abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60690920
Vogels wonnen vrij eenvoudig van ONS Sneek. 2-0 werd het door goals van Jeffrey Winter en Kemper(mooie!).

Verder kan je nog zien dat het team nog op elkaar ingespeeld moet raken, toch was het een vrij eenvoudige zege.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60694479
Angstgegner, klopt het dat Miel Mans stopt met voetbal?
pi_60699320
Nee, zeker niet. Hij heeft momenteel een lichte liesblessure. De nieuwe medische staf van Spakenburg heeft contacten met de clubarts van FC Utrecht, Frank van Hellemondt, en die is bezig om een programma voor hem te maken. Ik heb hem zeker nog niet afgeschreven en verwacht dat hij binnenkort toch weer aan spelen zal toekomen. In de voorbereiding moet hij zijn contract verdienen. Lukt dit niet, dan zal hij op zoek moeten naar een andere club. Als Mans fit is, is deze verdedigende middenvelder voor iedere topamateurclub een aanwinst.
pi_60704443
Paul Telussa gisteren getroffen door een licht herseninfarct op de bank bij SHO - Hoek.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_60710094
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Paul Telussa gisteren getroffen door een licht herseninfarct op de bank bij SHO - Hoek.
Dat las ik op de site van Hoek. Wel schrikken. Moet nog vijf dagen in het ziekenhuis liggen begreep ik. Hopelijk komt hij er snel bovenop!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 11 augustus 2008 @ 06:31:45 #81
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_60724288
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 20:09 schreef methodmich het volgende:
Aardige uitslagen zet DOVO neer. Wat voor niveau hebben die ploegen waar ze zo dik tegen scoren?
Die eerste ploeg bestaat uit een aantal oud-DOVO spelers, was niet al te veel. Elinkwijk kennen we natuurlijk allemaal, en die laatste ploeg uit Zeist is al jaren sparringpartner tijdens de voorbereiding en altijd goed voor een lekker doelgemiddelde . De uitslag tegen de Utrechters verbaasde mij echter positief. 5-0 tegen Elinkwijk is niet niks.
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_60737225
Elinkwijk ken ik inderdaad, die andere twee dus niet zo. Maar knappe resultaten natuurlijk, al werd Elinkwijk ook flink geklopt door Papendrecht.

Paul Telussa moet voorlopig nog in R'dam in het ziekenhuis blijven trouwens.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 00:42:45 #83
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60750353
tvp

zwaluwen gaat het heel moeilijk krijgen

jammer dat pip whien weg is, hele aardige speler. zwaluwen gaat het dit jaar veel moeilijker krijgen denk ik.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 00:44:53 #84
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60750401
ik snap niet dat zwaluwen een derde keeper heeft gehaald. die donkere man was een uitstekende tweede keeper, miss zelfs wel beter als de eerste keep arjan heerland

[ Bericht 2% gewijzigd door Fortitudo op 12-08-2008 00:50:02 ]
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:14:44 #85
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_60774170
Ik heb geen idee, misschien kan je je even voorstellen? Je berichten komen btw nogal onsamenhangend over .

Verder welkom .
Be your best
pi_60799492
Die Tempo is in elk geval erg breed....

Kozakken Boys gisteren een oefenpot met 2-0 gewonnen, Van Seeters was zeer tevreden. Ze mikken op de 30e, dan is het KNVB-beker. Misschien kan ASWH daar de 23e voor de districtsbeker nog van profiteren dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_60813751
Mooi resultaat Angstgegner, 3-3 tegen Heerenveen.
pi_60816220
Dank je, en het was nog verdiend ook, al was het sneu dat het in de laatste minuut van de blessuretijd nog
3-3 werd. Vooral na rust speelde Spakenburg met hoofdrollen voor Mijnals en Amerzgiou prima. Bij Heerenveen deden toch gauw zo'n 7 spelers mee die straks in de basis zijn te bewonderen. Wilson scoorde
opnieuw. Hij maakte de 1-2 nadat Kalou en Paulo Henrique na twee defensieve flaters Heerenveen op 0-2 wisten te brengen. Amerzgiou scoorde de 2-2 en Mijnals met een fabuleus doelpunt, een prachtig schot van afstand, de 3-2. Helaas kon invaler Deekman in de blessuretijd nog een afgang voor Heerenveen voorkomen. De twee Friese journalisten die voor me zaten op de tribune vonden de Friezen dramatisch spelen en hadden veel bewondering voor het fris van de lever voetballende Spakenburg. Dat het moest stellen zonder Miel Mans en Sven Baas.

[ Bericht 3% gewijzigd door Angstgegner op 14-08-2008 03:32:33 ]
  donderdag 14 augustus 2008 @ 11:06:41 #89
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_60820592
DOVO heeft dinsdag met 2-1 van Hercules (zo. 1eklasse) gewonnen. Naar wat ik gehoord heb weer zeer goed en verzorgd voetbal van Veenendaalse zijde, alleen stokte het ditmaal enigzins in de afwerking.
Mooi resultaat van Spakenburg!
Be your best
pi_60829982
Voor de eerste keer geen telraam nodig bij DOVO.

Spakenburg inderdaad netjes. Doen ze wel vaker in de voorbereiding zo, wonnen ook al eens van Ajax. Opvallende resultaten!

Ook wel geinig: Jodan Boys wint met 8-0 van Montfoort, dat enkele dagen eerder zelf met 1-5 van Scheveningen won.
www.thuisuiteten.nl
pi_60885110
9-1 gewonnen van 2e klasser DEM, was een makkie. Wel veel mooie goals.

3x Steinraht, 2x Mooij, 2x Kemper, Jeffrey Winter en Bolland. Als ik het goed onthouden heb.

Tegengoal kwam door een van richting veranderde trap, kan gebeuren.
pi_60928031
Prognose dan maar voor dit seizoen

1 Spakenburg
2 IJsselmeervogels
3 Sparta Nijkerk
4 Kozakken Boys
5 DOVO
6 GVVV
7 Hoek
8 Zwaluwen '30 / Henver
9 AFC Ajax
10 Jodan Boys
11 Bennekom
12 Volendam
13 Geinoord
14 SDC Putten
www.thuisuiteten.nl
pi_60929171
1 Spakenburg
2 IJsselmeervogels
3 Kozakken Boys
4 GVVV
5 DOVO
6 Sparta Nijkerk
7 Hoek
8 Zwaluwen '30 / Henver
9 AFC Ajax
10 Jodan Boys
11 Bennekom
12 Geinoord
13 SDC Putten
14 Volendam
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:00:33 #94
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_60932500
1 Spakenburg
2 IJsselmeervogels
3 DOVO
4 GVVV
5 Kozakken Boys
6 Sparta Nijkerk
7 Hoek
8 AFC Ajax
9 Volendam
10 Zwaluwen '30 / Henver
11 Bennekom
12 Geinoord
13 SDC Putten
14 Jodan Boys
Be your best
pi_60955366
Weinig vertrouwen in Jodan Boys, deejay!

Vandaag zullen er ook wel wat ploegen uit B gaan bekeren denk ik of beginnen die ook allemaal zaterdag pas?
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 15:54:18 #96
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_60955454
DOVO hoeft zaterdag pas te beginnen, eens kijken of ik daarheen kan...
Be your best
pi_60958750
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 15:54 schreef deejaylethal het volgende:
DOVO hoeft zaterdag pas te beginnen, eens kijken of ik daarheen kan...
Wij ook zaterdag, als ik iemand vind waarmee ik mee kan rijden ga ik naar Voorland(Amsterdam) toe.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 01:46:56 #98
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60970628
ik ben als zwaluwen fan wat minder positief als vorig jaar

de laatste periode van het afgelopen seizoen was gewoon heeel erg slecht. de aankopen zijn ook niet denderend, maar er zijn wel een paar doorgewinterde selectiespelers weggegaan die ook nog eens voor een gezellige sfeer zorgden. ik denk 12e als eindplaats.
pi_60990138
Mwah, Fortitudo, vergeet niet dat je nu in een relatief eenvoudigere afdeling speelt. Bovendien is een speler als Leeflang absoluut een aanwinst lijkt me zo.
www.thuisuiteten.nl
pi_61025722
Mooi lang interview met Wesseling op IJsselmeervogels.tv

Heldere en duidelijk antwoorden geeft hij. Goed dat hij toegeeft dat hij naar spelers toe soms minder sociaal kan zijn. Dat dat even duidelijk is voor MM, Georg en Angstgegner

http://www.ijsselmeervogels.tv/index.php?option=com_seyret&Itemid=200&task=videodirectlink&id=43
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')