Thuis winnen ze meestal wel ruim van dat soort clubs. Al ging het tegen Geinoord bepaald niet makkelijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Gaan de blauwen winnen morgen
En juist dáár zit het zwakke punt van IJsselmeervogels. De verdediging is voor amateurbegrippen redelijk zwak. Het staat gewoon niet sterk genoeg. Zimmerman is prima te verdedigen; je moet gewoon wat verder terugplooien. En ik dacht nu juist dat de Vogels dat deden. Bij DOVO wachtten ze duidelijk af tot er een kansje kwam; een soort van PSV mentaliteit. Prima blijkbaar, want het werkte.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:52 schreef 5-Sterren het volgende:
Natuurlijk is IJsselmeervogels niet onoverwinnelijk. Eens moest het 1e puntverlies komen. Dat het gisteren kwam was echter zwaar onterecht. Het 1e uur was er geen vuiltje aan de lucht. KZB werd helemaal gek getikt. Vooral de rechterkant, waar wederom Bolland excelleerde, speelde ijzersterk.
Alleen de snelheid van Zimmerman is moeilijk te verdedigen. Helemaal door Tosch. Mooy speelde ook niet zijn beste wedstrijd. Ging een paar keer opzichtig de bal brengen en was onnauwkeurig in zijn passing.
Ja, dat was geniaal idd!quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:06 schreef methodmich het volgende:
Overigens een ludieke actie van de supporters van Kozakken Boys gistermorgen, waarmee men duidelijk maakte hoe over de prestaties werd gedacht:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:52 schreef 5-Sterren het volgende:
Natuurlijk is IJsselmeervogels niet onoverwinnelijk. Eens moest het 1e puntverlies komen. Dat het gisteren kwam was echter zwaar onterecht. Het 1e uur was er geen vuiltje aan de lucht. KZB werd helemaal gek getikt. Vooral de rechterkant, waar wederom Bolland excelleerde, speelde ijzersterk.
Alleen de snelheid van Zimmerman is moeilijk te verdedigen. Helemaal door Tosch. Mooy speelde ook niet zijn beste wedstrijd. Ging een paar keer opzichtig de bal brengen en was onnauwkeurig in zijn passing.
De 2-2 was domme pech. Kemper wilde de bal wegkoppen, kreeg een duw en bal vloog pardoes de goal in.
Kansen op 3-2 waren er trouwens net zoveel als kansen op 2-3. Als IJsselmeervogels wat scherper wordt met de spelhervattingen (in de eerste helft werd het met een corner ook al gevaarlijk) kan het wederom een mooi jaar worden.
Dat Spakenburg met smart wacht op Miel Mans zegt denk ik genoeg. De beste man heeft al wel een volle 30 minuten gespeeld voor de club.![]()
Ps: Angstgegner, je schrijft net als in de presentatiegids. Veel geblaat maar weinig wol.![]()
Ik vind dat je een erg grote smoel hebt, gelet op je eerste bijdrage. Die presentatiiegids is in alle opzichten beter en mooier dan dat vodje dat jullie hebben uitgebracht, maar dit terzijde. Ik laat trouwens mensen aan het woord in die gids, de gedane uitspraken kun je mij uiteraard niet verwijten. Mans heeft in het verleden meerdere keren aangetoond een uitstekende speler te zijn. Hooguit zou zijn gebrek aan wedstrijdritme hem eeen beetje parten kunnen spelen. Dat IJsselmeervogels deze speler ook dolgraag wilde hebben, maar zoals wel vaker gewoon te laat was (zie Tol, Amerzgiou, om er een paar te noemen), zegt genoeg over de kwaliteiten van deze speler.
De grootste tegenstander van Spakenburg is Spakenburg zelf. Alleen als de Blauwen slecht blijven spelen, kan het een mooi jaar worden voor IJsselmeervogels. Met de nadruk op kan, want jullie hebben een trainer die niet met mensen kan omgaan, dus als straks iedereen weer aanwezig, verwacht ik op dat punt zeker nog de nodige problemen. Een en ander wordt nu slechts verbloemd door de goede resultaten.
Je hebt het over Michael The?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:39 schreef methodmich het volgende:
Zimmerman is natuurlijk wel te verdedigen, al is ie op goede dagen voor elke defensie een plaag.
Overigens vraag ik me ook nog steeds af of het bij de Vogels goed blijft gaan met de grote selectie. Ik weet sowieso al van één speler dat ie momenteel best baalt van het feit dat hij steeds reserve is, al snapt hij het wel, omdat het team blijft winnen. Maar toch, op den duur kan dat ook demotiverend gaan werken.
En Wesseling blijft een rare. Hoorde dit weekend van Rijsdijk ook weer een verhaal over die man, dat is eigenlijk onvoorstelbaar dat zoiets kan.
Dat lijkt me niet, Thé heeft trouwens niks te zeggen want die presteert te weinig om in de basis te spelen.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:00 schreef Angstgegner het volgende:
Ik vind dat 5-sterren een erg grote smoel heeft, gelet op het feit dat het hier om zijn eerste bijdrage gaat op dit forum. De presentatiiegids van de Blauwen is in alle opzichten beter en mooier dan dat vodje dat jullie hebben uitgebracht, maar dit terzijde. Ik laat trouwens mensen aan het woord in die gids, de gedane uitspraken kun je mij uiteraard niet verwijten. Mans heeft in het verleden meerdere keren aangetoond een uitstekende speler te zijn. Hooguit zou zijn gebrek aan wedstrijdritme hem een beetje parten kunnen spelen. Dat IJsselmeervogels deze speler ook dolgraag wilde hebben, maar zoals wel vaker gewoon te laat was (zie Tol, Amerzgiou, om er een paar te noemen), zegt genoeg over de kwaliteiten van deze speler.
De grootste tegenstander van Spakenburg is Spakenburg zelf. Alleen als de Blauwen slecht blijven spelen, kan het een mooi jaar worden voor IJsselmeervogels. Met de nadruk op kan, want jullie hebben een trainer die niet met mensen kan omgaan, dus als straks iedereen weer aanwezig is, verwacht ik op dat punt zeker nog de nodige problemen. Een en ander wordt nu slechts verbloemd door de goede resultaten...
Daarnaast ben ik het met Deejaylethal eens dat IJsselmeervogels enkele zwakke pionnen in de defensie heeft staan. Vooral Pierre Tosch is erg onzeker, al hoop ik natuurlijk dat hij de rest van het seizoen door Wesseling wordt gehandhaafd.
Daarnaast is Axwijk, voorlopig nog geblesseerd, een risicofactor, want deze keiharde verdediger heeft al drie gele kaarten opgelopen in de competitie en zal naar verwachting nog wel wat schorsingen oplopen.
En dan ontkennen dat je een grote smoel hebtquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:54 schreef 5-Sterren het volgende:
Ik kan me voorstellen dat jij dat vindt. Je kon eindelijk weer een succesje vermelden. Dat kan gemiddeld een keer in de tien jaar, (twee schamele afdelingstiteltjes sinds 1987) dus ik kan bij nader inzien wel begrip opbrengen voor je standpunt.
Je verwachtingen vwb Axwijk kan ik niet ontkennen, maar ook hier geldt haal eerst de splinter...enfin, Verschragen Rood.
Rademaker Rood.
I rest my case !
Het zal me beniewen wat voor straf de KNVB voor de blauwen in petto heeft.
Ik begreep dat er wat schorsingen uitgedeelt zijn aan wat ongeciviliceerde gekken uit de Apenheul uuuuhh Havenside?
Ja Sorry Da_sandman, maar ik ken Angstgegner al een hele tijd. Ik verzeker je dat dit kinderspel voor hem is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 03:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dan ontkennen dat je een grote smoel hebt.
Nee, maar doe dat niet hier, daar vinden wij het geen plaats voor.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:26 schreef 5-Sterren het volgende:
[..]
Ja Sorry Da_sandman, maar ik ken Angstgegner al een hele tijd. Ik verzeker je dat dit kinderspel voor hem is.
Op diverse fora geeft hij niets ontziend zijn mening. In zijn rol als verslaggever kan hij de zaken redelijk aandikken.
Op deze site staat gevisualiseerd wat hij schrijft.
http://www.sfeeer.nl/ongelukje/#more-1098
Geniaal gevonden![]()
Een beetje dissen kan dus geen kwaad
Klopt. Al heeft hij wel een punt op het laatst in zijn betoog. Amateurverenigingen zullen steeds meer veiligheidsmaatregelen moeten nemen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:51 schreef F1Bas het volgende:
http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/stream/661921b7.mp3
Wilson is ook een eikel maar deze meneer Verbruggen pleit zijn eigen hachje wel erg vrij.
Ach bij de Vogels maak ik echt nooit iets soortgelijks mee, gelukkig maar. Al was QB een uitzondering maar dat kwam door die dwazen uit Katwijk en was niet tijdens de wedstrijd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:20 schreef 5-Sterren het volgende:
[..]
Klopt. Al heeft hij wel een punt op het laatst in zijn betoog. Amateurverenigingen zullen steeds meer veiligheidsmaatregelen moeten nemen.
Dat is niet alleen kostbaar, maar het gaat ook ten koste van de gezellige zaterdagmiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |