinal Beerschot Antwerpen en Cercle Brugge zien wat hij in zijn mars heeft, maar een concrete aanbieding bleef uit. "Daardoor heb ik ook niet na hoeven denken of ik de stap wel zou willen zetten."

Dat hij nu niet bij een profclub onder contract staat, is voor Joan van Belzen geen al te grote teleurstelling. Hij heeft eraan geroken, maar weet dat hij het met een goede baan, in combinatie met het spelen voor Hoek, prima voor elkaar heeft.

"Als je bij zo'n profclub mee traint, kun je het ook op twee manieren bekijken", zegt Van Belzen. "Je neemt een gok, tekent een laag contract en moet jezelf dan bewijzen. Of je kiest voor zekerheid en probeert er bij Hoek alles uit te halen. Dat is nu dus voor mij het geval."

De 26-jarige keeper is aan zijn tweede seizoen bij de zaterdag-hoofdklasser bezig. Net als een jaar geleden is de voorbereiding rommelig verlopen.

In de zomer van 2007 kreeg trainer Wim Hofkens na vijf weken zijn congé. Deze keer haakte Paul Telussa in de aanloopfase na amper drie weken vanwege gezondheidsredenen af.

"Vorig jaar klikte en werkte het echt niet met de trainer. En nu is het heel erg jammer dat Paul er voorlopig niet bij is. Maar zijn gezondheid is nu natuurlijk veel belangrijker. Toch denk ik dat het met de nieuwe trainer (Gaby Demanet, redactie) ook moet lukken."

De selectie is volgens Van Belzen in de breedte sterker geworden. "Helaas hebben we met het vertrek van Sam Ysebaert wel vijftien goals in moeten leveren. Het is nu de vraag of iemand zijn rol zal kunnen nemen."

Van Belzen verwacht toch hoge ogen te gooien met Hoek. "Met onze kwaliteiten moeten we voor een plek in de top vijf gaan. Natuurlijk wil iedereen graag kampioen worden, maar dat is op dit moment niet echt reëel."

Hoek begint de competitie vandaag met een thuiswedstrijd tegen GVVV, de nummer drie van afgelopen seizoen. "Die ploeg ken ik inmiddels wel. Ieder jaar blijft de kern van de selectie intact en halen ze er goede voetballers bij." Dit jaar is Dennis van Meegdenburg er daar één van. Na zestien jaar Bennekom speelt de spits nu in het shirt van de Veenendaalse club. Van Belzen: "Wij gaan zoals altijd van onze eigen kracht uit. Het wordt lastig, maar ik heb er vertrouwen in."

Hoek mist vandaag de geblesseerde Mamadouba Gueye. Nieuweling Michaël Koné is nog niet speelgerechtigd.
Uit De Dordtenaar en PZC.
www.thuisuiteten.nl
pi_61423696
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 04:02 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Jij hebt hier ook niks te zoeken
hehe, tis een verslaving he
pi_61426254
Zo naar de wedstrijd, daarna een feestje op de club met de nieuwe selectie.
pi_61433234
Opvallende uitslagen toch wel vandaag.

DOVO - Jodan Boys 2-2, met volgens VoZ een na rust veel beter Jodan Boys.

Spakenburg blijft op 1-1 steken bij Volendam, ook opvallend.

Zwaluwen '30 pakt het door mij wel verwachte punt tegen Sparta Nijkerk, maar stond wel eerst 0-3 achter voor het in extra tijd 3-3 werd.

SDC Putten wint van Bennekom en begint dus goed. Kozakken Boys doet wat het moet doen, Hoek wint in de extra tijd knap van GVVV en de Vogels boeken een "normale" zege op AFC Ajax.

Morgen de update.
www.thuisuiteten.nl
pi_61438363
SDCP Underdog van t seizoen
pi_61440903
Inderdaad, een normale zege op Ajax maar voor de rest natuurlijk prima uitslagen

Met drie goals van Steinraht, zou het door z'n korte kapsel komen?

Daarna was het ook erg gezellig, nu pas thuis dus was wel geslaagd. Opmerkelijk weinig blauwen in het dorp gezien trouwens

Trouwens, naast Kwong was van Hoof voor mij de belangrijkste speler, die gozer is echt een aanwinst. Van de nieuwe aanwinsten bevalt alleen Supusepa nog niet echt en is Thé geen spits maar een middenvelder wat mij betreft. Volgende week al een topper: Sparta Nijkerk - IJsselmeervogels.

edit:

Momenteel spelen we ongeveer zo, tot Jeffrey Winter weer fit is:

------------ Steinraht -------- Thé ------------
---K. Winter (c)---Van Hoof--- Bolland ---
---Katipana -------- Henri de Graaf-------
---- Axwijk ------- Mooij ----Tosch-------
------------ Messemaker -----------

[ Bericht 11% gewijzigd door F1Bas op 07-09-2008 02:25:00 ]
  zondag 7 september 2008 @ 10:05:53 #140
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_61443152
DOVO heeft gisteren zichzelf een slechte dienst bewezen door Jodan Boys niet snel op een grote(re) achterstand te zetten. Al na 1 minuut kwam de Veenendaalse ploeg op voorsprong door een prachtige kopbal in de kruising van Remco Pieterse. DOVO zette daarna door en wist ook al snel op de 2-0 te komen via een snelle aanval die (nota bene door) Wesley Kints werd ingekopt. De voor de rest zwak voetballende Kints kwam niet in het stuk voor en verzuimde even later alleen op de keeper af te gaan.
Toen even later de 3-0 viel vanuit een goede kopbal van Brayton Bieckman leek de wedstrijd in het slot te zitten. Zij het niet dat de scheidsrechter het doelpunt afkeurde, hoewel het een geldig doelpunt was. Blijkbaar hield de leidsman niet zo van Bieckman, daar hij werkelijk álles van de snelle en kopsterke linksbuiten affloot.

In de tweede helft verzwakte DOVO heel erg. Nadat er voor rust nog een onnodig doelpunt werd geincasseerd ging het tempo omlaag en kon Jodan Boys iets meer druk uitoefenen. Het spel van de spelers uit Goude bestaat echter puur en alleen uit lange ballen vanuit de verdediging richting een van de twee spitsen, die er vervolgens wat mij moeten doen. Als je het mij vraagt wellicht heel handig en werkzaam in de eerste klasse, maar te simpel en niet afdoende in de hoofdklasse. Ik denk dat ook dat wanneer Jodan Boys zo blijft spelen zij het nog erg zwaar gaan krijgen. Desalniettemin wist de ploeg ook nog op gelijke hoogte te komen, en kon DOVO nergens de krachten meer vandaan halen om een winnende treffer te forceren. Het bleef dan ook bij 2-2, wat mij betreft een matige seizoensstart voor de Veenendalers en een prettige en goede uitslag voor Jodan Boys.
Be your best
pi_61450495
Opvallend dat Jodan Boys met lange ballen speelt dan, want vorig seizoen speelden ze juist energiek combinatievoetbal met opkomende backs.

Uitslagen zaterdaghoofdklasse

Speelronde 1

DOVO - Jodan Boys 2-2 (2-1)
1. 1-0 Remko Pieterse 11. 2-0 Wesley Kints 45. 2-1 Kees Graafland 75. 2-2 Kees Graafland

Geinoord - Kozakken Boys 1-2 (0-2)
15. 0-1 Bob Huijbregts 22. 0-2 Marruchen Zimmerman 85. 1-2 Daan van der Valk (strafschop)
Rood: Ad van Seeters (trainer Kozakken Boys)

Hoek - GVVV 1-0 (0-0)
90. 1-0 Stijn Mahieu

SDC Putten - Bennekom 2-0 (1-0)
6. 1-0 Albert van Nijhuis 90 (+3). 2-0 Niels Vlugt

Volendam - Spakenburg 1-1 (1-0)
12. 1-0 Nick Tol 54. 1-1 Thijs Houwing

IJsselmeervogels - AFC Ajax 4-0 (2-0)
39. 1-0 Henri de Graaf 42. 2-0 Kwong-Wah Steinraht 54. 3-0 Kwong-Wah Steinraht 80. 4-0 Kwong-Wah Steinraht (strafschop)

Zwaluwen '30 / Henver - Sparta Nijkerk 3-3 (0-2)
23. 0-1 Stefan Fredriksen 45 (+1). 0-2 Raoul Henar 48. 0-3 Raoul Henar 51. 1-3 Roel de Vries 82. 2-3 Niels Joren 90 (+2). 3-3 Harry Zwarthoed

STAND

1. IJsselmeervogels 1-3 (+4)
2. SDC Putten 1-3 (+2)
3. Kozakken Boys 1-3 (+1, 2 goals voor)
4. Hoek 1-3 (+1, 1 goal voor)
5. Sparta Nijkerk 1-1 (0, 3 goals voor)
Zwaluwen '30 / Henver 1-1 (0, 3 goals voor)
7. DOVO 1-1 (0, 2 goals voor)
Jodan Boys 1-1 (0, 2 goals voor)
9. Spakenburg 1-1 (0, 1 goal voor)
Volendam 1-1 (0, 1 goal voor)
11. Geinoord 1-0 (-1, 1 goal voor)
12. GVVV 1-0 (-1, 0 goals voor)
13. Bennekom 1-0 (-2)
14. AFC Ajax 1-0 (-4)

Topscorers:

1. Kwong-Wah Steinraht (IJsselmeervogels) 3
2. Kees Graafland (Jodan Boys) 2
Raoul Henar (Sparta Nijkerk) 2

Gaat hij zijn oude vorm hervinden? Kwong-Wah Steinraht maakte er drie namens de Vogels tegen Ajax en is de eerste topscorer van dit seizoen
www.thuisuiteten.nl
pi_61524840
Mogelijk krijgt Kozakken Boys nog een aanvallende versterking. Ze willen Arjan van Vuuren van Jong FC Dordrecht halen. Deze spits kan zijn studie en het spelen als amateur bij Dordt niet langer combineren en vraagt overschrijving aan bij de KNVB.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 11 september 2008 @ 10:23:50 #143
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_61544918
Iemand de Pool al nagekeken?
Be your best
  vrijdag 12 september 2008 @ 16:26:55 #144
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_61579496
GVVV - Geinoord 1
Bennekom - Hoek 1
Spakenburg - Putten 1
Ajax - Volendam 1
Sparta Nijkerk - IJsselmeervogels 3
Jodan Boys - Zwaluwen '30 1
Kozakken Boys - DOVO 2

Verder is er weinig nieuws vanuit de hoofdklasse B. Bij DOVO is van Tent Beking nog steeds (zwaar) geblesseerd en Leon Toonen is ook nog niet terug. De wedstrijd in Werkendam zal me benieuwen, hopen dat het niet te hard waait; dat is namelijk het ergste wat er daar kan gebeuren.

[ Bericht 41% gewijzigd door deejaylethal op 12-09-2008 16:28:23 (Extra tekst) ]
Be your best
pi_61584881
GVVV - Geinoord 1
Bennekom - Hoek 2
Spakenburg - SDC Putten 1
AFC Ajax - Volendam 3
Sparta Nijkerk - IJsselmeervogels 2
Kozakken Boys - DOVO 1

Bij Hoek is Koné ook speelgerechtigd morgen. Kozakken Boys wel op volle oorlogssterkte waarschijnlijk, paar twijfelgevallen.
www.thuisuiteten.nl
pi_61585933
GVVV - Geinoord 1
Bennekom - Hoek 2
AFC Ajax - Volendam 3
Sparta Nijkerk - IJsselmeervogels 3
Kozakken Boys - DOVO 3
pi_61588484
GVVV - Geinoord 1
Bennekom - Hoek 2
AFC Ajax - Volendam 3
Sparta Nijkerk - IJsselmeervogels 2
Kozakken Boys - DOVO 2
pi_61606307
In het kader van zijn hun nu zo slecht of wij zo goed? 0-3 zege bij Sparta Nijkerk, het had wel het dubbele moeten zijn.

Sparta heeft flink in kwaliteit ingeleverd, op een enkel kansje na waren ze totaal machteloos, zelfs Ajax deed het vorige week beter.

Na 3 minuten was het eigenlijk al beslist door een aardige goal van Kemper. De Vogels misten een paar grote kansen en vlak voor rust besliste Kevin Winter de wedstrijd al. Vlak voor tijd maakte van Hoof de 0-3, al werden er daarvoor nog kansen gemist om het eerder te beslissen.

Kemper ontsnapte in de blessure tijd aan rood, hij kreeg slechts geel na het slaan van de tegenstander, die ook niet echt zijn handjes thuis hield.

Axwijk
pi_61607737
Netjes gedaan door de Vogels hoor!

Ook DOVO knap, 0-1 met tien man tegen Kozakken Boys. Spakenburg wint, Jodan Boys ook.

Morgen update!
www.thuisuiteten.nl
pi_61623468
Uitslagen zaterdaghoofdklasse

Speelronde 2

AFC Ajax - Volendam 1-1 (0-0)
51. 1-0 Guus Uhlenbeek 61. 1-1 Jeffrey Veerman

Bennekom - Hoek 0-0 (0-0)

GVVV - Geinoord 0-1 (0-0)
67. 0-1 Daan van der Valk

Jodan Boys - Zwaluwen '30 / Henver 2-1 (0-0)
49. 1-0 Marijn Verhoef 71. 2-0 Aziz El Bouazatti 83. 2-1 Peter Neuvel

Kozakken Boys - DOVO 0-1 (0-1)
25. 0-1 Brayton Biekman
Rood: Daniël Kops (DOVO)

Spakenburg - SDC Putten 2-0 (1-0)
20. 1-0 Thijs Houwing 53. 2-0 Ruben Wilson
Rood: Richard Rademaker (Spakenburg)

Sparta Nijkerk - IJsselmeervogels 0-3 (0-2)
4. 0-1 André Kemper 42. 0-2 Kevin Winter 86. 0-3 Wouter van Hoof

STAND

1. IJsselmeervogels 2-6
2. Spakenburg 2-4 (+2)
3. Jodan Boys 2-4 (+1, 4 goals voor)
4. DOVO 2-4 (+1, 3 goals voor)
5. Hoek 2-4 (+1, 1 goal voor)
6. Geinoord 2-3 (0, 2 goals voor)
=. Kozakken Boys 2-3 (0, 2 goals voor)
=. SDC Putten 2-3 (0, 2 goals voor)
9. Volendam 2-2
10. Zwaluwen '30 / Henver 2-1 (-1)
11. Bennekom 2-1 (-2)
12. Sparta Nijkerk 2-1 (-3)
13. AFC Ajax 2-1 (-4)
14. GVVV 2-0

Topscorers:

1. Kwong-Wah Steinraht (IJsselmeervogels) 3
2. Kees Graafland (Jodan Boys) 2
=. Raoul Henar (Sparta Nijkerk) 2
=. Thijs Houwing (Spakenburg) 2
=. Daan van der Valk (Geinoord) 2

Daan van der Valk schoot Geinoord naar de zege bij het GVVV van tweelingbroer Michiel
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')