abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61637676
tvp
  maandag 15 september 2008 @ 10:25:21 #152
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_61639546
Biekman doet t dus lekker zo te zien! De Vogels (nu al) 2 punten los van Spakenburg.....
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  maandag 15 september 2008 @ 19:53:24 #153
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_61654699
Bieckman deed het erg goed. Erg kopsterk. Ook Luciën Dors voetbalde een sterke wedstrijd, en Wesley Kints liet andermaal zien het niveau niet aan te kunnen.
De volgende thuiswedstrijd van DOVO zal mij benieuwen (IJsselmeervogels). Lijkt me een mooie wedstrijd!
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_61688910

Voor degene die interesse hebben, de goals en wat kansen van zaterdag.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_61706634
Ad van Seeters huilt nog even na deejaylethal: http://www.kozakkenboys.nl/content.asp?pageitem=column

Herkenbaar na de column van 24-8.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 17 september 2008 @ 18:20:06 #156
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_61708193
quote:
Op woensdag 17 september 2008 17:11 schreef methodmich het volgende:
Ad van Seeters huilt nog even na deejaylethal: http://www.kozakkenboys.nl/content.asp?pageitem=column

Herkenbaar na de column van 24-8.
Ja, beetje jammer inderdaad...

Snap niet hoe hij kon zien dan Kozakken Boys het overwicht had. Zij creerden net als DOVO in de eerste 20 minuten helemaal niets, en de Veenendalers waren de eersten die door knap voetbal door de verdediging sneden. KB heeft eigenlijk twee kansen gehad: Bal op de lat (eerste helft) en een dwarrelend schot in de tweede helft. Goed, de ergste persoon was de scheidsrechter, die KB wel een beetje zielig vond en teveel van DOVO affloot en zwaar bestrafte. Die "doodschop" van Daniel Kops was gewoon een iets te late sliding, maar (volledig objectief) zeker geen rode kaart, hetgeen de scheidsrechter overigens ook aangaf na de wedstrijd.
Be your best
pi_61710919
Ach ja, over ASWH schreef hij hetzelfde. Na rust was er maar één ploeg die voetbalde, zelfde verhaal. Vergat erbij te melden dat het binnen een half uur 3-0 was en dat ASWH toen met tien man door moest....

Later ging hij in de krant in een voorbeschouwing op nota bene Kozakken Boys - UNA nog eens zijn gram halen. Het is een vermakelijke man, met zijn "Spaans voetbal".
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 19 september 2008 @ 11:41:53 #158
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_61754605
Het enige Spaanse aan het voetbal (eerder Zuid-Amerikaans) is de instelling van de voorhoedespelers: veel met de bal lopen, niet afspelen.

Maar goed, Kozakken Boys probeert het ieder jaar weer en mislukt ook ieder jaar. Met dat geld zouden ze toch iets beters moeten kunnen doen...
Be your best
pi_61765664
Geinoord - Bennekom 1
GVVV - Kozakken Boys 1
Hoek - Spakenburg 2
SDC Putten - Ajax 1
Volendam - Sparta Nijkerk 2
IJsselmeervogels - Jodan Boys 1
Zwaluwen '30/Henver - DOVO 3
pi_61765799
Geinoord - Bennekom 1
GVVV - Kozakken Boys 3
Hoek - Spakenburg 2
SDC Putten - Ajax 1
Volendam - Sparta Nijkerk 3
Zwaluwen '30/Henver - DOVO 2
pi_61767563
Geinoord - Bennekom 1
GVVV - Kozakken Boys 1
Hoek - Spakenburg 3
SDC Putten - AFC Ajax 2
Volendam - Sparta Nijkerk 2
Zwaluwen '30/Henver - DOVO 1
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 20 september 2008 @ 15:03:45 #162
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_61780610
Wil best de pool invullen, maar zolang deze niet nagekeken wordt heeft t weinig zin toch?!

DOVO nu al 1-0 achter, gaat niet best blijkbaar.
Be your best
pi_61784731
Geen goeie wedstrijd, toch met 4-2 gewonnen door nog een eigen doelpunt van Tosch in de laatste paar minuten. Verder 2 goals voor Kemper en Steinraht. De laatste speelde verder een matige wedstrijd.

Jordan Boys heeft best een aardig team dat vooral goed is op de counter. Ze hadden een paar mooie aanvallen. Wel gingen ze makkelijk liggen en daar heb ik een hekel aan.

Nu op naar dinsdag, wie weet wat er mogelijk is tegen AGOVV.

Verder: 7-2 verlies van Sparta Nijkerk tegen Volendam
pi_61786246
Hoe was Heerkens bij Jodan Boys?

En die 7-2 is wel bizar ja....

Zwaluwen '30 bevestigt dat het thuis lastig te kloppen is, Spakenburg wint knap bij Hoek.

Morgen de update.
www.thuisuiteten.nl
pi_61801367
Speelronde 3

Geinoord - Bennekom 1-2 (0-1)
40. 0-1 Wouter Lamers 85. 0-2 Michel van der Sommen 90. 1-2 Mark Daalderop

GVVV - Kozakken Boys 3-2 (1-2)
10. 0-1 Elroy Boonstoppel 24. 0-2 Andro Franca 44. 1-2 Antonio Aguilar Aguilera (strafschop) 82. 2-2 Thijs Binnerts (eigen doelpunt) 90. 3-2 Dennis van Meegdenburg
Rood: Menno den Braber (Kozakken Boys, 2 x geel)

Hoek - Spakenburg 1-2 (1-1)
21. 1-0 Stijn Mahieu 34. 1-1 Thijs Houwing 68. 1-2 Salim Amerzgiou

SDC Putten - AFC Ajax 1-1 (0-1)
3. 0-1 Shiver Abdulrahman 66. 1-1 Albert van Nijhuis

Volendam - Sparta Nijkerk 7-2 (4-0)
10. 1-0 Ben Zwarthoed 20. 2-0 Johan Bond 35. 3-0 Ben Zwarthoed 40. 4-0 Jan Smit 70. 5-0 Nick Tol 81. 5-1 Raoul Henar 83. 6-1 Jan Smit 87. 7-1 Jaap Molenaar 88. 7-2 Kees Tol II (eigen doelpunt)

IJsselmeervogels - Jodan Boys 4-2 (2-0)
8. 1-0 André Kemper 33. 2-0 Kwong-Wah Steinraht 46. 3-0 André Kemper 47. 3-1 Mitchel Heerkens 64. 4-1 Kwong-Wah Steinraht 82. 4-2 Pierre Tosch (eigen doelpunt)

Zwaluwen '30 / Henver - DOVO 3-0 (2-0)
6. 1-0 Ricardo Appelman 28. 2-0 Harry Zwarthoed 90 (+1). 3-0 Niels Joren

STAND

1. IJsselmeervogels 3-9
2. Spakenburg 3-7
3. Volendam 3-5
4. Zwaluwen '30 / Henver 3-4 (+2)
5. SDC Putten 3-4 (0, 3 goals voor)
6. Hoek 3-4 (0, 2 goals voor)
7. Jodan Boys 3-4 (-1, 6 goals voor)
8. Bennekom 3-4 (-1, 2 goals voor)
9. DOVO 3-4 (-2)
10. Kozakken Boys 3-3 (-1, 4 goals voor)
11. Geinoord 3-3 (-1, 3 goals voor)
=. GVVV 3-3 (-1, 3 goals voor)
13. AFC Ajax 3-2
14. Sparta Nijkerk 3-1

Topscorers:

1. Kwong-Wah Steinraht (IJsselmeervogels) 5
2. Raoul Henar (Sparta Nijkerk) 3
=. Thijs Houwing (Spakenburg) 3
=. André Kemper (IJsselmeervogels) 3
5. Kees Graafland (Jodan Boys) 2
=. Niels Joren (Zwaluwen '30 / Henver) 2
=. Stijn Mahieu (Hoek) 2
=. Albert van Nijhuis (SDC Putten) 2
=. Jan Smit (Volendam) 2
=. Nick Tol (Volendam) 2
=. Daan van der Valk (Geinoord) 2
=. Ben Zwarthoed (Volendam) 2
=. Harry Zwarthoed (Zwaluwen '30 / Henver) 2

Ben Zwarthoed had met twee goals een goed aandeel in de monsterzege van Volendam op Sparta Nijkerk

Uitslagen zaterdaghoofdklasse
www.thuisuiteten.nl
pi_61829712
Adje van Seeters heeft weer een oorzaak gevonden voor een Kozakken Boys-nederlaag:
quote:
Tien ’Kozakken’ redden het niet tegen GVVV én arbitrage
Kozakken Boys leek zaterdag in Veenendaal een heerlijk middagje tegemoet te gaan. Op bezoek bij het puntloze GVVV stond het na 25 minuten met 0-2 voor. Een strafschop voor GVVV én een tweede gele kaart voor ’Kozak’ Menno den Braber brachten echter een niet verwachte kentering. Uiteindelijk verliet het team van Ad van Seeters met een nederlaag sportpark Panhuis: 3-2.

ARIE VAN VELDHOVEN

VEENENDAAL

Binnen tien minuten zette Elroy Boonstoppel Kozakken Boys met een prachtig afstandsschot via de onderkant van de lat op 0-1. De paal voorkwam vervolgens een tweede Werkendamse treffer na een kopbal van Arie Lock. Het was in een fase waarin de gasten bepaalden wat er op het veld gebeurde. Vanuit een razendsnelle omschakeling werden steeds de spitsen aan het werk gezet. De 0-2 was daar een schoolvoorbeeld van. Imdat Solmaz onderschepte een vrije trap van GVVV, speelde meteen in op Richie Basoski, die Marruchen Zimmerman de diepte instuurde waarna Andro Franca bij de tweede paal afrondde.

In de 41ste minuut volgden echter de ’pingel’ en de uitsluiting van Den Braber. ,,Duidelijk een keerpunt,’’ vond ook Van Seeters. ,,Wij speelden tot dat moment echt voetbal van topamateurniveau.’’

In de rust bracht de Bredase trainer - hij kreeg voor zijn rode kaart op de openingsdag tegen Geinoord alleen een berisping - verdediger Thijs Binnerts voor aanvaller Basoski. Voorin werd gegokt op de snelheid van Franca en Zimmerman.

GVVV zette wel aan, maar dwong helemaal niets af. Alleen bij spelhervattingen was er enige dreiging voor het doel van Dennis Netten. De bezoekers kregen zelfs de beste kans. Uit een snelle counter werd Elroy Boonstoppel vrijgespeeld, maar hij zocht het doel te hoog. En na hands van GVVV-invaller Den Hartog claimde Kozakken Boys vergeefs een strafschop.

Een eigen doelpunt van Thijs Binnerts - hij raakte de bal helemaal verkeerd na een hoekschop - bracht de thuisclub uit het niets echter toch op gelijke hoogte. En zelfs het dikverdiende punt werd Kozakken Boys nog ontnomen. In de slotminuut sloeg ex-Bennekommer Dennis van Meegdenburg toe: 3-2.

En dus waren de druiven zuur voor de Van Seeters-elf. ,,We kregen meerdere mentale tikken die we niet te boven kwamen. Maar ik kan de jongens niets verwijten, alleen Dennis Netten vond ik vandaag nou niet bepaald een toonbeeld van rust,’’ stelde de trainer, die door het warrige optreden van het arbitrale trio ’het idee had tegen twaalf, dertien man gespeeld te hebben’.
Uit de Dordtenaar
www.thuisuiteten.nl
pi_61832736
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:39 schreef methodmich het volgende:
Adje van Seeters heeft weer een oorzaak gevonden voor een Kozakken Boys-nederlaag:
[..]

Uit de Dordtenaar
Ach, scheidsrechters zijn vaak drama! Zaterdag bij ons ook weer, dit vent geeft geel voor de kleinste dingen en andersom. Je wint dan wel maar wil toch zeggen dat het niveau in de hoofdklasse dramatisch is. En ja dat kan ik zeggen als we winnen maar ook als we verliezen.
  dinsdag 23 september 2008 @ 14:44:26 #168
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_61850558
Ben ik het wel mee eens. De grensrechters vallen de laatste tijd niet eens meer op, zo slecht zijn de scheidsrechters zelf... Ze moeten de haantjes er ook eens uitpikken, en die mooi iets anders laten doen. Vooral die mannetjes die zichzelf geweldig vinden verzieken vaak een wedstrijd.
Be your best
pi_61854362
Tja, maar Ad heeft altijd wel iets of iemand om de schuld te geven, dus die geloof ik niet meer zo eerlijk gezegd.

http://www.voetbalrotterd(...)el-nys-verwachtingen
www.thuisuiteten.nl
pi_61962334
Goede overwinning bij DOVO, waarbij de Vogels nog niet eens voluit hoefden te gaan.

Vlak voor rust werd het 0-1 door Steinraht, die er nu al 7 heeft gemaakt. Bijna alle kansen waren vandaag een goal. Daarmee win je ook gewoon zonder goed te spelen.

De tweede van Van Hoof zat er erg lekker in maar dat gold eigenlijk voor alle 4 de goals van de Vogels.
  zondag 28 september 2008 @ 00:41:41 #171
136283 knars
Teethgrinder
pi_61962602
Jodan Boys 3e?
pi_61962803
quote:
Op zondag 28 september 2008 00:41 schreef knars het volgende:
Jodan Boys 3e?
Best een leuk ploegje maar die zakken vanzelf weg.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 28 september 2008 @ 11:09:23 #173
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_61966161
OMG
Ik was bij die wedstrijd van spakenburg
niet vaak zo'n maffe wedstrijd gezien in mijn leven, ik dacht op een gegegen moment spakenburg gaat hier zohard onderuit en dan al die doelpunten op het einde
En die grens die uitviel
En de trainer van Geinoord die eraf moest
En rood voor speler van geinoord
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 28 september 2008 @ 13:14:00 #174
136283 knars
Teethgrinder
pi_61968388
quote:
Op zondag 28 september 2008 00:56 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Best een leuk ploegje maar die zakken vanzelf weg.
ongetwijfeld, maar hun doelstelling was zich te handhaven in de Hoofdklasse. Daar liggen ze goed voor op schema
  zondag 28 september 2008 @ 13:39:56 #175
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_61968874
zwaluwen was heel, heel erg slecht
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_61972112
Speelronde 4

AFC Ajax - Hoek 1-1 (1-0)
45. 1-0 Sven Onclin (strafschop) 82. 1-1 Giovanni Siereveld

Bennekom - GVVV 1-1 (0-0)
57. 1-0 Clint van der Wal 67. 1-1 Patrick Donkervoort

DOVO - IJsselmeervogels 1-4 (0-1)
45 (+2). 0-1 Kwong-Wah Steinraht 50. 0-2 Wouter van Hoof 73. 0-3 Kwong-Wah Steinraht 74. 1-3 Rodney Hofman 90 (+3). 1-4 André Kemper

Jodan Boys - Volendam 3-1 (2-0)
23. 1-0 Kees Graafland 28. 2-0 Marijn Verhoef 59. 3-0 Sander van Gool 86. 3-1 Jan Smit

Kozakken Boys - Zwaluwen '30 / Henver 4-1 (4-0)
6. 1-0 Marruchen Zimmerman 14. 2-0 Andro Franca 17. 3-0 Marruchen Zimmerman 27. 4-0 Rick Kolff 89. 4-1 Roel de Vries (strafschop)

Spakenburg - Geinoord 6-3 (0-2)
7. 0-1 Mark Daalderop 11. 0-2 Daan van der Valk 58. 1-2 Salim Amerzgiou 59. 1-3 Andy van Vliet 72. 2-3 Thijs Houwing (strafschop) 78. 3-3 Maurice van der Wilt 81. 4-3 Thijs Houwing 85. 5-3 Ruben Wilson 90. 6-3 Thijs Houwing
Rood: Daan van der Valk (Geinoord), Bert van Sas (trainer Geinoord)
Bijzonderheid: Wedstrijd lag twintig minuten stil na een blessure van een grensrechter

Sparta Nijkerk - SDC Putten 0-0 (0-0)
Rood: Richard Karrenbelt (trainer SDC Putten)

STAND

1. IJsselmeervogels 4-12
2. Spakenburg 4-10
3. Jodan Boys 4-7
4. Kozakken Boys 4-6
5. Volendam 4-5 (+3)
6. Hoek 4-5 (0, 3 goals voor)
=. SDC Putten 4-5 (0, 3 goals voor)
8. Bennekom 4-5 (-1)
9. Zwaluwen '30 / Henver 4-4 (-1, 8 goals voor)
10. GVVV 4-4 (-1, 4 goals voor)
11. DOVO 4-4 (-5)
12. Geinoord 4-3 (-4, 6 goals voor)
13. AFC Ajax 4-3 (-4, 3 goals voor)
14. Sparta Nijkerk 4-2

Topscorers:

1. Kwong-Wah Steinraht (IJsselmeervogels) 7
2. Thijs Houwing (Spakenburg) 6
3. André Kemper (IJsselmeervogels) 4
4. Kees Graafland (Jodan Boys) 3
=. Raoul Henar (Sparta Nijkerk) 3
=. Jan Smit (Volendam) 3
=. Daan van der Valk (Geinoord) 3
=. Marruchen Zimmerman (Kozakken Boys) 3

Thijs Houwing was met een hattrick tegen Geinoord erg belangrijk voor Spakenburg, dat een 1-3 achterstand nog omboog in een zege

www.thuisuiteten.nl
pi_62063953
Wel grappig, IJsselmeervogels heeft in de districsbeker geloot tegen een 4de klasser, daar speelt toevallig de broer van Wouter van Hoof
pi_62074379
quote:
Spakenburg raakt nooit bevrijd van Calimero-gevoel
ZWOLLE - Duncan van Mol begint aan zijn 2e jaar als aanvoerder van de zaterdagclub. "En nog steeds geen 'echte' prijs gewonnen", roept hij meteen cynisch.
Wij zijn een topclub. Ons plafond hangt wat lager dan bij de buren, hier heerst een Calimero-gevoel ."
Ze zijn hier al blij met een overwinning op hun, laat staan 2 in één seizoen zoals vorig jaar.De druk van het moeten was daarna helemaal weg, we zijn 2 keer weggespeeld door FC Lisse en uit bij Hardenberg, man wat was ik kwaad.Maar die supporters bleven maar lullen over een fantastisch seizoen, ik heb eens met zo'n jongen staan te praten maar hij bleef maar stomdronken over 'die rooien' brallen.Zij hebben wél 12 zaterdagtitels zei ik tegen hem en ik kon toen een klap voor m'n kanis krijgen, afgelopen zaterdag zag ik dat hij notabene steward is.

Afgelopen zaterdag werd van Mol voortijdg naar de kant gehaald, hoe gaat hij daarmee om ?. Dat was onterecht en het laatste woord is hierover nog niet gesproken, bij sommige jongens is de drive weg. Zo'n Mijnals die hier met behoorlijk overgewicht rondloopt dat kán toch niet, ik geloof eerlijk gezegd niet dat wij nog zo'n seizoen op de toppen van onze tenen kunnen lopen, ik zal wel op het matje moeten komen maar ik zeg dit in belang van de club.Over de versterkingen zegt de aanvoerder "zo'n Amerziou die staat in zijn zwembroek onder de douche, denk je daarmee de oorlog te winnen"?.

Tot slot zegt de 26 jarige stylist, "ik hoop dat ze bij Spakenburg eens beseffen dat ze nooit aan die status van IJsselmeervogels kunnen komen dat is vrijwel onmogelijk toch ??". Als ik hem vraag of hij spijt heeft dat ie 2 seizoenen geleden naar de buren kon en dat niet gedaan heeft zegt de symphatieke Zwollenaar veelzeggend "vraag dat aan het eind van dit seizoen nog maar eens".
pi_62077129
Haha wie heeft dat stukje geschreven dan? Misschien wil hij wel naar de Vogels.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_62082055
Behoorlijk krasse uitspraken, met name over Amerzgiou. Doet denken aan de onderbroekenaffaire bij Feyenoord. Al zie ik niet in wat dit te maken heeft met de prestaties op het veld.

Overigens traint Hoek-vleugelspeler Bert den Hamer met ASWH mee op maandagavonden, omdat hij in R'dam studeert. Heeft dit aan Leushuis gevraagd. Best een aardig spelertje.
www.thuisuiteten.nl
pi_62085377
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:30 schreef HPayne het volgende:
Haha wie heeft dat stukje geschreven dan?
Precies, wat is de bron? Hij is in elk geval erg eerlijk en bovenalles een geweldige voetballer!
pi_62087489
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:43 schreef GeorgKacher het volgende:

[..]

Precies, wat is de bron? Hij is in elk geval erg eerlijk en bovenalles een geweldige voetballer!
De Stentor.
pi_62095849
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:41 schreef F1Bas het volgende:

[..]

De Stentor.
Het is een verzonnen stukje, kan het nergens terugvinden. Maar desondanks wel grappig natuurlijk.
pi_62097194
Ik vind er helemaal niets grappigs aan. Gewoon een smakeloze grap, zoals de supporterssite van de Vogels er wel meer op zijn naam heeft staan. De intentie is enkel en alleen om onrust te kweken in het blauwe kamp, omdat Van Moll afgelopen zaterdag voor de derde keer voortijdig werd gewisseld. Dit bericht getuigt natuurlijk van geen enkel niveau. Een fake-interview opvoeren met de man die vorig seizoen in zo'n beetje acht van de twaalf goals die Spakenburg destijds scoorde tegen de rooien een aandeel had. Kan me dus wel voorstellen dat men bang is voor deze speler, ook al is hij momenteel ernstig uit vorm. Het wrange aan het hele verhaal dat de Vogels Van Moll twee seizoenen geleden als eerste amateurclub benaderden. Van Moll wist toen nog niet of hij bij Zwolle kon blijven. Daarna hapte Spakenburg echter op het juiste moment toe, zoals de blauwen de rooien ook al aftroefden in de strijd om Miel Mans (eindelijk weer op de weg terug), Salim Amerzgiou en Kees Tol (nu Cambuur).

Maar om even terug te komen op dit achterlijke stukje. Het getuigt natuurlijk ook van geen enkel respect naar sportjournalist Herman Nijman toe, wiens naam bij het verzonnen artikel staat. Als ik hem was zou ik het hier niet bij laten zitten. Betere doping is er niet voor Duncan van Moll, dus ik vrees voor de Vogels dat hij zich nu nog meer zal laten gelden in de toekomstige streekderby's.

Wat F1 Bas niet vermeldt, is dat het artikel al na enkele uren van de rooie supporterssite is gehaald. Dit onder druk van een grote sponsor van Spakenburg die heel toevallig ook een belangrijke sponsor is van de poule op de rooie site. Ja, toen moesten die ezeltjes toch even eieren voor hun geld kiezen
pi_62097200
Overigens geschreven door een kleuter, gelet op de diverse taalfouten.
pi_62097746
Tja je moet niet alles serieus willen benaderen denk ik. Omgekeerd zullen er ook weleens ludieke grappen gemaakt worden denk ik zo.
pi_62098534
Wij blauwen maken inderdaad hoofdzakelijk ludieke grappen, maar dit heeft niets met humor te maken. Een volkomen misplaatste grap met als enig doel de onrust in het blauwe kamp te vergroten. Mensen die een dergelijke handelwijze goedkeuren, kunnen onmogelijk serieus worden genomen.

De mensen achter deze site hebben echter dermate weinig hersens dat ze niet in de gaten hebben dat ze hiermee zichzelf alleen maar in de vingers snijden, want Spakenburg zal in de beide derby's zeker laten zien dat er met hen niet te spotten valt.
pi_62103566
Idd een zeer slechte grap, hier beschadig je mensen mee en dat kan niet de bedoeling zijn van humor.
pi_62112274
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 00:36 schreef HPayne het volgende:

[..]

Het is een verzonnen stukje, kan het nergens terugvinden. Maar desondanks wel grappig natuurlijk.
Toen ik het plaatste stond het er gewoon op, daarna heb ik niet meer gekeken. Leek mij al vreemd.

Voor de rest zal het mij een zorg zijn wat ze over de blauwen schrijven.
pi_62123819
De Kozakken Boys willen bij Bennekom de vorige week gemaakte 'herstart' een passend vervolg geven. Maar ze blikken ook al vooruit op de pot tegen IJsselmeervogels, want Michael Samuel mikt op die wedstrijd voor zijn rentree.
www.thuisuiteten.nl
pi_62131867
Voor winnen met slecht spel krijg je ook 3 punten en bovendien toch redelijk eenvoudig gewonnen.

Voor de rest gunstige uitslagen van de concurrentie.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 19:07:58 #192
136283 knars
Teethgrinder
pi_62132616
Hmmm, jammer.
quote:
Zuur verlies Jodan Boys
PUTTEN - Jodan Boys heeft zaterdag de overwinning weggegeven.
De Goudse hoofdklasser leidde ruim tachtig minuten met 0-1 in de wedstrijd tegen SDC Putten. In de 87ste en 91ste minuut sloeg de thuisploeg toe en trok de zege alsnog naar zich toe: 2-1.

,,Het was onze slechtste wedstrijd tot nu toe,’’ meende assistent-trainer Ard Blok van Jodan Boys, ,,maar ook die hadden wij moeten winnen. De laatste vijf minuten stond de organisatie er bij ons niet. Wij letten tweemaal niet op en tweemaal profiteerde Albert van Nijhuis van SDC Putten.’’

Het eerste halfuur voetbalde Jodan Boys op een behoorlijk niveau. Al na vier minuten was het raak via Kees Graafland die goed voor zijn verdediger kwam. Het was, zo bleek, meteen ook de laatste Goudse treffer en dat was, gezien het aantal kansen dat de formatie van trainer Willem den Besten kreeg, een tegenvaller. De tol daarvoor betaalde Jodan Boys pas in het zicht van de zege.
bron
pi_62133511
En Kozakken Boys krijgt ook klop in Bennekom, terwijl ook Spakenburg voor het eerst verliest. Sparta Nijkerk wint dan weer voor het eerst. Leuk was Geinoord - Ajax, gezien de score (3-4).

Morgen de update!
www.thuisuiteten.nl
pi_62133870
Appie Nijhuis ! HELD APPIEGOL
  zondag 5 oktober 2008 @ 13:23:37 #195
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_62145712
Geinoord heeft inderdaad weer zitten pitten...
Be your best
pi_62148490
Speelronde 5

Bennekom - Kozakken Boys 3-1 (1-0)
44. 1-0 Clint van der Wal 47. 1-1 Bob Huijbregts 89. 2-1 Mees Heller 90 (+1). 3-1 Lennart van de Peppel

Geinoord - AFC Ajax 3-4 (2-1)
7. 1-0 Niels Maat 18. 1-1 Kevin van Baarlen 38. 2-1 Paul Roestenburg 47. 2-2 Leandro Resida 50. 2-3 Leandro Resida 70. 3-3 Andy van Vliet 90. 3-4 Richard Lynch

GVVV - Spakenburg 3-1 (1-0)
45. 1-0 Dennis van Meegdenburg 74. 2-0 Danny van Brenk (strafschop) 81. 2-1 Maurice van der Wilt 85. 3-1 Dennis van Meegdenburg
Rood: Antonio Aguilar Aguilera (GVVV), Robert Verschraagen (Spakenburg)

Hoek - Sparta Nijkerk 0-1 (0-0)
74. 0-1 Joris van Rooijen

SDC Putten - Jodan Boys 2-1 (0-1)
4. 0-1 Kees Graafland 88. 1-1 Albert van Nijhuis 90 (+1). 2-1 Albert van Nijhuis

Volendam - DOVO 0-1 (0-1)
32. 0-1 Brayton Biekmand

IJsselmeervogels - Zwaluwen '30 / Henver 4-1 (1-0)
37. 1-0 André Kemper 58. 2-0 Jasper Bolland 78. 3-0 Jeffrey Winter 90 (+2). 3-1 Peter Neuvel 90 (+3). 4-1 Jeffrey Winter

STAND

1. IJsselmeervogels 5-15
2. Spakenburg 5-10
3. Bennekom 5-8 (+1, 6 goals voor)
4. SDC Putten 5-8 (+1, 5 goals voor)
5. GVVV 5-7 (+1)
6. Jodan Boys 5-7 (0)
7. DOVO 5-7 (-4)
8. Kozakken Boys 5-6 (0)
9. AFC Ajax 5-6 (-3)
10. Volendam 5-5 (+2)
11. Hoek 5-5 (-1)
12. Sparta Nijkerk 5-5 (-7)
13. Zwaluwen '30 / Henver 5-4
14. Geinoord 5-3

Topscorers:

1. Kwong-Wah Steinraht (IJsselmeervogels) 7
2. Thijs Houwing (Spakenburg) 6
3. André Kemper (IJsselmeervogels) 5
4. Kees Graafland (Jodan Boys) 4
=. Albert van Nijhuis (SDC Putten) 4

Albert van Nijhuis zorgde met twee goals in extremis voor een zege van SDC Putten op Jodan Boys en steeg met stip op de topscorerslijst

www.thuisuiteten.nl
pi_62178345
Volgens een post op het forum van de Vogels zouden ze Jurrian Zandbergen van GA Kampen ook al benaderd hebben. F1Bas?
www.thuisuiteten.nl
pi_62181844
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:30 schreef methodmich het volgende:
Volgens een post op het forum van de Vogels zouden ze Jurrian Zandbergen van GA Kampen ook al benaderd hebben. F1Bas?
Ja ik las het ook maar of het waar is? Kemper begint al wel ouder te worden maar is momenteel wel gewoon in topvorm.
pi_62191692
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:38 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ja ik las het ook maar of het waar is?
Dat vraag ik me ook wel af. Ik hoor het ook daar niet van, maar IJsselmeervogels heeft toch al goede spitsen?
pi_62297197
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:01 schreef GeorgKacher het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook wel af. Ik hoor het ook daar niet van, maar IJsselmeervogels heeft toch al goede spitsen?
Jazeker en die scoren er aardig op los, terwijl het dezelfde zijn als vorig jaar....Wesseling heeft het gewoon goed voor elkaar tot nu toe.

Axwijk trouwens een maand geblesseerd, erg jammer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')