abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62394463
Volgens de laatste berichten zijn het vijftien punten in mindering.. Laat me niet lachen, Basje. Laat de KNVB eerst maar eens zorgen voor goede scheidsrechters in de hoofdklasse, dan zijn we al een eind op de goede weg. Ik hoop dat jullie die Brouwer - die al jarenlang problemen heeft - dit seizoen ook nog een keer krijgen, want dan ga je nog wat beleven.

[ Bericht 16% gewijzigd door Angstgegner op 15-10-2008 02:27:12 ]
pi_62394525
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 23:54 schreef 5-Sterren het volgende:

[..]

Die grote smoel zal wel meevallen Angstgegner. De anderen heten me zelfs welkom.
Ik vind het trouwens wel een gedurfde uitspraak dat jullie gids in alle opzichten mooier was. Ik kan me voorstellen dat jij dat vindt. Je kon eindelijk weer een succesje vermelden. Dat kan gemiddeld een keer in de tien jaar, (twee schamele afdelingstiteltjes sinds 1987) dus ik kan bij nader inzien wel begrip opbrengen voor je standpunt.

Je verwachtingen vwb Axwijk kan ik niet ontkennen, maar ook hier geldt haal eerst de splinter...enfin, Verschragen Rood.
Rademaker Rood.
I rest my case !

Het zal me beniewen wat voor straf de KNVB voor de blauwen in petto heeft.
Ik begreep dat er wat schorsingen uitgedeelt zijn aan wat ongeciviliceerde gekken uit de Apenheul uuuuhh Havenside?

De Havenside interesseert mij niets, er is trouwens door het bestuur nog geen enkele schorsing uitgedeeld,dus je lult wederom uit je nek. Verschraagen was de speler die het minst deed bij het opstootje, dus zijn rode kaart was sowieso onterecht. Dat de gids van Spakenburg in alle opzichten mooier is, kan iedereen beamen die hem heeft gezien. Voor in het eerst in vijf seizoenen heeft IJsselmeervogels de spelersnamen onder de elftalfoto juist geschreven, terwijl de interviews net als in voorgaande jaren niets voorstellen. Diverse mensen die de Vogels regelmatig zien spelen, maken zich zorgen over het grote aantal gele kaarten. Spelers als Axwijk en Katipana staan ondertussen op drie kaarten en zodra er wat gebeurt met Kevin Winter wil ik nog weleens zien hoelang de ongeslagen status gehandhaafd blijft. Voorlopig is er van een straf van de KNVB nog helemaal geen sprake, dus we wachten rustig de gebeurtenissen af. Ik zag onlangs een opstootje bij FC Zwolle-Go Ahead Eagles, waarbij dingen voorvielen, die ik in Veenendaal niet heb gezien. Over meten met twee maten gesproken..
pi_62394565
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 19:05 schreef TN-FR het volgende:

[..]

Je hebt het over Michael The?
Michael Thé is overal mislukt. Ook IJsselmeervogels is er ondertussen achter dat deze speler geen toegevoegde waarde is, maar dat had ik ze van tevoren al kunnen vertellen. De speler die Methodmich bedoelt is ongetwijfeld Bram Meurs.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 08:07:23 #229
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_62395441
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:00 schreef deejaylethal het volgende:

[..]

Nee, maar doe dat niet hier, daar vinden wij het geen plaats voor.
Nou, als ik de rest van dit draadje lees denk ik daar toch iets anders over. Maar goed, laten we het over voetbal hebben. Een kwestie van tijd voordat de lakei weer uit z'n rol valt.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 08:24:15 #230
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_62395563
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 02:25 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

De Havenside interesseert mij niets, er is trouwens door het bestuur nog geen enkele schorsing uitgedeeld,dus je lult wederom uit je nek. Verschraagen was de speler die het minst deed bij het opstootje, dus zijn rode kaart was sowieso onterecht. Dat de gids van Spakenburg in alle opzichten mooier is, kan iedereen beamen die hem heeft gezien. Voor in het eerst in vijf seizoenen heeft IJsselmeervogels de spelersnamen onder de elftalfoto juist geschreven, terwijl de interviews net als in voorgaande jaren niets voorstellen. Diverse mensen die de Vogels regelmatig zien spelen, maken zich zorgen over het grote aantal gele kaarten. Spelers als Axwijk en Katipana staan ondertussen op drie kaarten en zodra er wat gebeurt met Kevin Winter wil ik nog weleens zien hoelang de ongeslagen status gehandhaafd blijft. Voorlopig is er van een straf van de KNVB nog helemaal geen sprake, dus we wachten rustig de gebeurtenissen af. Ik zag onlangs een opstootje bij FC Zwolle-Go Ahead Eagles, waarbij dingen voorvielen, die ik in Veenendaal niet heb gezien. Over meten met twee maten gesproken..
Hou nou eens op over schrijffouten. In de blauwe gids van vorig jaar stonden anders ook fouten genoeg. Terwijl jij de eindredacteur anoniem aan het SMS-en was, spelde je zelf de namen van de geinterviewden fout die met koeieletters in de koptekst stonden.
Kevin is inderdaad van de buitencategorie. Een soort Miel Mans, alleen dan wel fit. Dat wil alleen niet zeggen dat we dat niet kunnen opvangen. Volgens mij kunnen we wel twee middenvelden op hoofdklasse niveau opstellen.
Dat er met twee maten gemeten wordt weten we allang. Dat Spakenburg een slechte naam heeft, wat ik overigens oprecht jammer vind, ook. De incidenten bij GVVV bevestigen dat helaas weer.

[ Bericht 1% gewijzigd door 5-Sterren op 15-10-2008 10:37:26 ]
  woensdag 15 oktober 2008 @ 08:34:51 #231
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_62395685
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 02:30 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Michael Thé is overal mislukt. Ook IJsselmeervogels is er ondertussen achter dat deze speler geen toegevoegde waarde is, maar dat had ik ze van tevoren al kunnen vertellen. De speler die Methodmich bedoelt is ongetwijfeld Bram Meurs.
Thé is drama. Onbegrijpelijk dat hij vorig jaar op de bank zat Feijenoord.
Meurs heeft ook nog geen potten kunnen breken. Dat weet hij zelf ook. Hij is dus niet aan het muiten.
Dat er met deze selectie teleurstellingen verwerkt moeten worden was duidelijk voor het seizoen begon.
pi_62396769
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 08:34 schreef 5-Sterren het volgende:

[..]

Meurs heeft ook nog geen potten kunnen breken. Dat weet hij zelf ook. Hij is dus niet aan het muiten.
Dat er met deze selectie teleurstellingen verwerkt moeten worden was duidelijk voor het seizoen begon.
Eens over Thé al was hij in het begin nog wel aardig.

En Meurs was voornamelijk geblesseerd, dus niet vreemd dat hij weinig speelt.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 15 oktober 2008 @ 13:44:14 #233
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_62403066
Aanvoerder GVVV met dood bedreigd
woensdag 15 oktober 2008 | 03:50 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 15 oktober 2008 | 10:11

Tekstgrootte

GVVV-aanvoerder Antonio Aguilar Aguilera. Archieffoto: Cord Otting

VEENENDAAL - Aanvoerder Antonio Aguilar Aguilera van voetbalclub GVVV uit Veenendaal is per sms met de dood bedreigd. Het tekstbericht is anoniem verstuurd, maar komt hoogstwaarschijnlijk uit de hoek van fans van voetbalclub Spakenburg.
Aguilar Aguilera ligt onder vuur van Spakenburg na het competitieduel van 4 oktober.

Bij een botsing blesseerde de middenvelder van de Veenendaalse hoofdklasser spits Thijs Houwing van Spakenburg. Die liep daarbij een oogkasfractuur op en deed afgelopen week aangifte van mishandeling bij de politie. Aguilar Aguilera kreeg de rode kaart na het incident, maar ontkent bewust een elleboogstoot te hebben uitgedeeld.

Het duel tussen GVVV en Spakenburg (3-1) stond bol van de incidenten. Arbiter Brouwer gaf ook nog rood aan Spakenburger Robert Verschraagen en op de tribunes waren vechtpartijen. De KNVB stelt een onderzoek naar de wedstrijd in. Voor beide clubs dreigt puntenaftrek.

Het bestuur van GVVV beraadt zich na de doodsbedreiging nog op stappen.
pi_62410181
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 19:05 schreef TN-FR het volgende:

[..]

Je hebt het over Michael The?

Nee, geen Thé. Maakt ook niet uit wie wel. Die speler zeurt ook niet, hij baalt alleen. En heeft wel alle begrip voor de keuze van de trainer nu, door de resultaten. Alleen moet het niet te lang gaan duren, dat zou zonde zijn. Voor hem en voor de club denk ik.

Van mij mogen de Vogels alles winnen. Wesseling vind ik echter niks. Dat het niet speelt binnen de club, zoals F1Bas zegt, zou kunnen. Wellicht niet meer. Maar het is wel degelijk een issue geweest. Op zeker twee basisspelers van vorig seizoen hebben tot diep in mei geaarzeld te blijven, ondanks eerder gemaakte afspraken. Hebben bij andere clubs gesproken. Uiteindelijk toch gebleven, maar hun aarzeling kwam vooral door de trainer.

Voorlopig gaat het echter goed en dat is voor de Vogels alleen maar mooi. Ik zou echter niet verbaasd zijn als er alsnog dingen fout gaan.

Dat Aguilar Aguilera van GVVV overigens per SMS met de dood bedreigd zou zijn, naar aanleiding van de pot tegen Spakenburg, vind ik wel in- en intriest.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_62424268
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 08:24 schreef 5-Sterren het volgende:

[..]

Hou nou eens op over schrijffouten. In de blauwe gids van vorig jaar stonden anders ook fouten genoeg. Terwijl jij de eindredacteur anoniem aan het SMS-en was, spelde je zelf de namen van de geinterviewden fout die met koeieletters in de koptekst stonden.
Kevin is inderdaad van de buitencategorie. Een soort Miel Mans, alleen dan wel fit. Dat wil alleen niet zeggen dat we dat niet kunnen opvangen. Volgens mij kunnen we wel twee middenvelden op hoofdklasse niveau opstellen.
Dat er met twee maten gemeten wordt weten we allang. Dat Spakenburg een slechte naam heeft, wat ik overigens oprecht jammer vind, ook. De incidenten bij GVVV bevestigen dat helaas weer.
Ik praat over schrijffouten wanneer ik wil. Zo heb ik nog nooit gehoord van het woord middenvelden. Ik weet ondertussen al wie jij bent, dus de demagogische teksten die je hier neerkalkt verrassen me geenzins. Je moet alleen geen leugens verkondigen. Omdat ik een tijdje voor het bedrijf van de door jou genoemde eindredacteur heb gewerkt, was er geen sprake van een anoniem sms-je. Als hij mijn telefoonnummer bljkt te hebben gewist, kan ik daar natuurlijk niets aan doen.

Er is door mij geen enkele naam van de geïnterviewde spelers fout geschreven, dus ik weet niet wat voor onzin je nu bazelt.

Jij bent helemaal niet bij de wedstrijd GVVV-Spakenburg geweest, dus jij kunt ook niet oordelen over wat daar gebeurd is. Verder neem ik aan dat als Steinraht een forse elleboogstoot krijgt, zijn medespelers het ook wel even voor hem op zullen nemen...

Wat de incidenten met de supporters van Spakenburg betreft, ben ik het met je eens. Het bestuur van Spakenburg zal daar echt wel op de juiste wijze mee om weten te gaan.

Ik kan me trouwens genoeg incidenten van jouw club uit het verleden herinneren die onder meer resulteerden in twee wedstrijden zonder publiek. Wat te denken bijvoorbeeld van een vrouwelijke supporter die een scheidsrechter met een paraplu slaat, supporters die onder invloed van alcohol een wedstrijd tegen RKC om de algemeen amateurtitel verzieken na massale vechtpartijen (en in de pers daarna terecht als 'zuupporters' werden omschreven), scheidsrechter Dragt die bedreigd werd door een groot supporters na afloop van een wedstrijd en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dan kom je met de dooddoener aanzetten dat dit allemaal allang geleden is, maar de feiten liggen er wel.

Miel Mans is nu fit. Denk niet dat Winter tegen hem de kans zal krijgen om uit te blinken, want deze jongen gaat, mits hij fit blijft natuurlijk, nog veel van zich laten horen. En loop hier niet op te scheppen over twee middenlinies (weer wat geleerd vandaag joh) op hoofdklasseniveau, want daar is totaal geen sprake van.
Zo goed was die Bronkhorst nou ook weer niet bij DOVO, Henri de Graaf is geen middenvelder en ik moet nog maar zien of Meurs het seizoen wel afmaakt bij jullie, als hij zo weinig speeltijd krijgt.
pi_62424302
Het bestuur van GVVV had beter eerst kunnen achterhalen wie dit sms-je heeft verstuurd, voordat men de pers erbij haalt. Natuurlijk is de kans vrij groot dat dit iemand uit het Spakenburg-kamp geweest is, maar dit zal toch eerst bewezen moeten worden. Er zijn ook nog andere opties denkbaar.
[/quote]

[ Bericht 75% gewijzigd door Angstgegner op 16-10-2008 03:52:42 ]
pi_62424330
quote:

[..]

Hoe kom je erbij dat hij vorig jaar op de bank zat bij Feyenoord? Je bedoelt ongetwijfeld dat hij op de tribune zat bij Jong Feyenoord.. Dat is wel een groot verschil..
pi_62424343
[

[ Bericht 99% gewijzigd door Angstgegner op 16-10-2008 03:55:27 ]
  donderdag 16 oktober 2008 @ 10:00:23 #239
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_62427370
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 03:45 schreef Angstgegner het volgende:
Het bestuur van GVVV had beter eerst kunnen achterhalen wie dit sms-je heeft verstuurd, voordat men de pers erbij haalt. Natuurlijk is de kans vrij groot dat dit iemand uit het Spakenburg-kamp geweest is, maar dit zal toch eerst bewezen moeten worden. Er zijn ook nog andere opties denkbaar.
Toch kunnen we hier stilletjes vanuit gaan, daar het op het forum van Spakenburg ook gebeurt...
Écht te triest voor woorden. Leer je gewoon eens te gedragen. Ik vind het prima dat dit aangekaart wordt. Zowel GVVV als (vooral) Spakenburg supporters hebben zich misdragen, en daar moet wat aan gedaan worden.
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_62429320
IEnkele mensen gaan er inderdaad vanuit ja, maar dat zegt me niets. Laat GVVV eerst maar eens bewijzen dat het sms-je daadwerkelijk door een Spakenburg-supporter is verstuurd. Een telefoontje naar de KLPD in Driebergen en vijf minuten later weten ze wie erachter zit. Tenzij het sms-je anoniem is verstuurd via de site smsbuzz.nl. Wist niet dat die bestond. Als het sms-je inderdaad door een Spakenburg-supporter is verstuurd, moet de persoon in kwestie door het bestuur van zijn club levenslang worden geschorst. Nogmaals, prima om een dergelijke zaak aan te kaarten, maar wel met bewijzen graag..
pi_62430523
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 08:07 schreef 5-Sterren het volgende:

[..]

Nou, als ik de rest van dit draadje lees denk ik daar toch iets anders over. Maar goed, laten we het over voetbal hebben. Een kwestie van tijd voordat de lakei weer uit z'n rol valt.
O ja, meneer Gerrit de Harder kan binnenkort nog wel een leuke column op de Spakenburg-site verwachten. Meneer Hamstra kan heel beeldend schrijven zoals je weet en toevallig kent hij deze meneer een beetje, dus ik heb nu al medelijden met hem. En misschien schrijf ik ook nog wel een leuk stukje over Gerrit. De gefrustreerde en volstrekt humorloze wedstrijdsecretaris van IJsselmeervogels wiens columns in het clubblad van de rooien negen van de tien keer over Spakenburg gaan.

Ik denk dat hij zich daarna een week of vijf niet durft te vertonen aan de rode en lelijkste zijde van De Westmaat.
pi_62434473
De Havenside heeft zich voor de zoveelste keer op een schandalige manier misdragen. Tegen dit gerei moet het bestuur van Spakenburg een keer hard optreden. Want je hebt meer last van ze dan dat ze je steunen.

Over naar het voetbal dan maar. Ik zie IJsselmeervogels nog niet zo makkelijk winnen uit bij Volendam, hoewel Volendam in een dip zit. Ze hebben daar een paar snelle spitsen, die toch gevaarlijk kunnen zijn. Kozakken Boys wint uit bij Spakenburg.

PS.: Kees, waarom reageer je niet meer op het blauwe forum? Heb je het te druk met het zoeken naar je paspoort? Loopjongen van H.H.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 17:31:21 #243
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_62439294
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 03:41 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Ik praat over schrijffouten wanneer ik wil. Zo heb ik nog nooit gehoord van het woord middenvelden.
Even wat zaken weerleggen

Volgens Van Dale

mid•den•veld het; o -en (sp) 1 het middelste gedeelte vh speelveld 2 de middenvelders

pi_62439389
quote:

[..]

Toen was de halve selectie van Feyenoord zwak, ziek en misselijk!

Bij Jong Feyenoord deed Thé het wel redelijk, speelde toen regelmatig als spits. Niveau van toen kon ie wel aan, Feyenoord speelde toen Eerste Divisie met de beloften. Dat hij na de promotie geen nieuw contract meer kreeg was niet bepaald verrassend. Waar spelen de Vogels hem nu uit? Op de flanken? Lijkt me beter voor hem dan op 10 of als spits.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 16 oktober 2008 @ 17:36:04 #245
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_62439398
quote:

[..]

Ik weet ondertussen al wie jij bent, dus de demagogische teksten die je hier neerkalkt verrassen me geenzins.
Jij weet helemaal niet wie ik ben, dus hoe durf je me te associëren met een demagoog.

donderdag 16 oktober 2008 @ 17:38:56 #246
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_62439447
quote:

[..]

Er is door mij geen enkele naam van de geïnterviewde spelers fout geschreven, dus ik weet niet wat voor onzin je nu bazelt.

Interview met Bram Hopman en Aart Koelwijn. Moet toch echt Koelewijn zijn.

donderdag 16 oktober 2008 @ 17:44:16 #247
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_62439548
quote:

[..]

Ik kan me trouwens genoeg incidenten van jouw club uit het verleden herinneren die onder meer resulteerden in twee wedstrijden zonder publiek. Wat te denken bijvoorbeeld van een vrouwelijke supporter die een scheidsrechter met een paraplu slaat, supporters die onder invloed van alcohol een wedstrijd tegen RKC om de algemeen amateurtitel verzieken na massale vechtpartijen (en in de pers daarna terecht als 'zuupporters' werden omschreven), scheidsrechter Dragt die bedreigd werd door een groot supporters na afloop van een wedstrijd en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dan kom je met de dooddoener aanzetten dat dit allemaal allang geleden is, maar de feiten liggen er wel.

Nou... daar komt inderdaad de dooddoener.
Wat een ouwe koeien.
Feit is dat IJsselmeervogels er jaren over gedaan heeft om weer een goede naam op te bouwen. Dat is prima gelukt.
De feiten die er nu liggen zijn dus enkel blauwe feiten.

[ Bericht 0% gewijzigd door 5-Sterren op 16-10-2008 18:06:25 ]
  donderdag 16 oktober 2008 @ 17:52:16 #248
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_62439713
quote:

[..]

.
Zo goed was die Bronkhorst nou ook weer niet bij DOVO,
Hij werd daar zelfs man of the year.
En, ja ik weet dat dat in de 1e klasse was.

[ Bericht 6% gewijzigd door 5-Sterren op 16-10-2008 18:05:34 ]
  donderdag 16 oktober 2008 @ 17:54:44 #249
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_62439762
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 03:50 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat hij vorig jaar op de bank zat bij Feyenoord? Je bedoelt ongetwijfeld dat hij op de tribune zat bij Jong Feyenoord.. Dat is wel een groot verschil..
Zat op de bank met een wedstrijd voor de KNVB beker. Ging mee op trainingskamp en kreeg daar zelfs, welliswaar tegen een amateur, speelminuten.

Opstelling Feyenoord:
Darley (46’ Cummins); Davids, Greene (66’ Monteiro), Bahia, Lensky; Wattamaleo (74’ Pattinama), Lucius, Tininho; Hofs, Mols (46’ Thé) en Slory (60’ Ribeiro)

donderdag 16 oktober 2008 @ 17:57:04 #250
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_62439807
Zo stonden trouwens ook de security gasten te zwaaien toen je er niet in mocht bij het Metropool gala

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')