Ik zal je een hint geven, een speler kan niet zovaak fouten maken als hij op dat moment niet eens in het veld staat.quote:Op zondag 3 augustus 2008 09:35 schreef Angstgegner het volgende:
Nee, heb geen idee waar je het over hebt. Maar dat heb ik wel vaker niet.
Bronckhorst viel me trouwens erg mee!quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:24 schreef deejaylethal het volgende:
Ho ho, niet zo hard tegen elkaar.
Morgenavond maar eens de eerste oefenwedstrijd van DOVO gaan bekijken.
Had ik dat nu maar niet gezegdquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Bronckhorst viel me trouwens erg mee!
Die kerel had er gewoon helemaal geen zin meer in, liet het vaak qua mentaliteit afweten. ,,Hij diende gewoon bij DOVO te blijven" vind ik DOVO tekort doen. Vergis je niet in deze club, ondanks je Spakenburgse arrogantiequote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:52 schreef Angstgegner het volgende:
Bronkhorst heeft volgens mij een zeer matig seizoen bij DOVO achter de rug. Was ooit bij Huizen een geweldige middenvelder, die een belangrijk aandeel had in de successen van de club van een aantal jaren geleden. Maar bij FC Groningen en Cambuur kon hij het niveau niet aan en inmiddels heeft hij veel van zijn vroegere glans verloren. Ik vind het een onbegrijpelijke aankoop van IJsselmeervogels, maar ja, ons aller Roy heeft kennelijk veel in de melk te brokken daar. In 2007 heeft Bronkhorst Spakenburg nog een kunstje geflikt. De club was in hem geïnteresseerd - ook dat begreep ik toen al niet - en vervolgens heeft hij aan Dennis van der Steen laten weten wat hij kon verdienen bij de Blauwen. En wilde hij weten of dit bedrag bij IJsselmeervogels ook voor hem was weggelegd. De TC van Spakenburg heeft hem vervolgens gebeld en hem verteld dat ze van dergelijke praktijken niet gediend waren.
Helaas voor Bronkhorst diende hij gewoon bij DOVO te blijven, want de Vogels zaten niet op hem te wachten.
Heb hem vorig seizoen twee keer tegen Spakenburg zien voetballen, waarvan één keer dramatisch (thuis, 0-5) en één keer goed (bij Spakenburg 1-1). Ook in de derby tegen GVVV voor de winterstop zakte Bronkhorst behoorlijk door het ijs.
We kunnen alvast beginnen met voorspellen van de kampioen en degradanten/PD plek?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:07 schreef methodmich het volgende:
Binnenkort maar eens de eindstand voorspellen dan.
Echt heel zwakke teams, zoals vorig jaar vooraf al duidelijk was dat vooral Nivo er uit zou gaan vliegen, zitten er nu nog niet echt tussen volgens mij.
Je begrijpt me verkeerd, ik vind DOVO een hele mooie club waar ik al jarenlang kom en altijd netjes word ontvangen in de bestuurskamer etc. Met 'Bronkhorst diende gewoon bij DOVO te blijven', bedoelde ik dat na Spakenburg geen andere club meer interesse in hem toonde. Is absoluut geen diskwalificatie van DOVO. Ik verwacht trouwens dat je club in de subtop zal eindigen, want ik ze niet meespelen om de titel. Ik denk dat dit een onderonsje zal gaan worden tussen Spakenburg en IJsselmeervogels, omdat deze ploegen over de beste spelers beschikken en het meeste geld kunnen uitgeven. Hoewel Kozakken Boys er ook wat van kan, maar dat is al jaren een duiventil.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:51 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Die kerel had er gewoon helemaal geen zin meer in, liet het vaak qua mentaliteit afweten. ,,Hij diende gewoon bij DOVO te blijven" vind ik DOVO tekort doen. Vergis je niet in deze club, ondanks je Spakenburgse arrogantie.
Gisteren heeft DOVO inderdaad de eerste oefenwedstrijd gespeeld. Een goeie partij neergezet. DOVO heeft een beter team dan vorig jaar en moet in staat geacht worden om zeer goed voetbal te laten zien dit jaar. Erg veel onderlinge concurrentie ook, vooral op de linksbuiten plaats: Marco van Rooijen vs. Brayton Bieckman. Die laatste viel me erg op, zeer goede speler!
Daniël Kops speelde ook erg goed, en hetzelfde kan gezegd worden over van Tent Beking. Leuk bericht is ook dat Michel van de Broek na ruim een jaar afwezigheid weer meevoetbalde, en dit zelfs erg verdienstelijk deed. Leon Toonen ook weer terug, hij zal flink aan de bak moeten om een plaats op het middenveld te veroveren tusen spelers als Bas Dreef, Rodney Hofman, Arnold Klein en de al genoemde vd Broek. Ik zie een goed seizoen tegemoet!
Kijk, dat bedoel ik nou. Oordeel dus niet te snel als je mensen niet kent. Er zijn meer rooien die nadat ik ze voor het eerst heb ontmoet anders zijn gaan denken over mij.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 02:51 schreef F1Bas het volgende:
Goed stukje Angstgegner, kijk maar uit dat ik je nog ga mogen straks ook
Hij zou er bij mij ook zeker niet in de basis staan maar als hij mij positief weet te verassen? Waarom niet? Voorlopig is het de 2de man achter Kevin Winter, als 2de man kan het zeker geen kwaad.
Maar goed, wat ik dus bedoelde, hij ging er maandag op de training geblesseerd af, het leek ernstig maar wie weet valt het mee.
Dat las ik op de site van Hoek. Wel schrikken. Moet nog vijf dagen in het ziekenhuis liggen begreep ik. Hopelijk komt hij er snel bovenop!quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Paul Telussa gisteren getroffen door een licht herseninfarct op de bank bij SHO - Hoek.
Die eerste ploeg bestaat uit een aantal oud-DOVO spelers, was niet al te veel. Elinkwijk kennen we natuurlijk allemaal, en die laatste ploeg uit Zeist is al jaren sparringpartner tijdens de voorbereiding en altijd goed voor een lekker doelgemiddeldequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:09 schreef methodmich het volgende:
Aardige uitslagen zet DOVO neer. Wat voor niveau hebben die ploegen waar ze zo dik tegen scoren?
Wij ook zaterdag, als ik iemand vind waarmee ik mee kan rijden ga ik naar Voorland(Amsterdam) toe.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:54 schreef deejaylethal het volgende:
DOVO hoeft zaterdag pas te beginnen, eens kijken of ik daarheen kan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |