quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:54 schreef 5-Sterren het volgende:
[..]
Die grote smoel zal wel meevallen Angstgegner. De anderen heten me zelfs welkom.
Ik vind het trouwens wel een gedurfde uitspraak dat jullie gids in alle opzichten mooier was. Ik kan me voorstellen dat jij dat vindt. Je kon eindelijk weer een succesje vermelden. Dat kan gemiddeld een keer in de tien jaar, (twee schamele afdelingstiteltjes sinds 1987) dus ik kan bij nader inzien wel begrip opbrengen voor je standpunt.
Je verwachtingen vwb Axwijk kan ik niet ontkennen, maar ook hier geldt haal eerst de splinter...enfin, Verschragen Rood.
Rademaker Rood.
I rest my case !
Het zal me beniewen wat voor straf de KNVB voor de blauwen in petto heeft.
Ik begreep dat er wat schorsingen uitgedeelt zijn aan wat ongeciviliceerde gekken uit de Apenheul uuuuhh Havenside?
Michael Thé is overal mislukt. Ook IJsselmeervogels is er ondertussen achter dat deze speler geen toegevoegde waarde is, maar dat had ik ze van tevoren al kunnen vertellen. De speler die Methodmich bedoelt is ongetwijfeld Bram Meurs.quote:
Nou, als ik de rest van dit draadje lees denk ik daar toch iets anders over. Maar goed, laten we het over voetbal hebben. Een kwestie van tijd voordat de lakei weer uit z'n rol valt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:00 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Nee, maar doe dat niet hier, daar vinden wij het geen plaats voor.
Hou nou eens op over schrijffouten. In de blauwe gids van vorig jaar stonden anders ook fouten genoeg. Terwijl jij de eindredacteur anoniem aan het SMS-en was, spelde je zelf de namen van de geinterviewden fout die met koeieletters in de koptekst stonden.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:25 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
De Havenside interesseert mij niets, er is trouwens door het bestuur nog geen enkele schorsing uitgedeeld,dus je lult wederom uit je nek. Verschraagen was de speler die het minst deed bij het opstootje, dus zijn rode kaart was sowieso onterecht. Dat de gids van Spakenburg in alle opzichten mooier is, kan iedereen beamen die hem heeft gezien. Voor in het eerst in vijf seizoenen heeft IJsselmeervogels de spelersnamen onder de elftalfoto juist geschreven, terwijl de interviews net als in voorgaande jaren niets voorstellen. Diverse mensen die de Vogels regelmatig zien spelen, maken zich zorgen over het grote aantal gele kaarten. Spelers als Axwijk en Katipana staan ondertussen op drie kaarten en zodra er wat gebeurt met Kevin Winter wil ik nog weleens zien hoelang de ongeslagen status gehandhaafd blijft. Voorlopig is er van een straf van de KNVB nog helemaal geen sprake, dus we wachten rustig de gebeurtenissen af. Ik zag onlangs een opstootje bij FC Zwolle-Go Ahead Eagles, waarbij dingen voorvielen, die ik in Veenendaal niet heb gezien. Over meten met twee maten gesproken..
Thé is drama. Onbegrijpelijk dat hij vorig jaar op de bank zat Feijenoord.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:30 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Michael Thé is overal mislukt. Ook IJsselmeervogels is er ondertussen achter dat deze speler geen toegevoegde waarde is, maar dat had ik ze van tevoren al kunnen vertellen. De speler die Methodmich bedoelt is ongetwijfeld Bram Meurs.
Eens over Thé al was hij in het begin nog wel aardig.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:34 schreef 5-Sterren het volgende:
[..]
Thé is drama. Onbegrijpelijk dat hij vorig jaar op de bank zat Feijenoord.
Meurs heeft ook nog geen potten kunnen breken. Dat weet hij zelf ook. Hij is dus niet aan het muiten.
Dat er met deze selectie teleurstellingen verwerkt moeten worden was duidelijk voor het seizoen begon.
quote:
Ik praat over schrijffouten wanneer ik wil. Zo heb ik nog nooit gehoord van het woord middenvelden. Ik weet ondertussen al wie jij bent, dus de demagogische teksten die je hier neerkalkt verrassen me geenzins. Je moet alleen geen leugens verkondigen. Omdat ik een tijdje voor het bedrijf van de door jou genoemde eindredacteur heb gewerkt, was er geen sprake van een anoniem sms-je. Als hij mijn telefoonnummer bljkt te hebben gewist, kan ik daar natuurlijk niets aan doen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:24 schreef 5-Sterren het volgende:
[..]
Hou nou eens op over schrijffouten. In de blauwe gids van vorig jaar stonden anders ook fouten genoeg. Terwijl jij de eindredacteur anoniem aan het SMS-en was, spelde je zelf de namen van de geinterviewden fout die met koeieletters in de koptekst stonden.
Kevin is inderdaad van de buitencategorie. Een soort Miel Mans, alleen dan wel fit.Dat wil alleen niet zeggen dat we dat niet kunnen opvangen. Volgens mij kunnen we wel twee middenvelden op hoofdklasse niveau opstellen.
Dat er met twee maten gemeten wordt weten we allang. Dat Spakenburg een slechte naam heeft, wat ik overigens oprecht jammer vind, ook. De incidenten bij GVVV bevestigen dat helaas weer.
Hoe kom je erbij dat hij vorig jaar op de bank zat bij Feyenoord? Je bedoelt ongetwijfeld dat hij op de tribune zat bij Jong Feyenoord.. Dat is wel een groot verschil..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:34 schreef 5-Sterren het volgende:
[..]
Meurs heeft ook nog geen potten kunnen breken. Dat weet hij zelf ook. Hij is dus niet aan het muiten.
Dat er met deze selectie teleurstellingen verwerkt moeten worden was duidelijk voor het seizoen begon.
Toch kunnen we hier stilletjes vanuit gaan, daar het op het forum van Spakenburg ook gebeurt...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:45 schreef Angstgegner het volgende:
Het bestuur van GVVV had beter eerst kunnen achterhalen wie dit sms-je heeft verstuurd, voordat men de pers erbij haalt. Natuurlijk is de kans vrij groot dat dit iemand uit het Spakenburg-kamp geweest is, maar dit zal toch eerst bewezen moeten worden. Er zijn ook nog andere opties denkbaar.
O ja, meneer Gerrit de Harder kan binnenkort nog wel een leuke column op de Spakenburg-site verwachten. Meneer Hamstra kan heel beeldend schrijven zoals je weet en toevallig kent hij deze meneer een beetje, dus ik heb nu al medelijden met hem. En misschien schrijf ik ook nog wel een leuk stukje over Gerrit. De gefrustreerde en volstrekt humorloze wedstrijdsecretaris van IJsselmeervogels wiens columns in het clubblad van de rooien negen van de tien keer over Spakenburg gaan.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:07 schreef 5-Sterren het volgende:
[..]
Nou, als ik de rest van dit draadje lees denk ik daar toch iets anders over. Maar goed, laten we het over voetbal hebben. Een kwestie van tijd voordat de lakei weer uit z'n rol valt.
Even wat zaken weerleggenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:41 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Ik praat over schrijffouten wanneer ik wil. Zo heb ik nog nooit gehoord van het woord middenvelden.
Toen was de halve selectie van Feyenoord zwak, ziek en misselijk!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:34 schreef 5-Sterren het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet wie ik ben, dus hoe durf je me te associëren met een demagoog.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:41 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Ik weet ondertussen al wie jij bent, dus de demagogische teksten die je hier neerkalkt verrassen me geenzins.
Interview met Bram Hopman en Aart Koelwijn. Moet toch echt Koelewijn zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:41 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Er is door mij geen enkele naam van de geïnterviewde spelers fout geschreven, dus ik weet niet wat voor onzin je nu bazelt.
Nou... daar komt inderdaad de dooddoener.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:41 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Ik kan me trouwens genoeg incidenten van jouw club uit het verleden herinneren die onder meer resulteerden in twee wedstrijden zonder publiek. Wat te denken bijvoorbeeld van een vrouwelijke supporter die een scheidsrechter met een paraplu slaat, supporters die onder invloed van alcohol een wedstrijd tegen RKC om de algemeen amateurtitel verzieken na massale vechtpartijen (en in de pers daarna terecht als 'zuupporters' werden omschreven), scheidsrechter Dragt die bedreigd werd door een groot supporters na afloop van een wedstrijd en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dan kom je met de dooddoener aanzetten dat dit allemaal allang geleden is, maar de feiten liggen er wel.
Hij werd daar zelfs man of the year.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:41 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
.
Zo goed was die Bronkhorst nou ook weer niet bij DOVO,
Zat op de bank met een wedstrijd voor de KNVB beker. Ging mee op trainingskamp en kreeg daar zelfs, welliswaar tegen een amateur, speelminuten.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:50 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat hij vorig jaar op de bank zat bij Feyenoord? Je bedoelt ongetwijfeld dat hij op de tribune zat bij Jong Feyenoord.. Dat is wel een groot verschil..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |