Het huis om het bad heen bouwen?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:35 schreef Bartjebart het volgende:
Wat ik me dan afvraag he... hoe krijg je zo'n giga bad de zolder op?
We hebben het huis bezichtigd en nee, t is geen vloerbedekking, gewoon zo'n vieze, koude, stenen, bruine vloer.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:19 schreef Buttercup het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben ze hier serieus vloerbedekking in de badkamer liggen
T blauw-groene stoeltje op de voorgrond is nog best wel kekquote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:44 schreef Berkery het volgende:
In diezelfde Oranjestraat, ik wist niet dat er nog mensen waren met dergelijke meubels, onze gereformeerde buren van 30+ jaar geleden hadden ook zo'n orgel
[ afbeelding ]
Wat moet je nou met een eilandje?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:18 schreef droomkoningin het volgende:
[ afbeelding ]
zou in dat ene laatje met het rode knopje iets bijzonders liggen?![]()
[ afbeelding ]
en een eilandje.... te koop voor 16 K
Feesten op geven.quote:
Hoe krijg je electriciteit daar etc.?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:33 schreef nokwanda het volgende:
Een paalwoning op bouwen (mocht het waterpeil ooit zo hard stijgen)
Nieteens over nagedacht. Maar tsja... zoals op een woonboot? Of van een generatorquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:43 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Hoe krijg je electriciteit daar etc.?
Dat uitzicht!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:06 schreef Ireth het volgende:
Dit huis heeft een heule grote glazen wand!
[ afbeelding ]
Vanwaar je van de andere kant een schitterend uitzicht hebt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja echt overtuigende foto!!!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:59 schreef Guppyfriend het volgende:
met deze foto moet het huis wel verkopen
[ afbeelding ]
Ja leuk is dat, in mijn nieuwe huis woonden ook kinderen en een van hen had met een rode stift een kras op de muur gezet. Daar saus je zo overheen denk je dan. Maar nee, pas na een keer of drie was ie niet meer te zien.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:09 schreef Rewimo het volgende:
...want er is overal op de muren getekend
Is dat niet in het stulpie van André Rieu?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:31 schreef k_man het volgende:
Nog een aardige site voor het bewijs dat het gevoel voor smaak en stijl zich vaak omgekeerd evenredig ontwikkelt met het vermogen: www.exclusive-home.nl
Zoals bijv.dit juweeltje in Maasricht:
[ afbeelding ]
Nee, da's geen woonwagen. Da's een villa met een vraagprijs van 2,75 mln.
Oe wat een leuke site!quote:Op maandag 21 juli 2008 14:31 schreef k_man het volgende:
Nog een aardige site voor het bewijs dat het gevoel voor smaak en stijl zich vaak omgekeerd evenredig ontwikkelt met het vermogen: www.exclusive-home.nl
Zoals bijv.dit juweeltje in Maasricht:
[ afbeelding ]
Nee, da's geen woonwagen. Da's een villa met een vraagprijs van 2,75 mln.
Ik vraag me af waar die ringen boven het zwembad voor zijn...quote:Op maandag 21 juli 2008 16:01 schreef Ireth het volgende:
Oe wat een leuke site!
Vond dit wel een aardig zwembadje...
[ afbeelding ]
Ringen? In het zwembad? Hebben ze Flipper ofzo?quote:Op maandag 21 juli 2008 16:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oe wat een leuke site!
Vond dit wel een aardig zwembadje...
De rest van het huis is qua binnenkant waarschijnlijk spuuglelijk, zijn alleen nog foto's van de buitenkant!
indd een erg leuk straatjequote:Op maandag 21 juli 2008 20:09 schreef DuchessX het volgende:
[ afbeelding ]
De huidige eigenaresse kan door drukke werkzaamheden elders haar plannen niet voltooien om deze tussenwoning geheel naar eigen idee te renoveren en heeft besloten het object te verkopen.
Daar de woning van binnen geheel is gestript en uitgebroken is de indeling door de toekomstige eigenaar zelf vast te stellen. Een goedgekeurde bouwtekening is echter ook beschikbaar en de aanwezige bouwmaterialen bij de koopsom inbegrepen. Een unieke mogelijkheid om voor een relatief lage aanschafprijs een woning in een gezellig straatje naar eigen inzicht af te bouwen.
Link
staat dat kasteel niet in het land van ooit ?!quote:
zo dat doet zeer aan je ogenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:53 schreef Guard het volgende:
Even wat vrolijk gekleurde ruimtes als tvp:
[ afbeelding ]
Moest nog een nulletje achterquote:Op maandag 21 juli 2008 19:09 schreef DuchessX het volgende:
Verkeerd geprijsd? ¤62.500
Dat is wel heul erg weinig ¤ voor zoveel woonoppervlak (210 m2)
Woonkamer is 47 m2...!
[ afbeelding ]
Screenertje
[ afbeelding ]
Kan nog lachen worden als wij ons huis verkopenquote:Op zondag 20 juli 2008 21:19 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ja leuk is dat, in mijn nieuwe huis woonden ook kinderen en een van hen had met een rode stift een kras op de muur gezet. Daar saus je zo overheen denk je dan. Maar nee, pas na een keer of drie was ie niet meer te zien.
Of je snapt de grap niet of je zit gewoon zinloze opmerkingen te maken.(maar ik moet toch ff reageren)quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:06 schreef k_man het volgende:
Da's dus gewoon een bestaand dier, een zeepaardje.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:44 schreef Berkery het volgende:
Typisch bed. Ik dacht eerst dat 't een compacte sauna was
[ afbeelding ]
Nou, de romantiek spat er van afquote:
pssst: je kunt ook naar de grote versies van de foto's linken.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:33 schreef botterfly het volgende:
Buurman, heb je een kopje suiker voor me?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit huis
En dit is zijn hobby
[ afbeelding ]
Voor 1,5 miljoen laat ik me niet uitschelden jaquote:
Gedaan! Asje!quote:Op zondag 27 juli 2008 11:52 schreef Dromer het volgende:
[..]
pssst: je kunt ook naar de grote versies van de foto's linken.
quote:
Ook handig, foto van een kaart...quote:Op zondag 27 juli 2008 23:05 schreef Eris het volgende:
Voor slechts 1.700.000 Euro...
Hmm hehe eigen grond...
1.700.000 voor een bouw kavel.
Achja het is wel 3.089 vierkante meter a 550 euro per vierkante meter
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=0f4be0e2-fd9f-4905-85ab-ae9ca90e9f68&objecttype=DetailKoopObject
... van een porsche garage, en het opmerkelijke daarvan ?quote:Op zondag 27 juli 2008 12:18 schreef k_man het volgende:
De garage....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
linkje
Ik denk het huis van 2 gays op leeftijd?quote:Op zondag 27 juli 2008 21:50 schreef Aventura het volgende:
Een appartement in Amsterdam Centrum van 125 vierkante meter voor 449k kunnen (ver)kopen en het dan zo ingericht hebben...Ik kan er niet bij.
[ afbeelding ]
Die ombouw...dat overtrek...die Davidjes...
[ afbeelding ]
Plemp die huiskamer maar vol...
[ afbeelding ]
Die lamp
Op de plek van de flitsquote:Op zondag 27 juli 2008 23:16 schreef ranja het volgende:
[..]
Ook handig, foto van een kaart...
[ afbeelding ]
maar waar het nou is, zegt het maar
Vreemde meubels of vloerkleedjes toch ook niet?quote:Op maandag 28 juli 2008 08:38 schreef Jack. het volgende:
[..]
... van een porsche garage, en het opmerkelijke daarvan ?
Afgezien van 't feit dat zo'n ruimte vol porsches wel indruk maakt, maar het heeft verder niks met het huis op zich te maken.
De meubels zijn gewoon werkmeubels voor die auto'squote:Op maandag 28 juli 2008 09:59 schreef Dromer het volgende:
[..]
Vreemde meubels of vloerkleedjes toch ook niet?
Het grootste deel van deze topicreeks gaat juist om de opmerkelijke ínhoud van de huizen! (en ook garages dus)
JIj wil me niet snappen, hè?quote:Op maandag 28 juli 2008 10:09 schreef Jack. het volgende:
[..]
De meubels zijn gewoon werkmeubels voor die auto's
En het vloerkleedje (net zoals de auto's) hoort nu eenmaal bij zo'n garage dus wat dat betreft vind ik het (zelf dan) niet echt opmerkelijk. In de meeste garages staan wel mooie wagens.
Maar goed dan maar weer on topic![]()
en ik heb m'n verdoken tvp toch maar weer
Het opmerkelijke? Hoeveel huizen ben jij al op Funda tegengekomen waarvan de schuur, de garage en het terrein nokkievol staan met Porsches?quote:Op maandag 28 juli 2008 08:38 schreef Jack. het volgende:
[..]
... van een porsche garage, en het opmerkelijke daarvan ?
Afgezien van 't feit dat zo'n ruimte vol porsches wel indruk maakt, maar het heeft verder niks met het huis op zich te maken.
"Dit fraaie object is thans in gebruik als woning met een verkooppunt van zeer exclusieve automobielen."quote:Op zondag 27 juli 2008 12:18 schreef k_man het volgende:
De garage....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
linkje
Da's gewoon een krom huisquote:Op maandag 28 juli 2008 13:54 schreef guntherschneider het volgende:
Hoe laat ik mijn huis groter lijken?
Badkamer(tje)
[ afbeelding ]
Woonkamer:
[ afbeelding ]
Als je die boot erbij krijgt is het een mooie prijsquote:Op maandag 28 juli 2008 10:50 schreef Dromer het volgende:
[..]
Edit: bij deze dan. Een voorbeeld van iets dat dat écht niet veel met het huis te maken heeft:
[ afbeelding ]
link
Dit is het mooie uitzicht waar je als eigennaar van een appartement mag over uit kijken...quote:[b]Op maandag 28 juli 2008 10:50 schreef (ik zal pogen wat materiaal te vinden om deze enigszins off-topic discussie 'op te vrolijken'.
Edit: bij deze dan. Een voorbeeld van iets dat dat écht niet veel met het huis te maken heeft:
[ afbeelding ]
link
Oh, ik dacht dat het de bus was waar je mee naar de markt kunt om even boodschappen te doen!quote:Op maandag 28 juli 2008 16:28 schreef Eris het volgende:
[..]
Dit is het mooie uitzicht waar je als eigennaar van een appartement mag over uit kijken...
Ik wordt een beetje draaierig van die foto's!!!quote:Op maandag 28 juli 2008 13:54 schreef guntherschneider het volgende:
Hoe laat ik mijn huis groter lijken?
Badkamer(tje)
[ afbeelding ]
Woonkamer:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 juli 2008 18:31 schreef Buttercup het volgende:
Ruime, praktisch ingerichte keuken (voor wie niet van koken houdt ja, waar is het fornuis?!)
[ afbeelding ]
De delftsblauwe tegeltjes krijg je er extragratis bij
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:14 schreef Peekaboo het volgende:
Het huis van Antonie kamerling en Isa hoes...wel leuk om even binnen te gluren..
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=d5245296-0094-4f70-8852-677f6a14d318&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehe.. die trap is wel gaaf zeg..quote:Op maandag 28 juli 2008 18:08 schreef maok het volgende:
Iemand die blijkbaar niet helemaal weet voor welke club hij nou is:
[ afbeelding ]
huis
Creatieve trap:
[ afbeelding ]
huis
Al meer dan 2 jaar zie ik. Ze zijn ook al omlaag gegaan met de prijs, die was eers 8,5 tonquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:15 schreef Rewimo het volgende:
Yep, voor 725.000 eurootjes
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=fa84e9cb-7855-4f28-943d-ca204e61fb73&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
quote:Op zondag 27 juli 2008 23:16 schreef ranja het volgende:
[..]
Ook handig, foto van een kaart...
[ afbeelding ]
maar waar het nou is, zegt het maar
Zeker de TV makelaar gekeken vandaag?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:15 schreef Rewimo het volgende:
Yep, voor 725.000 eurootjes
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=fa84e9cb-7855-4f28-943d-ca204e61fb73&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:05 schreef Rewimo het volgende:
Het huis-met-de-gymzaal is nu bij de TV-Makelaar!
quote:
Da's niet geshoptquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:27 schreef Guppyfriend het volgende:
shop de rest van die fiets dan ook ff weg
Ze maken idd een hoop foto's en sleutelen die in die buurt-info aan elkaar. Tussen het maken van foto's is een fietser of auto natuurlijk zo voorbij. Vandaar dat je veel halve bewegende voorwerpen krijgt daarbij. Niks bijzonders eigenlijk.quote:
nee, maar het staat zo suffigquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:14 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ze maken idd een hoop foto's en sleutelen die in die buurt-info aan elkaar. Tussen het maken van foto's is een fietser of auto natuurlijk zo voorbij. Vandaar dat je veel halve bewegende voorwerpen krijgt daarbij. Niks bijzonders eigenlijk.
Zolang je maar elke keer een grotere kast neemt zie je er niks van.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:46 schreef Rewimo het volgende:
Waarom zou je achter de kast behangen (x3)
[ afbeelding ]
Ja dat huis is een paar topics terug ook al langs gekomen, briljant foutquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:39 schreef Berkery het volgende:
Creatief met Photoshop![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan moet je het me niet al te moeilijk maken![]()
[ afbeelding ]
OMGquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:39 schreef Berkery het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral die tweede foto is leuk, tussen de takken van de bomen zie je hoe grijs het weer eigenlijk wasquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:39 schreef Berkery het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooh wat erg!quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:39 schreef Berkery het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Praktijkruimte van een therapeut voor groepsessies?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:49 schreef Q. het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig, al die stoelen in een kring.
Ik zou zweren dat ik dat huis een paar weken geleden in een 1 of ander woonprogramma heb gezien... Die mensen moesten de hele voorgevel eruitslopen zodat er een kraan doorheen kon om het dak te repareren of zoquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:26 schreef DuchessX het volgende:
De voormalige smederij van de familie Hessels heeft een prachtige authentieke uitstraling aan de voorzijde en dient in zijn geheel opnieuw te worden opgebouwd met alle luxe en moderne comfort van deze tijd. Het is een uniek object door zijn karakteristieke uitstraling en historie. Een hedendaagse ‘loft’ zou hier uitstekend op zijn plaats zijn.
![]()
zeven ton voor een watertoren waar je nauwelijks in kunt wonen is niet misquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:20 schreef k_man het volgende:
Geen molen, geen kerk, maar dit keer een watertoren...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat er achter dat gordijn een lijkkist zou staan.....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:52 schreef k_man het volgende:
OK, dit is echt een huis waar ik geen bal van snap. De omschrijving van Funda is ook niet verhelderend.
De buitenkant is heel gewoon:
[ afbeelding ]
Dan krijgen we deze vreemde ruimte...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Barkrukken, een piano, een auto, een grote tafel, een bos bloemen achter een gordijn... wat is dit in hemelsnaam?
En dan deze schoen / trap:
[ afbeelding ]
Dit is dan ook geen woonhuis, maar is in gebruik als bedrijfruimte. ( 3 vergaderzalen etc) En aan het interieur te zien een creatief bureau, misschien iets met reclame of vormgeving?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:52 schreef k_man het volgende:
OK, dit is echt een huis waar ik geen bal van snap. De omschrijving van Funda is ook niet verhelderend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Barkrukken, een piano, een auto, een grote tafel, een bos bloemen achter een gordijn... wat is dit in hemelsnaam?
[ afbeelding ]
Soms snap ik die makelaars echt niet. Daar maak je toch geen foto van????quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:12 schreef Kussensloop het volgende:
Handig joh, tegelverf..
[ afbeelding ]
Linkje
Het is wel (deels) een woonhuis, maar volgens Funda 'zeer geschikt is voor wonen in combinatie met het bedrijf/kantoor aan huis'.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit is dan ook geen woonhuis, maar is in gebruik als bedrijfruimte. ( 3 vergaderzalen etc) En aan het interieur te zien een creatief bureau, misschien iets met reclame of vormgeving?
Hoe dan ook is die schoen inderdaad wat, eh, apart
quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:26 schreef DuchessX het volgende:
Keuken incl wc. Gelukkig wel met deur
[ afbeelding ]
Mooie plek ook voor de koelkast/vriezer:
Schat ik heb zin in een biertje!
"Over een kwartiertje, zit even te schijten!"![]()
Trap poetsenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 22:40 schreef DuchessX het volgende:
[ afbeelding ]
Ooh my wie gaat die trap poetsen elke week?
Alcamara? Watisda?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
beetje jammer van de alcamara meubels
Ik gok op een klimaatbeheersingssysteem voor die koeienstal en de computer van de melkmachinequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:10 schreef silverchairy het volgende:
En wat is dit voor een beroerde foto en waarvan???
[ afbeelding ]
LINK
Ik zou zo'n foto dus gewoon in zijn geheel niet maken al sik een huis fotografeer..... zo'n badkamer doet het huis geen goed, en op een foto lijken die dingen altijd vreselijker dan in het echt dus laat je zo'n foto úít de reeks.....quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:50 schreef Aoraki het volgende:
[..]
Soms snap ik die makelaars echt niet. Daar maak je toch geen foto van????![]()
Ik zou zeggen, neem de foto vanuit die hoekmaarja dat ben ik...
Misschien is bij nader inzien de andere kant van de badkamer nog erger...
Zelfs voor een creatief bureau wel heel eh...bijzonder (lelijk) ingericht...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 18:52 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat klinkt lekker vaag. Geopend door Guus Hiddink in 2006, nu alweer in de verkoop. Kennelijk liep het niet zo goed?quote:TRIP52 is een artistiek en non-conformistisch conferentiecentrum, waar koken, kunst en cultuur samensmelten.
Een verbouwing zonder vergunnig, een conferentieoord beginnen zonder je te vergewissen of dat in het bestemmingsplan past... niet slim.quote:Conferentieoord Trip 52 te Midlaren
Voorstel:
a. Akkoord gaan met de verlenging van de begunstigingstermijn tot 1 november 2008 voor het verwijderen van de illegaal aangebrachte verbouwingen in het pand Groningerstraat 52 te Midlaren.
b. Definitief besluit nemen over het toestaan van de voorzieningen zodra bij verkoop blijkt dat het pand alleen zal worden gebruikt voor bewoning en de voorzieningen voor eigen gebruik, indien en voor zover de datum verkoop ligt vóór 1 november 2008 / REO
Besluit B&W: Conform voorstel
Toelichting:
Naar aanleiding van het handhavingsbesluit met dwangsomoplegging tegen het strijdig gebruik als conferentieoord, heeft de heer Van ’t Veen de strijdige activtiteiten gestaakt en staat het pand inmiddels in de verkoop. Door de heer Van ’t Veen wordt hiertegen waarschijnlijk geen bezwaar ingediend, echter de bezwarentermijn loopt nog. Wat betreft de illegaal aangebrachte interne verbouwingen kan gesteld worden dat de voorzieningen (bioscoop, bar, etc) op zich niet in strijd zijn met de woonfunctie. Het pand is ook beter verkoopbaar met de voorzieningen. Om deze reden en omdat er (nog) geen zekerheid is omtrent een nieuwe eigenaar, wordt de begunstigingstermijn voor het weghalen van de voorzieningen uitgesteld tot 1 november 2008.
Wat je wat Van ’t Veen had moeten doen? Naar de kamer van Koophandelquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:55 schreef k_man het volgende:
Oh, wacht. Dit maakt alles duidelijk:
[..]
Een verbouwing zonder vergunnig, een conferentieoord beginnen zonder je te vergewissen of dat in het bestemmingsplan past... niet slim.
Mijn badkamer (mijn huis gaat binnenkort in de verkoop) moeten ze ook écht niet op de foto zetten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:35 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik zou zo'n foto dus gewoon in zijn geheel niet maken al sik een huis fotografeer..... zo'n badkamer doet het huis geen goed, en op een foto lijken die dingen altijd vreselijker dan in het echt dus laat je zo'n foto úít de reeks.....
Hetzelfde als met hele keline kamertjes, soms kunnen ze best nuttig zijn als washok, of babykamer, maar je kunt er echt geen fatsoenlijke foto in maken. Dan ge ik me niet in hoeken wringen om een ministukje muur op de foto te zetten, waar mensen toch op afknappen, die kamer moeten ze gewoon bij een bezichtiging zien, klaar.
Ziet er wel stijlvol uit. Al had ik het toch anders gedaanquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:26 schreef DuchessX het volgende:
Hai schat! Ik zit te poepen!!!
[ afbeelding ]
link
Ik vind het ook mooi dat het zo doorgevoerd wordt en het heeft ook wel iets, zou het alleen zelf niet willen hebben.quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:39 schreef Walter-Ego het volgende:
Ze zetten hun materiaalgebruik wel consequent door, iets waar veel mensen nog wat van kunnen leren. Alleen dat bed lijkt me niet helemaal fijn om in los te gaan. Voor je het weet zit je vol splinters. :p
wel leuk hoor vind ikquote:Op maandag 4 augustus 2008 07:54 schreef Dwyrin het volgende:
Liefhebbers van hout:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zie je weer dat mensen hier niet 'doorheen' weten te kijken. Zonder aankleding als vloerbedekking en meubelen vinden ze het meteen een bouwval terwijl er waarschijnlijk structureel niks mee mis is. (woningverenigingen onderhouden hun woningen wat dat betreft prima)quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:52 schreef lady-wrb het volgende:
t is een beetje leeg. maar voor de rest is het toch niet zo opmerkelijk?
Dat heeft de poster er zelf bij bedacht...quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:54 schreef Deliah het volgende:
Dat van die 'luxe keuken' is wel een beetje overdreven.
Ik vind dat juist veel idealer.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:56 schreef Dromer het volgende:
[..]
Zo zie je weer dat mensen hier niet 'doorheen' weten te kijken. Zonder aankleding als vloerbedekking en meubelen vinden ze het meteen een bouwval terwijl er waarschijnlijk structureel niks mee mis is. (woningverenigingen onderhouden hun woningen wat dat betreft prima)
Ook wordt een 'luxe keuken' nergens geclaimd.
Is dit nu zo'n belachelijke prijs voor die lokatie btw?
[..]
Dat heeft de poster er zelf bij bedacht...![]()
Er staat gewoon 'eenvoudig keukenblok', hoor.
quote:Omschrijving
IN RUSTIGE EN KINDVRIENDELIJKE STRAAT GELEGEN GROTE TYPE 6/7 KAMER EENGEZINSWONING MET 5 (!!) SLAAPKAMERS EN GROTE ACHTERTUIN.
...
EEN OBJECT MET ZOVEEL RUIMTE ALS DEZE WORDT IN DEZE PRIJSKLASSE SLECHTS ZELDEN AANGEBODEN.
quote:Kenmerken :
Aangeboden sinds 5 maanden
5 maanden is tegenwoordig niet zo idioot lang, helaas.quote:
Het huis wat wij hebben gekocht staat ook al 3 maanden als te koop op Funda, terwijl wij toch echt 3 maanden geleden de koop hebben gesloten. Zegt dus lang niet altijd watquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:21 schreef Dromer het volgende:
[..]
5 maanden is tegenwoordig niet zo idioot lang, helaas.
En tevens: Verkocht onder voorbehoud
Vind je dat niet irritant?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het huis wat wij hebben gekocht staat ook al 3 maanden als te koop op Funda, terwijl wij toch echt 3 maanden geleden de koop hebben gesloten. Zegt dus lang niet altijd wat
Ooh. ff overheen gelezen..quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:21 schreef Dromer het volgende:
[..]
5 maanden is tegenwoordig niet zo idioot lang, helaas.
En tevens: Verkocht onder voorbehoud
Naja, ik heb er geen last van, want het contract is al lang en breed getekendquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, ik heb er geen last van, want het contract is al lang en breed getekend
Zelfs best handig als je mensen plaatjes wil laten zien
Tsja, dat krijg je als mensen gebruik gaan maken van media als eenbeetjehulp.nlquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Voor zoekers lijkt het me irritant.
Nee mevrouw is al verkocht...![]()
Lekker dan, haal het er eens af!
Ons appartement stond ook nog steeds met "verkocht onder voorbehoud" op Funda, terwijl degene die het van ons hadden gekocht het al weer verbouwd en doorverkocht haddenquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het huis wat wij hebben gekocht staat ook al 3 maanden als te koop op Funda, terwijl wij toch echt 3 maanden geleden de koop hebben gesloten. Zegt dus lang niet altijd wat
klopt, ik loop daar regelmatig tegenaanquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Voor zoekers lijkt het me irritant.
Nee mevrouw is al verkocht...![]()
Lekker dan, haal het er eens af!
Er zit ook GEEN verwarming in, en nu is het broeikaseffect (global warming whatever) nog niet zo groot dat je hier in Nederland comfortabel zonder verwarming de winter doorkomt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:32 schreef Walter-Ego het volgende:
@dromer: Die woning in die staat op die lokatie is wel erg duur. Constructief gezien is er weinig mis mee, maar je mag er nog wel ca. ¤20.000 in pompen om het een beetje leefbaar te maken. Overigens is vooral de achtergevel van de woning (geschilderd) in belabberde staat.
Bij ons was het juist weer anders, ik had op Funda het 'volg deze woning'-knopje aangezet bij het huis waar we over aan het onderhandelen waren, kreeg ik op een morgen de melding dat het huis was 'verkocht onder voorbehoud'. Een half uurtje later belde de makelaar:quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:24 schreef k_man het volgende:
Past mooi bij die andere Delfts blauwe pot;
[ afbeelding ]
Staat ie nou tegen die stoel te pissenquote:
Wij hebben vandaag ook gemerkt hoe moeilijk het is even goede foto's te maken. Bijna alles onder of overbelicht.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:08 schreef Eris het volgende:
Ik kon het toch mij niet laten mijn het huis van mijn ouders te plaatsen.. (Erg goede reclame voor de foto's is het niet)
Erg mooie rozo muur (Door de weerspiegeling)
[ afbeelding ]
En op een is het weg. Inclusief alle meubels...
[ afbeelding ]
En de erg overbelichte badkamer...
[ afbeelding ]
Achja wie heeft er intresse...
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=2161e934-31df-472a-a8e5-8bc2747c3a43&objecttype=DetailKoopObject
Die derde (verste) gitaar lijkt wel zo'n prince gitaar ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:24 schreef PimpofPersia het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heb je zo'n schitterende kamer, je zou er bijna afleveringen van The West Wing o.i.d. kunnen opnemen, en dan zet je er zo'n foeilelijke stoel en drie elektrische gitaren in
Het huis is verder wel
mn ogen, wat doe jequote:
Zo een dag in die kamer en je bent compleet gestresstquote:
Ik vind het een beetje jammer dat de foto's gaandeweg een stuk minder "opmerkelijk" worden...quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:08 schreef Eris het volgende:
Ik kon het toch mij niet laten mijn het huis van mijn ouders te plaatsen.. (Erg goede reclame voor de foto's is het niet)
Erg mooie rozo muur (Door de weerspiegeling)
[ afbeelding ]
En op een is het weg. Inclusief alle meubels...
[ afbeelding ]
En de erg overbelichte badkamer...
[ afbeelding ]
Achja wie heeft er intresse...
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=2161e934-31df-472a-a8e5-8bc2747c3a43&objecttype=DetailKoopObject
Wie klaagt moet zelf maar beter zien te posten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje jammer dat de foto's gaandeweg een stuk minder "opmerkelijk" worden...
Ik vind het een beetje jammer dat er zoveel gepost wordt zonder foto'squote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje jammer dat de foto's gaandeweg een stuk minder "opmerkelijk" worden...
Naja, je kan in elk geval de noodzakelijke traprenovatie meebegroten. Wat zit er op, kunstgras ofzo?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje jammer dat er zoveel gepost wordt zonder foto's
[ afbeelding ]
weer een in de categorie "trappen", en dit is wel de meest alledaagse trap die je kunt hebben, en eigenlijk geen foto waardig
En het heeft nog een aantal andere opmerkelijke foto'squote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:24 schreef PimpofPersia het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heb je zo'n schitterende kamer, je zou er bijna afleveringen van The West Wing o.i.d. kunnen opnemen, en dan zet je er zo'n foeilelijke stoel en drie elektrische gitaren in
Het huis is verder wel
zo uit een SciFi seriequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En het heeft nog een aantal andere opmerkelijke foto's
De badkamer bijvoorbeeld![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:31 schreef Jack. het volgende:
Die derde (verste) gitaar lijkt wel zo'n prince gitaar ?
die streenstrips zijn inderdaad mooi om een kast oid heengeplakt...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:58 schreef maok het volgende:
Hallo![]()
Wat dachten deze mensen trouwens toen ze een combi maakte van spiegeltegeltjes, plastic schrootjes en witte steenstrips (die ook nog niet doorlopen)![]()
[ afbeelding ]
huis
Wat ze dachten weet ik niet, maar ze neurieden waarschijnlijk 'heb je even voor mij' en 'ik vlieg met jou in een luchtballon'.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:58 schreef maok het volgende:
Hallo![]()
Wat dachten deze mensen trouwens toen ze een combi maakte van spiegeltegeltjes, plastic schrootjes en witte steenstrips (die ook nog niet doorlopen)![]()
[ afbeelding ]
huis
Vind ik net andersom. De eerste heeft warmere kleuren en geeft veel meer een idee van ruimte.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:10 schreef k_man het volgende:
Dit huis staat twee keer op Funda, bij verschillende makelaars.
Zo ziet de woonkamer er uit bij de ene, die niet kan fotograferen:
[ afbeelding ]
Gezellig hè?
Terwijl de andere die kamer zo in beeld brengt:
[ afbeelding ]
Ook geen topfoto, maar dit ziet er toch dertig keer aantrekkelijker uit.
Zo'n pot staat ook in het Achterhuis. Alleen dan met delftsblauwe vogeltjes erinquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:49 schreef Oblivion het volgende:![]()
Zo'n pot zoek ik! He-le-maal ge-wel-dig!
de eerste kamer lijkt heel ruim, op de 2e foto is alles opgepropt!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:10 schreef k_man het volgende:
Dit huis staat twee keer op Funda, bij verschillende makelaars.
Zo ziet de woonkamer er uit bij de ene, die niet kan fotograferen:
[ afbeelding ]
Gezellig hè?
Terwijl de andere die kamer zo in beeld brengt:
[ afbeelding ]
Ook geen topfoto, maar dit ziet er toch dertig keer aantrekkelijker uit.
Dat klopt. Maar foto 1 zal meer mensen trekken. Door het lage standpunt (en waarschijnlijk een in de hoek gepropte fotograaf) lijkt het veel groter dan het is.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:15 schreef Guppyfriend het volgende:
ik vind dat de tweede foto wel een realistischer beeld geeft van de kamer. dat vind ik altijd wel belangrijk, bij het kijken van dit soort foto's
Mee eens!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:19 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar foto 1 zal meer mensen trekken. Door het lage standpunt (en waarschijnlijk een in de hoek gepropte fotograaf) lijkt het veel groter dan het is.
Klopt. Makelaarfotografie is vaak verneukeratief. En uiteindelijk hebben ze er niks aan, want je knapt dan alsnog af op het huis als je het in werkelijkheid ziet...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mee eens!
Maar ik heb het ook al eens gehad dat ik dus in een huis kwam waardoor ik 'gelokt' was door een foto zoals de eerste foto. Dan is het een behoorlijke tegenvaller in het echt.
Als je nou een beetje creatief bent, moet je toch vrij eenvoudig aan een ongeglazuurde pleepot kunnen komen die je vervolgens zelf schildert/laat schilderen door een kennis, glazuurt/bakt/vernist/weetikveel en zo? Dan heb je een hele coole, eigengemaakte en dus dik unieke pleepot en scheelt een hoop $$$!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
de eerste kamer lijkt heel ruim, op de 2e foto is alles opgepropt!
als ik alleen die 2 foto's voor me neus zou krijgen en ik moest een keuze maken dan ging ik 100 keer voor de eerste!
ja...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:33 schreef Dromer het volgende:
[..]
Klopt. Makelaarfotografie is vaak verneukeratief. En uiteindelijk hebben ze er niks aan, want je knapt dan alsnog af op het huis als je het in werkelijkheid ziet...
Mss kom je via die deur wel bij de eetkamer en is het een soort van groot doorgeefluik.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:42 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal wel niet de bedoeling zijn dat je die deur gebruikt
En die telefoon is
Dan beuk je de telefoon van de muurquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:12 schreef Ole het volgende:
Je kunt dat stuk aanrecht gewoon opklappen hoor
Reageer je niet op de verkeerde?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:13 schreef Buttercup het volgende:
[..]
Als je nou een beetje creatief bent, moet je toch vrij eenvoudig aan een ongeglazuurde pleepot kunnen komen die je vervolgens zelf schildert/laat schilderen door een kennis, glazuurt/bakt/vernist/weetikveel en zo? Dan heb je een hele coole, eigengemaakte en dus dik unieke pleepot en scheelt een hoop $$$!
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:12 schreef Ole het volgende:
Je kunt dat stuk aanrecht gewoon opklappen hoor
Dat was het inderdaad, zie je niet elke dag, tenzij je in het huis woont...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:38 schreef Guard het volgende:
Nou ja boeiuh, het is imo wel opmerkelijk dat kleine stukkie aanrecht voor een deur en daar gaat het om:
Opmerkelijke foto's
Ik zie die opmerking hier vaker voorbij komen, maar ik weet zeker dat mensen die in dat prijssegment zoeken, niet op Funda plaatjes gaan klikken om een huis te vindenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:03 schreef PimpofPersia het volgende:
Iemand zocht nog een locatie om een horrorfilm op te nemen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pff, hoe verwachten ze een huis van meer dan een miljoen te verkopen met zulke foto's?
Ehm ja, verkeerdequote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Reageer je niet op de verkeerde?![]()
Schilderen kan ik inderdaad zelf...![]()
Is een idee!
Naja misschien willen ze laten zien dat ze speciaal voor de foto nog ff opgeruimd hebbenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:49 schreef Rensjebree het volgende:
aahhh wat lief! een stofzuiger !
[ afbeelding ]
Maar waarom dan van die vreemde plaatjes op Funda plaatsen, die eerste weet ik niet eens wat dat is, is de makelaar op het dak geklomen en heeft ie een foto in de schouwpijp gemaakt of zo?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zie die opmerking hier vaker voorbij komen, maar ik weet zeker dat mensen die in dat prijssegment zoeken, niet op Funda plaatjes gaan klikken om een huis te vindenMeestal gaan die naar een gespecialiseerde makelaar.
quote:In de overdekte binnenplaats is door middel van een glazen vloerplaat zicht op een oude vijf meter diepe put.
het gaat om die radiator die buiten hangtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:56 schreef Jack. het volgende:
Is dat niet gewoon een terras waar een veranda op gepland was/gestaan heeft ?
Dat is wat ik afleidt adhv de witte verf die nog aan de muur hangt iig.
Snap zo'n mensen niet, breken ze zoiets half af en verkopen ze de boel maar.
Dat scheelt volgens mij toch wel fors in de prijs die zoiets oplevert.
Nou de reden dat die radiator daar hangt is verdwenen (aanbouw), dus hangt dat ding er zonder redenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:09 schreef Jack. het volgende:
Ja die had ik ook wel zien hangen, maar die hangt er dus met een reden (en daar ging het mij dan weer om)
Dit:quote:Op maandag 28 juli 2008 18:08 schreef maok het volgende:
Iemand die blijkbaar niet helemaal weet voor welke club hij nou is:
[ afbeelding ]
huis
Creatieve trap:
[ afbeelding ]
huis
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:45 schreef Oblivion het volgende:
Mjah, ik heb net gemaild om te kijken wat zo'n soort pot kost....![]()
3000 euro. zomaar...
Hmm, toch maar even verder denken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |