idd de afdeling is wel minder zwaar. leeflang heb ik nog niet zien spelen, dat is idd afwachten. het is wel een aansprekende naaam iig.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:59 schreef methodmich het volgende:
Mwah, Fortitudo, vergeet niet dat je nu in een relatief eenvoudigere afdeling speelt. Bovendien is een speler als Leeflang absoluut een aanwinst lijkt me zo.
Als het maar bij spelers bleef, dan is het niet zo'n probleem..... Maar goed, ik zal Wesseling nooit een aardige man vinden. De ultieme wraak heeft ASWH echter al gehad, dus vooruit.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:43 schreef F1Bas het volgende:
Heldere en duidelijk antwoorden geeft hij. Goed dat hij toegeeft dat hij naar spelers toe soms minder sociaal kan zijn. Dat dat even duidelijk is voor MM, Georg en Angstgegner
Als hij het dit jaar goed doet, en ja dat is gewoon afwachten, dan zal het mij een zorg zijn allemaal.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als het maar bij spelers bleef, dan is het niet zo'n probleem..... Maar goed, ik zal Wesseling nooit een aardige man vinden. De ultieme wraak heeft ASWH echter al gehad, dus vooruit.
Jep, was echt een makkie, had makkelijk 15-0 kunnen worden, vooral de eerste helft want toen stond het slechts 1-0. Goal van Tosch.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:46 schreef methodmich het volgende:
Zag dat de Vogels vandaag met 0-7 bij Voorland wonnen in de districtsbeker. Al andere uitslagen van ploegen uit B binnen?
Kan tot de winterstop niet meer toch? Lijkt mij niet echt een reden voor de KNVB voor een uitzondering.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:29 schreef Angstgegner het volgende:
Me Vitt Wormgoor heb ik een tijdje geleden, - toen ik samen met een Jan van Diermen, een oud-speler van DOVO te gast was op een reünie van DOVO - gekscherend afgesproken dat hij als hij geen emplooi meer zou vinden in het betaalde voetbal, bij Spakenburg zou komen spelen. Dat moment is nu sneller aangebroken dan hij toen kon bevroeden. Het zal voor hem moeilijk worden om nog onderdak te vinden bij een betaalde club. Of zou DOVO hem weer liefdevol in de armen opnemen?
Ik zag het net ook ja op Voetbal Insite. Nu vindt ik het sowieso een beetjequote:Op maandag 25 augustus 2008 15:06 schreef deejaylethal het volgende:
Wat al niet kan...
Maar jullie verdienen ook wel wat meer informatie: Hij heeft 150 euro van Manucharyan teruggepakt die Edgar van hem geleend had en maar niet terug wilde geven. Niet echt handig dus, hoewel verzachtende omstandigheid.
Komt vast wel goed, denk dat ze Kemper wel sparen voor zaterdag. Winter ligt er wel een paar weken uit. Opschoor is helaas ook al sinds de eerste wedstrijd geblesseerd, zaterdag zei hij nog tegen me dat hij niet wist hoelang het ging duren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:50 schreef methodmich het volgende:
Ach, jullie kunnen toch ook gewoon Opschoor als vleugelspits opstellen? Beetje 4-3-3 doen. Of Thé als spits, speelde hij bij Jong Feyenoord ook altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |