abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 10 oktober 2008 @ 23:15:48 #201
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_62299904
Gaan de blauwen winnen morgen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_62300920
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 23:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Gaan de blauwen winnen morgen
Thuis winnen ze meestal wel ruim van dat soort clubs. Al ging het tegen Geinoord bepaald niet makkelijk.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_62314394
Nou, nu dus ook niet. Verliezen de Vogels eens punten, toch wel verrassend uit bij Kozakken Boys, wint Spakenburg zelf ook niet.... DOVO en GVVV komen eraan en Zwaluwen '30 bevestigt de thuisreputatie maar weer eens.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_62315617
Tsjonge zeg, punten verliezen tegen zo'n matig tegenstander als KB, terwijl je met 0-2 voorstaat. Was dan ook behoorlijk onverdiend dat het 2-2 werd, zonde. Gelukkig verliezen de blauwen ook punten.

Behoorlijk irritante spelers hebben ze bij KB trouwens, veel tijdrekken tot ze achter komen....wordt het weer gelijk dan beginnen ze weer.
pi_62322471
In ieder geval zijn de Vogels niet overwinnelijk en dat is toch een geruststelling voor bepaalde ploegen. Ik begreep dat de rooien na de 0-2 door hadden moeten drukken, maar dat Kozakken Boys na de aansluitingstreffer ook enkele grote kansen heeft gehad. Wesseling zal niet blij geweest zijn dat zijn elftal zich twee keer beet heeft laten nemen in een standaardsituatie, want eerder dit seizoen toonde IJsselmeervogels zich ook al niet alert bij dode spelsituaties.

Dan Spakenburg. Hoe gek het misschien ook klinkt: de Blauwen speelden de beste wedstrijd van het seizoen, verzuimden allleen de trekker meer dan één keer over te halen. Zelfs een strafschop kon door Salim Amerzgiou niet worden benut (binnenkant paal). Tot aan de zestienmeterlijn speelde Spakenburg, in een 3-4-3 systeem (en met drie invallers omdat Rademaker, Houwing en Verschraagen niet van de partij waren) verzorgd voetbal. Bennekom kwam maar zelden over de middellijn. Het doelpunt in de tweede helft kwam echt uit de lucht vallen, want het was de eerste kans die men kreeg, na een oliedomme terugspeelbal van Christy Bonevacia. De goal was van Clint van der Wal.

Vervolgens miste Spakenburg enkele minuten later de na een handsbal van Weideman terecht gegeven strafschop en werd centrale verdediger Jos Bouw naar voren gedirigeerd. Amper drie minuten in de voorste gelederen scoorde hij op zeer fraaie wijze de gelijkmaker. Verder kwam Spakenburg niet en dat terwijl men twee punten in had kunnen lopen op IJsselmeervogels.

Bepalende spelers als Karim Elkaddouri en vooral Ruben Wilson zijn nog steeds verwijderd van hun vorm uit het afgelopen seizoen. Thijs Houwing zal over twee weken tegen zijn oude club Kozakken Boys zijn rentree maken. Achteraf is zijn oogkasblessure dus meegevallen.

Inmiddels heeft Houwing na de schandalige elleboogstoot van Aguilar Aguilera van GVVV aangifte gedaan bij de politie. Scheidsrechter Brouwer, naar mijn oordeel de slechtste scheidsrechter die er in de hoofdklassen rondloopt (liet vorig seizoen Spakenburg-Hoek ook al volledig uit de klauw lopen door drie zware overtredingen van Hoek in de eerste twintig minuten niet te bestraffen!!) heeft de zwaarste code op het wedstrijdformulier gezet. Ik verwacht dat Aguilar Aguilera minimaal voor zes, maar misschien wel voor acht duels zal worden geschorst.

Laatste nieuws van het blauwe front is dat Miel Mans aanstaande dinsdagavond voor het eerst na zijn blessures (knie en lies) zijn opwachting zal maken in een oefenduel van de hoofdmacht van Spakenburg.

De club speelt dan in Reeuwijk tegen een combinatieteam van Jong Excelsior en Excelsior 1. Medio januari speelde de in de winterstop aangetrokken Mans zijn enige (halve) wedstrijd voor Spakenburg. De verdedigende middenvelder, die ook als centrale verdediger kan worden ingezet, is een welkome aanvulling van de selectie.
  zondag 12 oktober 2008 @ 11:52:29 #206
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_62324205
Natuurlijk is IJsselmeervogels niet onoverwinnelijk. Eens moest het 1e puntverlies komen. Dat het gisteren kwam was echter zwaar onterecht. Het 1e uur was er geen vuiltje aan de lucht. KZB werd helemaal gek getikt. Vooral de rechterkant, waar wederom Bolland excelleerde, speelde ijzersterk.
Alleen de snelheid van Zimmerman is moeilijk te verdedigen. Helemaal door Tosch. Mooy speelde ook niet zijn beste wedstrijd. Ging een paar keer opzichtig de bal brengen en was onnauwkeurig in zijn passing.
De 2-2 was domme pech. Kemper wilde de bal wegkoppen, kreeg een duw en bal vloog pardoes de goal in.
Kansen op 3-2 waren er trouwens net zoveel als kansen op 2-3. Als IJsselmeervogels wat scherper wordt met de spelhervattingen (in de eerste helft werd het met een corner ook al gevaarlijk) kan het wederom een mooi jaar worden.

Dat Spakenburg met smart wacht op Miel Mans zegt denk ik genoeg. De beste man heeft al wel een volle 30 minuten gespeeld voor de club.

Ps: Angstgegner, je schrijft net als in de presentatiegids. Veel geblaat maar weinig wol.

[ Bericht 8% gewijzigd door 5-Sterren op 12-10-2008 12:06:06 ]
pi_62324430
5-sterren, welkom op dit leuke forum en in dit topic!

Speelronde 6

AFC Ajax - GVVV 0-1 (0-0)
48. 0-1 Dennis van Meegdenburg (strafschop)
Rood: Sven Onclin (AFC Ajax, 2 x geel)

DOVO - SDC Putten 1-0 (1-0)
41. 1-0 Luciën Dors

Jodan Boys - Hoek 1-2 (0-1)
23. 0-1 Stijn Mahieu 53. 0-2 Alan Grozdanic 89. 1-2 Aziz El Bouazatti

Kozakken Boys - IJsselmeervogels 2-2 (0-1)
37. 0-1 Kwong-Wah Steinraht 51. 0-2 Kwong-Wah Steinraht 56. 1-2 Marruchen Zimmerman 67. 2-2 Marruchen Zimmerman

Spakenburg - Bennekom 1-1 (0-0)
65. 0-1 Clint van der Wal 83. 1-1 Jos Bouw
Bijzonderheid: Salim Amerzgiou (Spakenburg) mist strafschop

Sparta Nijkerk - Geinoord 3-1 (2-1)
3. 1-0 Joris van Rooijen 25. 1-1 Daan van der Valk 36. 2-1 Lopes Dinis Magalhaes 51. 3-1 Raoul Henar

Zwaluwen '30 / Henver - Volendam 2-1 (1-1)
10. 1-0 Peter Neuvel 12. 1-1 Nick Tol 64. 2-1 Patrick Leeflang
Rood: Mohamed Moudou (Zwaluwen '30 / Henver)

STAND

1. IJsselmeervogels 6-16
2. Spakenburg 6-11
3. GVVV 6-10 (+2)
4. DOVO 6-10 (-3)
5. Bennekom 6-9
6. Hoek 6-8 (0, 5 goals voor)
=. SDC Putten 6-8 (0, 5 goals voor)
8. Sparta Nijkerk 6-8 (-5)
9. Kozakken Boys 6-7 (0)
10. Jodan Boys 6-7 (-1)
11. Zwaluwen '30 / Henver 6-7 (-3)
12. AFC Ajax 6-6
13. Volendam 6-5
14. Geinoord 6-3

Topscorers:

1. Kwong-Wah Steinraht (IJsselmeervogels) 9
2. Thijs Houwing (Spakenburg) 6
3. André Kemper (IJsselmeervogels) 5
=. Marruchen Zimmerman (Kozakken Boys) 5
5. Kees Graafland (Jodan Boys) 4
=. Raoul Henar (Sparta Nijkerk) 4
=. Dennis van Meegdenburg (GVVV) 4
=. Albert van Nijhuis (SDC Putten) 4
=. Daan van der Valk (Geinoord) 4

De rappe SMS'er en vleugelspits van Kozakken Boys, Marruchen Zimmerman, hielp zijn ploeg met twee goals naast de Vogels en is met vijf competitietreffers nu gedeeld derde op de topscorerslijst

Uitslagen zaterdaghoofdklasse
www.thuisuiteten.nl
pi_62325025
Zeker welkom 5-sterren, misschien kennen we elkaar wel.
pi_62330071
Overigens een ludieke actie van de supporters van Kozakken Boys gistermorgen, waarmee men duidelijk maakte hoe over de prestaties werd gedacht:

www.thuisuiteten.nl
  maandag 13 oktober 2008 @ 08:39:04 #210
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_62343113
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 11:52 schreef 5-Sterren het volgende:
Natuurlijk is IJsselmeervogels niet onoverwinnelijk. Eens moest het 1e puntverlies komen. Dat het gisteren kwam was echter zwaar onterecht. Het 1e uur was er geen vuiltje aan de lucht. KZB werd helemaal gek getikt. Vooral de rechterkant, waar wederom Bolland excelleerde, speelde ijzersterk.
Alleen de snelheid van Zimmerman is moeilijk te verdedigen. Helemaal door Tosch. Mooy speelde ook niet zijn beste wedstrijd. Ging een paar keer opzichtig de bal brengen en was onnauwkeurig in zijn passing.
En juist dáár zit het zwakke punt van IJsselmeervogels. De verdediging is voor amateurbegrippen redelijk zwak. Het staat gewoon niet sterk genoeg. Zimmerman is prima te verdedigen; je moet gewoon wat verder terugplooien. En ik dacht nu juist dat de Vogels dat deden. Bij DOVO wachtten ze duidelijk af tot er een kansje kwam; een soort van PSV mentaliteit. Prima blijkbaar, want het werkte.
Maar de twee spelers die je noemt vind ik dan ook dé zwakke punten van IJsselmeervogels. Toch worden zij wel kampioen, maak je niet druk.
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
  maandag 13 oktober 2008 @ 08:39:51 #211
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_62343120
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 17:06 schreef methodmich het volgende:
Overigens een ludieke actie van de supporters van Kozakken Boys gistermorgen, waarmee men duidelijk maakte hoe over de prestaties werd gedacht:

[ afbeelding ]
Ja, dat was geniaal idd!
Be your best
pi_62343336
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 11:52 schreef 5-Sterren het volgende:
De 2-2 was domme pech. Kemper wilde de bal wegkoppen, kreeg een duw en bal vloog pardoes de goal in.
Kansen op 3-2 waren er trouwens net zoveel als kansen op 2-3. Als IJsselmeervogels wat scherper wordt met de spelhervattingen (in de eerste helft werd het met een corner ook al gevaarlijk) kan het wederom een mooi jaar worden.

Dat Spakenburg met smart wacht op Miel Mans zegt denk ik genoeg. De beste man heeft al wel een volle 30 minuten gespeeld voor de club.

Ps: Angstgegner, je schrijft net als in de presentatiegids. Veel geblaat maar weinig wol.

Ik vind dat je een erg grote smoel hebt, gelet op je eerste bijdrage. Die presentatiiegids is in alle opzichten beter en mooier dan dat vodje dat jullie hebben uitgebracht, maar dit terzijde. Ik laat trouwens mensen aan het woord in die gids, de gedane uitspraken kun je mij uiteraard niet verwijten. Mans heeft in het verleden meerdere keren aangetoond een uitstekende speler te zijn. Hooguit zou zijn gebrek aan wedstrijdritme hem eeen beetje parten kunnen spelen. Dat IJsselmeervogels deze speler ook dolgraag wilde hebben, maar zoals wel vaker gewoon te laat was (zie Tol, Amerzgiou, om er een paar te noemen), zegt genoeg over de kwaliteiten van deze speler.

De grootste tegenstander van Spakenburg is Spakenburg zelf. Alleen als de Blauwen slecht blijven spelen, kan het een mooi jaar worden voor IJsselmeervogels. Met de nadruk op kan, want jullie hebben een trainer die niet met mensen kan omgaan, dus als straks iedereen weer aanwezig, verwacht ik op dat punt zeker nog de nodige problemen. Een en ander wordt nu slechts verbloemd door de goede resultaten.
pi_62343373
Ik vind dat 5-sterren een erg grote smoel heeft, gelet op het feit dat het hier om zijn eerste bijdrage gaat op dit forum. De presentatiiegids van de Blauwen is in alle opzichten beter en mooier dan dat vodje dat jullie hebben uitgebracht, maar dit terzijde. Ik laat trouwens mensen aan het woord in die gids, de gedane uitspraken kun je mij uiteraard niet verwijten. Mans heeft in het verleden meerdere keren aangetoond een uitstekende speler te zijn. Hooguit zou zijn gebrek aan wedstrijdritme hem een beetje parten kunnen spelen. Dat IJsselmeervogels deze speler ook dolgraag wilde hebben, maar zoals wel vaker gewoon te laat was (zie Tol, Amerzgiou, om er een paar te noemen), zegt genoeg over de kwaliteiten van deze speler.

De grootste tegenstander van Spakenburg is Spakenburg zelf. Alleen als de Blauwen slecht blijven spelen, kan het een mooi jaar worden voor IJsselmeervogels. Met de nadruk op kan, want jullie hebben een trainer die niet met mensen kan omgaan, dus als straks iedereen weer aanwezig is, verwacht ik op dat punt zeker nog de nodige problemen. Een en ander wordt nu slechts verbloemd door de goede resultaten...

Daarnaast ben ik het met Deejaylethal eens dat IJsselmeervogels enkele zwakke pionnen in de defensie heeft staan. Vooral Pierre Tosch is erg onzeker, al hoop ik natuurlijk dat hij de rest van het seizoen door Wesseling wordt gehandhaafd.

Daarnaast is Axwijk, voorlopig nog geblesseerd, een risicofactor, want deze keiharde verdediger heeft al drie gele kaarten opgelopen in de competitie en zal naar verwachting nog wel wat schorsingen oplopen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Angstgegner op 13-10-2008 10:05:51 ]
pi_62356096
Zimmerman is natuurlijk wel te verdedigen, al is ie op goede dagen voor elke defensie een plaag.

Overigens vraag ik me ook nog steeds af of het bij de Vogels goed blijft gaan met de grote selectie. Ik weet sowieso al van één speler dat ie momenteel best baalt van het feit dat hij steeds reserve is, al snapt hij het wel, omdat het team blijft winnen. Maar toch, op den duur kan dat ook demotiverend gaan werken.

En Wesseling blijft een rare. Hoorde dit weekend van Rijsdijk ook weer een verhaal over die man, dat is eigenlijk onvoorstelbaar dat zoiets kan.
www.thuisuiteten.nl
pi_62358053
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 17:39 schreef methodmich het volgende:
Zimmerman is natuurlijk wel te verdedigen, al is ie op goede dagen voor elke defensie een plaag.

Overigens vraag ik me ook nog steeds af of het bij de Vogels goed blijft gaan met de grote selectie. Ik weet sowieso al van één speler dat ie momenteel best baalt van het feit dat hij steeds reserve is, al snapt hij het wel, omdat het team blijft winnen. Maar toch, op den duur kan dat ook demotiverend gaan werken.

En Wesseling blijft een rare. Hoorde dit weekend van Rijsdijk ook weer een verhaal over die man, dat is eigenlijk onvoorstelbaar dat zoiets kan.
Je hebt het over Michael The?
pi_62358732
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 19:05 schreef TN-FR het volgende:

[..]

Je hebt het over Michael The?
Dat lijkt me niet, Thé heeft trouwens niks te zeggen want die presteert te weinig om in de basis te spelen.

Grappige is trouwens dat mensen buiten de club het steeds hebben over Wesseling terwijl het binnen de club totaal niet speelt. Zal me trouwens ook een zorg zijn wat anderen vinden.
  maandag 13 oktober 2008 @ 23:54:27 #217
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_62366275
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 09:00 schreef Angstgegner het volgende:
Ik vind dat 5-sterren een erg grote smoel heeft, gelet op het feit dat het hier om zijn eerste bijdrage gaat op dit forum. De presentatiiegids van de Blauwen is in alle opzichten beter en mooier dan dat vodje dat jullie hebben uitgebracht, maar dit terzijde. Ik laat trouwens mensen aan het woord in die gids, de gedane uitspraken kun je mij uiteraard niet verwijten. Mans heeft in het verleden meerdere keren aangetoond een uitstekende speler te zijn. Hooguit zou zijn gebrek aan wedstrijdritme hem een beetje parten kunnen spelen. Dat IJsselmeervogels deze speler ook dolgraag wilde hebben, maar zoals wel vaker gewoon te laat was (zie Tol, Amerzgiou, om er een paar te noemen), zegt genoeg over de kwaliteiten van deze speler.

De grootste tegenstander van Spakenburg is Spakenburg zelf. Alleen als de Blauwen slecht blijven spelen, kan het een mooi jaar worden voor IJsselmeervogels. Met de nadruk op kan, want jullie hebben een trainer die niet met mensen kan omgaan, dus als straks iedereen weer aanwezig is, verwacht ik op dat punt zeker nog de nodige problemen. Een en ander wordt nu slechts verbloemd door de goede resultaten...

Daarnaast ben ik het met Deejaylethal eens dat IJsselmeervogels enkele zwakke pionnen in de defensie heeft staan. Vooral Pierre Tosch is erg onzeker, al hoop ik natuurlijk dat hij de rest van het seizoen door Wesseling wordt gehandhaafd.

Daarnaast is Axwijk, voorlopig nog geblesseerd, een risicofactor, want deze keiharde verdediger heeft al drie gele kaarten opgelopen in de competitie en zal naar verwachting nog wel wat schorsingen oplopen.

Die grote smoel zal wel meevallen Angstgegner. De anderen heten me zelfs welkom.
Ik vind het trouwens wel een gedurfde uitspraak dat jullie gids in alle opzichten mooier was. Ik kan me voorstellen dat jij dat vindt. Je kon eindelijk weer een succesje vermelden. Dat kan gemiddeld een keer in de tien jaar, (twee schamele afdelingstiteltjes sinds 1987) dus ik kan bij nader inzien wel begrip opbrengen voor je standpunt.

Je verwachtingen vwb Axwijk kan ik niet ontkennen, maar ook hier geldt haal eerst de splinter...enfin, Verschragen Rood.
Rademaker Rood.
I rest my case !

Het zal me beniewen wat voor straf de KNVB voor de blauwen in petto heeft.
Ik begreep dat er wat schorsingen uitgedeelt zijn aan wat ongeciviliceerde gekken uit de Apenheul uuuuhh Havenside?
pi_62367948
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 23:54 schreef 5-Sterren het volgende:
Ik kan me voorstellen dat jij dat vindt. Je kon eindelijk weer een succesje vermelden. Dat kan gemiddeld een keer in de tien jaar, (twee schamele afdelingstiteltjes sinds 1987) dus ik kan bij nader inzien wel begrip opbrengen voor je standpunt.

Je verwachtingen vwb Axwijk kan ik niet ontkennen, maar ook hier geldt haal eerst de splinter...enfin, Verschragen Rood.
Rademaker Rood.
I rest my case !

Het zal me beniewen wat voor straf de KNVB voor de blauwen in petto heeft.
Ik begreep dat er wat schorsingen uitgedeelt zijn aan wat ongeciviliceerde gekken uit de Apenheul uuuuhh Havenside?
En dan ontkennen dat je een grote smoel hebt .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:26:50 #219
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_62375480
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 03:18 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En dan ontkennen dat je een grote smoel hebt .
Ja Sorry Da_sandman, maar ik ken Angstgegner al een hele tijd. Ik verzeker je dat dit kinderspel voor hem is.
Op diverse fora geeft hij niets ontziend zijn mening. In zijn rol als verslaggever kan hij de zaken redelijk aandikken.
Op deze site staat gevisualiseerd wat hij schrijft.

http://www.sfeeer.nl/ongelukje/#more-1098

Geniaal gevonden
Een beetje dissen kan dus geen kwaad
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:00:08 #220
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_62387236
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:26 schreef 5-Sterren het volgende:

[..]

Ja Sorry Da_sandman, maar ik ken Angstgegner al een hele tijd. Ik verzeker je dat dit kinderspel voor hem is.
Op diverse fora geeft hij niets ontziend zijn mening. In zijn rol als verslaggever kan hij de zaken redelijk aandikken.
Op deze site staat gevisualiseerd wat hij schrijft.

http://www.sfeeer.nl/ongelukje/#more-1098

Geniaal gevonden
Een beetje dissen kan dus geen kwaad
Nee, maar doe dat niet hier, daar vinden wij het geen plaats voor.
Be your best
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:01:44 #221
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_62387291
Wtf :")

Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_62390907
http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/stream/661921b7.mp3

Wilson is ook een eikel maar deze meneer Verbruggen pleit zijn eigen hachje wel erg vrij.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 23:20:06 #223
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_62391802
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 22:51 schreef F1Bas het volgende:
http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/stream/661921b7.mp3

Wilson is ook een eikel maar deze meneer Verbruggen pleit zijn eigen hachje wel erg vrij.
Klopt. Al heeft hij wel een punt op het laatst in zijn betoog. Amateurverenigingen zullen steeds meer veiligheidsmaatregelen moeten nemen.
Dat is niet alleen kostbaar, maar het gaat ook ten koste van de gezellige zaterdagmiddag.
pi_62392106
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 23:20 schreef 5-Sterren het volgende:

[..]

Klopt. Al heeft hij wel een punt op het laatst in zijn betoog. Amateurverenigingen zullen steeds meer veiligheidsmaatregelen moeten nemen.
Dat is niet alleen kostbaar, maar het gaat ook ten koste van de gezellige zaterdagmiddag.
Ach bij de Vogels maak ik echt nooit iets soortgelijks mee, gelukkig maar. Al was QB een uitzondering maar dat kwam door die dwazen uit Katwijk en was niet tijdens de wedstrijd.
pi_62393767
Overigens gaan de roddels al over 9!!!! punten mindering voor Spakenburg(mede door al eerdere puntenaftrek), al lijkt mij het iets teveel van het goede. En dan is de competitie meteen niet meer spannend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')