Ja, beetje jammer inderdaad...quote:Op woensdag 17 september 2008 17:11 schreef methodmich het volgende:
Ad van Seeters huilt nog even na deejaylethal: http://www.kozakkenboys.nl/content.asp?pageitem=column
Herkenbaar na de column van 24-8.
Uit de Dordtenaarquote:Tien ’Kozakken’ redden het niet tegen GVVV én arbitrage
Kozakken Boys leek zaterdag in Veenendaal een heerlijk middagje tegemoet te gaan. Op bezoek bij het puntloze GVVV stond het na 25 minuten met 0-2 voor. Een strafschop voor GVVV én een tweede gele kaart voor ’Kozak’ Menno den Braber brachten echter een niet verwachte kentering. Uiteindelijk verliet het team van Ad van Seeters met een nederlaag sportpark Panhuis: 3-2.
ARIE VAN VELDHOVEN
VEENENDAAL
Binnen tien minuten zette Elroy Boonstoppel Kozakken Boys met een prachtig afstandsschot via de onderkant van de lat op 0-1. De paal voorkwam vervolgens een tweede Werkendamse treffer na een kopbal van Arie Lock. Het was in een fase waarin de gasten bepaalden wat er op het veld gebeurde. Vanuit een razendsnelle omschakeling werden steeds de spitsen aan het werk gezet. De 0-2 was daar een schoolvoorbeeld van. Imdat Solmaz onderschepte een vrije trap van GVVV, speelde meteen in op Richie Basoski, die Marruchen Zimmerman de diepte instuurde waarna Andro Franca bij de tweede paal afrondde.
In de 41ste minuut volgden echter de ’pingel’ en de uitsluiting van Den Braber. ,,Duidelijk een keerpunt,’’ vond ook Van Seeters. ,,Wij speelden tot dat moment echt voetbal van topamateurniveau.’’
In de rust bracht de Bredase trainer - hij kreeg voor zijn rode kaart op de openingsdag tegen Geinoord alleen een berisping - verdediger Thijs Binnerts voor aanvaller Basoski. Voorin werd gegokt op de snelheid van Franca en Zimmerman.
GVVV zette wel aan, maar dwong helemaal niets af. Alleen bij spelhervattingen was er enige dreiging voor het doel van Dennis Netten. De bezoekers kregen zelfs de beste kans. Uit een snelle counter werd Elroy Boonstoppel vrijgespeeld, maar hij zocht het doel te hoog. En na hands van GVVV-invaller Den Hartog claimde Kozakken Boys vergeefs een strafschop.
Een eigen doelpunt van Thijs Binnerts - hij raakte de bal helemaal verkeerd na een hoekschop - bracht de thuisclub uit het niets echter toch op gelijke hoogte. En zelfs het dikverdiende punt werd Kozakken Boys nog ontnomen. In de slotminuut sloeg ex-Bennekommer Dennis van Meegdenburg toe: 3-2.
En dus waren de druiven zuur voor de Van Seeters-elf. ,,We kregen meerdere mentale tikken die we niet te boven kwamen. Maar ik kan de jongens niets verwijten, alleen Dennis Netten vond ik vandaag nou niet bepaald een toonbeeld van rust,’’ stelde de trainer, die door het warrige optreden van het arbitrale trio ’het idee had tegen twaalf, dertien man gespeeld te hebben’.
Ach, scheidsrechters zijn vaak drama! Zaterdag bij ons ook weer, dit vent geeft geel voor de kleinste dingen en andersom. Je wint dan wel maar wil toch zeggen dat het niveau in de hoofdklasse dramatisch is. En ja dat kan ik zeggen als we winnen maar ook als we verliezen.quote:Op maandag 22 september 2008 17:39 schreef methodmich het volgende:
Adje van Seeters heeft weer een oorzaak gevonden voor een Kozakken Boys-nederlaag:
[..]
Uit de Dordtenaar
Best een leuk ploegje maar die zakken vanzelf weg.quote:
ongetwijfeld, maar hun doelstelling was zich te handhaven in de Hoofdklasse. Daar liggen ze goed voor op schemaquote:Op zondag 28 september 2008 00:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Best een leuk ploegje maar die zakken vanzelf weg.
quote:Spakenburg raakt nooit bevrijd van Calimero-gevoel
ZWOLLE - Duncan van Mol begint aan zijn 2e jaar als aanvoerder van de zaterdagclub. "En nog steeds geen 'echte' prijs gewonnen", roept hij meteen cynisch.
Wij zijn een topclub. Ons plafond hangt wat lager dan bij de buren, hier heerst een Calimero-gevoel ."
Ze zijn hier al blij met een overwinning op hun, laat staan 2 in één seizoen zoals vorig jaar.De druk van het moeten was daarna helemaal weg, we zijn 2 keer weggespeeld door FC Lisse en uit bij Hardenberg, man wat was ik kwaad.Maar die supporters bleven maar lullen over een fantastisch seizoen, ik heb eens met zo'n jongen staan te praten maar hij bleef maar stomdronken over 'die rooien' brallen.Zij hebben wél 12 zaterdagtitels zei ik tegen hem en ik kon toen een klap voor m'n kanis krijgen, afgelopen zaterdag zag ik dat hij notabene steward is.
Afgelopen zaterdag werd van Mol voortijdg naar de kant gehaald, hoe gaat hij daarmee om ?. Dat was onterecht en het laatste woord is hierover nog niet gesproken, bij sommige jongens is de drive weg. Zo'n Mijnals die hier met behoorlijk overgewicht rondloopt dat kán toch niet, ik geloof eerlijk gezegd niet dat wij nog zo'n seizoen op de toppen van onze tenen kunnen lopen, ik zal wel op het matje moeten komen maar ik zeg dit in belang van de club.Over de versterkingen zegt de aanvoerder "zo'n Amerziou die staat in zijn zwembroek onder de douche, denk je daarmee de oorlog te winnen"?.
Tot slot zegt de 26 jarige stylist, "ik hoop dat ze bij Spakenburg eens beseffen dat ze nooit aan die status van IJsselmeervogels kunnen komen dat is vrijwel onmogelijk toch ??". Als ik hem vraag of hij spijt heeft dat ie 2 seizoenen geleden naar de buren kon en dat niet gedaan heeft zegt de symphatieke Zwollenaar veelzeggend "vraag dat aan het eind van dit seizoen nog maar eens".
Precies, wat is de bron? Hij is in elk geval erg eerlijk en bovenalles een geweldige voetballer!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:30 schreef HPayne het volgende:
Haha wie heeft dat stukje geschreven dan?
De Stentor.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:43 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
Precies, wat is de bron? Hij is in elk geval erg eerlijk en bovenalles een geweldige voetballer!
Het is een verzonnen stukje, kan het nergens terugvinden. Maar desondanks wel grappig natuurlijk.quote:
Toen ik het plaatste stond het er gewoon op, daarna heb ik niet meer gekeken. Leek mij al vreemd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:36 schreef HPayne het volgende:
[..]
Het is een verzonnen stukje, kan het nergens terugvinden. Maar desondanks wel grappig natuurlijk.
bronquote:Zuur verlies Jodan Boys
PUTTEN - Jodan Boys heeft zaterdag de overwinning weggegeven.
De Goudse hoofdklasser leidde ruim tachtig minuten met 0-1 in de wedstrijd tegen SDC Putten. In de 87ste en 91ste minuut sloeg de thuisploeg toe en trok de zege alsnog naar zich toe: 2-1.
,,Het was onze slechtste wedstrijd tot nu toe,’’ meende assistent-trainer Ard Blok van Jodan Boys, ,,maar ook die hadden wij moeten winnen. De laatste vijf minuten stond de organisatie er bij ons niet. Wij letten tweemaal niet op en tweemaal profiteerde Albert van Nijhuis van SDC Putten.’’
Het eerste halfuur voetbalde Jodan Boys op een behoorlijk niveau. Al na vier minuten was het raak via Kees Graafland die goed voor zijn verdediger kwam. Het was, zo bleek, meteen ook de laatste Goudse treffer en dat was, gezien het aantal kansen dat de formatie van trainer Willem den Besten kreeg, een tegenvaller. De tol daarvoor betaalde Jodan Boys pas in het zicht van de zege.
Ja ik las het ook maar of het waar is? Kemper begint al wel ouder te worden maar is momenteel wel gewoon in topvorm.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:30 schreef methodmich het volgende:
Volgens een post op het forum van de Vogels zouden ze Jurrian Zandbergen van GA Kampen ook al benaderd hebben. F1Bas?
Dat vraag ik me ook wel af. Ik hoor het ook daar niet van, maar IJsselmeervogels heeft toch al goede spitsen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja ik las het ook maar of het waar is?
Jazeker en die scoren er aardig op los, terwijl het dezelfde zijn als vorig jaar....Wesseling heeft het gewoon goed voor elkaar tot nu toe.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:01 schreef GeorgKacher het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel af. Ik hoor het ook daar niet van, maar IJsselmeervogels heeft toch al goede spitsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |